Dacă baba avea un c.o.i. mergea și ea la război


În sfârșit, în premieră națională în ultimii 24 de ani, sare cineva direct la gâtul gunoiului aservit Mafiei Bancare – Mugur Isărescu.

http://www.b1.ro/stiri/economic/traian-basescu-electorata-e-un-fals-n-a-fi-crezut-ca-bnr-e-implicata-dar-e-nici-fmi-nu-fusese-informat-75671.html

Nu, nu vă amăgiți pentru că nu e vorba de nicio formă de patriotism care să-l fi însuflețit pe Traian Băsescu în acest atac sub centură.  Sunt doar ultimele zvâcniri disperate ale unui președinte care vede cum îi fuge preșul de sub picioare, care simte că nu mai poate recuceri poporul sub nicio formă.  Ar fi putut dacă nu și-ar fi plasat odrasla ineptă în Parlamentul European, dacă n-ar fi luat apărarea unor viermi ca Popoviciu, Videanu, Berceanu, dacă nu și-ar fi repartizat singur vila din Mihăileanu, dacă n-ar fi stat cu Becali la șpriț și multe alte fapte care nu-l deosebesc cu nimic de jegul generalizat.

Probabil dacă ar fi avut și el un avantaj la înjumătățirea ratelor ar fi tăcut mâlc dar fiica cea mare are venituri de peste 1600 RON și nu o ajută cu nimic măsura USL-ului de-a dreptul imbecilă dar bine gândită electoral .  Nu vă întrebați de ce nu a reacționat deloc președintele României în 2009 când a apărut programul Prima Casă ?  Cele 4 miliarde de euro  oferite de stat drept garanție instituțiilor de credit sunt cumva nesemnificative ? Nu l-o fi deranjat pe domnul președinte că aceeași fiică a dumnealui avea EXCLUSIVITATE pentru o anumită sucursală BRD în acest program ???   E cumva electorata (ca principiu) altceva decât această hidoșenie care a menținut specula imobiliară și a îndatorat pe viață mai bine de o sută de mii de imbecili creduli ?  Eu aș zice că pe lângă festinul P.C.  creditul fiscal este un mizilic servit băncilor.

E adevărat, domnule președinte, sunt obsedat de programul Prima Casă; nu există post scris de mine în care să nu amintesc de jegul ăsta vis-à-vis de care nu ați protestat deloc fiind tot într-un an electoral – 2009.  Coincidență ???   Fir-ați ai dracu’ să fiți de derbedei șarlatani !  Singura diferență dintre Boc și Ponta este că primul nu trebuia să se mai aplece pentru a-i satisface lui Terente Regele Băncilor fanteziile sexuale…

Te-a apucat așa dintr-o data grija față de popor…  Of, of !!!   Nu te-am văzut să verși vreo lacrimă atunci când gunoiul Ghețea președintele ARB îi amenința pe românii restanțieri cu pușcăria:

Din compasiune, l-ai sunat pe ministrul Chițoiu și l-ai rugat să nu-l schimbe pe nenorocit de la șefia CEC Bank…

http://www.mediafax.ro/social/chitoiu-basescu-m-a-sunat-pentru-a-ma-ruga-sa-nu-l-schimb-pe-ghetea-de-la-conducerea-cec-reactia-presedintelui-11678685

Meschin ordinar, dacă scoți lumea în stradă ies și eu dar nu pentru tine sau pentru Mișcarea Populistă. Pur și simplu profit de ocazie să urlu, să arunc cu ouă, cu roșii, cu căcat și să mă eliberez de frustrările acumulate trăind într-un popor de vite care nu înțelege nimic.  Nu mă deranjează faptul că voi fi asociat cu cele din rasa B1TV.   Nu e nicio diferență între ele și vitele majoritare Antena 3.   Am votat la locale cu PPDD acceptând diagnosticul de DEBIL MINTAL pentru că escrocul Diaconescu a fost singura alternativă la porcii care s-au succedat în ultimii 20 de ani la guvernare.  Nu e vina mea că în chinurile facerii, poporul român l-a zămislit pe DD pe partea cealaltă și a ieșit deja murdar…   Așadar nu mă mai interesează de mult imaginea personală; am învățat încă din adolescență că ”dacă am putea să ne privim măcar o clipă cu ochii celor din jur am intra în pământ de rușine”…  Dacă e nevoie vin și cu pancarte cu chipul Elenei Udrea doar ca să ajung acolo în față și să vă scuip în ochi pe toți…

Anunțuri

Posted on 12 Februarie 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 607 comentarii.

  1. Vite sunt cei care cumpara nu cei care vand. Nu a spus nimeni ca sunt vite cei care vand, vanzatorii doar au profitat de pe urma vitelor.
    in momentul in care vitele nu mai sunt disponibile pentru credit sau nu mai sunt vite disponibile datorita demografiei sau emigratiei, ori nu mai pot plati ratele la banca preturile vor scadea, ceea ce se si intampla.

    • @popesculon……
      in final am ajuns la un punct comun.
      vinovati sunt si cei care cumpara ca ” vitele ” dar si cei care vand la pretul maxim pe care il pot obtine.

      si eu vin totusi sa intreb.
      cand o sa vedem acel pret de 500 euro mp?
      se vorbeste despre el de foarte mult timp deja.
      unde este acel orizont pe care poate multi il asteapta?
      in 2015 ?
      oare?
      sau cand ?

    • @PopescuIon

      Tu ai citit ce am scris mai sus? Ori ce au zis si alti cititori? Ti-am dat exemple reale de tranzactii, nu numai eu. Asta e realitatea omule. Poate ca preturile vor scadea, dar nu in ritmul si la nivelul care il vrei tu acum. Si eu vroiam o vila cu 20.000E dar uite ca nu e. Eu am asteptat 2 ani tot citind pe acest blog, pana sa cumpar ceva. Am tot sperat ca o sa pot cumpara 3 cam cu 30.000E. Am tot sperat ca PC sa dispara si preturile sa se corecteze in jos cat mai mult. Dar uite, PC e la versiunea N, preturile au mai scazut dar nu la ce ma interesa pe mine si nu cu cat as fi vrut eu. Nu zice nimeni sa cumperi ceva TU ACUM.

    • La 500 nu vor ajunge intr-un bloc locuibil. Numai inflatia daca o punem si cifra asta nu se va atinge. Ca vor valora cat 500 E din 2008, posibil, nu foarte probabil.

      Eu as da maine 800 E / mp util intr-o zona decenta, gen 13 septembrie cum am dat exemplu si nu partea dinspre Agip sau Sebastian. Tot ce pot spera e ca voi gasi la 1000 E / mp util. Am tras de timp la maxim si imi asum o pierdere. Pentru ca eu sunt convins ca trendul va fi descendent multi ani de acum incolo. Doar ca scaderile vor fi lente, mai probabil inflatia muscand din pret si nu cifrele seci.

      • cat e un salar mediu in bucuresti?
        niste guri rele imi spun ca undeva pe la 2400 RON – deci vreo 500E. intr-o piata normala, cate salarii medii ar trebui sa fie mp? 1, 1.5? eu zic ca suntem relativ aproape de preturile astea, cu sau fara PC. nu vorbesc de popesti, sa nu sara lumea de cur in sus, vb de zone gen dristor sau timpuri noi sau ceva cu un parc relativ aproape. stiti ca ne-a intrebat florin prin 2009-2010, nu mai stiu, cat am fi dispusi sa dam pe un mp util? eu atunci am raspuns 700E la dristor. cred ca azi pretul ( de tranzactie ) e undeva la 800-850, nu pot fi 100% sigur.

      • btw cipper, vezi ca se face un bloc nou in spate la chicken staff, vis a vis de biserica. nu stiu preturi, dar merita sa faci o intrebare/un drum. probabil 1000-1200 E/mp, doua plusuri sunt ca e in „buric” si e nou ( asta daca e construit cu bun simt ).

  2. @clipper…..
    din cate stiu eu , 13 septembrie zona delimitata de trafic greu pana la hotelul marriott , a fost mereu scumpa.
    si acum 12 ani de ex , prin 2002 , in panduri care nu este foarte departe de 13 septembrie „cel bun” erau scumpe .
    nu am locuit niciodata acolo dar am o cunostinta .
    totusi vezi ca exista si o parte mai putin buna , in spatele blocurilor de vis a vis de hotel , este o zona mai pestrita ca sa zic asa. sunt si vile noi acolo dar si case darapanate. plus ceva blocuri noi ridicate .
    daca mergi seara pe strazile respective , ai sa vezi tot felul de persoane care pur si simplu stau pe strazi.
    dar totusi e o zona scumpa , un cipriot a facut un bloc nou acolo.
    pe una din stradutele din spate. am discutat de curiozitate la telefon undeva prin septembrie 2013 cred. nu m am dus sa si vad , desi ma tot invita. nu vaduse decat 1 apartament la momentul respectiv. dar daca iti zic preturi pe mp , te ia capul.
    1500 euro spre 1600 euro.
    dar cladirea arata intr un fel aparte.

    • 13 septembrie e zona in care stau prietenii mei, aproape de cea in care am crescut si in care inca locuiesc. Daca e sa ma intrebi nu e nici pe departe una din zonele remarcabile ale orasului. Nu are niciun parc aproape. Izvorul e la ceva distanta si e o gluma de parc. Nu are metrou. E un trafic destul de intens, iar dupa blocuri se ascunde o lume delicat spus pestrita. Zona Sabinelor, Sirenelor, piata de flori e plina de minoritari. Din fericire s-au tot imputinat, aparand multe blocuri noi pe locurile unde nu demult erau cosmelii. Insa tot sunt multi si eu nu m-as aventura noaptea pe jos pe acolo. Plus ca e in sectorul 5. Deci dezastru daca ai treaba cu primaria lu’ vanghele’.
      Cu toate astea e o zona foarte atractiva pt cumparatori. De aceea si pretentiile mari ale vanzatorilor.

