Recensământul animalelor


– sau ce a mai rămas din oameni –

În ultima perioadă de timp asistăm neputincioși la contabilizarea vitelor, un demers sociologic care pare fără sfârșit. Și asta se întâmplă pentru că n-am fost conștienți de adevărata dimensiune a Fermei Animalelor în care trăim.

De la FSN și Ion Iliescu am tot sperat că vom avea nevoie de tot mai puține liste pentru numărarea patrupedelor cu serie și număr de buletin dar ne-am înșelat amarnic… La mai bine de 20 de ani însăși capitala țării se dovedește a fi o cocină în care porcii lui Orwell – Squealer sau chiar Napoleon ar fi invidioși pe Gigi Becali, Robert Negoiță, Dan Voiculescu etc.

În aceste condiții în care și previziunile sinistre ale lui Silviu Brucan au fost depășite, îmi permit un recensământ al frustraților, al celor care speră că dacă am fost vreodată POPOR de-a lungul istoriei am putea redeveni cândva… Poate că trebuie să plătim la un salariu mediu pe economie de 10 ori mai mic același tarif ca în Germania la energia electrică, poate că e normal să culegem căpșunile spaniolilor, să-i servim și apoi să-i ștergem la cur asigurând circuitul alimentelor în natură și poate că pe bună dreptate salutul român a devenit ”S’il vous plaît, Monsieur !”… Dar chiar e necesar să semnăm de bună voie și nesiliți de nimeni contractul de sclavie pe 30 de ani cu instituțiile de credit de pe aceleași meleaguri ??? Adică bancnotele alea care încă miros a fecale și au urme de pământ adunat sub unghii trebuie să se întoarcă în occident ??? Copiii noștri să trăiască tot sub auspiciile metaforei ”Și f___ în cur și cu banii luați” ???

Revenind la imobiliare, știm deja cu aproximație numărul de vite care au acceptat orânduirea impusă de Napoleon, Squealer și Pinkeye. Hai totuși să vedem câți oameni mai sunt printre noi, câți mai suntem în stare să distingem binele de rău – suprema înțelepciune după Socrate…

Sunt cetățeni care pur și simplu nu vor să garanteze din banii lor creditele fantasmagorice acordate de scursurile bancare. Sunt mulți tineri care au rezistat ”tentației de a fi proprietari” cum plastic se exprima zilele trecute un gunoi intermediar… Mai sunt și unii care din fericire (ei cred că din păcate) nu s-au calificat pentru plafonul de 60.000 EUR care menține cotețele insalubre mult peste valoarea lor reală de piață… Sunt și oameni care nu au în plan vreo achiziție, care știu că indiferent de valoarea locuinței în care trăiesc le e greu să plătească banala întreținere lunară. Ei cunosc adevărata dimensiune a intervenționismului ordinar al statului în favoarea Mafiei Politico-Bancar-Imobiliare. Pe toți aceștia mă bazez în demersul meu de strângere a semnăturilor pentru a opri această GOLĂNIE.

Poate mai suntem câteva sute, câteva mii, câteva zeci de mii, nu știu. Dar ar fi bine să ne amintim ce minuni a făcut anul trecut ieșirea în stradă a celor nemulțumiți de taxa auto… Cu câteva mii de semnături și email-uri / nr de tel. aferente vom avea șanse să comunicăm și să ne organizăm pentru o demonstrație în fața guvernului cu un mesaj clar împotriva SPECULEI IMOBILIARE. Tavanulfals nu mi-a epuizat nici 1 % din energia de care dispun… E drept că va fi greu de contrabalansat o populație de 80.000 de vite care deja locuiesc în Primul Staul dar măcar vom ști pe ce picior stăm. Suntem doar câțiva naivi sau există încă forme de inteligență în Absurdistan ?

Faceți cunoscută pagina noastră de Facebook ( pe care o vom îmbunătăți pe parcurs ) astfel încât ideile promovate de noi să ajungă și acolo unde jmecherii din sistemul mafiot generalizat cred că au exclusivitate. Putem combate manipularea cu informații CORECTE !

Cu scuzele de rigoare pentru redundanță, am publicat și aici informațiile pentru noii prieteni de pe Facebook + textul petiției propriu-zise ca să puteți semna direct accesând link-ul de mai jos.

http://www.anuntulcorect.ro/petitii/Opriti-golania-Prima-Casa

Asigurându-vă de caracterul confidențial al informațiilor personale, vă mulțumesc anticipat pentru implicare !

Mesaj pentru noii prieteni de pe Facebook

(nu credeam că îmi voi face vreodată cont dar se pare că dacă nu ești pe Facebook nu exiști 🙂

Stimate contribuabil, mesajul meu vizează oprirea intervenționismului ordinar al STATULUI ROMÂN în favoarea Mafiei Bancar-Imobiliare. Așadar nu mă adresez doar potențialilor cumpărători de locuințe ci tuturor celor care s-au săturat să fie prostiți în mod constant de cei care ne guvernează, indiferent de culoarea politică. După mai bine de 20 de ani în care autoritățile au asistat impasibile la JAFURI precum CARITAS, FNI, BANCOREX, SAFI etc, acum se implică DIRECT în menținerea SPECULEI IMOBILIARE prin garanții acordate bancherilor din taxele și impozitele plătite de noi.

Nicăieri în lume nu există o asemenea GOLĂNIE prin care instituțiile de credit să încaseze dobânzi și comisioane fără niciun risc asumat. Românul – cel mai sărac cetățean al Uniunii Europene – suportă din buzunarul lui orice credit ipotecar ajuns în default pentru că autoritățile s-au angajat să-i țină în brațe pe cămătarii legali și pe dezvoltatorii imobiliari – principalii sponsori ai campaniilor electorale.

Economia de piață este călcată în picioare, principiul cererii și ofertei a devenit nul iar evaluările reprezintă o utopie din cauza plafonului artificial de 60.000 EUR care îi obligă pe tineri să muncească toată viața pentru Mafia Bancar-Imobiliară.

Dincolo de granițele României, în fostul bloc comunist locuințele sunt accesibile tocmai pentru că bancherii și dezvoltatorii imobiliari sunt obligați să accepte puterea de cumpărare a cetățeanului.

În țările cu adevărat civilizate, Statele Unite de pildă, în afara faptului că există LEGEA FALIMENTLUI PERSONAL și ca atare dacă nu mai poți plăti ratele îi spui bancherului ”la revedere” aruncându-i pe birou cheile de la locuința devalorizată, programul similar cu ”Prima Casă” – First Time Home Buyer Tax Credit a oferit facilități DIRECT tinerilor prin deducerea taxelor și impozitelor plătite… În Europa, autoritățile de la Bruxelles oferă împrumuturi DIRECT prin ”Fonds du Logement” în funcție de situația familială a aplicantului. Fiecare copil aflat în întreținere reduce dobânda cu 0,5 % și creditul poate ajunge la un DAE de aproximativ 2 %. Exemplele pot continua…

Numai la noi, pe fondul unei culturi economice extrem de precare, STATUL în colaborare cu Mafia Bancar-Imobiliară a păcălit 80.000 de naivi. Aceștia au acceptat cadoul otrăvit pentru simplul fapt că avansul este extrem de mic (5 %).

Vă invit așadar să semnați această petiție împotriva programului Prima Casă, program care nu are sub nicio formă un caracter social. Tinerii vor observa cum după STOPAREA acestui JAF NAȚIONAL prețurile vor ajunge la adevărata putere de cumpărare. Vor înțelege că e de preferat să strângi un an de zile bani de avans pentru ca mai apoi să scapi de rate într-o perioadă de timp mult mai scurtă și cu o rată care să permită un trai decent.

Vă amintesc, dragi concetățeni, că fiica președintelui României este notar agreat în programul Prima Casă, că președintele ANEVAR (instituție independentă prin statut) este un BANCHER, că indicele imobiliar mincinos care are la bază ”prețul cerut” este alcătuit și impus în piață de către un fond de investiții imobiliare…

Nu fiți indiferenți cu privire la această minciună generalizată !!! Implicați-vă pentru că e vorba de taxele și impozitele pe care le plătiți lună de lună, de viitorul dumneavoastră și al copiilor dumneavoastră . Nu mai acceptați abuzurile unor structuri de tip mafiot care prosperă bazându-se pe lipsa de reacție a majorității.

Petiția propriu-zisă  ”Opriți golănia Prima Casă !”

Domnule prim-ministru Victor Ponta,

Petiția aceasta vizează o problemă importantă a tinerilor din România – locuința pe care foarte puțini și-o pot permite din cauza menținerii speculei prin Programul Prima Casă. Acum, după ce contribuabilii cu venituri consistente au accesat deja finanțări la limita suportabilității, au rămas cei cu salariul mediu pe economie. Pentru aceștia dar nu numai pentru ei, plafonul artificial de 60.000 respectiv 70.000 de EURO reprezintă o îngrădire a libertății economice, având în vedere că toți actorii pieței imobiliare – bancheri, evaluatori, intermediari au ca reper aceaste sume de-a dreptul halucinante pe care STATUL le GARANTEAZĂ instituțiilor de credit.

Nu-mi amintesc să fi citit vreo lucrare de economie care să trateze « SOCIALISMUL BANCAR » căci ceea ce se întâmplă de aproximativ 4 ani de zile, acest INTERVENȚIONISM ORDINAR al statului nu poate fi definit altfel. Mecanismul modern de haiducie prin care guvernul prin FNGCIMM ia bani de la săraci și îi oferă celor bogați prin garanții nejustificate sfidează economia de piață și frizează absurdul absolut.

Nu mi se pare normal ca băieții deștepți din mafia imobiliară să achiziționeze prin executări silite locuințe cu 35.000 EUR și mai apoi să le scoată la vanzare cu 60.000 EUR prin PROGRAMUL PRIMA CASĂ. Se mai poate vorbi despre un stat de drept ? Nu cumva revenim la principiile FEUDALE dinaintea acestui concept ?

Domnule Ponta, plafonul artificial de 60.000/70.000 EUR nu are nicio legatură cu nivelul de trai din România. Salariul mediu pe economie de 350 EUR în raport cu care cheltuielile primare de subzistenta ating 50 % califică această implicare a statului ca fiind o jignire la adresa inteligenței poporului român.

Pe cine a ajutat acest program ? Constructorii sunt în șomaj, notariatele și-au concediat jumătate din angajați, taxe la bugetul de stat nu mai intră din cauza tranzacțiilor limitate, iar naivii care au înghițit cadoul otrăvit Prima Casă în anul 2009 acum văd că au pierdut aproximativ 15.000 EUR pe care-i vor plăti în 10 ani de muncă.

Directorul Agenției Naționale pentru Locuințe, domnul Cosmin Ilina, a declarat că se poate construi cu 280-300 EUR / m.p. Cum garantați dumneavoastră, domnule Ponta, bancherilor 1.000 EUR/m.p. pentru un apartament insalubru construit acum 40 de ani ? Noi, cetățenii care economisim de la salariu la salariu și nu vrem să cumpărăm case pe datorie amanetându-ne viitorul, de ce nu avem dreptul la o viață normală ???

Domnule prim-ministru, vrem să știm și noi dacă Programul Prima Casă este IMPUS de Fondul Monetar Internațional și dacă DA atunci de ce nu sunt tratați și românii prin programe similare cu cele din Statele Unite, Canada, Belgia etc. unde cetățenii sunt ajutati DIRECT prin scutire de taxe, prin dobânzi cu adevărat acceptabile care le permit după achitarea ratelor să trăiască decent ?

Ne vom mai vinde mult unii altora apartamente vechi cu 60.000 EUR cu bani luați de la bancheri și garantați de stat în timp ce nu suntem în stare nici să plătim întreținerea pe timpul iernii ?

Domnule Ponta, există un raport de 1/1 vehiculat de specialiștii în domeniu, raport dintre valoarea metrului pătrat și salariul mediu net pe econmie. Mai există și cele 100 de chirii nete a căror sumă ar trebui să fie egală cu prețul imobilului. Vă asigur că:

350 ≠ 1.000

100 x 250 ≠ 60.000

Domnule prim-ministru, ați garantat aproximativ trei miliarde de euro bancherilor (sumă care contribuie la adâncirea deficitului bugetar) susținând că ajutorul a fost de fapt pentru tineri. Nu ar fi fost mai bine să construiți prin ANL aproximativ 9 milioane de metri pătrați de locuințe ???

Economia Romaniei este economie de piata, bazata pe libera initiativa si concurenta.” spune Constituția României la articolul 135. Programul Prima Casă, domnule prim-ministru, sfidează această prevedere prin garanțiile nejustificate oferite instituțiilor de credit care ar trebui să își asume riscurile împrumuturilor acordate și să aibă responsabilitatea creditării pe fundamente economice reale.

Vă solicit pe această cale, în virtutea dreptului de petiționare prevăzut de Constituția României (art. 51) să OPRIȚI definitiv orice formă de INTERVENȚIONISM în piața imobiliară.

Anunțuri

Posted on 25 Ianuarie 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 411 comentarii.

  1. Una din trompetele IMOBILIARE PUNCT RO – Alex Urzica de la CAPITAL a publicat astazi un articol despre Andrei Siminel – presedintele NHC care detine BROADHURST Investments.

    Am incercat sa comentez vis-a-vis de faptul ca nu pomeneste nimic si de jegul IMOBILIARE PUNCT RO desi este principalul instrument de manipulare al lui Siminel. ( 70 % din actiunile Real Media sunt detinute de Broadhurst )

    Poate comentati voi si pentru mine pentru ca eu am IP-ul blocat. Sa mai afle lumea cine e in spatele butoanelor… Nu de alta, dar ziaristii astia sunt atat de murdari pe labe si pe bot incat nu mai au nici simtul… ridicolului:

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cati-bani-face-siminel-din-inchirierea-spatiilor-comerciale-ale-romarta-177472.html

  2. @ all:

    ce va zicea nenea ex-bancheru’ prin noiembrie-decembrie 2012 ca trim4/2012 o sa fie primul trimestru cu scadere a PIB pe motive de rata negativa de constituire a capitalului – semn clar de recesiune ?

    mi-a fost gurita aurita? mi-a fooost :).
    acuma… inca un trimestru negativ si au recesiune tehnica baietii astia 🙂 cum datele pe q1/2013 se dau in jur de 20-30 aprilie 2013 asta se suprapune foarte artistic pe termenul dat de mine din care o sa inceapa prabusirea pe burse si altele asemenea 🙂

    daaaar pana atunci vom mai vedea noi maxime pe burse si un leu care va mai rage cat va mai putea de la vitaminele FED-ului 🙂

    http://www.fxstreet.com/news/forex-news/article.aspx?storyid=fb5922e6-0399-4c21-aa54-a15d6d678741

  3. Ha, ha, ha ! Pentru cine nu are rabdare sa citeasca articoul din link-ul postat de Vio: La recomandarea FMI, guvernul a amanat astazi intrarea in vigoare a noului cod de procedura civila care ar fi produs pagube insemnate bancherilor. Daca o asociatie de clienti demonstreaza în instanta ca o anumita clauza dintr-un contract de credit este abuziva, toate contractele ce contin respectiva prevedere pot fi denuntate.

    Pagubele prostanacilor creditaci nu sunt importante in viziunea socialistilor lui Ponta… Pai nu avea dreptate Dan Diaconescu ? 🙂 PDL USL – aceeasi mizerie …

    Eu ma mir, prieteni, cum zecile de mii de vite care au clauze abuzive in contracte nu ies in strada sa il intrebe de sanatate pe domnul prim-ministru. Ma intreb cum poporul asta de vite indatorate accepta cuminte orice masura dictata impotriva lui.

    Doamne, de ce m-am nascut aici ???

    • @TF
      „Doamne, de ce m-am nascut aici ???”

      Parerea mea: ai avut noroc.Ca si mine si restul lumii de pe blog.Dintre atatea miliarde de bipezi ai fost ales sa te nasti printre cei cca. 3% de norocosi care sunt romani.Eu sunt si mai nororcos ca ungurii din Romania fac doar vreo 0.2% din populatia lumii.Suntem aproape unicati, statistic vorbind.

      Ce ne face cu adevarat unicat este privirea realitatii dintr-un alt unghi de vedere.In cazul nostru imobiliarele(si nu numai), insa cine citeste comentariile lasate de prietenii blogului isi da seama ca majoritatea comentatorilor au o perceptie diferita a realitatii cotidiene.Una sanatoasa zic eu.Cred ca poate fi numit chiar intelepciune.

      Parerea mea e sa fii mandru ca esti roman.Sa iei atitudine-nu e cazul, o faci de ani de zile.Incet-incet va da roade munca ta, iar printre cei care iti sunt recunoscatori ma numar si eu.

      • Gibbone cel Aspru

        Ar trebui sa fii si mai fericit, pt ca din acestia 0,2% unguri din totalul populatiei Pamantului, doua treimi sunt maghiarizati in ultima mie de ani (deci ai o buna sansa de a fi si tu roman, slovac, evreu, cazar, secui).
        Pana la urma suntem cu totii norocosi ca traim in Europa si nu in Biafra.

  4. Băncile din zona euro vor înăspri standardele de creditare
    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/177481.html

    • @ Adrian:

      comentariile sunt evocatoare pentru starea de rationalitate a clientilor din acele timpuri 😀

    • si realitatea crunta de azi. cine e de vina? si banci si clasa politica si USL-u de ieri care-n 2007-2008 dubla si tripla vazand duduiala… decat…si peste toti…cele 250 de mii de vite imobiliare ce mai au de tras la jug..dăcât pan’ la pens’e.

      ia vedeti aci si valuarea lu huidu si senatoru socru psd.

      http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/topul-celor-mai-mari-tepe-imobiliare-din-romania-177504.html

      • @unu
        ai dreptate, usl era la putere singur in 2007, avea si guvernul si presedentia, totul.
        at trebui dusi la tzepe in piata ! iti mai aduci aminte ?

      • faci pe proxtu. a avea puterea inseamna pentru orice om normal la cap..a putea sa faci legi prin care sa schimbi tara asta. dar pentru clica infecta parlamentara…a avea puterea inseamna cu totul altceva..adica a avea justitia si militia ca sa fure linistiti si sa le inchida ciocu la adversari. in 2007 si 2008 USL au avut puterea. ca statea basescu cu dna pe ei e altceva…dar nu se poate spune ca nu puteau da legi ca sa franeze balonu imobiliar si dezastru cu maririle de salarii pe care in 2009 n-au mai avut bani din care sa le sustina! din bcr n-a mai ramas un ban. usl a mancat bcr si n-a mai ramas nimic din ea!

  5. Pentru cine mai crede ca nu va plati toata tara pentru cei care au luat credite la greu, cazand in plasa lacomiei, intinsa cu atata abilitate de catre banci dar cu sprijinul tacit al BNR, exista in curierul national un articol excelent in care ni se explica cum statul romana s-a imprumutat la FMI ca sa scape bancile de la faliment.

    Dobanzile imprumutului nu se pot plati decat prin mariri de taxe, adica ceea ce a inceput sa se intample deja.

    http://www.curierulnational.ro/Opinii/2013-01-31/Pe+cine+ajuta%2C+de+fapt%2C+FMI.+%22Povestea+ciudata%22+pe+care+nu+a+auzit-o+Fondul

    • Foarte bun articolul va recomand si eu sa il cititi si apoi sa mai semnati o data petitia 😦

    • @ all
      si ma injurarati cand v-am spus asta acum luni de zile.
      deci voi platiti pt „vite”. dar sunteti mai inteligenti decat ei.
      va fii cum este in multe locuri din state:
      bancile tacit accepta ca virgula creditorii ce nu mai platesc ratele sa locuiasca in continuare in locuinta bancii numai sa aiba grija de ea si sa plateasca utilitatile si intretinerea, altfel proprietatea bancii se darapaneaza rau de tot si valoarea ii scade si mai mult. bineinteles asta in speranta ca va veni o vreme cand situatia isi va reveni.
      decat sa ii injurati ganditi-va ce puteti face ca sa evitati sa platiti pt altii.

      • unde ai vazut tu asta avenirv ?

        sunt cazuri si cazuri, dar foreclosures se fac cu sutele de mii in state, ce dracu.

        si se fac si in RO.

      • @alexx
        da, se face foreclosure. si casa goala se distruge singura sau este distrusa de scuateri sau alti homleshi daca nu este nimeni acolo.
        eu nu am spus ca toate bancile fac asta, nici ca o majoritate a caselor in situatia asta sunt asa. eu spun ca este un procent important de asemenea case unde bancile tolereaza omul inauntru numai sa apere casa, sa aiba o grija de ea. asta nu inseamna ca exista o intelegere ci ca asa gandeste banca.
        la fel si la romanika acum unii nu mai platesc ratele de luni de zile si nu li s-a intamplat nimic.

    • tonta ar trebui sa-l ia consilier pe socialistu panaite si sa faca ce-l invata. panaite e un socialist cu ceva in cap.

  6. De ce nu mai primesc comentariile pe mail?

  7. @nepacalita
    uite cum o sa fac eu !!!…conform previziunilor postate aici ma astept ca eur/usd sa ajunga undeva in zona lui 1,4x in perioada urmatoare. In acel moment voi schimba toti euro in $….. de acasa…..din pat….prin internet banking … cand cursul va fi sub 1,16 cumpar inapoi euro…..si uite asa am facut un 30%.

    @ex-Bancherul
    nu uita….S&P va sparge topul din 2007 !!!

    • Gibbone cel Aspru

      Sincer, merge doar la sume importante. La sume sub 50k, pierzi cateva mii numai din comisioane si s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta la final, afar’ de stresul asteptarii.
      In general, oamenilor obisnuiti li se recomanda sa-si tina banii diversificat, E,$,L sau alte variante.

    • @ angel

      Multumesc frumos pentru sugestie. Eu sint unul dintre cei obisnuiti de care zice Gibbone, sub 50K. Cred ca diversificarea e cea mai buna solutie pentru mine.

      Ma mai gindesc daca sa mai stric din lei, sa mai iau niste verzituri ieftine :). Mai vedem ce vesti mai apar. Volatilitate mare anii astia.

      Da, e posibil sa ajunga eur/usd 1,4 sau foarte aproape dar:

      1. ia in calcul asta atita timp cit nu vin vestile proaste din Europa
      2. ia in calcul si faptul ca nu intotdeauna istoria se repeta
      3. mult singe rece si echilibru in decizii
      4. pastreaza-ti acoperirea la risc (poate e mai importanta pe vremurile astea volatile decit sansa unui cistig mai mare)

      Bafta.

      @ Gibbone

      Multumesc.

    • @angel:

      m-am uitat pe platforma de trading pe piata din londra si e un cluster de clienti gata-gata sa vanda in zona : 1.358 – 1.362.
      +
      2 mari case de trading au zis azi ca euro in feb nu trece de 1,37 fara sa riste o intoarcere la 1.25 sau mai jos.(se refereau strict la feb’13).
      parerea mea e ca mai mult de 1.37 nu vedem acum pe euro-usd inainte sa se intoarca treaba. cand se intoarce treaba in feb cei ce au usd pot iesi de pe ei in altceva (daca isi doresc asta). In a doua parte a anului o sa bubuie multe probleme, deci eventuale aventuri la/peste 1,40 sunt accidente imediat corectabile.

      cu s&p e posibla situatia, chiar foarte posibila.
      Dar asta doar creste si mai mult (decat sunt deja) sansele unei ajustari pana la 1000 puncte sau mai jos spre 650-700 puncte 😉 … poate mai jos de atat….. deci: fii intelept, nu visa cai verzi pe pereti cu S&P la sau peste 1700-2000 puncte ca nu o sa fie cazul.

      la 1525-1585 e situatia unui triplu top de toata frumusetea (si stii si tu cat de bearish e povestea asta cu topurile multiple) … dar poti avea libertatea din perspectiva seculara (deci de la 1900-toamna!) a indicelui s&p sa tratezi triplul top si mega-zig-zag-ul din 1997- prezent ca un … bullish flag :))))))))) pentru viitor 😀 … asta a fost o gluma binenteles , sper ca ai minte sa intelegi ca am glumit la faza cu bullish flag la nivel de decenii…. 😀

  8. Gibbone cel Aspru

    Deocamdata le-au scos la vanzare mai scumpe, ca poate s-or inghesui niste cretini faliti sa le „cumpere” cu PC.
    E sinistru ce se intampla.

  9. Interesanta miscare , pornita pe internet

    http://capitalismpepaine.wordpress.com/2013/01/31/miscarea-antitaxe/

    crec ca ne putem adauga si nou cu cererea de eliminare a statului in imobiliare … si multe altele , 1100 de interesati pana acum …in 2 zile

    • @Dragos

      Ma mira imbecilitatea babuinilor cu carte de identitate ramana.Ai vazut ca toata miscarea e pornita de Giurgea?Ia cauta o leaca pe Google dupa Giurgea.E un evazionist, care i-a tras mu*e statului roman cu cateva milioane de euro.Numai ca de atunci s-au cam inchis robinetele, si la cum urla zilnic am impresia ca a ramas lefter.Pe blogul lui curg rauri de sange, dar cand a aparut la tembelizor era la nivelul lui Irinel Columbeanu:nu reusea sa lege o fraza mai lunga de patru cuvinte.Dupa mine e un papagal, care iti ofera momente de distractie ieftina.

      Are si cateva idei bune, nu pot sa neg.Insa toata teoria lui se bazeza pe faptul ca el in capitalism ar fi patron/intreprinzator/businessman de succes.Iar acest lucru nu ii este garantat:s-ar putea ca sclavii de angajati ai stapanilor capitalisti sa dea cu..flit produsele si serviciile oferite de stapani.Iar daca nu ai cui sa vinzi produsul/serviciul…te asteapta sfantul faliment.Si nu prin metoda Giurgea cu sifonarea banului public,evaziune fiscala si smenuri cu tva sau conturi offshore prin Cipru, unde iti plimbi banii din Elvetia.Falimentul sanatos cu executori, buzunare goale, conturi blocate si creditori furiosi care te fac sa practici jogging.Plus sclavii cu ganduri criminale ca nu le-ai platit…salariile mizere.

      • Nu exista ban public. Exista doar bani personali.

        De cand nu e normal sa tii roadele muncii tale? Acu se numeste evaziune si faci puscarie.
        Mai bine ca tine , nu? Stai in fund si asteapta

      • Teoria asta nu tine . Cei mai mari actori in economie sunt tot cei cu entitate juridica. Cei cu bunurile de larg consum sunt multinationali de obicei asa ca fuck off pentru ei . Mai gandeste-te un pic trust 🙂

  10. @ Ex-Bancherul
    http://www.zf.ro/business-international/solutia-fed-la-anemia-economiei-americane-tiparirea-de-bani-va-continua-10534563
    ……fara numar fara numar !!! …..QE-uri la infinit ….la astia nu o sa le moara imprimanta NICIODATA…daca raportarile pe Q1 vor fi proaste piata se va bucura ….adica vor considera un motiv in plus ca FED sa dubleze suma aia anterioara ,,fara numar”……si uite asa se va amana inca odata colapsul ….

    • colapsul nu se va amana,
      pt ca banii nu circula

      FED-ul ii da bancilor, dar bancile nu au CUI sa ii dea mai departe.
      Asa ca investesc pe burse. Ce dracu, e ieftin!

      Crahul nu e departe – deloc.

      • @ alexx
        firmele mici in state se plang ca nu primesc credite de la banci.
        TP il acuza pe obama ca ataca bancile.
        lumea il acuza ca este omul WS (ca orice absolvent de ivy league).
        activitatea de imobiliare a crescut in state in ultimul trimestru (sau luna, caci nu mai imi aduc aminte) cu 11%.
        un glont de m16 costa pana la 5 parai. un soldat american trage la distractie. statul cumpara gloante si munitie cu ceva. deci banii circula.
        totyota vinde in draci. automeicarii vind si ei. deci cu ceva se plateste.
        deci kestia este mai complexa.
        nu va fii nici un armaghedon pe burse.
        fed va kick can on the road pana la dumnezeu.
        pana va plesni inflatia caci asta vrea. totul se va face numai sa nu fie deflatie.

      • @avenirv
        Employment rate in USA este 58%, in jos de la 66% in 2007. 58% a fost si in 2009, 2010, 2011… si in 2012.

        Fara munca (prin employment), America nu are cum sa creasca, [decat pur teoretic si doar pt o elita foarte restransa]

        Marile companii stau pe munti de cash si fac disponibilizari; bancile stau pe munti de cash si fac forecloserus
        intre timp, micile companii si persoanele fizice intra in bankruptcy, si downshiteaza, pt ca asa e viata.

      • @alexx
        de acord, cifrele nu le contrazic.
        dar asta se numeste CAPITALISM, ceva diferit de capitalismul de holiuud folosit pt propaganda si visat si de romanashi.
        dar deja companii serioase, in domeniul mecanic/utilaj greu au inceput sa se intoarca in state. de ce ? pai acum 10 ani muncitorul american lucra pt ele pe $36-$40/h si acum se inghesuie sa semneze pt $18/h. deja se intorc. vezi caterpillar de exemplu. si altele. pe masura ce kina creste devine si ea scumpa.
        ultima oara am lucrat in state pana prin decembrie 2011 la o firma gigantica in midwest. cei cu care lucram o duceau normal, oameni cu calificari solide; mi-au zis ca singura consecinta pt ei a fost ca au trebuit sa inceapa sa economiseasca cand vor sa cumpere ceva mai consistent. pana atunci luau imprumut garantat cu equity-ul din casa si gata, dar valoarea casei a scazut atat de mult ca banca i-a anuntat ca nu mai merge cu loan garantat de casa. cei cu studii mai putin solide mi-au zis ca au renuntat sa mearga in caraibe pt concediu, merg in florida (e mai ieftin vara caci este nasol).
        cel mai frumos lucru in capitalism este ca trebuie sa ai grija de tine insuti nu sa astepti ceva de la cineva.
        la nord de state este la fel, ceva mai maild.
        statele vor continua sa se tarasca inainte, poate cu inflatie, dar nu deflatie, asta este ce ii sperie.
        vor rezolva si cu kina, adica datoria fata de kina se va monetiza. va apare apoi unul ca volker si vor rezolva si infaltia. cu petrolul au rezolvat-o, cu gazele la fel. bataia va fi poate prin america latina caci pe acolo sunt niste metale rare; dar au si in NA numai ca ecologistii se opun.
        nu va fi razbel, nu va fi ca in ’29 si nici ca in ’08. piata se va duce in jos dar nu va fi crah. apoi va urca.
        englezii ii vor ajuta dar impotriva EU.
        le-au dat arabilor acum o noua jucarie si cei mai radicali dintre ei vor fi ocupati sa faca ceva real si sa se imbogateasca, eventual se vor omora unii pe altii.
        ca orice imperiu vor merge si ei in jos, dar nu va fi o prabusire (romanii s-au tarat cam 400 ani, turcii cam vreo 300, englezii cam vreo 100). viteza se mareste dar nu va fi o prabusire, nu uita romania moderna are numai 157 ani si oricum ti se pare ca se pierde in negura timpului.
        important este cine le va lua locul. kinezii depind de ei, daca vor banii inapoi trebuie sa accepte si conditiile americane. altii ? nu vad. rusii, ca de obicei, sunt pe o sinusoida tot timpul. japonezii nu mai pot nimic, latinii au pierdut constiinta si vlaga imperiala.
        deci cine ?
        abia cand americanii vor slabi (cam in 100 ani) va fi pericol de ceva nasol.
        deci mai este.
        dar cand vor fi la putere cei la care te gandesti, atunci ii vom regreta pe ceasca si pe stalin.

      • @avenirv
        Da, te cred; si eu am un prieten care s-a mutat in USa; si-a deschis un restaurant pe coasta de vest, si o duce foarte bine.

        Sigur, sunt cazuri si cazuri, dar per ansamblu nu e prea roz.

        Libera initiativa e mult mai greu de sustinut, clasa medie e super-indatorata, iar clasa „de jos” in contina crestere (sunt peste 47 de milioane de americani pe food stamps…)

        Se tinde catre o societate de tip .. fascist, in care fiecare trebuie sa faca ceea ce i se spune (de catre companie), pierderea locului de munca fiind aproape egala cu disparitia din societate, cel putin pt o buna perioada de timp. Asta si pt ca vasta majoritate NU au economii si NU isi permit sa ecnoomiseasca.

        Cresterea vine de la imigranti, care sunt dispusi sa faca apropae orice pt a supravietui. Iar „orice”-ul american e in 90% din cazuri mult mai bun decat „orice”-ul din tara lor de origine… asa ca ei sunt fericiti…

      • @avenirv
        Cat despre viitorul imperiu mondial,
        Eu inca mai cred ca USA o sa revina, cumva.

        Au un arsenal modern impresionant, si niciodata nu poti sa stii cand… izbucneste un razboi undeva… care creste creste creste… pana cand e nevoie de interventia lor providentiala (asa cum au facut in 1917 si 1941).

        Iar apoi… se deschid noi piete, se absorb noi resurse, se mentine american dream-ul…

      • @alexx
        noi ne intelegem bine vad.
        ai dreptate dar ei au violat legea de baza:
        sa ai grija TU de tine insuti.
        au cazut prada propriei lor propagande.
        cat despre cei pe food stamps (cati sunt, 14% parca), o parte din ei sunt si welfare queens. interesant este ca statele cu cele mai mari asistente federale sunt si cele mai republicane. dar doamne fereste sa fii pe welfare fara alta sursa de venit, e nasol.
        si se munceste la negru in draci. dar nu cei calificati.

        si stau pe welfare dar nu vor la spalat vase in restaurant, intreaba-l pe pretenar.
        deci daca nu apare nimeni ei vor fii jupanii in continuare.
        ce produc acum este efectiv sainsficshn, incredibil.
        problema lor este ca ce produc nu poate fi vandut, ii pune in pericol intr-un fel.

      • @avenirv,

        Stii, uneori imi revine in minte o idee, pe care o alung, pt ca e foarte nesuferita:

        Daca ceea ce numim acum „clasa medie” si-a atins zenitul dezvoltarii, si nu urmeaza decat o lenta (sau in unele locuri rapida) revenire la starea originara, de stapani-conducatori si sclavi-ascultatori ?

        Sa ma explic:
        dupa toate aparentele, clasa medie s-a inchegat dupa 1700, in Franta, Anglia si Germania. Mici producatori, functionari de stat, ofiteri de rang inferior, etc.

        Treptat, aceasta clasa a devenit dominanta in statele dezvoltate (ca % din populatia totala) si a capatat o tot mai mare putere de reprezentare (politica) si economica (prin capitalul disponibil ca % din capitalul total al tarii)

        DAR, dupa 1990, in SUA, si dupa 2008 in UE, impresia mea este ca s0au atins niste bariere ale dezvoltarii, si ca a inceput un declin al puterii politice si economice a acestei clase (nu neg, desigur, ca in multe locuri si in multe momente, aceste „puteri ale clasei medii” au fost o iluzie bine intretinuta, pt ca sforile le trageau tot cei de la varf, dar nu se poate nega faptul ca per ansamblu trendul a fost de crestere a puterii)

        Altfel spus, oare generatia urmatoare, sau generatia de dupa generatia urmatoare, va mai putea sa-si castige un trai decent din educatie si munca ?

    • @ angel:
      stagflatie scrie pe americani. crestere limitata/recesiune slaba cu inflatie „a la Weimar” peste 3-4 ani …. o sa-l calce in picioare americanii pe Bernanke peste 5 ani mai rau decat au incercat s-o faca cu Greenspan …. o sa rupa carnea de pe el in piata publica pentru faptul ca s-a pus de-a curmezisul ciclurilor economice si nu a permis deflatiei sa curete economia americana si a lumii de mizerii …

  11. @trustNOone
    perfect de acord cu tine!…acest individ instiga la greva fiscala, mutarea firmelor pe offshoruri din strainatate….el e jmecher….cumpara din china, depoziteaza in austria si vinde in roamania ….. foloseste un limbaj execrabil …..daca nu esti lingau si nu-l lauzi in postari te baga la spam ….. foloseste expresia ,,du-te-n ma-ta” aproape la fiecare postare….acum vrea sa-i convinga pe postaci sa cotizeze la ,,miscare” cu o suma de bani …..ca sa se poata ingrasa mai mult decat un porc…. ar trebui arestat acest individ

    • adormescu si prealenesul tau…isi sfatuia fazanii mai deunavreme sa nu dea bani si impozite la stat ca ii fura tanti urdea. vedeti-ma pe mine..spunea..cum sa-mi dau eu salariu ca sa-l fure boc si udrea? i-a venit vremea magarului sa sufere de aceeasi secure. daca are sange-n veioza sa trimita fiscu peste noi. daca nu..sa o suga precum boc. lenesul repetent si tontanacu merita evaziune la greu. a venit vremea sa-si primeasca rasplata sfaturilor pe care ei le dadeau prostimii.

    • Angel este momentul sa nu mai finantam acesti mafioti din banii munciti cu greu. Am tot zis ca cel mai bine ar fi ca o firma sa plateasca integral salariul unui angajat fara sa retina CAS, impozite etc iar dupa aceea acesta sa isi plateasca singur impozitele. Sa vezi atunci durere cand ar realiza oamenii cati bani le ia statul
      Povara fiscala este imensa in acest moment. Oricine are o firma si face afaceri cinstit o stie .
      Asa ca indemnul la miscarea antitaxe este absolut natural si normal. Personal nu as avea nici o problema sa platesc impozite daca banii s-ar intoarce in educatie si sanatate insa banii pleaca in buzunarele baietilor destepti si in buzunarele masei electorale de manevra sub forma de asistenta.
      Pe mine nu ma intereseaza cine sustine miscarea antitaxe atata vreme cat sustine evaziunea ca metoda de a nu mai finanta mafia politica cu toate implicatiile ei . Poate sa fie oricine nu ma intereseaza – ideea este importanta .
      Noi romanii am pierdut foarte multe in istorie datorita dezbinarii . Nu reusim sa ne unim si sa facem front comun si nu reusim sa vedem dincolo de orgoliile mici personale . Mai ganditi-va trust si angel

      • @reportaje

        Imi este antipatic Giurgea.E un frustrat, am mai zis.El ar vrea capitalism, insa fara sa contribuie cu nimic sociatatii din care face parte.El vrea doar profit pentru el, fara sa imparte cu nimeni, iar darile catre stat considera socialism.Insa daca un sclav mai infierbantat ii rupe falca fuge la spital(unde nu vrea sa cotizeze) si in instanta(de care nu are nevoie, ca doar este un organ al statului)Pentru Giurgea recomand Somalia.Acolo gaseste cel mai salbatic capitalism de pe planeta:cu un pumn de dolari te poti proclama rege, daor de o armata micuta ai nevoie.Atat de salbatic incat nici americanii nu au idraznit sa o democratizeze, desi este o tara profund nedemocratica(a se intelege ca e bogat in resurse) Cu greva fiscala cam asa sta treaba:statul ne fura pe fata, de pe intreprinzatori scate zece randuri de piele, de pe omul simplu doar sapte.Giurgea in unele cazuri, cum este si suprataxarea, are perfecta dreptate.Numai ca daca eu ies in pata urland „Jos Guvernul!”, vin jandarmii, ma amendeaza.Daca iesim zece si urlam, vin si mascatii si mai luam langa amenda si o zii libera la arest.Daca organizam o demonstratie cu 10-100k oameni, anuntand autoritatile si obtinand autorizatiile necesare, vin jandarmii si mascatii dar puitem urla in voie, pana ce nu degenereaza in violenta.

        Daca ies patronatele si asociatiile oamenilor de afaceri cu organizarea grevei fiscale le sustin toate demersurile.Insa daca spune Giurgea pe blogul lui obscur, se considera instigare la incalcarea legii.Care ar trebui si pedepsit.Sunt curios daca nu cumva demersul lui antitax nu se poate incadra la contituire de grup infractional.Asa ca valoarea miscarii antitax a la Giurgea este fix egal cu morala tinuta de puscariasul Nastase Adrian de pe partea mai trista a gratiilor.

        Afacerist cinstit nu exista in tara asta.Care faceau doar afaceri, fara smecherii, au dat demult faliment.Majoritatea firmelor stau in zona grii, in cel mai bun caz.Dar de vina este fiscalitatea impusa de niste imbecili, alesi ai boborului.

        Nu incurca statul cu reprezentantii lui.Statul Roman exista demult, si va exista inca mult timp dupa ce actualii reprezentanti ai statului vor ajunge in ghena istoriei, iar copii si nepotii nostri vor scuipa in amintirea lui Ilici,Isarila, Pinocchio, Chioru’, Taricelu sau Berbecali ori preanefericitul Bombo.Noi, cetateni ai Romaniei, nu numai drepturi avem, ci si obligatii, insa peste partea asta trece toata lumea cu nonsalanta.Parte acestei obligatii este si plata impozitelor.Daca guvernantii au transformat in bir, e vina noastra ca ii lasam.

        Statul ne-a oferit sistem sanitar, educatie si armata sa ne apere, din banii colectati de la parintii nostri.Cred ca e datoria noastra sa le oferim acum, noi tineri in forta, ei batrani, o pensie, iar copiilor nostrii o scoala.Daca toate acestea funcioneaza defectuos, nu Statul este de vina ci guvernantii.Care se stie ca sunt cei mai prosti administratori.Daca asistenta socila s-a transformat in sinecura, nu cine profita de situatie poarta toata vina, ci si cine ofera oportunitatea.Adica guvernantii, pentru niste voturi.Se numeste simbioza.

        Cu cat ma taxeaza statul stiu foarte bine.La un moment dat am avut si doua part-time joburi.Am lucrat 6-7 zile pe saptamana, cate 10-14 ore.Si mi-am platit toate darile catre stat, lucrand cu contracte perfect legale si cu toate veniturile contabilizate.

        Cuvantul magic este atitudinea.De asta avem nevoie, ca oamenii simplii ca noi sa luam atitudine.

        Peace.

    • Inkorect Politik

      Lucrurile sunt asa:

      Sa zicem ca multi vor evita plata taxelor –> mai putini bani la buget –> „statul” va imprumuta mai multi bani –> noi ceilalti care nu suntem smecheri sa evitam taxele vom plati mai mult pentru ce imprumuta „statul” –>

      –> miscarea asta il va face pe omul simplu sa plateasca mai multe taxe…

  12. @avenirvavenirv
    ….ai perfecta dreptate ….noi sarantocii mai mult din invidie am vrea sa vedem pe americani prabusindu-se….fara insa sa realizam ca intre noi si ei e o diferenta de cel putin 150 de ani in toate domeniile

  13. Previziuni de curs pentru:
    – sfarsitul anului 2012 -> Indeplinita(sub 4.45 lei/euro)
    – sfarsitului lunii ianuarie 2013 -> Indeplinita (sub 4.4 lei/euro)

    A venit timpul sa fac o previziune si pentru sfarsitului lui februarie 2013: sub 4.33 lei/euro.

    • Hmmmm… Interesante previziunile tale, practic ne recomanzi să pariem pe leu, la puțin timp după ce FMI-ul a plecat nervos din România. Sau mizezi pe puterea guvernului de a își îndeplini sarcinile trasate de Fond în următoarele 2 luni? Eu n-aș fi atât de sigur pe Ponta…

    • „Previziuni de curs pentru:” si roxana..ia banana.

    • @ Lender:

      pe aceste cifre si pe aceste termene nu zic ca nu poti avea dreptate.
      DAR:
      din perspectiva risk-reward-ului e mai costisitor ca risc sa stau eu pe leu pentru eventualele beneficii implicate avand in vedere:
      – instabilitatea leului la nivel multianual in functie de evenimente politice si economice si (de ce nu)- militare in zona proxima Romaniei – vezi ca se fierbe ceva in zona siria-iran-israel chiar in aceste zile http://www.presstv.ir/detail/2013/01/31/286551/iran-warns-of-israeli-attack-fallout/
      – completa lipsa de incredere in animalele deprevate suite ca scroafa in copac in scaunele de conducere – cele mai rele poame de pana acum din istoria Romaniei (poate concurati ca pozitionare anti-Romania doar de Ana Pauker si restul implantatilor de la Moscova in anii 1950)
      – daca pocneste un razboi in siria-iran cu interventia marilor puteri in zona crede-ma ca fugind peste granita nu prea am ce face cu …leii .. ma intelegi ce vreau sa zic? sau sa-ti desenez?
      gandeste cu capul din perspectiva temporala, nu de azi pe maine, cu ochii pe cursul din ultimile …cat? saptamani?

      foloseste-ti capul!

    • @ Ziaristu’lu’peste:

      cum ziceam mai sus… Bernanke cu carnea rupta de pe el in pietele publice , intr-o mare de furci si securi si faclii aprinse (luate de la Walmart desigur :D)

      da, asa e, e posibil.
      daca o mai tin asa 1-2 ani (in ritmul si pe volumele gen FED sau Banca Japoniei din ultimele 2 luni) o sa pocneasca buba.
      Tot ce conteaza e ca traim timpuri interesante.

      Nu o sa mor gandind ca m-a trait viata pe mine (deci am trait degeaba) ci o sa gandesc multumit ca eu am trait viata.

      Vremurile de criza sunt cele mai betoance din simplul motiv ca purifica natura umana de detalii nesemnificative.
      Sa urmarim deci elementele esentiale in viata!
      🙂

      • Ziaristu' lu' peste

        Cum zicea unu’: Sa te fereasca D-zeu sa traiesti vremuri interesante! :))) In comparatie cu ce traim noi, WW2 o sa para o gluma sangeroasa si seaca.
        Imi zicea o amica, piarista, ca, de cate ori vorbeste cu ziaristii, aude numai d-astea: La Antene se dau oameni afara, la Realitatea lumea se pregateste de somaj, la Patriciu urmeaza concedieri – mai ales la Adevarul, la TVR va fi jale, Sanoma inchide tot, Pro-ul face ce a facut demult Intactul- lichideaza agentiile de media (lipitorile intermediare care traiau din rebate-uri de milioane de euro).
        Cand in media se intampla asta, urmeaza o foamete post-capitalista foarte lunga. Cred ca e timpul sa ne mutam la tara si sa cultivam zarzavaturi. 🙂

      • @ Ziaristu;

        ”Cred ca e timpul sa ne mutam la tara si sa cultivam zarzavaturi”

        da, de ce nu. nu e nici sub-uman si nici imposibil.
        si ofera si o viata mai calma si mai linistita. e valabil inclusiv pentru mine. si internet si un laptop poate exista si la tara pentru tranzactii pe bursa (pt mine) …nimic nu e imposibil.

  14. Cred ca daca ne unim fortele o sa iasa ceva bun http://capitalismpepaine.wordpress.com

  15. N-am somn, in blocul unde stau este o baba schizofrenica care injura toata noaptea de 2-3 luni de zile, din fericire stau cu chirie si de maine caut sa ma mut.

    In ultimii 2 ani s-au mutat peste 10 familii si sunt sigur ca majoritatea cu credit probabil PC, va dati seama 30 ani sa suporti o baba schizofrenica, hai ca poate nu rezista baba 30 ani, da e suficient si 5 ani :))

    Eu in 2-3 luni din cazua injuraturilor sunt stresat noaptea, iti creeaza tensiune o persoana care injura, blesteama etc si mai ales noaptea se aude foarte tare si e la 2-3 etaje de mine…

    Sa te legi de o banca 30 ani si sa mai beneficiezii bonus de o baba schizofrenica in fiecare noapte este iadul pe pamant!

    • @ DANY:

      te duci la administratorul blocului cu 2-3-4 vecini sa faci remarcata situatia.
      dupa ce se incinge discutia si se alimenteaza emotiile oamenilor, tu te retragi discret sub diverse motive.
      oamenii se duc alimentati de emotii la baba sa o linseze.
      tu te asezi linistit in pat seara, spre linistea noptii.

      p.s. secretul actiunii subversive e sa te retragi la timp din grupul unde clocotesc emotii pentru ca identitatea grupului care se va coagula in jurul motivului de actiune (linsarea babei) sa nu includa si identitatea ta, dar totusi sa existe functional si fara tine (grupul).

      Of Doamne, ingerul meu pazitor tocmai mi-a zis ca mi-am incarcat karma cu inca ceva invatandu-te porcarioare 😀 !

      • @EX: tu cred ca n-ai locuit la bloc in viata ta.
        vecinii de bloc sunt morti in 99,99% din cazuri cand le bati la usa.
        poti sa te zvarcolesti in chinuri si sa crapi. ei vor aparea la stirile de la 5 spunand ca n-au auzit nimic dar sunt f tristi pentru ca era un vecin bun care dadea buna ziua, niciodata n-a creat probleme !!!
        din punctul asta de vedere e clar mai pont sa stai cu chirie..acuma ca au mai zis si alti cetateni pe aici si proprietarii care vor chiriasi au impresia ca daca le-a spus intreprinderea in brate o cutie de chibrituri ei poa sa ceara oricat ca sa obtii calitatea de platitor de intretinere…fara sa faca nici un fel de cheltuiala, cer cata ii invata agentu sau vecinu sau neamu chiar daca apartamentu arata a moarte

    • Noi aveam un arab care facea la fel, fix deasupra noastra. Petreceri zilnic, de la 12 la 5am, scandal, batai. Te distruge psihic, nu mai poti functiona la job sau un societate.

      La fel, stam in chirie, numai ca sotul meu a „discutat” cu el si s-a potolit, cel putin momentan. Oricum noi ne putem muta oricand, dar ceilalti vecini au credite uriase pe apt si nu sufla niciunul nimic, de teama lui princhindel asta!

      Ba mai mult, isi lauda cladirea oricui apuca, pe sistemul: nene ce am luat eu e cel mai bun lucru, orice ar fi!

      Dezgustator.

  16. varanistu’ costel -> atac la TF 🙂

    • @ Unu:

      am citit.
      nu mi-a trezit nici o reactie.
      da, a fost un moment mai slab pentru leu atunci si mai bun acum, pe baza plecarii/revenirii strainilor cu banii in bonduri – motiv de variatie. (m-a surprins ca UE si alte organisme pot atat de bine sa treaca peste o lovitura de stat „soft” cu ajutorul serviciilor – sau a unei parti din ele, de fapt.
      E normal si uman sa sari intr-un picior de bucurie cand sentimentul international pro-risc e pe maxime (apropo, nu sta la acest nivel mai mult de 4-8 saptamani) si asta s-a suprapus cu aparenta „rezolvare” a eliminarii subtile (sau mai putin subtile) a unui aparat de stat si inlocuirea sa cu altul.
      Dar nu e fundamentat.
      Chiar AC a notat maximele tintite pe s&p 500 (indicator de risc bursier corelabil cu evolutia euro si a usd-ului): 1490-1540 va tinta, ca varf. Stie si el ca poate sa mai urce nitel peste pana in 1565-1615, maxim. Dar ce se intampla dupa aceea ? …. Zi-mi draga AC, ce se intampla dupa aceea?

      Romania e o tara exotica la nivel de risk-reward pentru marii investitori internationali. Cand vezi mai intai stelisti batandu-se cu jandarmii si sticle incendiare si caramizi aruncate si apoi vezi un proces de vot aparent calm, supravegheat de organisme internationale, cu un rezultat zdrobitor..nu e normal tu, ca investitor international, care nu cunoaste substanta subtila a cutumei locale intai sa fugi mancand pamantul si apoi sa revii in viteza (in bonduri)?

      Draga AC, un eveniment de calmare a situatiei interne s-a suprapus efectului de ianuarie pe bursele internationale si pe pietele de capital, obtinandu-se un efect multiplicat pro-leu.
      E adevarat , recunosc, mi-a scapat din vedere aceasta situatie. (combinatia mai multor factori interni si externi si efectele lor).

      Dar, draga AC, ….. pe timp mediu si lung sa nu iei calea proasta a lui Lender-Roxana (probabil unul si acelasi personaj care nu e nici Lender, nici Roxana , e altcineva) si sa ne iei cu maxime zdrobitoare pentru leu in urmatorul cincinal de victorii glorioase pentru c*rvele infecte de la USL si din alte partide.
      Oamenii care sunt acum la putere au avut si au grave probleme cu justitia si moralitate in general – au ajuns la putere datorita lipsei de educatie civica, economica si politica a romanilor si in general …datorita lipsei de educatie.

      In general e bine-cunoscut faptul ca oamenii cu o educatie precara au tendinta de a sustine partidele populiste , de stanga, demagogice. Poate fi luata si ca o prejudecata dar are radacini clare in realitate. Daca vii in Bucuresti, te-as invita la o plimbare prin sectorul 5 al lui Vanghelie (unde se intampla sa locuiesc – o ironie a sortii, ce sa-i faci? :D) .. ai sa vezi cat de adulat e in Ferentari si Rahova nea Vanghelie? De ce ? Pentru ca acolo sunt cei mai infecti , saraci si needucati din sectorul 5 (si din Bucuresti, de altfel).. Asa e natura lucrurilor , AC.
      Saracii iubesc mana intinsa care nu ii bate, ci care le da in gura. Chiar daca mana aia ii fura de ii stinge din banii publici si din propriile lor oportunitati pe timp mediu-lung.

      p.s. Stii care e problema, AC ? Monedele mai fluctueaza, oamenii se mai injura, dar dincolo de orice , ramane o mica problema: De ce post-urile blogului tau sunt in jurul diverselor realitati externe tie pe care le ataci continuu? Nu am vazut aproape nimic constructiv in ceea ce faci. Doar atacuri peste atacuri.

      Intreaba-te de ce Florin nu are articole peste articole despre cat de intr-un fel sau altfel esti tu.
      Intelegi diferenta?
      Tu stii ca aceste curvulite care sunt acum la putere dupa foamea grava de opozitie (cu mici intermitente, in pozitie secundara) din ultimii 8-9 ani acum vin cu forte proaspete si cu o mare foame in gat. PSD la un moment dat era cautat pentru o datorie de vreo 6 milioane de euro pe care nu o putea achita, era aproape de incapacitate de plata. De ce? Pentru ca de mult nu mai fusese pus in pozitia de actor redistributiv social. Si automat cand nu umbli mult timp cu miere, nu mai ai ce linge.

      O sa lase dezastru adanc USL dupa guvernare.
      Si leu nu foarte puternic, ma intelegi.
      Care e tampit acuma sa isi dea valuta pe lei, e treaba sa (gandind pe timp lung , de la 6 luni in sus).
      Nu am nici o incredere in capacitatea acestor curve infernale ca pot face ceva de asta mi-e frica pentru soarta economiei si a leului. Dar pe tine te vad glorios si fericit.

      Si ma bucur pentru tine. Succese nemasurate in activitatea de baza a existentei tale : scuiparea altora in locul construirii a ceva in lipsa sentimentului general al distrugerii.

      • @bankerini
        a zis:
        „In general e bine-cunoscut faptul ca oamenii cu o educatie precara au tendinta de a sustine partidele populiste , de stanga, demagogice.”

        in statele unite statele cele mai republicane primesc cele mai mare sume de asistenta de la guvernul federal.
        in canada, mediul rural si orasele mici sunt cele mai conservatoare ca vot. totusi cel mai mare numar de asistati sociali (asta include si subventii enorme pt agricultori) sunt in zonele rurale si micile orasele.
        deci cum e ?
        iti spun eu: nimic nu e alb sau negru, totul este gri.

  17. @ AC

    Am o dedicatie pentru tine, de la presa nepupinbasista.

    http://www.antena3.ro/romania/granita-de-vest-a-romaniei-cea-mai-sangeroasa-frontiera-a-europei-cat-de-scump-au-platit-romanii-libertatea-in-perioada-comunismului-186900.html

    Nici un documentar ca asta nu va spala pacatele vietilor pierdute si nenorocite de ciuma comunismului, nici turnatorului comunist securist voiculescu, nici tatucului ilici si nici gastii de comunisti si securisti (esalonul 1 si 2) pe care-i iubesti atit de mult. De pedeapsa paminteasca poate scapati, dar de cea divina nu aveti scapare, ciuma rosie de singe de frate, iti garantez.

  18. @bankerini
    vad ca esti foarte ocupat dar totusi astept raspunsul tau la doua intrebari:
    ce crezi despre nemti repatriindu-si aurul ?
    ce crezi despre rusi cumparand la nebunie aur ? (apropos, prin 2008 eram pt cateva luni in elvetia si swiss-ii erau socati de faptul ca prietenii tai rusii – la toate nivelele – cumparau sau inchiriau locuri unde se poate tine aur fizic – nu sunt prosti, nu unde sa tii aur hartie ci aur fizic).

    raspunde caci altfel ma enervesc 🙂
    multz’am frumos.

    • @ Avenirv:

      nu am prieteni rusi.
      nemtii isi repatriaza aurul pentru ca ii banuiesc pe americani de schelete in dulapuri …. ii banuiesc de minciuni. . . si sub presiune publica germana, binenteles.
      rusii cumpara in draci aur pentru ca moneda de baza, de referinta in Rusia e usd, nu euro. (datorita fluxurilor comerciale – export materii prime facute in usd nu euro) …cum nea Bernanke a dat verde la printatoarea de bani , saracii rusi vazand in ce hal sunt furati pe fata (ei preferand ca moneda de depozitare a banilor usd-ul) au sarit in aur …
      cam asta ar fi.

  19. @Ex-Bancherul …. daca toti astia la 1540(S&P) intra long cine mai are curaj sa ia pozitii short???

    http://gandeste.org/politica/cine-conduce-lumea-dovezi-despre-elita-foarte-bogata-care-trage-sforile/26198

    • @ Angel:
      inca nu poti observa capcanele intinse ?

      mai cunosc eu omuleti care in vara 2008 vedeau BET-FI de la noi la peste 100.000 de puncte … narozi roz imbalsamati cu balega! (aveam si la banca unde am lucrat vreo 3 asa… ce sa-i faci, psihologie umana…a crescut atat de mult? OOOAAAUUUUU!!! Pai va sparge tavaaaanuuul!!! )

      eu zic sa nu te aprinzi atat de usor ca economia mondiala nu sustine acest nivel unde au ajuns preturile burselor(ex: s and p deja se joaca cu pragul de 1500, probabil va mai lua 50-100 puncte la bord… dupa care va cadea sub masa de beata ce este de la atatia usd tipariti si bauti :D) , caselor sau a altor active – e doar un efect direct al printatoarei lui nenea Bernanke.

      mai usurel cu cresterile pe scari ….
      s and p 500 – indicatorul riscului la nivel mondial a crescut in ianuarie 2013 cu 5% – daca anualizam scoatem 5 x 12 luni= 60 % …haaaiiii, pe buneeeee?????? e vrjeala de prosti ce a fost in ianuarie, poate va continua si in februarie sau martie, dar dupa aia vine circul ALA MAREEEEE, gen 2009 sau gen 2000 😀

  20. @ all:

    http://www.fxstreet.com/news/forex-news/article.aspx?storyid=1df5f563-5187-4eb7-a9a5-ed68074a6c10

    ale dracului de fantome..cum le zicea AC? pupinbasiste? …(ce cuvant cretin)…. au ajuns fantomele pupinbasiste sa penetreze pana si fluxurile informationale de FX ale Lumii (gen fxstreet . com) cu laturile si balele lor impotriva dragului de leu care si-a umflat muschii pro-USL 😀 (in mintea obsedatilor de politica) ….

    nea cais asta din link aminteste ca februarie si martie s-ar putea sa nu mai fie la fel de vesele pentru RON , ca ianuarie 2013 😀 …. click+engleza = necesare!

    p.s. unde esti Lendereeeee ? sper ca ti-ai facut depozitul fulminant pe ron la 3 ani 😀 !

    • @EX-B , la QE infinit toate visele devin realitate !!!

      • @ Anka:

        inclusiv visul (cosmarul) unui pib trimestrial pe q4/12 in US de – (minus) 0.1% ??? cu QE full in actiune?

        cine are cap sa gandeasca!
        circul asta cu dolari ieftini si burse pocnind „de sanatate” se apropie de un final …. glorios si dramatic, sa-i zicem asa.

    • @bankerini

      …expect asset deflation (real estate, cars, smart phones, gold) at the same time as price inflation (food, gas, daycare, insurance). This coincides with a societal redefinition of wealth – a shift from stuff, to liquidity.
      … So better to invest in a balanced portfolio, make 10% and be diversified…

      re imobiliare:
      cine a cumparat ieftin se bucura. chiar si cu 40% cadere 4 camere in bucuresti nu vor ajunge la 15K parai. dar kiria vine de 17 ani.
      parca este un REIT.

      • @ Avenirv:
        ”4 camere in bucuresti nu vor ajunge la 15K parai”

        never say never 🙂
        orice se poate schimba in orice directie in aceste timpuri instabile.

        p.s. am auzit ca siria si iranul sunt destul de aproape de rusia (cu prietenii infloritoare cu ungaria si bulgaria, apropo!) si turcia …. si toate relativ aproape de Romania.

        un singur glont tras la granita Romaniei si 75% din valoarea caselor se pulverizeaza in 1 (una) saptamana!
        suna socant, nu?
        cand miroase a praf de pusca conteaza: apa, mancarea, banii convertibili international si ceva valori usor de dus (ex: monede de aur/ mici lingouri de aur-10-20 grame/bucata) ….restul e caterinca dpdv valoric.

        restul e praf in vant.

      • @ shase:

        da, cam asa ceva.
        o sa mai fie faze de genul asta pana o sa piuie jidanii la SUA ca s-au luat de ei sirienii sau iranienii (dupa ce jidanii s-au dat cu avioanele pe teritoriul siriei inainte)

        pana la toamna vajaie bombe pe deasupra – garantat! asa incep razboaiele alea mari – din cacaturi mici, din situatii create de cei care vor mai multa putere in lume!

        o sa ne fie tuturor greu dar nici nu vreau sa ma gandesc cum mi-ar fi fost daca aveam si credit de casa… Doamne fereste!

      • @bankerini
        smekerule, ai trunchiat citatul. intreg, adica nu stil comunist, el era:

        „chiar si cu 40% cadere 4 camere in bucuresti nu vor ajunge la 15K parai.”

        adica chiar daca de acum incolo merge o scadere de 40% a preturilor de imobiliare asta nu insemana ca vor fi 15K parai. adica daca acum sunt 50K euroi la 4 camere dupa ce razi 40% raman 30K euroi, deci cam 39K parai.
        deci nu 15K parai.
        deci acum este clar ?
        otzule, ai invatat ceva la banka !

  21. http://www.zf.ro/opinii/sunt-unul-din-milioanele-de-nemultumiti-din-tara-asta-care-vrea-o-schimbare-adevarata-9159018

    Romania nu este o tara saraca dar a fost si este foarte prost gestionata. Lipsa de organizare este aproape peste tot! Are mine de aur, gaze naturale, petrol, are un relief deosebit, dar nu ii intereseaza pe politicieni sa exploateze ceea ce avem. Cel putin cei din vest ne considera lumea a treia. Nu gasesti nicaieri intr-o tara civiliata caini vagabonzi. Oamenii se plimba cu caruta cu cai si magari, avem boi in jug, se coseste iarba cu coasa (in vest exista doar la muzeu dar pentru turism este mana cereasca daca stim sa exploatam acest punct…pana la un punct). Dar un lucru este cert, romanii nu fac nimic ca sa traiasca mai bine, Ii vedem pe guvernanti cum fura zilnic dar nu facem nimic ca sa indreptam acest lucru. Stam sa induram ca si prostii. 99% din clasa politica romaneasca are radacini comuniste si antinationale. Cum altfel va explicati legi clare date impotriva oamenilor de rand. Ei fac ceea ce stiu, sa-si bata joc de “oameni”. In continuare acesti indivizi considera cetatenii romani niste sobolani. Asta suntem in viziunea lor. Si chiar suntem. Eu as zice sa reglementam un pic mai agresiv problema neocomunismului aici, acasa, si mai vedem cine mai chitaie comunisme. In continuare sunt promovati politicieni, fundamental antinationali si analfabeti. Adevarati cartofori a caror singura grija este sa-si umple desagele si ca amuzament maxim, de a prezenta curve la TV. Ar trebui publicate functiile top 1000 in Romania, azi si inainte de 1989, ca sa ne lamurim cu cine “defilam”. In fapt criza economica e cea mai buna dovada ca preluare prin jaf a avutiei nationale nu a rezolvat absolut nimic, marii manageri-securisti, fiind preocupati de defilari in carciumi gen Bamboo, si spectacole TV de o prostie halucinanta. Luati-l pe Adrian Nastase, omul era destinat sa conduca, era macar in primii 50 de oameni in anul de gratiei 1989. Nu uitati ca in 2004 , pe hartie, acest politruc veritabil (nu are nevoie de ghilimele), a castigat alegerile parlamentare si prezindentiale. Ca nu avut curajul sa ia cheile de la Cotroceni, tine de alte aranjamente.

    Oamenii observa ca Romania este tara a doua realitati. Cea din presa si cea de pe strada. Pentru presa realitatea economica e musai legata de politica. Asa ca tot ce presa prezinta ca economie e ceea ce niste asa zis analisti politici si niste asa zis politicieni cred ca e economie. A doua realitate e cea de pe strada. O economie sustinuta de firavele investitii straine si de miliarde trimise de afara. Si ca nu uitam… de creditele luate fara discernamant de la banci. Toate aceastea sustin consumul. Numai ca la noi consumul e manipulat aiurea pentru ca se prezinta stiri triumfaliste cu cresteri economice. Ceea ce se uita e ca intr-o societate fara nici o valoare reala, prostia de la putere are nevoie de haine stralucitore ca sa se imbrace. Asa ca romanul cheltuie mai mult sa arate vecinului. De aici si impresia ca romanul e cea mai cheltuitoare natie. Numai ca in conditiile in care bancile…pa, banii de afara…la jumate, s-ar putea ca Romania din strada sa fie complet diferita de cea din presa. A vedea realitatea asa cum este poate fi o mare calitate. Calificarile, studiile si tot restul sunt o chestiune secundara pana la urma. Principalul este valoarea omului, transformata evident in bani, pe care o poti aduce tarii astfel in cat sa-ti primesti salariul.

    Asa ca intrebarea pe care trebuie sa si-o puna orice roman/ca cu sau fara studii superioare este pana la urma: “Eu ce stiu sa fac?”

    Acum noi trebuia sa spunem ca romanii traiesc bine si milioane de romani sunt in vacanta in alte tari nu slugi pt un trai mai bun. Daca am trai bine nu ar mai fi plecati cu milioanele in alte tari ca sa castige o paine mai buna. Unii dintre noi nu accepta realitatea, dar cine a fost plecat si a vazut cat de cat lumea poate sa faca diferenta. Nu mai pun ca ajungi la pensie dupa ce ai muncit o viata intreaga, te trezesti ca iti taie din pensie..ma rog eu nici nu sper sa ajung la pensie..la 100 de ani cand au stabilit ei limita de varsta…clar, sunt in groapa la varsta aia! Si de ce sunt toate asa? Pentru ca NU SUNT FONDURI/BANI PENTRU NIMIC! (Pentru nimic in care trebuie investit!! – asa intelegem).

    Vreau sa emigrez. De ce? Pai nu pot schimba de unul singur o tara de nesimtiti, asa ca e mai usor sa schimb tara din pasaport … Degeaba 2% din romani pastreaza curatenia si au bun simt, daca restul sunt nesimtiti pana la D-zeu. Intr-o tara civilizata raportul e invers, iar cei 2% sunt corijati prin amenzi severe.

    Nu am stabilit o ordine a prioritatilor si nici nu cred ca e necesar atat timp cat majoritatea legilor tarii sunt facute de catre cei mai mari hoti in favoarea furtului si nerespectarii legilor.

    – Imi doresc un Parlament in care parlamentarii ce lipsesc de la program sa nu fie platiti ci sanctionati iar cei care lipsesc mai mult de 45 de zile/an, motivat sau nu, sa fie destituiti automat. Imi doresc micsorarea duratei vacantelor parlamentare – acestea sa aiba durata totala de cel mult 30 de zile/an. Imi aduc aminte ca la votarea privilegiilor pentru parlamentari, este vorba de pensie, un reporter i-a spus lui C. Antonescu, ca electoratul este revoltat. Raspunsul a fost: “care electorat? Un electorat isterizat”. Acum, C. Antonescu, viseaza ca acel electorat isterizat sa il voteze presedinte si sa ne scape de pericolul Basescu. Lasa ca nu numai Basescu ne ameninta, ci toata clasa politica.

    – Imi doresc un sistem de educatie performant, competitiv, acordat la realitatile cotidiene si insotit de o finantare mai buna, cu premierea financiara a rezultatelor exceptionale la nivel national si international . Examenul de admitere la intrarea in facultate mi se pare a fi o miscare excelenta. In clipa in care meditatiile elevilor or sa dispara vom vedea alte rezultate, pana atunci….

    – In agricultura mancam fructe si legume din lumea larga si terenurile noastre stau in parloaga, dar vreau sa intreb: lucrurile s-au degradat din 2008 incoace? Adica pana in 2008 agricultura era de varf in Romania, cu sisteme de irigatii functionale si productii record la hectar? Cum se poate ca recolta de grau si porumb sa fie exportata doar pe hartie? Te pomenesti ca doar PDL a distrus agricultura infloritoare din Romania! Cu ce au fost ajutati taranii de catre toate guvernele sa se dezvolte?

    – Protejarea padurilor prin interzicerea exportului de material lemnos in stare bruta sau semiprelucrata (In Ucraina s-a putut realiza acest lucru!!!) si obligarea exploatatorilor la plata unei taxe de impadurire pentru toti exploatatorii. Interzicerea ocoalelor silvice private si pedeapsa cu inchisoarea pentru eliberatorii de avize pentru exploatarile ilegale si pentru exploatatorii ilegali. Imi doresc un program national de impaduriri care sa fie respectat chiar cu introducerea amenzilor pentru nerespectare.

    – Imi doresc o justitie necorupta, care sa raspunda pentru greselile ei. Un procuror/judecator care a gresit sa nu mai aiba ce cauta in sistem si sa piarda toate privilegiile dobandite pana in acel moment.

    – Imi doresc deschiderea pietei notariale, pentru intensificarea competitiei si gasirea unor mijloace prin care notarii sa-si faca publice tarifele.

    – Imi doresc un sistem de sanatate acordat la realitatea din Romania. Noi suntem in acest moment cobaii Europei. De ce nu se reglementeaza aceasta treaba?

    – Avem cele mai proaste alimente procesate industial din lume pentru ca nu exista un control al retetelor alimentare. Retetele alimentare ar trebui sa fie unice. Nu avem o lista cu substantele chimice interzise in alimente. De fapt, in afara de perioada de expirare nu exista nici un fel de control al alimentelor.

    – Imi doresc sa avem un sistem informatic si o baza de date unica a achizitiilor publice cu interzicerea achizitiile de la firme cu actionariat din paradisuri fiscale. Achizitiile sa se faca numai de la firme infiintate in Romania si care platesc taxe statului Roman.

    – Imi doresc o fiscalitate/cetatean-firme in Romania MINIMA si predictibila, elaborata de economisti care gandesc pe termen lung. Cu gandirea de acum in care nu vedem decat castiguri pe termen scurt nu facem nimic. Poate ca nu vom castiga imediat si chiar e posibil sa facem un mic imprumut dar pe termen lung pot fi doar avantaje. O fiscalitate mica atrage investitori, angajatii pot fi mult mai bine platiti, angajatorii pot fi mai flexibili si cel mai important , mare parte din banii negri vor iesi la suprafata. Dar asta nu va insemna nimic fara o legislatie stricta si foarte dura in privinta evazionistilor.

    Vrem “FAPTE, NU VORBE”, domnilor politicieni.

  22. „Florin/Tavan Fals nu înțelege că bula imobiliară din 2004-2007 nu ar fi putut apărea sub ILIESCU/Năstase/Ponta fiindcă comuniștii PSD au alt stil de lucru decît masoneii ca Videanu și Berceanu!!!”

    🙂

  23. lingaul USL AC , tolerat aici , se ofenseaza ca nu gaseste sustinatori si ataca miseleste … sursa nu e nevoie sa o dau ca nu ne intereseaza …

  24. lingai comunisti pe aici sunt multi.

    Aceste scursuri se bucura cand vad ca cel ce munceste este jupuit cu taxe peste taxe si tot felul de abuzuri ale statului , si spera ca excrocii votati de ei le vor arunca si lor firimituri.

    Un lucru tre sa retina lingaii comunisti: va sapati singuri groapa !

    Tinerii vor emigra , aici vor ramane doar lenesii , prostii si hotii. Veti muri de foame cand nu vor mai fi suficient de multi platitori de taxe in tara asta de excroci.

    Ati votat comunisti , ati primit moarte in schimb. Exact ce meritati , justitia e facuta, bucurativa.

  25. Nu stau sa urmaresc toate postarile(cu atat mai putin pe cele in care se discuta preferinte politice), dar parca AC avea ceva umor in raspunsuri, spre deosebire de „unu” si „banana” oameni care foloseau injuriile la adresa lui ca semne de punctuatie.Acum ca omul a fost banat de ce nu ne putem vedea de viata noastra?

  26. @ all;

    despre viitorul proxim euro-usd – interesant de parcurs
    http://blog.kimblechartingsolutions.com/2013/02/joe-friday-u-s-dollar-should-fall-hard-if-this-support-gives-way/

    nici nu e mare lucru, o poza pe acolo …

    • @Ex-Bancherul: cu alte cuvinte eur:usd o sa decoleze ? Cat de mult o sa urce?

      • @ Boogie:

        pai se vede in poza din link. pana in jur de 1,46-1,465 (linia albastra) sau daca face un dublu-top – in jur de 1,49-1,50.
        asta daca are dreptate aceasta sursa.

      • @ex-banch
        sursa aia care zice de valori cu dolarul la 1.46-1,49-1.50 o fi vreun ‘imobiliar’ dar nu de case ci de piata valutara care este specializat doar in cresteri …pana la cer!!! este mai bine sa filtram informatiile si sa nu ajungem a posta doar ca sa fie postat orice, fiindca poate panica.

  27. @ Sebastian, Unu, Anca, Bancherul, Marian etc.

    Dacă simte cineva lipsa domnului Aristotel Costel ( Lucian Vasile Pavel ) îl poate urmări îndeaproape vizionând filmul ”One Flew Over the Cuckoo’s Nest”… Cred că ar putea fi asemuit atât cu Bromden (indianul surdo-mut) atunci când vine vorba de mizeriile USL-iste, cât și cu Ratched (sora șefă care era de o cruzime fără margini) când tratează subiectul ”Băsescu”… Omul este de-a dreptul bolnav la cap.

    Puteți să vă certați cu el cât vreți dar NU aici. Adresa lui de mail este publică, lucrând într-o instituție care depinde de autoritățile publice conduse de USL. Mă rog, deși în statut (Carta Universității Gheorge Asachi din Iași) scrie clar la alineatul 5 din capitolul 19 că – citez – (5)Spaţiul universitar nu poate fi folosit pentru activităţi politice sau prozelitism religios vă asigur că vă va răspunde prompt de la… serviciu.

    Așadar, vă rog respectuos, mergeți ori pe blogul lui ori contactați-l direct:

    http://persenvir.xhost.ro/people/pavel_lucian.htm

    lpav@ch.tuiasi.ro

    Repet: Aristotel Costel – subiect închis. Vă mulțumesc pentru înțelegere !

    • @tavan
      Exceptional!
      Omul batea campii rau.

    • ok TF, dar nu cred ca-i cinstit sa-l faci public pe AC. poate el nu vrea sa fie public. stiu ca e varanist convins si spalat pe neuron cu basizmu lui. fiecare avem nevoie sa uram din suflet cate un escoc…ok..asta ineleg…el si-a fixat damblaua pe basoiu…dar sa faci pe chioru la escrocii tai si sa tot ii dai cu..nu toti e la fel..sunteti spalati pe creier de ziarele basiste…asta nu mai e decat propagandism prost. adica noi suntem idioti si nu vedem penalii din guvern si ue devine cretina cand da rapoarte impotriva usl…chiar ue fiind platita de basoiu..si tot universu comploteaza impotriva unei coalitii de penali care cica vrea sa salveze tara 🙂
      deontologic gazetareste..ca tot esti scriitor pe blog.. ar fi sa nu-i divulgi identitatea omului daca el nu vrea.

      • @ unu

        Nici eu nu vreau sa fiu numit proBĂSESCU (asta ca să nu folosesc terminologia lui imbecilă și jignitoare). Nici mie nu îmi place să se spună că aș fi OTV-ist pentru că am votat la locale PPDD ca un gest de răzbunare împotriva ciumei roșii și a mizeriilor de la PDL. Nici mie nu îmi place să se inventeze declarații pe care nu le-am făcut… (Nu am zis niciodată că își ia bani de la Voiculescu) Plus că identitatea mea este asumată, lumea știe numele meu, cei de la BCR au și cartea de vizită 🙂 am făcut petiții peste petiții, am fost la licitații bancare și apoi am făcut publică mizeria din sistem, am fost amenințat de imobiliari etc…

        În privința identității reale, nu e bine să știe lumea cine pe cine acuză ? Ca să aflăm adevărul și interesele din spatele unei atitudini obsesive nu trebuie să dăm cortina la o parte ? Pe el îl interesează relația mea cu cei de la Kamikaze dar pe mine să nu mă intereseze relația lui cu Universitatea Gheorghe Asachi ? Maestre UNU, am senzația că ți-ai pierdut undeva pe drum echidistanța…

        Tu spui, unule, că un nenorocit mă poate jigni pe mine (eu fiind o entitate reală cu identitate asumată) și trebuie să accept orice derapaj mental fără a prezenta publicului larg cine este în spatele fenomenului ???

        Un filosof celebru spune că lectura are ca scop întoarcerea la viață. Și internetul ar trebui să aibă același scop, UNUle, nu să ne ascundem precum șobolanii din instituții publice de învățământ unde politica este INTERZISĂ. Sau dacă facem asta să avem măsura lucrurilor și să nu jignim oameni care fac ceva pentru societate dar nu împărtășesc obsesii politice.

        A ajuns la un nivel de demență încât scrie articole despre mine cu argumentații de-a dreptul ridicole. Eu i-am apreciat întotdeauna activitatea de blogger pe segmentul de imobiliare și am făcut-o clar și public. Dar incursiunile politice având interese clare de partid prin apartenența la sistemul de stat mă scârbesc… Pe mine mă surprinde reacția ta dar e bine de știut pe ce logică ne situăm.

        Eu am cheltuit din buzunar mii de lei pentru AnuntulCorect, mi-am riscat și integriatea fizică cu o grămadă de escroci imobiliari – totul PRO BONO PUBLICO. Ce drept are acest maimuțoi care se ascunde ca un șobolan să mă jignească ? Mergi, te rog, pe România Nudă. Probabil îți lipsește polemica politică…

        Invit pe toată lumea să recitească ultimul schimb de mesaje de pe acest blog dintre mine și AC; dacă maimuțoiul ăsta are vreo logică (în afară de aia de la ANTENA 3) înseamnă că eu sunt nebun:

        tavanulfals
        tavanulfals.wordpress.com
        realitateaimobiliara@yahoo.com
        Înscris în 2013/01/28 la 16:22

        @ Aristotel Costel

        Sunt curios ce parere au cele cateva zeci de mii de vite imbecilizate care au votat cu Dan Voiculescu (USL) la parlamentare… Si-a dat iar demisia distinsul parlamentar ca sa scape de dosarul ICA unde este acuzat cu probe evidente ca a cumparat vreo 4 hectare de teren la un pret de 75 ori mai mic decat cel CORECT.

        Inca mai crede cineva ca sunt prea dur cu caracterizarile vis-a-vis de poporul asta de oligofreni majoritari ?

        http://www.gandul.info/politica/dan-voiculescu-a-demisionat-din-senat-ca-sa-scape-de-completul-de-judecatori-de-la-inalta-curte-care-l-a-condamnat-pe-nastase-10526195#

        aristotelcostel
        romanianuda.blogspot.com
        Înscris în 2013/01/28 la 18:10 | In reply to tavanulfals.

        Eu n-am votat cu voiculescu.

        Cei care au facut-o probabil vor intelege ca omul a demisionat pe de o parte pentru a scapa de mercenarii lui basescu, pe de alta parte expunandu-se… neimunitatii parlamentare.

        Eu n-am inteles ca ar fi scapat de dosar, ci doar de o echipa de profesionisti care condamna la comanda pentru puterea exemplului.

        Cu probe evidente va ajunga la parnaie. Fara probe evidente, dar judecat de “profesionisti” ar fi ajuns sigur la parnaie.

        Cred ca e a doua oara cand demisioneaza si capcana fusese intinsa de ceva timp, de cand presa pupinbasista tot plangea ca nu depune juramantul.

        Masina calca, trenul taie si basescu fute, dar nu-si da demisia pentru ca ajunge la parnaie.

      • omul AC e dus cu pluta. el are o patologie psihica manifesta cronica atasata basescului. numai numele acesta declanseaza pe cortexul lui reactii vegetative de ura incat cred ca zilnic sufera mult. el a ajuns intracolo incat isi obojeste toate nerealizarile lumesti prin ura pe care si-o canalizeaza impotriva dusmanului lui de moarte…care i-a taiat salariu…care nu-l mai lasa sa plagieze…care in fond e cauza unica si fireasca a tuturor raurilor din viata lui. asijderea lui sunt milioane de trepanati care au dus-o cat de cat bine pana in 2008 si dupa aia au cautat vinovatul. viata ii va arde pe fraieri…si vor vedea ei cum e s-o duci bine IAR…cu USL la putere.

        eu unu, nu am ce sa caut pe blogu varanistului costel. l-am ginit ca e bugetar mai acum cateva posturi. pute de la o posta. bugetaru socialisti…e plina grecia de milioane de capabili ca el. lichelismu din sistemu bugetar e fara margini. stau la adapostul unor salarii bunicele…devenite inacceptabile de cand cu criza si injura la tonetarii lu giurgea. probabil ca daca i-ai da un shut in cur din postul caldut, fara griji… de asistent sau ce e.. si i-ai interzice sa lucreze la stat sau la varan…ar muri de foame ca liber intreprinzator. e mult mai usor sa vrei japca pe spinarea alora ce nu dorm ca nu stiu daca-si scot banii sau inchid afacerea in luna urmatoare, decat sa incerci sa vezi cum e sa fii tu tonetar. dar el nu poate…nu e capabil..asa incat isi doreste bolsevism si comunism..adica luat de la aia care puate..(escrocii de tonetari evazionisti) si dat lui si restului de socialisti incapabili. in cel mai fericit caz…un socialist din asta imputit..ar ajunge trompeta media..precum popii varanului si ai lu vantu sau ghitza. ei n-au nici o valoare capitalista, tot ce pot face e sa fie sclavii unui patron pentru care sa se prostitueze. functia rusinoasa de „tonetar” ce traieste din ce produce le e inaccesibila mizeriilor socialiste, ei in cel mai bun caz putand produce latura beletristica de genu..sa moara toti ce fura si nu ne da si noua si stapanului nostru. genul de oameni care vad statul… o vaca de muls..un sac fara fund..din care altii fura si nu vrea sa le dea si lor.

        postul varanistului ce isi apara …tatal..mi-a scapat. oricum..e in nota-i. ce ii scapa micutului mincinos e ca nu poate explica de ce ue ne critica ca avem 2 penali nenorociti in guvern…de ce ue nu a avut decat vorbe de lauda la adresa arestarii preasfantului parinte bugetar prof. (ce faurea legea si ii invata pe altiicum sa prinda hotii)…adrean nastase…dar fu lovit de EA…care intre noi fie vorba..probabil ca ii era ca un fel de tzel si exemplu de breasla…varanistului univ. costache. oare UE e oarba la vederea atator atrocitati costele?!! sau e ue platita sa inchida ochii la completele de judecata mincinoase. eu as spune..doar…bine pazite si ascultate cu sri ca sa nu intre pe fir d-alde catalini voicu rosii. justitia trebuie pazita si asuprita ca sa isi faca treaba la noi…si de aia UE il iubeste pe basoi..asa escroc si securist si vanzator de flota. a intarit justitia si grangurii hoti cu dosare penale (macar jumate) care in viata lor n-ar fi visat ca nu pot maslui completele de judecata il vor acum mort. si pe langa ei..gloata mare de socialisti imputiti care nu inteleg sa nu mai voteze escroci care ii mint doar sa scape de dosare.

        in fine, raman la parerea ca daca tu ai fost viteaz si ti-ai asumat expunerea publica, avand aici toata stima mea, nu trebuie sa-i faci viteji si pe altii fara voia lor. varanistul costache..are si o componenta didactica..aceea de a invata pe altii…ca numai el are dreptate…si brusc o da cu ea-n fasole (revenind la obsesia vietii lui)…vedeti..daca va luati de trompetele basiste va ardeti…ascultati-ma pe mine ce va spun (graficele prin care costache isi invarte miile de euro in lei si invers…stranse probabil din diplome vandute la straini)…varanu e baiat bun, averea lui alba si tonta nu e palgiator si toti infectii din usl e miei pusi pe salvat tara nu ca lupii tineri. cum o dai cum o intorici hop la poponeala cu basistii. cu facutul banilor din speculatii nimeni nu e nostradamus…insa el se pare ca isi aroga acest drept de nostradanus..pe care si-l atribuiau mizeriile imobiliare cand vedeau preturile corecte. asa ca fratilor, lasati vrajelile cu 3 lei facuti euro si invers…ca banii se produc prin munca…si se pierd prin nostradamuseala. 🙂

      • ia uite ce zice giurgea: „Oamenii se nasc liberi, nu egali unii cu alții. Libertatea este starea noastră naturală; egalitatea este artificială si impusă de politicieni si guverne.

        De aceea, bunăstarea pe care orice om o creează in timpul vieții sale, este a lui si numai a lui. Nu a Statului, nu a poporului, sau a altcuiva. Orice transfer de bunăstare de la un om la altul, fără voia lui, este un simplu furt si trebuie denunțat ca atare.”

        e clar de ce socialisti d-alde costel nu vor vrea niciodata capitalismpepaine. nu vor avea nicodata bunasatre, nefiind in stare sa-si vanda „capacitatea” pe piata libera. ei vor fi niste valori doar in sisteme socialiste putrede, acolo unde statu confisca banii unora si ii da unor incapabili pilosi nepoti din sistemul bugetar, pe care nimeni nu ii verifica ce performanta au. costel nu va putea sa-si vanda valoarea de asistent universitar nimanui, pentru ca nimeni nu va da 2 parale pe el. cand omului, statui escroc, nu-i va mai lua bani de invatamant, sanatate etc..omul va fi interesat de o scoala privata unde sa-si trimita odrasla…si scoala aia nu-l va avea angajat pe varanistul competent asistent universitar costel flying pig, intrcat acesta fu prins odata la un job stand mai mult pe blog si facand propaganda decat muncind pentru banii pentru care el isi vanduse valoarea, la momentul angajarii. conform rationamentului de mai sus, numai incapabilii si lenesii vor socialism. si din pacate…parazitii astia sunt cam majoritati prin toata lumea. cei capabili au emigrat de la 1800 in state..si de aia aia e und e e.

  28. oare ce titlu va avea barrons in wkendul acesta?

    dow 14000 and buy the break out sau usd crash is imminent ?

  29. http://www.curierulnational.ro/Eveniment/2013-02-01/Clauzele+abuzive+ale+bancilor+pot+supara+UE

    00ule lui Ponta pozitionate strategic intre ciocanul UE si nicovala FMI.

    Bancherii stau cu ochii iesiti din orbite, cu gandul la viitoarele bilanturi unde va aparea o rubrica noua.

  30. @ all:

    de parcurs cu atentie
    http://www.pimco.com/EN/Insights/Pages/Credit-Supernova.aspx

    un material important al lu Gross – PIMCO- ca viziune asupra starii creditului (guvernamental si privat) in SUA de la PIMCO (cea mai mare companie de asset management din lume)

    de citit cu grija si fara graba.
    daca aveti rabdare totul e explicat foarte simplu, fara a fi necesare cunostinte speciale de economie pentru a intelege …

    aici aveti explicatia cum de SUA desi imbibata cu QE-uri a scos in q4/2012 o scadere a PIB de -0.1 % (lasand la o parte balariile cu uraganul Sandy si altele).

    teza principala a articolului este ca: expansiunea creditului si-a atins marginile maxime posibile inainte de a incepe sa genereze rate minimale spre 0 sau negative de profit real obtinut in economia reala la fiecare 1$ de credit creat.

    teza sustinuta in articol e chiar infricosatoare – induce ideea ca SUA ar fi facut deja primii pasi pe drumul Japoniei d acum 20 de ani.

    deci: de citit cu grija, fara graba.

  31. ex-bancherul: fa te rog o predictie pt USD, sa zic pe 6 luni asa.. o parere

    • @ Gelu:
      nu pot.
      sincer.
      acum usd (indicele DX ce urmareste evolutia usd fata de un cos de valute) sta la suportul de 78.80 – 79.25
      http://www.investing.com/quotes/us-dollar-index-advanced-chart

      daca se rupe acest suport se duce in balarii pe la 72.50-73.50 (echivalent usd-ron daca nu depreciaza leul BNR – cam 2.75-2.85) – dar asta pe euro-usd ar insemna 1.43-1.46. Nu cred sub nici o forma ca ECB va tolera asta – ar insemna demisia lui Draghi pusa pe masa ECB si falimentul Irlandei, Greciei, Spaniei si Italiei.

      In acelasi timp acest suport de acum pe indicele dolarului DX se afla la a 4-a incercare de penetrare in jos (trend in jos pe DX – dolarul se depreciaza, trend in sus-usd se apreciaza = ca sa stiti cum sa evaluati chartul cu DX din linkul de mai sus). Daca rezista poate constitui o rampa buna pentru a sari spre 81.50 mai intai apoi spre 83-84.

      Desi e greu de crezut cu fluxul de bani tipariti in cadrul QE.

      Partea buna e ca acum FED a marcat (la nivel cantitativ) prin programul QE 4 infinity si urmeaza replica ECB la nivel de rata de referinta a dobanzii + superreplica Bank of japan din martie incolo… daca euro si jpy se depreciaza fata de usd in paralel si in acelasi timp (exista un mic argument fundamental: situatia datoriei japoniei la peste 200% datorie in PIB – de pe undeva un paralelism cu o grecie poate fi inventat chiar daca va parea cusut rau cu ata alba) , usd se poate aprecia foarte artistic.

      Am zis la inceput ca nu pot sa zic ceva pentru ca nu stiu. Sincer.
      e o ecuatie cu prea multe variabile (ECB, Bank of Japan, alti actori, eventuale situatii neasteptate -black swan) pentru a da o concluzie stabila.
      E probabil in februarie/martie sa vedem usd performand mai bine ca in ianuarie fata de euro dar din martie incolo pana in iunie iar e posibil sa vedem un usd slab.
      Dar asta e o simpla opinie si trebuie tratata ca atare.

      • multumesc pt.raspuns!! si te mai intreb ceva? in ce recomanzi sa tinem economiile pe praful asta?

      • @ Gelu:
        pai indirect daca recomand ceva va fi dedusa viziunea mea asupra usd.
        🙂
        nu stiu ce sa recomand. Acum usd si perechea euro-usd sunt intr-un punct de flexiune – o pot lua intr-o parte sau in partea opusa.

        Diversificarea ar fi folositoare.
        Daca ai deja valuta o poti da pe niste lei prin februarie(dupa 15)/martie cand leul mai slabeste.
        Daca ai lei poti sa iti iei niste valuta mai ieftina cam acum sau in perioada aprilie/mai/maxim 5-10 iunie.

        Diversificarea e buna, te poate salva de multe.
        Din 2015-2016 incolo recomand sa ai detineri preponderente non-cash pentru ca va reaparea inflatia in urma atator valuri de tipariri de bani. In 2013-2014 banii inca vor mai avea valoare.

  32. spx/dji mai au foarte putin, eurusd 1,5 e un vis

    urmareste cineva CNBC Cramer etc? a auzit cineva de usd is finished/will be replaced by euro/rmb/cucubau? almighty bull?

    in mai 2011 asiaticii comerciantii asiatici ofereau mai mult pe un euro pt ca ideea indusa de media era ca euro is the new king (eurusd 1,47)
    cresterea exponentiala e acompaniata de extaz pentru „castigator”, astfel se marcheaza un top

  33. marea interventie a BNR pentru a sustine devalorizarea leului din ianuarie..a fost un… fassss…

    http://www.finantistii.ro/bnr/rezervele-valutare-ale-bnr-au-crescut-in-ianuarie-cu-260-000-de-euro-la-3146-miliarde-euro-77040

  34. @unu
    Vad ca tot citezi din zicerile unui oarecare giurgea (cu g mic). De pilda „Orice transfer de bunăstare de la un om la altul, fără voia lui, este un simplu furt si trebuie denunțat ca atare.”
    Si daca bunastarea e obtinuta prin escrocherii atunci cum mai vine treaba ? Devine statul Robin Hood ? Sau e cam dificil de clarificat cine pe cine fura ? 🙂

    • @ Bulgaru
      amesteci afaceristii corecti cu aia care au combinatii cu statul

      • Care sunt afaceristii corecti, in opinia ta ?
        Nu zic ca nu exista, vreau doar sa vad la ce te gandesti…

      • interesant!
        @Alexx : cum definesti „afacerist corect”? dar „cetatean corect”?

        capitalism pe paine e populat de oameni care evita legal sau mai putin legal taxele, motive in schimbul banilor statul ofera servicii foarte proaste, banii sunt „furati”, nivel de taxare foarte mare, birocratie etc.

        miscarea antitaxe are anumite elemente care o vor face nepopulara, de ex eliminarea asistentei sociale pt cei „bolnavi” / pomanagii

    • „Si daca bunastarea e obtinuta prin escrocherii atunci cum mai vine treaba ? Devine statul Robin Hood ? Sau e cam dificil de clarificat cine pe cine fura ? ”

      si cand esti socialist imputit si nu-ti poti explica averea..cum sunt toti umflatii din PSD cum e? in principiu mizeriile psd au lucrat toata viata la stat dar au vile si masini si casoaie..si plang pe umerii saracilor care ii tot voteaza ca sa le mareasca…cu banii confiscati de la burgheji. 🙂

      statul nu mai trebuie sa existe sau sa ramana ceva la 10% fata de ce e acum. fiecare trebuie sa se vanda si va castiga exact conform valorii lui.

      • Ca sa fiu mai clar…daca un „afacerist” escrocheaza o persoana fizica sa inteleg ca devine reper de moralitate si mentor ?

      • bulgar cu ceafa groasa…pe langa miile de escroci in afaceri cu statu si care sunt mana in mana si cu psd si cu pdl si cu pnl..care pe bune sunt de puscarizat, dar de care nu s-a atins nimeni pana la epoca basescu…sunt alte zeci de mii de oameni cinstiti, care isi castiga singuri prin munca banii..si care nu lucreaza la stat si stau gu grija zilei de maine..ca nu isi mai pot scoate banii, ca lor nu le da nimeni nimic de la o luna la alta. lor nu le pazeste nimeni cururile…sunt mii de medici in privat…mii de avocati..de tonetari..de zarzavagii..de mecanici auto..de etc si etc la care te duci si marci banu cat costa pe bune munca conform valorii lor. pe astia nu-i ajuta nimeni…vine statu si le ia japca pe munca lor ca sa dea trompetelor varaniene d-alde aristotel costel..dublari si mariri pentru ca fac… propaganda pe banii statului. de aia..toti astia bugetari..trebuiesc ajutati…cu un sut in cura..sa mearga sa se angajeze la privat, pe lasura valorii lor..sa stea si ei cu grija zilei de maine, sa stie ca la munca nu se arde gazu pe banu patronului..cum afc ei acum pe banii statului..adica pe japca celor care pe bune chiar muncesc.

  35. …si mai lasati politichia ca e o troaca in care daca te amesteci chiar si chibitand te mananca porcii

  36. Sunt persoana nr 308 care a semnat petitia. Sper din tot sufletul sa se opreasca programul acesta care face mai mult rau decat bine romanilor. Tine pretul caselor nejustificat de sus, sclavageste populatia pe perioade foarte lungi, imbogateste si mai mult bancile. Singurul „avantaj” este ca poti lua un credit imobiliar cu dobanda mai mica ( care si asa este mare fata de o dobanda platita in alte tari UE).

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: