Bancpost și filantropia


Rate mai mici cu până la 30 % sau despre cum s-a transformat hoțul în negustor cinstit

Posted on 14 Februarie 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 328 comentarii.

  1. Tocmai ce isi lua vara-mea apartament in Madrid cu credit, 4 camere (3 dormitoare + sufragerie), in partea de sud a orasului, metrou, autobuz, parcuri, 70.000 de euro. Da rata vreo 300 si ceva de euro pe luna. Ceva de genul:
    http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/opanel-133844394?opi=1&tti=1&pagination=37&rowgrid=7&tta=0
    http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/maqueda-134923964?opi=14&tti=1&pagination=31&rowgrid=3&tta=0

    Inca unul aproape de palatul regal: http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/galiana-133929982?opi=1&tti=1&pagination=10&rowgrid=9&tta=0

    Exista apartamente de exemplu in cartierul San Cristobal care e cartier muncitoresc, un Militari al Madridului dar mult mai spalat, in blocuri asemanatoare cu ale noastre, 3-4 camere pe la 30-40.000 d euro.
    Ceva dragut cu 4 camere (3 habitaciones = 3 dormitoare) 75mp in San Cristobal cu metrou la 200m:
    http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/amueblado-godella-133580350?opi=1&tti=1&pagination=54&rowgrid=2&tta=0

    E nevoie sa mai spun ca salariul mediu in Madrid e de 3 ori mai mare ca in Bucuresti?

    • Inkorect Politik

      Exemple de genul asta sa mai pui ca mie imi plac. Eu unul compar de multi ani situatia din Bucuresti cu preturi/salarii din Budapesta si cam cat fac ungurii cu masina/avionul pana in Viena/Praga. Dar acum a devenit interesant sa vedem si ce preturi/salarii sunt in Madrid si cat fac aia cu masina/avion pana in Paris/Londra sau similar.

  2. Madrid unde sunt 30% someri …Spania sta cu casele goale , nimic de mirare.

  3. Da , salariul e mai mic in Romania dar nu sunt atati someri ca in Spania .Precizare : nu locuiesc in tara de multi ani…
    Din poze apartamentele par mai vechi de 40 ani cu siguranta, deci nu stiu ce sa zic, nu cred ca m-as baga la asa ceva.

    • @Mihai
      in Ro lucreaza cu acte 3.9 – 4.5 mil de oameni, in fc de institutia care raporteaza.
      Conform INS, in 2014 erau ~ 11 milioane de oameni in varsta de munca si apti de munca in RO, din care o parte la studii (1.5 – 2 milioane).

      Calculeaza singur cat e „somajul” – si compara cu cifrele oficiale !

    • @Mihai
      care e diferenta dintre rata somajului si rata de angajare…. ?

      • 9 mil pop activa- 8 mil juma populatia ocupata.
        Populaţia ocupată cuprinde toate persoanele de 15 ani şi peste care au desfăşurat o activitate
        economică producătoare de bunuri sau servicii de cel puţin o oră1 în perioada de referinţă (o
        săptămână), în scopul obţinerii unor venituri sub formă de salarii, plată în natură sau alte
        beneficii.
        Nu iti e destul de clar?

  4. http://www.spainhouses.net/en/alcala-de-henares/sale/apartments/apartment-sale-alcala-de-henares_d1562366.html

    Fa o comparatie acu , intre apartamente noi Bucuresti-Madrid.
    Alcala de Henares nici macar nu e in Madris si se apropie de 2.000 de euro/m2 . Ei parca nu mai e asa ieftin nu???

  5. Cu privire la pretul locuintelor…am scris aici cel putin acum 2 ani ca nu vor fi niciodata preturi de 500 de euro pe mp pentru locuinte mai ales cele noi….ce mi-am auzit pe/ aici ..n-are rost sa comentez. Unde sunt preturile de 500 pe mp ?? Niciodata ….

    • asta nu inseamna ca si merita mai mult de 500 euro…:)
      si dupa cum vezi nu prea se cumpara. iar eu cred ca adevarata criza inca nu a inceput. ce a fost pana acum, a fost o „asezare” fireasca a lucrurilor, care inca nu s-a terminat.
      noi tot aducem argumente solide pentru acel „500”. tu nu prea ai argumente. 🙂 doar statistica mincioasa INS…si vad ca tot nu raspunzi la ce spuneam mai sus depre Madrid. cu argumente… bineinteles 🙂

      • Ti-am raspuns cu argumente si hai sa iti mai dau un argument: cunosc pe cineva care dezvolta un ansamblu rezidential de vreo 200 si ceva apartamente in Brasov. 4 blocuri ( unu e gata , unu predare la vara , unu in dec 2015 si unu in vara 2016.) Preturi in jur de 800 euro/mp …iti spun cu siguranta ca daca vrei sa cumperi un apartament mai sunt vreo 15 disponibile finalizare in 2016. Nu se cumpara……ai dreptate

    • iar eu „cunosc” zeci si sute de blocuri care stau goale, prin Bucuresti, nevandute de 5-7 ani… pentru ca idiotii cer de la 1500 euro in sus. si tot asa „cunosc” apartamente vechi, anii 80, nevandute tot de 5-7 ani, pentru ca pretul este tot de vreo 1500 euro mp.
      800 euro mp, pentru o constructie noua…. daca ar fi in Bucuresti as cumpara maine 2 apartamente. In Brasov n-am treaba…. daca as locui acolo, mi-as face o casa la marginea orasului… cu vedere la munte sau chiar in munte. nu m-as inghesui intr-un „ansamblu”… 🙂
      chiar asa… da-mi si mie un link cu acele blocuri. sunt curios… 🙂

      • Preturile de 500 euro mp sunt doar in creierele unora care inca viseaza cai verzi pe pereti! In fiecare an urla cate unii ca gata, de anul asta preturile scad brusc, o tin asa de vreo 5 ani, intre timp preturile au inceput sa creasca in anumite zone din Bucuresti, iar la periferie se construieste in draci! Cei zdraveni la cap “dezerteaza” si isi cumpara, si mai raman cativa rataciti care saliveaza dupa 500 euro mp, haha :)))

  6. Si ce crezi ca in Madrid blocurile sunt pline pana la refuz??Nu e nici o problema iti dau linkul …dar pe email daca mi`l lasi ..nu vreau sa se inceapa iara ca sunt nu stiu ce de agent imobiliar , cum am mai fost pe aici acuzat. N-am nici o treaba cu agentii…ah e chiar alt dezvoltator in Bv care construieste nou , finisat la 555 euro/mp. Si nu e diferenta de pret daca iei cash / credit/prima casa.

    • Uite ca sa nu zici ca sunt agent ti-le dau pe amandoua , alegi tu ce vrei: http://isaran.ro/ ,https://www.urban-invest.ro/ro/urban-residence-despre-proiect/

      • vazui… la prima niste 3D-uri… nu sunt interesat 🙂 nici n-are rost sa discutam despre asta.
        cea de a doua… undeva la periferie, langa o zona industriala, bloc destul de modest. nu as cumpara acolo nici daca ar fi 300 euro mp…. nu e genul meu. si nu spun asta doar ca sa am polemici cu tine…. pur si simplu nu merita… dupa „standardele mele”. 800 x 65 mp un ap. cu 2 camere… 52000…. iti construiesti o casuta de 120 mp, chiar daca mai dai 20-30000 euro pe un teren si nu neaparat in Brasov, ci langa. e mai umana varianta asta. sau poti lua o casa veche saseasca si s-o reabilitezi. inca o varianta infinit mai buna. eu asta as face.

      • Isaran se vinde ca painea calda in BV. Am o cunostinta din BV care si-a cumparat acolo, s-au vandut extrem de repede. Iar pentru cine bate campii cu 1500 euro mp, dragi tovarasi, aflati ca sunt zeci (repet, zeci!) de ansambluri rezidentiale, unele cu zeci de blocuri, in Bucuresti si Ilfov, ale caror apartamente se vand in proportie de 90% in stadiul de proiect! Cine nu recunoaste asta, are o mare problema de percepere a realitatii!

      • Amicul tau e Fadi,nu? 🙂 Apartamentele sunt foarte cautate si bine compartimentate, nu degeaba s-au vandut cat ai zice peste

      • @ Diana: Probabil daca intrebi un dealer de prafuri afli ca marfa lui se vinde ca painea calda, si nu-i ieftina deloc.
        Ce concluzie sa tragem, ca suntem noi tampiti si nu devenim clientii lui sau ca ai sai clienti traiesc in alta lume ?

      • Eu nu mai vorbesc cu tine ca m-ai blocat 🙂

  7. Prima cea cu 3 D`urile e blocul construit …primul e si ocupat , urmeaza al doilea , iar cea de a doua nu e chiar o zona de periferie peste drum e un mall deschis , zona este noua toata si probabil faci pana in centru 10 max 15 minute .
    Dar nah curioase standardele astea ale tale unde apartamentul din Madrid de 80.000 de euro 50 de ani vechime , probabil nici nu stii zona – era ceva sublim.

    • o fi construit… eu am vazut doar 3D-uri pe site-ul ala. nu comentez 3D-uri…. 🙂
      da, curioase standardele astea ale mele…. ce sa-i faci? nu ma pot lasa asa usor pacalit. recunosc valoarea, 🙂
      nu o mai da cu Madridul. comparam mere cu… portocale.
      blocul ala este urat si aflat tot in zona industriala, iar cu banii aia.. ti-am zis…. poti trai intr-o casa rustica, strasnic facuta, intre pomi si copaci, cu mult verde si multa sanatate in jur. mall-ul nu este unitatea mea de masura. nici chiar metrul… 🙂 unitatile mele de masura sunt culoarea, sunetul, gradul de civilizatie, proximitatile, bunul simt, ordinea, cultura…. cam tot ce inseamna oferta urbana si umana… in sensul placut… mie. deh, sunt subiectiv.
      sa cumperi un apartament in blocul ala, inseamna sa nu-ti pese de tine. si nepasarea asta e nascuta din…. dar ma opresc aici.

      • Una la mana , nu mai e zona industriala demult acolo ….dar nah vorbesti prea mult fara sa cunosti …doi la mana nu sunt omul mallurilor dar poate fi necesar un magazin aproape . Iar 3 la mana si cea mai tare ma iei cu adjective , epitete cum cauti tu civilizatie , copaci , aer …dar mai sus imi dai exemple de apartamente pe calea victoriei cat costa. Nu vezi ca nu stii ce vrei , defapt?

      • Lasa, stie el mai bine ca tine ca aia e zona industriala :)) Cunosc destul de bine zona ca am rude in BV, nici nu se compara cu ce a fost acum 5-6 ani. Iar blocurile arata super!

    • Ba zona e urata, ba ca de ce e bloc si nu casa, ba ca de ce nu se vinde cu 500 euro mp, ba ca o tinem una si buna cu standarde ridicate… :)) Daca talpile tale suporta doar asfaltul de Cotroceni, ia-ti mataluta casa in Cotroceni sau Dorobanti. Cu 500 euro mp, evident.

      • cred ca erai foarte nerabdatoare sa te bagi ca musca…. :)))
        eu nu-i inteleg pe multumitii astia ca voi… (Diana, Mihai…) de ce tot o frecati pe aici atat de impliniti imobiliariceste si nu numai….:)) locul vostru este in rai, unde nici tristete nici indurare nu-i…:))

      • Da interesant comentariu , desi nu te cunosc…Pun pariu ca omul e hippie , are o dubita VW , munceste si nu este platit , face troc ..traieste intr`un Wigwam …nah stii cand vrea omul sa`ti arate ca el are dreptate ..gaseste cusur la orice

      • Pentru ca bati campii cu gratie, cu ai tai 500 euro mp si ale tale zone industriale.

  8. Daca dispui de bani fara numar , dupa cum vrei sa pari …atunci e ok casa. Daca nu pentru majoritatea celor care au facut credite dupa cum cred , apartamentul e singura solutie. Fa un calcul doar transportul din afara orasului in oras ….minim 2 masini ( tu si sotia ), nu mai zic de copii….in 10 ani probabil mai iei un apartament. In fine…fiecare cu pasarelele lui

    • e limpede ca nu intelegi nimic. nu vreau sa par nicicum. daca esti din Brasov, muta-te in blocul ala si tarieste linistit.

      • Cum nu vrei sa pari ….cateva postari mai sus afirmai ca la 800 de euro/mp luai 2 apartamente….Apoi defapt ca tu vrei , aer , soare, natura , nudism etc…Coboara cu picioarele pe pamant .

      • Mihai, ori te faci ca nu pricepi… ori le incurci intentionat 🙂
        erau 2 subiecte diferite… Bucuresti si Brasov…
        Da, in Bucuresti daca as gasi un ap. nou, intr-o zona civilizata (1 Mai, Banu Manta, Turda, Domenii, Tineretului…), cu 800 euro/ mp as cumpara maine 2 aparatamente. asta una….
        iar Brasovul este alta discutie, pe care cred ca am apuizat-o deja.
        daca tu din toate astea intelegei ca vreau sa par cumva…. ai o problema.
        Poate ca acum ai inteles totusi. 🙂

      • Cauta-ma te rog la sub 500 de euro/mp …cand vine adevarata criza propovaduita de tine. Chiar te rog sa nu uiti .

      • Pai si cum ramane cu cresterea oilor , apicultura , soare , natura ….Te cobori sa stai intr`un apartament?
        Ti-am vazut cunostintele cand ai afirmat ca tractorul e zona industriala….a fost mon cher. Da-te cunoscator in alta parte.

      • @metrul patrat

        Mihai, cand nu ii convine incotro se indreapta discutia, iti interpreteaza cuvintele aiurea sa dea naspa sa se scoata.

        Asa fac frustratii de agenti, incearca sa te faca din vorbe, tu ii zici una, el se face ca ai zis alta. Si nu se lasa cu una cu doua. Eu, daca ti-as zice ceva, si tu ai zice ca nu e adevarat, eu nu as avea atata rabdare sa stau sa te conving pe tine ca e altfel, pentru ca nu pierd nimic. Plus ca mai e si nesimtit cand a zis:

        „Ti-am vazut cunostintele cand ai afirmat ca tractorul e zona industriala….a fost mon cher. Da-te cunoscator in alta parte.”

        Deci are toate trasaturile unui agent emo 🙂

    • Eu cred ca tu esti cel care nu intelege nimic. Am totusi o varianta ceva mai plauzibila: esti un specimen aparte care are nevoie de conditii cu adevarat speciale de trai. Atunci baga mana adanc in buzunar si ia-ti in zone cu staif, Kiseleff-ul te asteapta cu bratele deschise.

      • locuiesc la 2 pasi de Kiseleff. cand treci pe acolo poate bem ceva la Jadoo… 🙂

      • Faci tu cinste? Ca eu nu am bani din cauza ratei pentru apartamentul meu de vis din Popesti Leordeni, unde bate porumbul in geam 🙂 Astept raspuns.

      • daca ar batea porumbul in geam… ar fi idilic. cred ca bate doar alizeul. fie, fac eu cinste….

      • N-ai ce sa faci omul e roman get beget , el vrea sa stea in buricul targului. Domnule draga in tarile astea din vest , unde poate ai calatorit si tu cu low costu , lumea fuge la asa numita de catre tine: PERIFERIE . Hai ca te las ca pierd vremea degeaba ..o zi buna

      • deja ma amuz cu voi…. Diana, eu sunt cum poftesc… Nazi sau nu…. oricum eu cred ca trebuie tras de urechi acest Mihai. ironia lui a cam trecut granita jignirii…
        exact ce spuneam mai devreme…. ma bazez pe bunul simt, unitatea mea de masura. de asta eu nu-mi cumpar casa intre fabrici: pentru ca a fost o zi in viata mea cand am invatat cum se scrie „de fapt” si au fost multi ani in care am invatat ce este ala bunul simt. multi il confunda cu simplul „buna ziua”. iar el este mult mai complex… chiar si in imobiliare :))

      • De asta imi place mie de tine. Esti lucid, ai bun simt si rabzi cu cash-ul in banca sa iti cumperi 2 camere in zone semicentrale. Rabdarea e o virtute, my friend, si nu multi o au 🙂 Hai, inca putin, sigur va ajunge metrul patrat 800 euro in Domenii si Tineretului. Sau nu 😀

      • Nu cred ca am trecut granita jignirii domnule draga , iar ale tale cunostine ce sa zic foarte bine , sa acumulezi cat mai multe. Poate cunostintele mele in alte domenii sunt mai vaste decat ale tale , nu vreau sa analizam asta ….Ma bucur pentru tine ca nu vrei sa`ti iei casa intre doua fabrici , din linkurile pe care le-ai vizualizat nu cred ca mai vezi nici macar o fabrica pe acolo …ah am stat si eu un an in Bucuresti pe Dacia …cel mai urat cosmar al meu cred ca nici degeaba n-as fi locuit acolo toata viata. Dar nah…e pentru cei scoliti ca tine .

    • Mihai… de fapt „defapt” se scrie de fapt!!!

      • Haide bre, nu fi Grammar Nazi!

      • Ce sa`i faci n-am cunostinte gramaticale foarte bune , dar ma bucur ca ma corectezi …faci parte din tagma profesorilor ? Acum mi-am dat seama…de ce nu te califici nici macar la o amarata de prima casa

      • Asa e cu astia de la bloc nu stiu gramatica…trebuie musai casa rustica , pasarele , verdeata …sa ai inspiratie in a invata. Si totul la mai putin de 500 /mp

      • Metrule, noi doi ne cunoastem si din alta parte…corect? 🙂

  9. cum spuneam, Mihai e bun doar la Jignit. 🙂 da, nu ma calific la prima casa pentru ca-mi permit. :)) …daca intelegi ce vreau sa zic… acum m-ai convins ca esti foarte limitat. gata cu tine. ti-am zis ce am avut de zis.

    Diana….. nu, nu ne cunoasteam. Si oricum asta nu-i site de matrimoniale.

    • Ba da, ne cunoastem (indirect)! 🙂

    • Draga domn visator…daca iti permiteai te duceai in Madrid acolo la bunastare ca tot ai liber sa calatoresti/lucrezi …m-ai convins, esti nelimitat .:) Nu stiu unde au fost jignirile …sau banuiesc ca esti un pic mai temperamental

      • Metrul e putin mai boem, zonele asa-zis industriale ii repugna. Setea de cultura, mon cher, il obliga sa stea in buricul targului si sa viseze la 800 euro mp.

      • metrul patrat

        Diana, credeam ca esti mai inteligenta decat Mihai…. ironia ta bate subcultura Mihaiului…:))

  10. Situatia economica in Spania nu e roza dar e mult mai buna ca in Romania. Am multe rude si cunostinte in Spania si toti au loc de munca si nimeni nu cunoaste romani sau spanioli care sa fi ramas somer din 2008 incoace, cine a avut job in 2007-2008 are si acum, cine n-a avut atunci un job in nici un caz nu si-a mai gasit.
    Nu conteaza rata somajului, e irelevanta pentru ca somer esti numai atunci cand ai ajutor de somaj, dupa ce ti s-a terminat perioada de somaj iesi din statistici chiar daca nu ti-ai gasit loc de munca. Rata neocuparii fortei de munca e cea care conteaza iar in Romania e printre „campioanele” Europei, TOTUSI TREBUIE PRECIZAT UN LUCRU FOARTE IMPORTANT: RATA OCUPARII FORTEI DE MUNCA SE CALCULEAZA LA POPULATIA CARE E REZIDENTA, CAM JUMATATE DIN FORTA DE MUNCA A ROMANIEI E PLECATA PESTE HOTARE. Daca e sa ii punemi si pe stranieri – care tot din cauza lipsei locurilor de munca au plecat – situatia Romaniei e devastatoare, mult mai rea decat Spania, Grecia, etc. Totusi n-am auzit si nici vazut romani care sa se fi intors in tara din Greci sau Spania. Greci si spanioli someri care sa caute de lucru pe la noi nici atat, asa ca faza cum ca Romania sta mai bine ca astia la „somaj” e o abureala pentru prosti.
    In 2013 cand au fost dati afara vreo 1.000.000 de oameni de la diverse fabrici (Oltchim si altele) rata somajului oficiala era stabila. Curios…
    Cat despre 500 euro/mp… Eu consider ca daca n-ar exista interventionismul statului cu PC preturile s-ar duce mult sub 500e/mp. Pai o constructie noua se face cu 300-600 euro/mp la cheie in functie de finisaje, cum mama dracului sa coste niste jeguri de peste 40 de ani 800-1.000 euro/mp in care trebuie sa mai bagi inca minim 10.000 euro ca sa le faci locuibile?

    Si acum sa trecem la ale noastre, in Madrid salariul mediu e 1.500 euro pe luna, de 3 ori mai mare ca in Bucuresti iar curatenia e incomparabil mai mare ca in Madrid.
    Mai postez ceva apartamente frumusele dar pentru saracime, prin cartiere muncitoresti:
    http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/arechavaleta-134165215?opi=1&tti=1&pagination=1&rowgrid=4&tta=8
    http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-terraza-palomares-134812447?opi=1&tti=1&pagination=37&rowgrid=15&tta=0
    http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-terraza-no-amueblado-los-rosales-134710166?opi=14&tti=1&pagination=37&rowgrid=4&tta=0
    Dezavantajul e ca n-au metrou chiar la scara.

    Si acum sa facem comparatii, ce isi cumpara un madrilen cu 2 salarii medii/mp

    Atico (penthhouse) mic, terasa, central: http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-terraza-trastero-zona-comunitaria-ascensor-parking-piscina-batalla-de-salado-135079982?opi=1&tti=1&pagination=22&rowgrid=25&tta=0
    Bloc nou: http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-parking-trastero-zona-comunitaria-ascensor-piscina-alfonso-gomez-55-134941501?opi=1&tti=1&pagination=22&rowgrid=20&tta=0
    Aproape nou, teren tenis, piscina: http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-zona-comunitaria-ascensor-parking-internet-piscina-cronos-5-134377058?opi=1&tti=1&pagination=22&rowgrid=17&tta=0
    Atico mic, cartier foarte bun: http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/calefaccion-jardin-trastero-zona-comunitaria-ascensor-patio-piscina-se-aceptan-mascotas-piscina-septima-23-124278499?opi=1&tti=1&pagination=22&rowgrid=2&tta=0
    Nou, portar la intrare in bloc, parc, metrou, piscina, usa blindata, garaj particular, complet mobilat, etc.: http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-parking-trastero-zona-comunitaria-ascensor-piscina-amueblado-parking-cerro-milano-141-130394660?opi=1&tti=1&pagination=21&rowgrid=18&tta=0
    Nou, zona echivalenta Otopeni/Aviatiei sau Aviatorilor (nu stiu cum ii zice dar am inteles ca e mare fita sa stai acolo), garaj, http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-parking-trastero-ascensor-barajas-pueblo-133913330?opi=1&tti=1&pagination=21&rowgrid=7&tta=0
    Ultracentral, vecin cu parcul Retiro http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/calefaccion-reina-cristina-134776091?opi=1&tti=1&pagination=21&rowgrid=8&tta=0
    Central http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/aire-acondicionado-calefaccion-ascensor-arquitectura-132790966?opi=1&tti=1&pagination=21&rowgrid=1&tta=0
    Atico, bloc nou, aproape central http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/calefaccion-parking-terraza-ascensor-indalecio-fernandez-9-130715344?opi=29&tti=1&pagination=20&rowgrid=22&tta=0
    Sub doua salarii medii/mp, central, 3 camere, cartier f bun http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/terraza-ascensor-fuente-del-berro-131796787?opi=1&tti=1&pagination=20&rowgrid=16&tta=0
    In buricul targului la o aruncatura de bat de Palatul Regal http://www.fotocasa.es/vivienda/madrid-capital/cava-baja-39-134091055?opi=14&tti=1&pagination=11&rowgrid=30&tta=0

    In Bucuresti ce iti iei cu 2 salarii medii/mp
    http://www.imobiliare.ro/vanzare-apartamente/bucuresti/vatra-luminoasa/apartament-de-vanzare-2-camere-X3FA1008B?lista=4377244#modal-galerie-mare
    http://www.imobiliare.ro/vanzare-apartamente/bucuresti/drumul-taberei/apartament-de-vanzare-2-camere-XV0400QVH?lista=4377244#modal-galerie-mare
    si alte mizerii.

  11. Inkorect Politik

    Eu ma relaxez si astept cu interes legea falimentului personal. Ca pe urma incepe distractia 🙂

  12. Am o intrebare. De ce foarte multi „ajenti imobiliari” trag de poze, le alungesc, le adincesc, le curbeaza etc inducind astfel clientii in eroare? Chiar au impresia ca prostesc pe careva? M-am uitat pe link-urile de mai sus cu anunturi din spania. Nici vorba acolo de mizeria pe care o practica jegosii astia de lucreaza in imobiliare in ro.

  13. RECTIFIC: si la anunturile „spaniole” e la fel. se vede ca peste tot aia de lucreaza in imobiliare sint de joasa speta

  14. Denatureaza adevarul. Le fac intentionat asa sa dea impresia de suprafata mai mare.

  15. http://www.dcnews.ro/pope-ti-leordeni-ploaie-cum-arata-ora-ul-dupa-ploaie-foto_471457.html

    agenda diana să iezplice de ce vedetele naționale din Popești_Leordeni nu suspină nici măcar când plouă. De ce aceiași „dreptaci”, victime veșnice ale propriei prostii, își zbiară cretinismul împotriva… primăriei Popești-Leordeni? Ce impozit plătesc la coșmeliile alea?

    Ia spune tu, Diana, cât e taxa, dar sincer? 50 lei/an per coșmelie? Și ce vreți? Să fie cu 3 benzi și magistrală albastră pentru râul dintre blocuri?

  16. nu, ca daca plec azi ajung maine….

  17. din ciclul „MTO – o sa ne descurcam dle presedinte, vedem noi cum facem”, episodul „bomba cu ceas” in doua articole:

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-19741698-noul-cod-fiscal-cele-mai-importante-40-modificari-fiscalitate.htm

    quotes:
    „35. Impozitul pe clădiri va fi stabilit în funcție de destinația proprietăţii – clădiri – rezidenţiale şi clădiri nerezidenţiale. Cota impozitului pe clădiri rezidențiale va fi cuprinsă între 0,08 %- 0.2%. În cazul persoanelor fizice baza de calcul va fi valoarea impozabilă a clădirii, determinată tabelar, iar în cazul persoanelor juridice valoarea rezultată dintr-un raport de evaluare.

    39. Se acordă competențe consiliilor locale de a stabili cote adiționale impozitelor și taxelor locale de până la 50% față de nivelul actual de până la 20%.

    Hotărâri ale consiliilor locale

    40. Începând cu 1 ianuarie 2017, s-a acordat competență consiliilor locale de a putea majora, pentru clădirile și terenurile neîngrijite situate în intravilan, impozitul pe clădiri și impozitul pe teren cu până la 500%, în condiţiile stabilite prin hotărâre a consiliului local. Începând cu 1 ianuarie 2018, impozitul pe teren poate fi majorat cu până la 500% pentru terenurile situate în intravilan, pentru care suprafața ocupată de clădiri este mai mică de 20% din suprafața totală a terenului și nu depășește 40 m2, în condiţiile stabilite prin hotărâre a consiliului local.

    Indexarea impozitelor şi taxelor locale

    În cazul oricărui impozit sau oricărei taxe locale, care constă într-o anumită sumă în lei sau care este stabilită pe baza unei anumite sume în lei, sumele respective se indexează anual, până la data de 30 aprilie, de către consiliile locale, ţinînd cont de rata inflaţiei pentru anul fiscal anterior, comunicată pe site-ul oficial al Ministerului Finanţelor Publice şi Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.”

    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Cat+pierde+statul+dupa+aplicarea+noului+Cod+Fiscal

    quotes:
    „Emilian Duca, specialist în fiscalitate: Nu există decât doua posibilităţi de a aduce bugetul în echilibru: fie majorezi veniturile prin introducerea de noi taxe, fie reduci cheltuielile.

    De regulă, statul a tăiat din fondurile pentru investiţii atunci când nu i-au ieşit planurile de încasări. Infrastructura a avut cel mai mult de suferit.”

    mai e a treia posibilitate: imprumuturi de stat si cresterea deficitului bugetar… cu plata imprumuturilor pusa in circa generatiilor viitoare. deja sub PSD ne-am indatorat cu inca citeva zeci de melearde de euroi. numai anul trecut ne-am imprumutat vreo 10 melearde… de care nu vorbeste mai nimeni prin presa. dar pe care va trebui sa le platim.

    cumpara, neamule! vezi tu ce faci cu ratele la banca dupa aia.

    • e o poza cu un perete crapat. de aia au aparut inginerii si materialele de constructii…si s-a uitat de balega cu „pae”. o sa i se lase usile, geamurile, n-or sa se mai inchida etc etc. balega cu …pae

  18. Inkorect Politik

    Nu mai faceti credit Prima Casa pentru a va cumpara cloace care sunt fixate intr-un singur loc. Niste rusi au inventat casa zburatoare: http://sputniknews.com/russia/20150328/1020143947.html
    Nu-ti mai place orasul? Ridici casa in aer si zbori in alta parte. Te instalezi acolo si stai cat vrei apoi te muti iar.

  19. Gibbone cel Aspru

    @Daniel
    Intr-adevar, nu se poate compara Madridul cu Bucurestiul.
    Un oras care a supt seva a jumatate din America de Sud pt cateva sute de ani, nu se poate compara cu un oras dintr-o tara secatuita de sute de ani de altii.
    Cartierele lor zise muncitoresti sunt mult peste cartiere noastre asa zise bune (de blocuri).
    Cartierele lor de lux sunt mult peste cartierele noastre de lux (de fapt noi avem cateva strazi asa, cel mult).
    Ghetourile lor sunt la nivelul cartierelor noastre muncitoresti, daca nu cumva peste.
    Ei n-au echivalentul Ferentarilor, Rahovei, Colentinei, si a sutelor de stradute cu cocioabe.
    Desteptii lor sunt mai destepti decat desteptii nostri, iar prostii lor sunt mai destepti decat prostii nostri.
    Intotdeauna un destept de la noi se compara cu unul mediu sau prost de-ai lor si i se pare ca „spaniolii sunt mai prosti si mai lenesi decat romanii”.

    Mai punem la socoteala ca din procentul nostru mic de oameni decenti, o parte a emigrat si rezulta ca nu putem avea o piata imobiliara decenta, pentru ca n-are cine s-o faca si pentru cine sa existe. Atat meritam, se pare.

Lasă un răspuns