      • @clipper…..
        si daca esti la curent cu toate aceste aspecte de ce ai alege sa dai totusi 1000 euro mp/util ?
        am vrut sa fiu delicat , cand am spus pestrita.
        dar na , sunt si ei tot oameni.
        asta am uitat o , ca pur si simplu tot ce tine de sectorul 5 la administratia financiara este in urma rau.
        am avut odata ceva de facut la sectorul 5 , este pilaf.
        ce te atrage pe tine?
        doar faptul ca o sa fie posibila ajungerea la piata victoriei in cateva minute cu masina dupa ce e gata drumul ala pe sub dealul unde este si catedrala?
        ma rog . e optiunea ta pana la urma

      • Am scris in prima fraza. E aprope de familia mea si de prietenii mei. Mai aproape e zona Libertatii-Unirii. Dar nu ma ajuta bugetul. Si chiar daca ma ajuta mi se par nesimtite preturile in faimosul „Centru Civic” si nu vad ce om care a muncit pentru banii lui i-ar da pe o achizitie acolo.

  3. @clipper…..
    acum nu mai stiu ce a mai vandut . pt ca am renuntat sa mai caut momentan.
    si o sa mai traga ceva in sus zona respectiva.
    faptul ca o sa fie conectata la piata victoriei.
    prin deja celebra artera a lui oprescu. o sa se conecteze cu marea intersectie de la hotel cumva.
    cine va pleca cu masina din 13 septembrie , nu va mai face drumul pana in centru pe la unirii. si apoi sa strabata magheru.
    sau sa coboare prin panduri pe la eroilor.
    e ceva totusi !

  4. @cipper….
    in cazul tau exista si criteriul asta. cel cu familia.
    destul de complicat atunci….

  5. Octavian aduce asa un aer nou, necesar pe aici…lasati omul sa se exprime….
    Sa fie o coincidenta astrala dar zilele astea frunzaresc Bouvard et Pecuchet de Flaubert….
    Si amestec cititul cartii asteia cu comment-urile lui Octavian….

  6. @george….
    incerc sa aduc argumente zic eu logice.
    si in acelasi timp umane.
    dar cred ca am deranjat putin.
    1 saptamana de postari pe aici , a inflamat spiritele putin,
    dar tot raul spre bine , aducem la viata acest blog!

    • O sa ti se scoata ochii, o sa fii blestemat, injurat si haituit pentru „blasfemia” pe care ai adus-o. Pacat …. Cine vrea sa vada doar alb si negru, n-are decat s-o faca. Unii-s daltonisti din nastere si atata pot.

    • @octavian
      -cunosc oamnei ,colegi,care si-au cumparat apartament cu preturile alea de prin 2006-2010 care acum si-au dat demisia si acum muncesc in afara tarii,departe de familie departe de cei dragi si care nu mai faceau fata ratelor ,cat umanism vedeam pe fata lor cand nu aveau cum sa isi mai satisfaca nevoile strict necesare si acum apartamentele alea satu goale ,munanism nu gluma
      -cunoasc oameni care ,tot uman ,si-au cumparat apartamente si nu au avut curajul sa plece afara sa muneasca si ,ca in cazul unei colege a nevestei mele profesor fiind,mananca cornul si laptele copiilor de la scoala,halal umanism
      -cunosc oameni care fac fata ratelor ,nu au ajuns sa renunte la o masa din 3 pe zi dar care nu pot sa isi ajute copii sa duca o viata decenta sa le asigure ceea ce este necesar pentru o dezvoltare intelectuala ,halal umanism
      -cunoasc oameni care regreta in fiecare zi ca in momentul de fata mai iau poate jumatate din valoarea pe care au platit-o ne mai calculand valoareea dobanzilor ce trebuiesc platite,care si-au luat un al doilea job de distribuitor pliante publicitare pentru a-si plati ratele,apropo stii ca si in domeniul asta iti trebuie o pila ,o relatie?nu stii ?iti spun eu pe piele proprie
      SI NOI CARE SPUNEM ca preturile ar trebui sa fie mult mai mici suntem umani pentru ca nu am vrea sa mai vedem cazuri din astea,vrem sa vedem oameni zambind cand spun ca si-au luat un apartamenet pe credit,oameni care sa aiba zambetu pe buze cand te intalnesti cu ei pe strada si nu cu capul in pamant,oameni care sa aiba confortul necesar in casele lor si nu facand economie la gaz,curent ,mancare
      uite asta umanism care le-a fost furat fiind manipulati si care nu au avut cunostintele economice necesare sa nu cada in capcana

  7. @diana….
    toate lucrurile astea se vor intampla in mediul online totusi.
    pot sa duc multe .
    dar sper ca nu ma va astepta nimeni la scara blocului cu un cutit.
    sau ceva surubelnita cu care sa imi altereze vederea.
    poate vor vrea sa nu cumva sa mai indraznesc sa privesc realitatea.
    sa ma uit la lumea din jurul meu.
    si la cei care populeaza acest oras.

    • Si ca sa nu mi se mai dea atat in cap si sa fiu porcaita in fel si chip, am cumparat acum cu un credit ipotecar in euro cu avans de 30% (oricum nu as fi ales Prima Casa sub nicio forma!) deoarece urmeaza sa devenim parinti, si am considerat ca este momentul oportun pentru asta. Da, consider ca un copil merita un camin si stabilitate, precum si conditii mai bune de locuit fata de chirie. Nu trebuie sa dau explicatii si nu trebuie sa ma justific in fata nimanui, insa am ales sa spun asta, ca sa lamurim situatia. Am fost si sunt impotriva creditului Prima Casa, mi se pare aberant ca cineva sa aleaga un credit pe 30 de ani cu 5% avans, probabil si aia imprumutati. Nu aveti decat sa credeti ce vreti, eu sunt impacata cu decizia mea si cu asta basta. Si da, zona pe care am ales-o este ok fata de altele (Prelungirea Ghencea, Militari Residence etc). Cui nu ii place, sa se orienteze spre Dorobanti si Aviatiei. Hai, aruncati cu pietre acum, sa curga invectivele :)))

      • diana daca tot iti vine bebe, de ce nu te-ai orientat la casa? is cateva in zona aia d-alea in stil englezesc cu o mica curte la preturi decente. intreb ca am preteni cu tipatori si numai dupa case se uita.

      • stiu casele in stil englezesc. nu am ales casa din 2 motive: 1. nu prea mi-a placut compartimentarea (intri practic direct in sufragerie, si ce am vazut eu era cu bucatarie open-space) 2. am o oarecare nesiguranta la casa (poate nejustificata…in fine), si am preferat apartament. 3. eu stau la bloc de cand ma stiu, este vorba de o anumita comoditate, o casa implica costuri suplimentare si ceva mai mult timp liber sa te ocupi de gradina etc. Diferenta de pret nu ar fi fost foarte mare, insa pe considerentele astea am ales apartament.

      • Pardon, am vrut sa zic 3 motive. Am prieteni care au ales varianta casa in stil englezesc in zona, s-au mutat recent, tot ca sa aiba copilul mai mult spatiu.

      • ca idee, ce fel de proprietate ati ales, ca suprafata si pozitionare ? an de constructie ? pret total… ?

      • Zona metrou Dimitrie Leonida, Apollo Residence, 3 camere, 63.000 euro, suprafata 93 mp.

      • @diana
        Le stiu, pareau dragute.
        Doamne ajuta, sa fiti sanatosi.

      • Da, si dezvoltatorul este serios, pana acum a facut treaba buna. Multumesc mult!

      • Sa fie intr-un ceas bun Diana! Acum ma intelegi ce ziceam anul trecut in noiembrie, cu stabilitatea, copilul, chiria. Imi amintesc ca ziceai ca ce are nu poti sa stai si cu copilul in chirie. Nu e un atac la persoana :), felicitari si sa-ti traiasca.

      • @Mihai, multumesc! Stiu cum gandeam atunci, dar uite ca viata se schimba si noi odata cu ea! Daca te-am jignit cu ceva in acea perioada, imi cer scuze!

  8. @augustin…..
    explicatii se dadeau si acum 4 ani.
    eu vreau sa vad realitatea !
    sa ma duc sa pot cumpara daca doresc cu 500 euro mp.
    dar ma lovesc de realitate.
    pretul este altul!!
    deci?
    nu cumva viata bate filmul?
    iti aduc aminte , acum 5 ani , in toate locurile posibile si imposibile se vorbea despre ce tzunami o sa se abata peste tara asta.
    cum o sa murim de foame , cum vine nu stiu ce dezastru economic.
    vorbesc de capitala , unde este dezastrul???
    vreau sa il vad si eu.
    si odata cu el pretul ala care se tot vehicula.
    nu cumva am luat parte la un spectacol de circ?

  9. @augustin…..
    cred ca e o gluma totusi ce mi ai trimis!
    alea sunt niste mizerii. eu nu cred ca tu personal ai investi atatia bani in asa ceva.
    deci , repet intrebarea , unde este pretul de 500 euro/mp util , pt apartament facut dupa cutremurul din 1977 ( la cutremur sa nu fi existat nici macar fundatia turnata ) , etaj intermediar ( de la et 1 pana la et 5 ) , decomandat , intr un cartier popular al acestui oras ( crangasi , colentina , berceni , pantelimon etc ) care sa aiba evident un mijloc de transport rapid catre centru ????
    unde este acel apartament?
    caci eu ma duc maine si fac credit.
    chiar daca nu concep sa cumpar in bloc vechi absolut deloc .
    dar daca imi arati tu acel apartament , ne intalnim , si mergem impreuna la banca si eu fac credit.
    hai!
    VREAU SA VAD ACEL APARTAMENT CU 500 EURO /MP!!!!

    • Augustin, tu ai sta la mansarda in asa ceva? Ai vazut unde este localizat blocul, nu? Verifica te rog pe google maps, si dupa aceea verifica tot cu google maps imprejurimile.

  10. @augustin….
    deci fara cartoane de la anl si fara apartamente facute peste un bloc. adica la mansarda . si apoi totul cosmetizat , ca sa dea bine in poze si la ochiul unui neavizat.

    • inca odata ,preturile nu sunt lasate sa scada ,uite motivul
      http://www.realitatea.net/bancile-din-romania-stau-pe-o-bomba-cu-ceas_1399060.html
      inca odata ,adevaratele preturi de tranzactionare nimeni,dar nimeni,nu o sa ti le afiseze undeva ,vrei fix 500 cauta si vei gasi,
      si tind sa cred ca manipularea nu a incetat si nici nu va inceta ,uita-te la tine(ori esti manipulat ori esti manipulant)

      • In Ferentari? In Zabrauti?
        Sau intr-un cartier decent? Conform TUTUROR criteriilor mentionate de Octavian? Cu 500 euro mp? Ai cautat si ai gasit?

      • Vino cu un exemplu concludent, cu un link, cu un apartament care respecta toate criteriile indicate mai sus de Octavian si al carui pret este de 500 euro mp. Ai la dispozitie atatea site-uri de anunturi. Deci …? Exact, ramane cum am stabilit.

  11. @augustin….
    articolul respectiv face referire la situatia pe tara.
    eu discut despre capitala.
    nu ma intereseaza situatia din alte judete.

    sunt sigur ca nu ai raspuns pt intrebarea mea.
    pt ca acel apartament defapt nu exista.
    si nu exista dintr un singur motiv.
    pt ca acel apartament , face obiectul unei tranzactii.
    iar intr o tranzactie , se intalneste un cumparator si un vanzator,
    care vanzator ghici ce , nu o sa iti vanda niciodata pt 500 euro/mp. si ai idee de ce?
    a raspuns azi intr un comentariu un prieten al acestui blog.
    a spus o cu subiect si predicat.
    iti voi da copy/paste dupa o parte din comenatriul lui.

    “In cazul in care as avea o proprietate de vanzare as vinde la pretul maxim pe care il pot obtine, se gasesc suficiente vite dupa cum vezi sa iti ofere o galeata de bani pe un cotet la bloc.”

    intelegi tu oare realitatea????
    astia suntem , oricat de mult ne place sa ne mintim ca nu suntem asa.
    ii gasesti numele daca vei lua toate comenatriile facute incepand cu ora 15.00 ziua curenta.
    sa nu crezi ca inventez eu .

  12. @augustin….

    nu sunt nici manipulat si nici manipulator.
    sunt un om . tariesc( inca ) si exist in acest oras.
    ca sa te scutesc de efortul unei cautari in postari , din userul popesculon am citat.

  13. @diana…..
    ne vinde gogosi domnul augustin.
    conform criteriilor enumerate de mine , nu exista asa ceva.
    nu a existat nici anul trecut , in 2013.
    nici acum 2 ani , in 2012.
    si tot asa.

    • Augustin, eu nu contest asta. Probabil peste 10 – 15 ani, conform trendului descrescator, se va ajunge si la 500 euro mp. Sau poate nu. Poate in timpul vietii noastre vom mai prinde o alta bula imobiliara. Cine poate sa astepte atatia ani, jos palaria din partea mea! Intre timp, fiecare are o viata de trait si o traieste cum poate mai bine. Si eu am cautat initial apartament dupa ’77 conform criteriilor tale, din pacate realitatea este cu totul alta.

      • Daca nu ar fi fost situatia actuala care implica un copil, as mai fi fost dispusa sa astept. Cat? Nu as putea spune. Cu siguranta nu inca pe atat (perioada 2009-2014). Probabil 1, maximum 2 ani. Din diverse considerente cumulate (varsta, nevoia de stabilitate, de a avea un spatiu personal dupa bunul plac etc). Peste 2 ani, daca acest blog va mai exista (si sper sa existe in continuare!), veti fi tot voi sau altii care vor discuta si vor intoarce acelasi subiect pe toate fetzele. An dupa an, multi au sperat sa vada preturile astea, si au ramas in expectativa. An dupa an, sperantele s-au dus pe apa sambetei. Mai vorbim peste 2 ani, sa vedem cu cat au scazut preturile intre timp.

      • @diana
        Ca sa fim corecti s-a ajuns la 500E/MP si chiar mai jos, dar NU in Bucuresti, ci in orase mici de provincie.

      • Corect, eu am vazut anunturi cu 10.000 euro apartamentul cu 3 camere in Zimnicea sau Scornicesti. Nu e absolut deloc relevant. Noi ne referim strict la Bucuresti, unde trag toti sa ramana, sa aiba joburi decente, sa realizeze ceva. Multe orasele de provincie sunt in moarte clinica, si situatia se va agrava. Cum ramane insa cu Bucurestiul?

      • @Diana
        Nu stiu, probabil ca da, multe orase mici se duc pe copca.
        Bucurestiul va ramane scump, atat timp cat mentalitatea comuna va ramane neschimbata: „ia-ti o casa maica, insoara-te, fa copii. Te ajutam si noi cu ce putem”.
        Mentalitatea aceasta a fost si este exploatata la maximum de stat si banci.
        Prima Casa de 5 ani de zile a bagat adanc in creierul proprietarilor ideea ca zac pe o comoara neexploatata, care tinde, ca pret, catre 60.000 de iepuroi. Astfel, chiar daca de MAINE nu se vor mai da credite, nu va vinde nimeni sub pretul luat de vecinul care a vandut prin Prima Casa. E simplu. „Decat sa il dau pe nimic mai bine il tin pt copii/nepoti. Sau il inchiriez”. Asa gandesc oamenii, nu e nimic nou sau spectaculos.

        Vor vinde doar cei presati, cei disperati dupa bani. Dar acestia sunt putini, rari, iar apartamentele au probleme diverse (cu actele de obicei)

        Asa ca , dupa cum am mai spus, viata merge inainte. Toti ne dorim o casuta frumoasa, in care sa ne crestem copiii. Si nu putem astepta pana la 50 de ani…

        De asta cred ca tine foarte mult de varsta. Cei care au intrat la facultate in 2008-2009, iar acum sunt in ultimii ani sau la master, care abia vor intra in viata reala in 2014-2015-2016 (interviuri, primul job, primii bani…), au tot timpul sa astepte inca 4-5 si mai mult.

        Altii, care au fost in piata muncii si „inainte” si „dupa” bula emobiliara, au alte perspective. Asta e viata…..

      • Toti parintii isi ajuta copiii la facultate si chiar si mai tarziu, unii mai vand un teren, altii le dau bani de avans, altii nu au cu ce sa ii ajute dpdv financiar, dar le mai trimit de la tara carne, oua, legume de gradina, si ii ajuta astfel cu mancarea care oricum este scumpa (nu este nicio rusine in asta! cunosc cazuri de cupluri tinere care sunt ajutate in acest fel !), fiecare parinte se zbate pentru copilul lui, sa ramana in Bucuresti, sa se realizeze aici, pe cat se poate, sa isi cumpere o locuinta aici si sa o duca mai bine decat au dus-o ei.

      • @diana
        asa este.

        am dubii in ceea ce priveste „mai binele” din Bucuresti, pt ca viata de zi cu zi si mai ales cresterea unui copil nu sunt tocmai benefice.
        ai vazut cum arata cei mai multi oameni trecuti de 45-50 de ani in Bucuresti… ? sleiti…

      • Depinde si de domeniul de activitate, de profesie… Sunt multi care lucreaza zi-lumina prin multinationale, castiga foarte bine, dar mananca rahaturi de la fast-food in graba si nu mai au timp sa traiasca, se robotizeaza si viata le devine un automatism. Trebuie gasit cumva un echilibru.

  14. @diana….
    deci cum spuneam , viata bate filmul.

  15. @diana…..
    eu nu cred ca acest blog va mai exista.
    eu l am urmarit cu regularitate.
    nu am comentat deloc , dar am contribuit si eu putin ..
    am gasit o editie de acum 11 ani din anuntul telefonic.
    este aici un articol pe baza acelui ziar. si preturile de atunci versus puterea de cumparare. si atitudinea agentiilor imobiliare.
    florin a depus o munca enorma.
    timp si bani.
    daca cineva are impresia ca acum 4 ani cand dadea permanent anunturi platite pe http://www.anuntul.ro cineva l a sprijinit se inseala.
    ca sa nu mai vorbim despre cate injuraturi si a luat.
    si de cate refuzuri s a lovit.
    ma rog.
    asta e parere strict personala.
    sau daca va mai exista blogul , probabil cei care il vor accesa in viitor, nu vor mai face parte din cei actuali. sau cum se spune , prietenii blogului.

    • A depus o munca enorma, voluntara, pe timpul lui, din banii lui, si care este si trebuie apreciata asa cum se cuvine. Eu am descoperit blogul ceva mai tarziu, insa am avut rabdarea necesara sa citesc toate articolele anterioare, precum si marea majoritate a comentariilor din acea perioada. Sunt foarte multe persoane care au comentat contra si mai ales pro scaderii preturilor. Unii au comentat timp de cateva luni, altii timp de 1-2 ani, dupa aceea au inceput sa comenteze din ce in ce mai rar, si dupa aceea au disparut. Ce s-a intamplat cu acei oameni? De ce au renuntat sa mai comenteze? Oare si-au cumparat locuinte, si au preferat sa se retraga treptat din discutii, ca sa nu provoace comentarii acide la adresa lor? Ce s-a intamplat cu acei zeci, sute de oameni care comentau prin 2010, 2011? Vedeti cele mai vechi postari, vedeti cate sute de comentarii exista la fiecare postare. Eu si Batman am recunoscut ca, dupa atatia ani de asteptare, intr-un final am cumparat, si pentru asta (in special eu) am fost porcaita. Pe cat punem pariu ca majoritatea acelor oameni si-au cumparat intre timp apartamente, case, viata lor a continuat cu sau fara blog, odata cumparata o locuinta, discutiile de genul asta deja isi pierd treptat interesul.

      • Intreb asta pentru ca am vazut comentariul lui Basmeimobiliare pe acest subiect. Am preluat intrebarea si o postez aici.

      • Citez comentariul lui Basme, care m-a determinat sa pun intrebarea de mai sus:

        „Se strange laţul, raman din ce in ce mai putini cei ce mai rezista dupa 5 ani de Prima Casa. 5 ani de bula imobiliara + 1 an de dezumflare + 5 ani de prima casa (frumoasa simetrie, nu ?).

        Pe tavanul fals se injura lumea de cateva zile pentru ca 2 comentatori au recunoscut ca au cumparat apartamente noi de curand. Si acesti 2 (printre care si Diana de pe aici) sunt doar cei au facut publica decizia, insa mai sunt destui ce au disparut treptat de pe blog, semn ca poate au renuntat la a mai astepta. Nu-i condamn, ci doar constat.”

  16. @diana…..
    vreau sa fac o paralela.
    sper sa nu fiu interpretat gresit.
    am mai urmarit un blog cu lafel de mult interes.
    el a demarat un pic inaintea lui florin.
    undeva prin toamna anului 2009.
    acel blog , era al unui tip care se lupta cu o boala.
    si s a luptat , si s a luptat , dar in final boala l a rapus.
    familia inca a mai postat din cand in cand pe acel blog dupa tragicul eveniment.
    dar evident , blogul nu a mai fost asa de urmarit.
    a facut si o campanie la una dintre televiziuni pt strangerea de fonduri.
    au fost donatii , treaba serioasa.

    http://www.danielraduta.ro

    asta este blog ul si sper sa nu fac vreo prostie ca l am publicat.

    • L-am cunoscut pe acel baiat, am fost colegi. Dumnezeu sa-l odihneasca si sa nu-l amestecam in aceasta mocirla.

      • @mihai….
        stiu ca nu era cea mai buna comparatie.
        dar am mizat pe inteligenta unora care poate cunosteau cazul. am senzatia ca multa lume pe aici , nu prea este realista. da na , asta e viata

  17. neutrinovirgil

    pentru cei doi ajenti imobiliari diana si octavian care la final au ajuns sa sustina unul pe altul….cat imi place asta am un mesaj ….cum zicea Irepetabilul Nenea Iancu….”ai putintica rabdare” cu alte cuvinte trece anul electoral 2014 si si si vine 2015….gata cu pomenili gata cu subventiile gata cu scheletele din dulap…nu de alta dar sunt chiar cadavre si au inceput sa puta ( alea ale bancilor)….bine daca inaintea acestor mici lucruri sa le zicem neaose si locale, vine alt ajent imobiliar Mother Russia
    hmmmm delikatessen …….ce are un arsenal de bucurii T-90uri MI -24-28, Voevodina (SS-22 in codificarea NATO) numai pt copii ….toti rai off course….:))))))))))))))))))))))))))))))))))) sa vedem pe atunci asa ca la sarajevo cati bani mai valoreaza un cotez…asa de sorginte „rosie” asa ca stelutza aia in 5 colturi !

    cu consideratiune,

  18. @diana…..
    probabil acei oameni care comentau acum cativa ani au rezolvat intr un fel sau altul problema locativa. si evident aceasta problema fiind rezolvata , nu mai prezinta interes.
    dar ea totusi este o problema cat se poate de reala.
    daca isi inchipui cineva ca la ora actuala in acest oras nu sunt cupluri sau chiar entitati singulare( ori o femeie ori un barbat ) care isi pun problema cum sa rezolve aceasta dilema a locuintei , se inseala amarnic.
    toti tinerii aia care ii vedem zilnic la metrou , ei trebuie sa locuiasca undeva. fie cu chirie, fie devenind proprietari.
    este totusi un subiect fierbinte.
    tineri vin din urma.
    repet , pt cine nu are suficienta capacitate de intelegere.
    noi , probabil marea majoritate care ne am intalnit pe aici ,avem in jur de 30 de ani. eu personal fac 32 de ani , anul acesta.
    sunt oameni insa care sunt nascuti in 1991. sau in 1992.
    ei au acum 22 , 23 de ani.
    si ei exista.
    pe ei cine ii indruma? ce o sa faca ei?

    • In primii ani de facultate, parintii m-au sustinut financiar (respectiv, cu plata chiriei, fapt pentru care le voi fi mereu recunoscatoare). Incepand din anul III de facultate, m-am angajat, am inceput sa imi platesc singura chiria. De economisit, am economisit cu adevarat abia in ultimii 4 ani (ale tineretii valuri :)) ), cu siguranta as fi putut economisi mult mai mult, insa prioritatile mele erau altele in acei ani (calatorii, haine care de care mai la moda, gadgeturi noi etc etc). Odata cu varsta, prioritatile s-au schimbat, acum cu atat mai mult, situatia este schimbata la 180 de grade. Probabil la fel se va intampla si cu generatiile care vin din urma, si vin puternic, si se vor integra in „jungla urbana” a Bucurestiului. Vor sta initial in chirie, ulterior vor cumpara cu un avans mai mic sau mai mare, vor trai, vor respira, vor munci, ciclul se va relua.

      • In Bucuresti cererea va exista in permanenta, indiferent de cat de adanca este criza. Aici este locul unde oamenii fac bani, au joburi decente, mai bine platite fata de provincie, au probabil alte perspective. Toti incearca sa ramana aici, majoritatea chiar reusesc, sunt putini cei care se intorc in orasul de bastina. Este valabil si pentru orasele mari, Constanta, Brasov, Timisoara, Cluj. Societatea se polarizeaza, peste 10-15-20 de ani, vom vedea sate intregi parasite, orasele mici doar cu batrani ramasi in ele, acele locuinte oricum nu au si nu vor avea valoare economica, asa ca ies din calcul.

      • Vor umfla bule imo care se vor sparge,se vor desparti,vor fi someri,vor falimenta ,vor imbatrani,vor muri, deci draga Di zi tot ciclul daca tot te apuci 🙂

  19. @diana….
    si oare la ce preturi se vor raporta cand vor semna acte de vanzare cumparare pt imobile? evident daca vor face asta.
    ce o sa zica atunci? ceva gen cum facem noi uneori , aducem in discutie preturile din 2002 si 2003 ?
    adica acum aproximativ 12 ani?

    oare o sa fie maximul atins in 2008 reperul pt cei nascuti in jur de 1990?
    si ei in 2020 o sa spuna , pai acum 12 ani erau preturile alea fabuloase !!!
    sau o sa fie dat uitarii ?
    vorbim despre anul 2020 sa zicem.
    cand toti cei care au acum 23 sau 24 de ani , o sa aiba in jur de 30 de ani .

  20. Stoian George-Daniel

    @Octavian, Mihai si alti manipulatori asemenea lor

    Desi nu prea am timp, simt nevoia sa postez cateva lucruri aici citind cele scrise de voi si de cei asemenea voua.

    1. In sfarsit (dupa ani de zile in care tagma jefuitorilor din sectorul „dezvoltatorilor si agentilor imobiliari” s-a facut de ras trimitand „la inaintare” niste indivizi slab pregatiti ce furnizau argumente de 2 bani in favoarea cresterii/mentinerii preturilor aberante din domeniul imobiliar) au aparut si „specialistii” capabili sa manipuleze dupa reguli „stiintifice”.
    2. Octavian, departe de mine gandul de a te jigni. Sper doar sa intelegi foarte bine ceea ce urmeaza sa-ti spun. Din punctul meu de vedere (dar asta nu inseamna ca nu m-as putea insela in privinta ta, pana la urma a gresi este omeneste-dar a persevera in greseala este diabolic) tu faci parte din una dintre urmatoarele categorii :
    a) categoria „idiotilor utili” –> nu este o jignire, informeaza-te in legatura cu aceasta sintagma si vei vedea la ce ma refer de fapt, in nici un caz nu vreau sa te jignesc.
    b) categoria dezvoltatorilor imobiliari (de genul celor care isi fac reclama disperata la constructiile ridicate in sudul Bucurestiului);
    c) categoria profesionistilor ( adica a mercenarilor) care, in schimbul unei anumite sume de bani, executa anumite ordine ce au drept scop atingerea unor obiective fixate de catre cel care plateste respectivii bani mercenarului. In acest caz banuiesc ca ai si studii de psihologie (sau ai inclinatii native catre domeniul asta) sau ai lucrat/lucrezi in domeniul marketingului.

    Repet, aceasta este opinia mea si nu am pretentia ca nu m-as putea insela. Insa, citind ceea ce te tot chinui sa postezi de ceva vreme, este foarte straveziu obiectivul pe care-l urmaresti : plantarea samantei indoielii printre cei care citesc blogul lui Florin, incercarea de a-i convinge pe acestia ca „este pacat sa treaca viata pe langa ei” pana cand se va cere pe un mp dintr-un bloc din Bucuresti in jur de 500 de euro. Te tot chinui sa manipulezi lumea in sensul dorit de tine si banuiesc ca esti chiar mandru de „cat de bun esti”.

    Permite-mi insa sa-ti spun ceva : te inseli, Octavian (Mihai,etc). Majoritatea dintre noi nu stam cu sufletul la gura asteptand sa scada pretul la 500 de euro/mp. Ne traim cat se poate de normal vietile, ne bucuram de viata si de libertatea cu care ne-a inzestrat Dumnezeu si consideram ca pretul pe care-l achitam drept chirie intra la categoria “costuri ale vietii”. Ca sa intelegi si mai bine, majoritatea dintre noi cumparam apa potabila si o consumam zilnic, dar nici unuia dintre noi nu-i trece prin minte sa-si ia “propria fantana” ca sa nu mai cheltuiasca lunar o anumita suma cu apa de baut. Pur si simplu costul cu apa cumparata reprezinta un cost al vietii, tot asa cum si costul cu hrana sau cu imbracamintea reprezinta un cost al vietii. Ei bine, costul chiriei reprezinta pentru mine si pentru altii asemenea mie un cost al vietii pe care-l prefer oricand costului aferent unei rate bancare deoarece rata m-ar transforma in sclavul bancii si i-ar permite acesteia sa-si bata joc de mine asa cum si-a batut joc pana acum de milioane de romani.

    Legat de lait-motivul pe care-l tot fluturi prin fata noastra (de ce nu a ajuns pretul unei locuinte la 500 de euro/mp), majoritatea dintre noi suntem constienti de faptul ca nu s-a ajuns la un asemenea pret datorita „lobby-ului” (a se citi „spagilor”) practicat de cei din varful domeniului imobiliar si al celui bancar la adresa factorilor decidenti. Iar cand ma refer la factorii decidenti eu fac referire la aceia care au fost „convinsi” ca nu trebuie pedepsite legal anunturile mincinoase din domeniul imobiliar (acestea reprezentand o infractiune ce consta in savarsirea unei inselaciuni ce urmareste obtinerea de foloase necuvenite) sau ca, Doamne fereste, nu trebuie permisa in Romania legea falimentului personal.

    Preturile inca nu au ajuns la nivelul de 500 de euro/mp (in conditiile in care salariul mediu in Bucuresti este de aprox 500 de euro) din cauza complicitatii dintre mediul „dezvoltatorilor” imobiliari, al agentiilor imobiliare, al mediului bancar si al factorilor decidenti. Doar ca o asemenea complicitate costa si nu costa deloc putin. Iar la un moment dat se termina si banii necesari mentinerii unei asemenea complicitati. Iar cand se intampla asa ceva auzi de situatii asemenea celei in care indivizi asemenea verilor Becali sau lui George Copos fac puscarie pentru diverse infractiuni savarsite in trecut. Ai “putintica rabdare” si vei vedea ce “minuni” vor avea loc in momentul in care costul mentinerii unei asemenea complicitati nu va mai putea fi achitat de catre cei direct interesati. Vei vedea atunci ca “minunea” solicitarii pe mp a unei sume egale cu salariul mediu este cat se poate de posibila.

    Partea buna este ca realitatea reprezinta cel mai bun antidot pentru manipularea ce se practica de catre cei asemenea tie. Ma bucur ca tu si altii asemenea tie nu vedeti decat oameni „fericiti” ce au joburi sigure si care castiga mii de euro/luna astfel incat isi permit sa „isi traiasca viata” in calitate de proprietari si nu de simpli chiriasi. Eu si multi altii asemenea mie vedem din ce in ce mai multi oameni (ma refer la Bucuresti, locul in care traiesc si muncesc de peste 10 ani) ajunsi la disperare, oameni care fie si-au pierdut jobul si nu-si mai permit sa-si achite ratele, fie isi aloca cea mai mare parte din venituri platii ratei/ratelor si se chinuie sa supravietuiasca de la o luna la alta.

    Repet : felicitari tie si celor ca tine, voi traiti intr-o lume deosebita de lumea in care traiesc eu si alti oameni simpli asemenea mie.

    Realitatea este ca eu si cei asemenea mie, chiar daca ne permitem (din punct de vedere al veniturilor) sa ne indatoram la banca, nu vrem sa devenim sclavii bancii deoarece consideram ca starea de sclav al bancii iti otraveste si-ti distruge viata (mai ales atunci cand banca te anunta, cat se poate de simplu, ca ti-a crescut rata deoarece a crescut Euribor-ul sau Robor-ul).

    Si acum imi amintesc de o situatie de anul trecut cand am fost sa vad un apartament (pentru a ma muta cu chirie in el) si, discutand cu proprietarii (2 tineri cu o fetita de aprox 2 ani) am aflat ca vor sa inchirieze apartamentul deoarece nu-si mai permit sa plateasca rata la banca. Ei vroiau sa se mute din apartament undeva langa Bucuresti (unde aveau din partea unei rude o casa batraneasca) si sa foloseasca banii luati pe chirie pentru a achita o parte din rata datorata luna de luna la banca. Mi-a fost cu adevarat mila de ei, dar nu m-am mutat cu chirie in acel apartament deoarece, presati de rata datorata bancii, cereau prea mult drept chirie. Ironia sortii este ca mi-am gasit chirie vizavi de blocul in care locuiau ei, intr-un apartament care arata mai bine decat arata apartamentul lor si in conditii mai bune.

    Acesta este unul dintre cazurile reale cunoscute personal de mine, caz care mi-a intarit convingerea ca este o greseala sa te crezi proprietar pe banii bancii. Nu, nu esti proprietar atunci cand iti iei un credit bancar, esti doar chirias la banca. Doar ca in acest caz nu-ti permiti sa te muti (daca devine prea mare pretul chiriei = ratei) si sa iti cauti o locuinta in alte parte (daca iti schimbi jobul si ai vrea sa fii mai aproape de locul de munca). Esti “legat de glie” pentru zeci de ani din viata, dar ce conteaza asta atata vreme cat “iti traiesti viata” ca proprietar, nu-i asa?

    Fara nici o suparare Octavian, dar traim in lumi diferite. Poate ca unii isi permit, asa cum tot repeti tu in mod repetat, sa-si cumpere una sau mai multe locuinte platind cash deoarece castiga bani la negru. Ce pot sa spun? Sa fie sanatosi, iar proprietarii sa astepte pana cand vor gasi un asemenea personaj care sa le dea cat viseaza ei sa primeasca pe locuinta lor. Dar aici e o mica(mare) problema : cei care castiga bani la negru (sau primesc bonusuri semnificative) nu sunt, in marea lor majoritate, niste idioti care arunca cu bani in stanga si in dreapta. Sunt oameni inteligenti (de multe ori lipsiti de orice scrupule) care nu vor da pe o locuinta cat viseaza cineva sa primeasca deoarece asta i-ar face sa simta ca au fost fraieriti. Iar pentru asemenea oameni a fi “fraierit” reprezinta un afront imens pe care nu-l accepta din partea nimanui. Asa ca, sincer, daca as fi in locul tau m-as abtine sa fac atata tapaj cu “banii la negru” care ar sustine specula imobiliara. E doar un simplu sfat de bun simt, tu faci cum doresti. Mai degraba asemenea personaje isi folosesc banii negri pentru a construi locuinte noi pe care, ulterior, incearca sa le vanda la preturi duble/triple (ca doar au nevoie sa-si confirme singuri cat de “smecheri” sunt) unora care cred ca a fi “proprietar” pe banii bancii reprezinta suprema realizare a vietii lor.

    Octavian, ceea ce nu intelegi tu este ca motivul pentru care multi dintre noi nu cumparam o locuinta pe credit il reprezinta decizia noastra de a ne pastra libertatea si nu faptul ca nu a ajuns inca mp la 500 de euro. In ceea ce ma priveste pe mine si familia mea, chiar si in situatia in care ajunge pretul la 500 de euro/mp util, daca nu am reusit inca sa strangem intreaga suma necesara achizitiei unei locuinte tot nu vom cumpara pe credit o locuinta deoarece nu vrem sa devenim sclavii bancii si sa ne otravim viata cu mizeriile pe care le face o banca debitorilor sai din Romania.

    Sper ca ai inteles si tu si cei asemenea tie ca tema pe care iti tot place sa o „fluturi” pe acest blog (de ce nu a ajuns inca pretul la 500 de euro/mp) este total irelevanta pentru noi (cu cateva mici exceptii, din cate se pare), cei care urmarim acest blog.

    Acest blog reprezinta spatiul oamenilor liberi care lupta pentru a-si pastra libertatea si care nu vor sa devina sclavi ai unei banci pentru a se mandri (de multe ori in sinea lor si nu neaparat public) cu calitatea de proprietar. Dumnezeu ne-a binecuvantat cu libertate si nu vrem sa renuntam la ea doar de dragul de a ne numara printre “proprietarii” (de fapt chiriasii bancii) unui apartament in Bucuresti.

    In ceea ce te priveste pe tine Diana, nu cred ca te blameaza cineva pentru ca ai hotarat sa schimbi starea de simplu chirias cu cea de chirias al unei banci. Este decizia ta si a familiei tale, Diana. Totusi, nu uita ca sunt si oameni care, desi au copii asemenea tie, nu vor sa devina chiriasii (sclavii) unei banci. Nu inseamna ca noi avem dreptate si tu nu ai, poate ca ai tu dreptate si noi nu avem. Insa fiecare dintre noi are dreptul sa decida singur ce vrea sa faca cu viata lui FARA a incerca insa (asemenea lui Octavian, Mihai si altii asemenea lor) sa-i manipuleze pe ceilalti pentru a-i determina sa ia anumite decizii ce ar aduce beneficii foarte mari unor “jucatori” de genul dezvoltatorilor imobiliari sau a bancilor.

    Unii dintre noi alegem sa ne traim viata fara a ne amaneta zeci de ani din viata. Pentru noi achizitia unei locuinte va avea loc in momentul in care vom dispune de banii necesari unui asemenea demers si cand pretul solicitat de dezvoltatori/proprietari va fi corelat cu puterea noastra de cumparare si nu cu visele “umede” ale unora.

    Pana atunci ne traim viata, ne bucuram de viata si de cei dragi noua fara sa ne deranjeze statutul de simplu chirias. Dupa cum am spus, atata vreme cat nu suntem la mana unei banci, ne bucuram de viata si consideram costul chiriei ca fiind un cost al vietii asemenea costului cu hrana, cu imbracamintea, cu apa de baut, etc.

    Multumesc tuturor pentru rabdarea de a citi acest mesaj. As fi vrut sa fie mai scurt, dar sper ca imi veti ierta lungimea mesajului tinand cont de numarul mare de mesaje postat de manipulatori abili asemenea lui Octavian.

    O seara placuta va doresc!

    • @stoian george daniel…..
      multumesc pt timpul acordat .
      din pacate , te inseli amarnic in prinvinta mea.
      nu sunt manipulator de serviciu.
      doar ma uit la ce este in acest oras.
      si imi exprim si eu parerea.
      ca orice om liber.
      si evident , ma intreb , pe buna dreptate poate.
      unde este pretul de 500 euro mp/util de care se vorbeste pe acest blog de 4 ani?
      unde este acel pret?
      vreau sa il vad!
      strict si la obiect.
      unde este?
      oare nu am fost indusi intr o mare eroare?
      ni se spunea , sistematic pe acest blog , ca o sa ajunga la 500 euro.
      vreau si eu sa vad .
      au trecut 4 ani de cand pe aici se vorbea de 500 euro,
      si au trecut 5 ani de criza.
      deci , repet intrebarea!
      unde este pretul ?

      • Stoian George-Daniel

        Octavian, am inteles ca esti obsedat in legatura cu pretul de 500 de euro/mp. Mea culpa, nu mi-am dat seama ca la tine este vorba despre ceva mai mult decat de o simpla dorinta de manipulare. Din ce vad, inversunarea ta este una cu adevarat profunda, inversunarea ta face parte din insasi fiinta ta.

        Ironia este ca tu, cel care iti otravesti viata de zi cu zi cu intrebarea obsedanta „unde-i pretul de 500 de euro/mp” le spui altora ca „nu-si traiesc viata”.

        Ti-am raspuns foarte clar la intrebare, Octavian. Cat se poate de clar ai raspunsul in mesajul meu anterior. Daca tu nu esti capabil sa vezi acest raspuns atunci ai o problema de o anumita natura.

        Atentie, nu te jignesc! Pur si simplu esti atat de straveziu in incercarea ta (si a altor cativa de pe acest blog) de a manipula oamenii incat incep sa ma indoiesc ca ai putea face parte din cea de a treia categorie de care am pomenit in mesajul anterior. Incep sa cred ca faci parte fie din prima categorie fie din cea de a doua (dar cine stie, poate ca ma insel si totusi faci parte din cea de a treia categorie).

        Octavian, Mihai, etc…traiti-va viata si nu va mai otraviti singuri cu fierea provocata de faptul ca „balta incepe sa sece de peste”. Voi si cei ca voi ati secat-o, ati cules vant iar acum incepeti sa culegi si furtuna. Acestea sunt lucruri cat se poate de firesti, de aceea ma mir cand oameni inteligenti iau anumite decizii gresite si, ulterior, se mira ca au de suportat efectele negative ale propriilor decizii.

        Fiti multumiti cu perioada dementa de dinainte de 2009, perioada in care ati castigat cat nu castiga un om obisnuit in 10 vieti. Daca va incrancenati in incercarea voastra de a manipula oamenii si de a incerca sa pastrati in viata cat mai mult timp minciuna in care am trait inainte de 2009 (preturile nu pot decat sa creasca, urmata ulterior de celebra sintagma „mai jos de atat nu se poate”) voi sunteti cei care nu va traiti viata si nu noi, cei care traim in chirie deoarece nu vrem sa fim bataia de joc a bancilor din Romania.

        Pana la urma este alegerea voastra, insa nu va mirati atunci cand trebuie sa si culegeti roadele minciunilor si manipularilor practicate de voi. Voi ati trait intr-o minciuna uriasa pe care nu ati provocat-o voi, dar pe care v-a placut si v-ar placea s-o mentineti in viata cat mai mult timp deoarece v-ar aduce beneficii semnificative.

        Ati participat la o uriasa inselaciune, iar acum va este foarte greu sa recunoasteti (in sinea voastra, nu public) acest lucru si sa incetati sa mai apasati pe aceleasi pedale ca inainte de 2009. Pana la urma, desi sunteti printre cei care au castigat material si financiar de pe urma acestei inselaciuni uriase, voi sunteti cei care iesiti cel mai rau din toata aceasta mizerie numita „bula imobiliara”. Voi sunteti cei care ati iesit cu sufletul putred din toata aceasta minciuna, pe cand cei care au fost inselati de cei asemenea voua (nu am spus ca voi i-ati inselat, ci unii asemenea voua) au iesit mai bine (au buzunarele gaurite, dar cel putin nu au sufletul putred).

        Bucurati-va de banii pe care i-ati facut pana in 2009 (asta daca-i mai aveti si daca nu cumva ati crezut atat de mult in aceasta uriasa minciuna incat ati investit toti banii vostri in imobiliare tocmai cand era pretul de vanzare cel mai mare) si, spre binele vostru, incetati cu incercarea de a mai manipula oamenii. Daca nu intelegeti acum ce va spun va garantez ca veti intelege in perioada urmatoare.

        Le cer scuze tuturor celor de buna credinta care s-ar putea simti jigniti de cele scrise de mine. Intentia mea nu este de a jigni pe cineva, intentia mea este doar de a va ajuta sa intelegeti ca a va trai viata nu inseamna a fi proprietar pe banii bancii deoarece asta ar insemna ca sunteti de fapt chiriasul (sclavul) bancii pe zeci de ani.

        Daca v-ati imprumutat deja la banca pentru o locuinta atunci va rog sa nu va simtiti jigniti de cele scrise de mine, pot intelege motivele care v-au determinat sa faceti acest pas chiar daca eu cred ca ati gresit deoarece v-ati amanetat viitorul si ati semnat pentru cateva zeci de ani ca sunteti debitorii (sclavii) unei banci din Romania (tara in care toate bancile isi bat joc, in mod real, de debitorii lor).

        Va rog insa un singur lucru pe toti cei care sunteti de buna credinta : nu va amagiti singuri si nu incercati sa va convingeti ca ati luat o decizie buna atunci cand ati ales sa fiti chiriasi la banca. Nu incercati sa va mintiti singuri si nu incercati sa-i convingeti si pe altii ca este „minunat” sa fii chirias al unei banci. Nu incercati sa-i determinati si pe altii sa faca greseala dvs mergand pe ideea ca, daca si altii fac ce am facut eu si suntem suficienti de multi cei care am facut acelasi lucru, atunci inseamna ca nu am gresit atunci cand am ales sa fiu chirias la banca deoarece „asa e normal”.

        Nu este normal asa, oameni buni! Nu este normal sa fii sclavul unei banci care sa isi bata joc de tine cum vrea si cand vrea, nu este normal sa iti amanetezi viata pe zeci de ani! A-ti amaneta viata pe zeci de ani inseamna Sclavie, nu inseamna „ca-ti traiesti Viata”.

        Va rog, dati dovada de respect fata de cei care aleg sa fie liberi (cu toate costurile implicate acestei alegeri) si nu-i sfatuiti si pe altii sa faca greseala dvs. Dar pentru a respecta ceea ce va rog eu trebuie ca Viata sa va demonstreze, asa cum stie ea, ca ati facut o greseala atunci cand ati ales sa fiti sclavii unei banci. Sper doar ca veti putea suporta duritatea unei asemenea lectii si ca, dupa ce va veti insusi lectiile unei asemenea lectii primite din partea Vietii, veti recunoaste (macar in sinea dvs) ca ati gresit si ca nu veti mai sfatui pe nimeni sa faca o asemenea greseala.

        Octavian, ca sa preintampin vreo aluzie de a ta, specific ca nu am fost, nu sunt si ma rog la Dumnezeu sa-mi dea toata viata suficienta minte incat sa nu ajung sa fiu vreodata sclavul unei banci pentru o locuinta. Din fericire pentru mine eu vorbesc din experienta altora (atunci cand ma refer la duritatea lectiei pe care au primit-o multi, mult prea multi dintre noi romanii) care s-au imprumutat la banca pentru o locuinta. Pentru bine tau sper ca vei tine cont de ceea ce te-am rugat. Daca nu, ce as mai putea sa spun? Capul face, capul trage.

        O seara placuta va doresc!

  21. @alexx…..
    pot sa ma bag ca musca in lapte?
    referitor la felul cum arata generatia care are acum 45-50 de ani.
    sunt cei pe care revolutia i a prins in jurul varstei de 20 de ani.
    ei au trait acei ani nebuni dupa revolutie.
    nu prea au avut acces la informatie vis a vis de alimentatie si de stil de viata.
    pe atunci , defapt si prin anul 2000 notiunea de sport era ceva hilar.
    eu alergam in parc in 2002 si vreau sa spun ca ne numaram pe degete. efectiv ne numaram pe degete.
    o fac ca tiganu acum , ma jur pe ce am mai scump. in 2002 , ne numaram pe degete,
    acuma , daca te duci in orice parc ai sa vezi ca lumea face sport.
    sunt sali de fitness in orasul asta acuma.
    am preluat trendul asta.
    iar in anii ’90 , pe marea majoritate a oamenilor nu ii scoteai din ceafa de porc cu cartofi prajiti.

  22. @adelin…..
    deci te am simtit ca esti in domeniu.
    atunci te rog sa ne spui cate fete si cate cupluri si cati barbati fac la ora asta videochat in tara asta?
    sunt cumva peste 10.000 de entitati?

    iar despre economia gri , nu stiu unde se duc bani respectivi.
    eu stiu doar ca exista.
    si circula cumva in economie.
    nu am spus ca cine face evaziune fiscala , ii introduce fix in locuinte.
    mare atentie la ce am spus.

  23. @adelin….
    eu am vrut sa subliniez faptul ca sunt bani care nu apar in nici o statistica.
    si videochat ul genereaza un flux de astfel de venituri. la gri gen.
    daca esti un cunoscator , te rog sa ne mai spui cate din aceste entitati care presteaza o astfel de munca , primesc sume de bani de la clienti fidel. nu vorbesc despre plata efectiva.
    cei cu care entitatile au dezvoltat o relatie paralela.
    eu cunosc un caz , sumele sunt maricele. nu vreau sa dau aici cifre , ca sa nu spuna lumea ca iar manipulez.

  24. Bouvard si Pecuchet, de Flaubert, versiunea pe blog -octavian si diana

    Sunt insa si noutati Fed-ul restrange politica monetara laxa si se vb dobanzi de referinta de 2 l suta l sf lui2016
    Oare cat or plati astia cu pc pe lei…multi dintre ei cred ca dobanzile merg doar on jos , cum credeau sisi creditacii in euro cand se facuse euro 3,2 lei nici nu visau 4,3 -4,5

    P.s octaviansi eu alerg da credeam ca alergatul duce la mai mult echilibru.
    Vad ca nu e valabil peste tot.

    • George,

      Ia continua tu fraza de mai sus si zi si din ce cauza se gandeste FED-ul sa mareasca dobanda de referinta.

      • Hai ca am ajuns la FED 🙂 Aveti case in SUA?Acum e 0,25 referinta la dolar dar ia incearca sa iei credit in USD sa vezi la ce curs si la ce dobanda face banca simularea 🙂 Sa iei un diazepam inainte 🙂

  25. Isarescu poate nu va mai fi in cativa ani- toti sunt muritori- chiar si mafiotii cu gulere albe- da dobana de politica monetara poate sa fie din noiu 5 -6 la suta la leu…

  26. Hai ca deja e prea mult. Nu conteaza pretul/mp care e, care il vrem, care l-am platit, etc. Eu zic ca nu are sens sa continuam discutia asta ca oricum nu ajungem nicaieri. Fiecare face ce crede ca e mai bine pt el, pt familia lui, etc si atat. Ca aia care au cumparat vor ajunge sa cerseasca pe marginea strazii e ca urmarea a alegerii lor, ca aia care nu cumpara traiesc fericiti iarasi e decizia lor, putem face combinari de n luate cate k. Ca pe acest blog or fi manipulatori, ajenti, oameni simpli, milionari, miliardari chiar nu conteaza. Fiecare are dreptul la opinia si parerea lui si daca si-o exprima e dreptul lui ca d-aia au murit niste oameni in 89, macar sa putem spune ce gandim.

    Pentru toata lumea sanatate si parerea mea e ca trebuie sa ne pastram o decenta chiar si atunci cand scriem din spatele unei tastaturi de la sute de km departare.

    • Stoian George-Daniel

      Sunt de acord cu tine, Mihai. Fiecare face ce vrea si ce crede ca este mai bine pentru el si familia lui. De fapt, asta inseamna conceptul de libertate, nu-i asa?

      Libertatea inseamna ca fiecare face ce vrea. Dar ceea ce uiti (sau te prefaci ca uiti tu, Octavian si altii asemenea voua) este faptul ca nu doar asta inseamna libertatea.

      Libertatea inseamna ca fiecare face ce vrea atata timp cat ceea ce face el/ea nu aduce atingere (nu face rau) unei alte persoane. Aceasta inseamna Libertatea, Mihai. Nu doar prima parte din definitia ei, ci intreaga definitie.

      Fiecare are dreptul la propria opinie si are dreptul de a si-o expune public. Dar atunci cand cineva manipuleaza, minte si inseala pe altcineva cu scopul de a obtine foloase necuvenite atunci vorbim despre o Infractiune, Mihai. Ca sa intelegi la ce ma refer, dau un singur exemplu : o agentie imobiliara preia anuntul unui particular si, fara sa semneze vreun contract de reprezentare a acestuia si fara acordul proprietarului, publica respectivul anunt in nume propriu si mareste cu cateva mii de euro (uneori chiar si cu valori de peste 10.000 de euro) pretul solicitat de proprietar. Aceasta a fost o practica cvasi-generala inainte de 2009 si este si acum o practica foarte des intalnita. Acesta este un exemplu de infractiune savarsita de niste infractori (de regula acestia se recomanda ca fiind „agenti imobiliari”) care, desi ar fi trebuit pedepsiti cf Legii, au fost lasati sa isi continue inselaciunile. De ce? Raspunsul este simplu : banii! Cei care ar fi trebuit sa demareze procedurile legale pentru pedepsirea lor „au uitat” s-o faca…cel putin pana acum.

      Asadar, fiecare dintre noi avem dreptul la o opinie atata timp cat, prin emiterea opiniei noastre in spatiul public, nu incercam sa manipulam si sa inselam oamenii pentru a ne atinge niste obiective personale de natura pecuniara sau chiar nepatrimoniala. Pentru ca atunci cand cineva face asa ceva, Mihai, persoana respectiva savarseste infractiunea de inselaciune, infractiune pedepsita in mod legal.

      Iar daca vei urmari putin in ce consta rechizitoriul procurorilor DNA impotriva celor care l-au incarcerat in mod ilegal (falsificand probe si folosind martori mincinosi) pe procurorul Traian Berbeceanu, vei vedea ca una dintre acuzatiile pentru care au fost arestati de procurorii DNA este ca „au obtinut atat pentru ei insisi, cat si pentru alte persoane interesate, foloase necuvenite”. Suna foarte interesant, nu-i asa?

      Poate voi ati crezut ca spun tampenii atunci cand v-am sfatuit, pentru bine vostru, sa incetati cu manipularea pe care continuati s-o propagati in spatiul public in urmarirea obtinerii unor foloase necuvenite atat de voi cat si de catre anumite entitati direct interesate (dezvoltatori imobiliari, agenti imobiliari, angajati bancari, etc).

      Ganditi-va ca, asa cum au ajuns sa plateasca pentru infractiunile lor oameni ce pareau intangibili (verii lui Becali, Copos, etc) tot asa vor ajunge sa plateasca pentru inselaciunile lor, in curand, indivizi care au inselat (si unii continua sa insele chiar si astazi) romanii in domeniul imobiliar. Probe se gasesc cu duiumul, nu cred ca aceasta ar reprezenta o problema. Trebuie doar sa apara factorul declansator care sa porneasca bulgarele la vale. Iar eu cred ca acest factor declansator va apare mai repede decat se asteapta infractorii ce si-au batut joc de romani (in domeniul imobiliar) de atata amar de vreme. Trebuie doar sa avem „putintica rabdare”.

      Permite-mi sa inchei cu o intrebare pentru toti oamenii de buna credinta care urmaresc acest blog : cand il vedeti pe Octavian incercand sa manipuleze prin repetarea obsesiva a intrebarilor „Unde este pretul de 500 euro/mp? Unde este, ca eu nu-l vad? Unde este?” voua nu va apare zambetul pe buze gandindu-va cat se similara este obsesia lui Octavian cu celebra sintagma : „Dar halatul? Cat e halatul?” 🙂

      O seara placuta va doresc!

  27. @stoian george daniel…..
    cu riscul de a parea absurd , pun in discutie aceeasi intrebare obsesiva !!!
    unde este pretul de 500 euro?
    de unde vine intrebarea?
    din paginile acestui blog domnule.
    da , de 4 ani vad aici , ca pretul o sa ajunga la 500 euro mp.
    au trecut 4 ani , am citit acest blog.
    dar nu vad pretul?
    deci , unde este pretul de 500 euro?!?!?!?
    ANUNTAT PE ACEST BLOG DE NENUMARATE ORI !!!!
    REPET, ANUNTAT PE ACEST BLOG DE NENUMARATE ORI!!!

    • @Octavian,
      In Bucuresti nu e inca 500 , dar sunt multe zone cu 600e.(ex a cumparat o cunostinta in Berceni aproape de Sp Bagdasar 2 camere,48 mpu, bloc din 81,et 7,centrala,cu fix 34000 euro acum 3 saptamani) .Dar sunt cel putin 10 resedinte de judet care au media sub 500 .Date de la ANEVAR nu visele tale 🙂

  28. @stoian george daniel…..

    am libertatea sa intreb unde este acest pret?
    sau cumva nu imi dai dreptul sa pun aceasta intrebare?
    nu afecetz pe nimeni , nu fur libertatea nimanui.
    dar pe acest blog , am vazut nenumarate persoane , care au sugerat chiar au anuntat ca pretul o sa fie 500 euro.
    si in 2010 au afirmat asta , si in 2011 au afirmat asta, si in 2012 au afirmat asta si in 2013 au afirmat asta.
    vreau sa vad acest pret.
    unde este?!?!?!
    cumva am fost manipulat de acest blog?

    • Stoian George-Daniel

      Octavian, fara suparare, dar obsesia ta nu poate decat sa-mi aduca aminte de celebra replica „Dar halatul? Cat este halatul?” 🙂

      Te rog, nu incerca sa joci partitura „victimei” careia, chipurile, i se ingradeste dreptul democratic de a-si exprima opiniile. Ar fi chiar penibil daca ai incerca, in disperare de cauza, sa „joci” aceasta partitura.

      Nimeni nu-ti ingradeste libertatea de exprimare, Octavian. Dupa cum ti-am mai spus si in mesajul anterior, ti-am raspuns la intrebarea care a ajuns sa te obsedeze. Iar a repeta raspunsul pe care ti l-am oferit deja ar insemna o jignire la adresa inteligentei tale. Iar eu nu-mi permit sa fac asa ceva, asa ca te rog sa mai citesti o data primul meu mesaj pentru a vedea ca ti-am raspuns deja la intrebare.

      Iar intrebarea ta din final („cumva am fost manipulat de acest blog?”) te umple de penibil, Octavian. De ce? Pentru ca in ura ta fata de Florin (abia acum, vazand cat de incrancenat esti impotriva acestui blog, imi dau seama ca il urasti pe Florin) te dovedesti incapabil sa constientizezi cat de penibil/hilar esti atunci cand incerci sa induci ideea ca un simplu blog precum cel al lui Florin te-a manipulat pe tine in domeniul imobiliar.

      Inainte de jumatatea anului 2008 (dar si dupa, dar la un nivel putin mai redus) oriunde te uitai vedeai doar preturi aberante la locuinte, preturi dublate de indemnul marlanesc „cumparati acum ca maine va fi mai mare pretul”. Vedeai tot felul de indivizi care manipulau in mod ordinar oamenii si repetau, precum niste papagali, „cumparati acum, maine va fi mai scump” (acum indivizii acestia si-au schimbatr discursul si tot repeta „mai jos de atat nu se poate”). Vedeai cum infractori deghizati in „agenti imobiliari” savarseau in mod continuu infractiunea de inselaciune, crescand „din burta” pretul unei locuinte al carui anunt il furau de pe internet si si-l insuseau. In intreaga tara s-a format o retea de criminalitate economica organizata ce a avut si continua sa aiba drept scop inselarea oamenilor ce doresc sa-si achizitioneze o locuinta (dar nu-i bai, o sa mai vorbim despre acest lucru cand o sa vedem primii infractori de acest tip ridicati de procurorii DNA).

      Iar tu, Octavian, te umpli de penibil acuzand acest blog ca te-a manipulat! Omule, am crezut ca discut cu cineva aflat in deplinatatea facultatilor mentale. Dar acum ai ajuns sa ma faci sa cred ca ai probleme de natura psihica.

      Nu vreau sa te jignesc! Repet : nu vreau sa te jignesc atunci cand spun ca am ajuns sa ma indoiesc de faptul ca esti in deplinatatea facultatilor mentale. Dar ce as putea sa cred atunci cand vad ca, traind in aceeasi tara in care traiesc si eu (asta pornind de la ipoteza ca tu ai spus adevarul si traiesti in Romania si nu pe alte meleaguri), tu ai identificat tocmai acest blog ca fiind cel care practica manipularea in domeniul imobiliar? Octavian, o asemenea idee frizeaza dementa. Sa refuzi sa vezi intreaga sleahta de infractori (din domeniul imobiliar) care de ani de zile manipuleaza oamenii si sa acuzi blogul acesta amarat ca este vinovat de manipulare in domeniul imobiliar denota ca ai o problema de natura psihica.

      Sper sincer ca ma insel si ca tu nu crezi in ceea ce ai scris. Chiar sper asta, spre binele tau. Daca insa tu chiar crezi ceea ce ai scris te rog, spre binele tau, sa mergi la un consult psihiatric de specialitate. Iti spun acest lucru cat se poate de serios si fara nici o urma de gluma.

      Sper ca vei reusi sa gasesti (intr-un final) raspunsul la intrebarea ta, raspuns oferit de mine in primul mesaj postat in ziua precedenta. De asemenea sper ca iti vei da seama cat de penibil poate fi pentru cineva sa sustina niste aberatii precum cea pe care ai incercat tu s-o sustii si s-o induci in mintea celor care citesc acest blog (cum ca Florin si/sau cei care au postat pe acest blog te-ar fi manipulat pe tine in domeniul imobiliar).

      Sincer, Octavian, aveam mai multe asteptari de la tine. Drept dovada sta faptul ca initial am crezut ca ai putea sa faci parte din cea de a treia categorie (a mercenarilor profesionisti) insa acum, dupa ce ti-ai pierdut rabdarea si „ti-ai dat arama pe fata”incep sa cred ca este exclus sa faci parte din aceasta categorie si, cel mai probabil, faci parte din prima sau din a doua categorie.

      In ceea ce va priveste pe voi toti, oamenii de buna credinta care urmariti acest blog, sper ca vom continua sa discutam pe teme imobiliare fara a mai avea parte de manipulatori de genul lui Octavian sau Mihai. Iar daca acestia insista in incercarea lor de a ne manipula atunci, in limita timpului liber de care voi dispune, voi mai interveni din cand in cand pentru a le demonta minciunile lor si a-i expune public ca fiind niste manipulatori ce au, cel mai probabil, interese personale directe in domeniul imobiliar.

      Sa stiti ca nici acum nu as fi intervenit, dar tot citind postarile lui Octavian, Mihai si altii asemenea lor am ajuns, intr-un final, sa-mi pierd rabdarea vazand atata lipsa de bun simt. Asa ca, tot raul spre bine! 🙂

      De data asta m-au scos pe mine „din amortire” nesfarsitele mesaje postate de acest tip de comentatori, poate ca data viitoare (daca vor insista in incercarea lor de manipulare) vor reusi sa scoata din amortire pe altcineva care sa le dea raspunsuri mai bune decat cele pe care le-am dat eu. Si, cine stie, poate ca intr-o buna zi se va gasi si un procuror DNA care, citind mesajele unor asemenea personaje, sa simta imboldul necesar de a „aprofunda” tema infractiunilor savarsite de atata vreme in domeniul imobiliar si sa inceapa sa-i cheme pentru declaratii (pentru inceput) pe cei mai vizibili dintre infractorii care activeaza in acest domeniu. Doar atat este necesar, un mic impuls care sa porneasca bulgarele la vale. Si daca acest impuls a aparut in cazul unor indivizi precum verii Becali sau Copos, cred ca va aparea impulsul necesar si in cazul celor care au mintit, au inselat, au furat si continua sa fure in domeniul imobiliar.

      Tinand cont de ora la care probabil veti citi acest mesaj va doresc sa aveti o zi spornica!

      • Cristinel,

        Vorbeste la subiect taticule nu fi chibitz. Te cam roade invidia de foamea mea?

      • @Stoian George-Daniel

        Cu tot respectul, nu am manipulat, nu am dezinformat pe absolut nimeni. Tot ceea ce am spus este din experienta mea, a prietenilor, colegilor, rudelor. Daca faptul ca incerc sa va aduc la cunostinta niste FAPTE, nu VORBE, si asta este considerata MANIPULARE atunci orice discutie nu isi mai are rostul. Nu am facut profetii, nu am prezis cresteri/scaderi, nu am jignit pe nimeni, am vorbit doar de prezent si realitate. Ca ceea ce spun e in contradictie cu ceea ce se spune aici inseamna ca sunt manipulator? Trebuie sa fim toti incolonati si sa iesim la careu ca sa nu fim considerati fie „ajenti” sau „manipulatori” sau „vite” sau „tampiti”, etc??

        Imi pare rau, dar asta nu pot sa o fac, nu pot sa zic ca e ca voi doar ca asa e trendul cand eu am trait si experimentat altceva.

    • Octavian, Mihai,

      Aveti plus de la mine pentru posturile voastre din acest articol. Scurte, la obiect si argumentate cu exemple din viata de zi cu zi.
      Un sfat, nu va mai agitati cu chibitzii care doar arunca vorbe aiurea. Nu vdeti ca, daca ii intrebati ceva vorbesc tot pe langa?

      Succese

      • disperarea posteaza acum de pe mai multe conturi.

        Si cica da exemple la obiect din viata de zi cu zic , cand vorbeste in posturi kilometrice despre ce crede el despre mafiotii cu bani la negru.

        Esti penibil fomistule.

  29. @aze…..
    se pare ca avem minus de la insusi moderatorul acestui blog
    nu cred ca ne ajuta plusul tau foarte tare

  30. Foarte bine a punctat dl. Stoian !

    Libertate si detasare de camatarii imbracati la costum !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: