Nihil sine BANCA


Late update 14 septembrie: Șeful Agenției Naționale pentru Locuințe – ”Se poate construi cu 280-300 EUR / m.p. ” !!!   

 (exact ce vă spuneam și eu acum 2 ani după ce am construit în regie proprie o casă cu finisaje de calitate ”la cheie” cu 350 EUR/m.p. )

Mizeriile – Mugur Isărescu, Emil Boc, Victor Ponta – cei care au sprijinit Mafia Bancar-Imobiliară cu garanții de stat de 2.800.000.000 ( 2,8 miliarde EURO ) ar fi putut construi prin ANL  peste 9 milioane de metri pătrați pentru tineri adică aproximativ 150.000 de locuințe în suprafață medie de 60 m.p !!!  

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/seful-anl-ce-ii-impiedica-pe-privati-sa-construiasca-locuinte-la-un-pret-la-care-pot-vinde.html

Și când te gândești că VITELE  PRIMA  CASĂ  plătesc 1.000 EUR / m.p. de coteț comunist vechi de 40 de ani sau se îndatorează pe viață ca să se mute în Popești Leordeni, Militari Residence și Confort City… În zonele respective terenul se vinde sub 100 EUR/m.p. așadar la un imobil de 4 etaje, dezvoltatorul are în plus față de ANL  maxim 25 EUR/m.p.  cost suplimentar.  Popor pierdut !!!   

***

Primesc frecvent mail-uri și mesaje pe blog prin care sunt anunțat că s-a mai închis o agenție imobiliară; Coldwell Banker, Rasig Group, Apulum, Miramar etc… Într-un an de zile, trântorii de la Century21 au închis nu mai puțin de 5 agenții în capitală !!! Din 8 au mai rămas cu 3…  

Priviți imaginile de mai jos.  Până și salcia din fața acestui spațiu comercial se simte mai bine după ce omizile de la Century21 au dispărut din zonă…

 Century 21 – martie 2012

 

Century 21 – septembrie 2012

 

Vă dați seama în ce hal au ajuns încât nu-și mai pot plăti nici o amărâtă de chirie de 1.000 EUR pe Decebal ?  Să nu mai existe ei acolo unde beizadelele Bucureștiului stau la terase de dimineața până seara…  Of, of !!!

Păi deh, paraziților pubieni, nu voi făceați fluturași anul trecut cu indicele imobiliar al zonei X, Y, Z și le spuneați proprietarilor să nu mai lase la preț ?  Ei v-au ascultat și acu’ nici proprietarul spațiului în care colcăiați nu mai e dispus la negocieri.  Așa de bine v-ați tras singuri preșul de sub picioare, de proști ce sunteți…

În curând, ANUNȚUL  CORECT – singurul site imobiliar PRO  BONO PUBLICO din România unde AGENȚII sunt INTERZIȘI va face să dispară mult mai mulți intermediari.  Promit !!! 

www.anuntulcorect.ro 

Ce se întâmplă cu agenții imobiliari e ușor de înțeles dar ce s-o fi întâmplat cu ziariștii  e mai greu.  Eu știu că la ceremonia de căsătorie, în Statele Unite, oficialul rostește o frază extrem de sugestivă:

If anyone knows of any reason why these two people should not be joined marriage, speak now or forever hold your peace.

„Dacă știe cineva, din orice motiv, de ce acest cuplu n-ar trebui să se căsătorească, să vorbească acum sau să tacă pe veci”…

Păi nu trebuia, mă ziariștilor nemernici, să explodați atunci când a debutat programul Prima Casă ?  Acu’  vă treziți și voi să taxați intervenționismul statului după ce 72.000 de sclavi au fost vânduți bancherilor  ???   Vi se pare deplasată comparația ?   Eh, eu zic că nu e…   ”Prima Casă” este de fapt a doua nevastă – După ce faci nunta de argint mai ai 5 ani de trăit cu doamna rată.

Ziarul Financiar se intreabă abia după 3 ani de zile :  CAPRA  e un animal sau o poziție ?

http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/a-fost-prima-casa-un-program-construit-de-stat-pentru-banci-sau-pentru-oameni-10048939/

Până și domnul Urzică de la Capital îl ironizeaza pe marele dezvoltator Bucșaru, comparându-l cu Vrăjitorul cel rău din ”O mie și una de nopți”, mai precis Aladin si lampa fermecata…   « Dau case noi pe apartamente vechi !!! »  strigă disperat ex-patronul de la Unirea Urziceni…  Eu sper să-l vedem în curând pe străzi schimbând puțin discursul :  ~Fiaaaaareeee veeeechi, fiaaaaaare vechi cumpăăăăăr !!! »

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bucsaru-isi-da-casele-din-green-city-la-schimb-pe-apartamente-vechi-171583.html

Oh, dar ce se întâmplă ? Consultanții de la Coldwell Banker susțin că e nevoie de o perioadă de 6 luni pentru a vinde un apartament…  Ce trist, vremuri apocaliptice pentru paraziți…  Și încă există Prima Casă !!!  Of, maestre Valentin Ilie, se pare că urmează și alte pleoșnițe de trimis în concediu permanent, eventual să le țină de urât celor din Ferdinand care déjà se bucură de șomaj oficial…

Cine să mai cumpere case, oameni buni ? Am devenit un popor de sclavi garantati de BNR și de GUVERNUL  ROMANIEI bancherilor pe o perioada de 30 de ani…   Cifrele sunt ingrijoratoare :

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/am-devenit-sclavi-cifre-incredibile-despre-cat-de-indatorati-suntem-171487.html

În anul 2002, România avea o datorie de 11,8 miliarde de dolari, la o populație de aproape 22 de milioane de locuitori. Acest lucru însemna o datorie publică pe cap de locuitor de 542 de dolari. Ca pondere în PIB, datoria publică reprezenta în urmă cu 10 ani 27,8%, conform The Economist.

Cum arată cifrele în 2012?

Datoria publică a României a ajuns la 57 de miliarde de dolari, ceea ce înseamnă că a crescut de 5 ori în ultimii 10 ani.

The Economist raportează datoria la o populație de 21,4 milioane de locuitori, ceea ce înseamnă peste 2.600 de dolari pe cap de locuitori. Suntem de aproape 5 ori mai datori ca acum 10 ani.

Nu putini sunt cei care acum 2-3 ani il considerau nebun pe Tavanulfals. Cel mai des eram catalogat drept  « frustrat ». Da, am fost și sunt in continuare frustrat ; cum să nu fiu când observ în fiecare zi că m-am născut într-un popor de oligofreni pentru care argumentele escrocilor de orice fel sunt literă de lege ???  E drept că imobiliarii utilizeaza acest calificativ ca pe o jignire, neînțelegând că A FI FRUSTRAT înseamnă a observa că ești zilnic FURAT de autoritățile care au făcut pact cu MAFIA BANCAR-IMOBILIARĂ în cazul nostru…

Ati avut de ales intre ce spuneam eu – un ilustru necunoscut FRUSTRAT si ce emana in toata mass-media marele presedinte al bancherilor din Romania – Radu Gratian Ghetea care spunea in 2010 ca „preturile nu vor mai scadea pentru ca s-a ajuns la MINIMUL ISTORIC”. GUNOIUL ocupa si astazi aceeasi functie in cadrul ARB… 

Câți bani au salvat cei care m-au ascultat ?  Un apartament care la debutul Prima Casă – iulie 2009 se vindea cu 60.000, astăzi abia dacă mai atinge 45.000 în urma negocierii la prima mână.  Știți cam în cât timp se plătește această diferență ?  Dacă nu știți, vă spun eu – în aproximativ 10 ani de sclavie pentru bănci.   Prostănacii care s-au înghesuit precum Lucilia Caesar (musca de căcat) la fecalele mafiei bancar-imobiliare ar trebui să urle și ei acum precum Bucșaru :  ”  Am dat zece ani de libertate pentru trei ani de proprietar cu chirie la bancă…” Și stați să vedeți ce va fi după ce acest JAF  Național  P.C.  nu va mai exista…  

Dacă prin 2010 ziariștii susțineau că ”bancherii nu sunt pregătiți să înceapă executările silite” și vor căuta soluții de compromis, iată că acum după ce reeșalonările, refinanțările și rescadențările s-au dovedit a fi inutile redescoperim pildele biblice – după 7 ani de belșug vin 7 ani de foamete…   Sute de mii de americani au rămas fără case în urma prăbușirii pieței; cum să scăpăm noi de plata exceselor pe care le-am făcut ? Suntem mai deștepți inventând o infecție de program … social pentru bancheri – Prima Casă ???  Nu !  Vitele vor ieși din apartamente și vor locui pentru o vreme acolo unde merită – în staul.

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bancile-si-executorii-ieftinesc-apartamentele-171647.html

http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/bancile-nu-mai-asteapta-banii-restantierilor-si-scot-la-vanzare-mii-de-case-si-apartamente-10062537

Indiferent ce se întâmplă în Europa, că pică Grecia, Spania, Italia, Portugalia sau că va intra în vigoare regulamentul prin care BCE va supraveghea toate băncile de pe continent, nu se mai poate ascunde gunoiul sub preș multă vreme.  Când vita cu rate de 700 euro câștigă 300 sau a ajuns în șomaj poți să-i reeșalonezi împrumutul de la 30 la 100 de ani că tot nu va mai putea plăti…

În România nu există AUTORITĂȚI care să se îngrijească de BINELE CETĂȚEANULUI.  Orice nemernic care ajunge în parlament sau în administrație va uita începând cu a doua zi de promisiunile făcute înainte de campanie.  La fel și celelalte instituții ale statului precum BNR în atribuțiie căreia EXISTĂ și ”supravegherea prudenţială a instituţiilor de credit”.  Dacă ar fi procedat ca atare, astăzi nu am mai fi avut sute/mii de cazuri de sinucidere din cauza datoriilor acumulate la bănci…   Guvernatorul nostru recunoaște că – citez – ” a fost prea îngăduitor cu băncile străine”  și tot el spune că în trecut, atunci când bancherii greșeau își puneau pistolul la tâmplă…  Astăzi ei sunt ajutați de stat cu GARANȚII din buzunarele noastre…   Noi plătim taxe și impozite ca să garantăm instituțiilor de credit SPECULA.  Adică banii noștri ajung să ne împiedice să cumpărăm locuințe la prețuri NORMALE pentru că totul trebuie să treacă prin labele infecte ale cămătarilor legali !!!  Nihil sine BANCA…

Și ca o utimă ironie la adresa poporului român, Sfântul  Mugur Isărescu, ocrotitorul Mafiei Bancar-Imobiliare, ne arată cum cumpără el un apartament de 700.000 RON pe credit într-un imobil de lux din capitală…

 http://www.bankingnews.ro/isarescu-credit-unicredit-tiriac.html

Domnule guvernator,  aveți și comision de analiză dosar, de acordare credit, de risc, de rambursare anticipată, și de administrare ???

Anunțuri

Posted on 14 Septembrie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 229 comentarii.

  1. intentia lui bernake a fost doar sa-i loveasca pe cei care economisesc , in principiu pe cei care au fost cumpatati si nu s-au intins mai mult decat necesar la credite si alte cheltuieli … chiar daca nu e moral dupa el e sanatos pentru economie !!!

    • @Anka:

      ok, am inteles pozitia ta.
      de curiozitate, cati ani ai ? – e doar o curiozitate personala … si ai facut o facultate umanista sau de profil tehnic sau o faci acum ?

      sunt doar usor curios…daca vrei sa imi raspunzi binenteles.

      • @bancherul,
        esti cam curios ! totusi nu te gandi ca daca cineva are o opinie diferita de a ta trebuie sa fie ori sub 20 ani ori peste 50 ! ( deci varsta mea e undeva intre , ok ! )
        economia a inceput sa ma preocupe in principiu de cand a inceptut criza ( 2007 – 2008 ) si cu cea mai mare placere as renunta la ea atunci cand criza se va termina si totul va reveni la normal ( insa nu normalul de dinainte , doamne fereste ! )
        facultatea pe care am facut-o n-are nici o legatura cu economia !

      • @ Anka: deci in jur de 35 de ani , ok, suntem cam pe acolo amandoi 🙂

        mersi, eram doar curios 🙂

    • @anka
      ceea ce economisesc indivizii este peanuts, insignifiant.
      daca ar fi ca vrea sa loveasca in cei ce economisesc atunci poate banii multi sunt la companii care stau pe un munte enorm de cash si nu cheltuiesc. adica nu angajeaza corelat cu dezvoltarea. poate prin aceasta sperietoare a inflatiei incearca sa forteze companiile sa bage banii in ceva.
      ideea este interesanta si impreuna cu necesitatea de a monetiza datoria catre chinezi si arabi, ar fi poate o justificare.
      dar, din nou, ce economisesc indivizii este insignifiant. iar cei cu bani ii investesc, in cel mai rau caz in bonuri de trezorerie, dar numai o parte.

  2. treaba asta cu cat costa o constructie pe metru patrat e extrem de relativa. sigur, ANL poate construi cu 280-300 /mp, insa, sa nu uitam ca ANL construieste mizerii. daca treceti pe langa un santier de-al lor va invit sa priviti cu atentie si veti observa greseli usor de vazut si de nespecialisti.

    la 350-400 faci ceva decent.

    atentie, eu nu ma refer la casute (unde e mult mai usor sa economisesti inca de la structura – daca alegi lemn sau metal iti micsorezi mult investitia de la inceput). la constructii inalte nu ai prea multa libertate in a-ti alege tipul de structura.

    aducea cineva aminte mai sus de povestea asta tipic romaneasca cu iti dam apartamentul gol si-ti alegi singur finisajele. exista o notiune legata de bunul simt pe care ar trebui sa-l aiba oricine care se refera la UNITATEA ANSAMBLULUI (in afara situatiei in care lipsa de unitate e premeditata inca din solutia de arhitectura). usile apartamentelor trebuie sa fie toate la fel; la fel si tamplariile – culoarea, impartirea lor. la fel si finisajele! (ma refer macar la cele de baza). un proiect gandit BINE de un specialist – deci un proiect de calitate – rezolva toate aspectele fara a fi nevoie de interventia beneficiarilor.

    nu uitati de acei arhitecti din perioada interbelica ce proiectau si clantele, si cutia de scrisori, pentru ca totul sa fie intr-o armonie perfecta.

    dar acuma vine romanu super-educat cu un simt artistic desavarsit si pune polistiren, termopane, si gaureste mozaicul ca sa puna gresie de 19,99 lei de la valea cascadelor.

    balkanology – de care v-am mai zis – e un fenomen strans legat de cultura „regie proprie”. de la „imi repar singur frigiderul”, „imi repar singur acoperisul”, „ma diagnostichez singur pe internet” pana la „imi fac singur casa pe hartie de matematica, ca stiu eu ce-mi place” si „imi amenajez apartamentul cum imi place mie”.

    nu vreau sa jignesc pe nimeni – mai ales tinand cont ca e foarte greu sa te ridici putin deasupra tuturor mizeriilor care se fac astazi in peisajul deja contaminat si sa privesti obiectiv – dar cascati si voi ochii cand mergeti pe strada, atat in romania cat si in strainatate.

  3. @ sissy
    Subscriu !

    • @ all; urmariti chiar acum cursurile euro-ron si usd -ron – era norma sa se deprecieze leul dupa o asemenea stire…. dar priviti acum cum leul …performeaza 🙂

      acesta e semnul „live” al unei economii DISFUNCTIONALE !
      interventionismul excesiv!

      cand o sa avem si noi o libertate de tranzactionare ca in Cehia sau Polonia ?????

      http://www.conso.ro/cotatii

  4. @ all:

    citat beton din linkul de mai jos:

    „România nu are un cadru legal similar şi nici se întrevede apariţia unuia în viitorul apropiat. Cu ocazia semnării acordului cu FMI, guvernatorul BNR, Mugur Isărescu a declarat că acum nu este momentul oportun nici măcar pentru a discuta despre oportunitatea unei astfel de legi.”

    http://www.money.ro/falimentul-persoanelor-fizice-in-romania_1228730.html

  5. http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/premierul-victor-ponta-cota-unica-trebuie-sa-creasca-171770.html

    Sa fie bani pentru furturi….

    @ex-Bancher presupun ca te referi la un nou maxim pt s&p500 , peste cel din oct 2007, eu la asta ma astept.

    cea mai usoara metoda de pastrare a valorii banilor e achizitia de slv/gld/gdxj

    • @ iha-ahi:

      parerea mea e ca o sa dea s and p 500 un cap in pragul de 1480-1510 si va repeta ce a mai facut de 2 ori 🙂 daca te uiti pe un chart multianual e pe la acel nivel un mega-super prag de rezistenta 🙂 ….adica o sa cada iar in nas 😀

      o sa ma uit si eu sa iti fac rost de link cu un chart sa vezi la ce ma refer dc nu ai tu

      http://www.heightllc.com/open-ended-qe3-propels-the-sp-500-above-relative-resistance/

      asta am gasit cautand reepde acum …

      • situatia s&p500 poate fi privita din mai multe pct de vedere
        participanti, alocare fonduri, volume
        situatia detinerilor de t-bills/t-note/t-bonds, le e frica lor de ceva lehman style in ue? daca da, atunci or sa stea acolo in t****, probabil pana cand ceva rau se intampla, adica atunci cand e momentul ideal deachizzitie, asa cum spunea Rothschild, sau cand toti vand, sau cand frica domneste etc
        ce poate determina fed sa nu mai creeze inflatie? pretul benzinei? care e maximul suportabil pt poporul american?
        retail investor? wealth allocators opinions and actual % in s martket?
        care e opinia generala? ceva nasol s-ar putea intampla in ue or else? fear at every corner?

        ar mai fi multe de spus…

    • @ iha-ahi:

      o rugaminte personala la tine : daca postezi, posteaza inteligibil pentru oricine.
      a fi profesionist nu se identifica cu a utiliza multe prescurtari.

      ” slv/gld/gdxj ” ? ….

      gld sa zicem ca m-a dus mintea ca ar fi „gold” -aur – dar restul ? ….
      cand sustii pozitii fa-o inteligibil si pentru un om fara pic de educatie financiara care intra prima oara aici … te rog.

      • Cele 3 sunt ticker-e, adica prescurtari ale unor instrumente financiare.
        aici sunt aproape toate info despre gdxj
        http://www.google.com/finance?q=NYSEARCA%3AGDXJ&ei=SGhXUJi_Esb1wAO1Tg

        Acumularea de cunostinte se realizeaza cand se ofera doar un pic, restul e munca proprie. de exemplu cautari pe google, finance.yahoo.com etc

        Inteleg ideea de a invata vizitatorii, dar fiecare trebuie sa inteleaga ca informatiile oferite vin asa cum sunt si e de datoria celui care le citeste sa le verifice si sa le inteleaga chiar daca nu sunt literatura.

      • @iha-ahi
        de 3 ori URA.

    • verighe(a)ta lipsa

      @ ihi-ahi: Metalele pretioase & derivate (atat pe bursa cat si fizic) sunt bune doar pentru prins ursi din aia de Dambovita dupa parerea mea. Daca apar oportunitati serioase, slv/gld/gdxj vor fi primele care pierd teren, iar daca e naspa de tot, iar nu e bine, ca nu tin de foame. Sigur, daca ai apucat joi dimineata sa cumperi, si azi sa vinzi, esti bazat.
      Parerea mea de analfabet financiar.

      @ ex-bancherul: in principiu de acord cu tine, totusi, cine vrea, si e interesat, va cauta putin, se va documenta. Cine nu, va trece la urmatorul comment. Nu poti relua istoria financiara de la sumerieni incoace cu fiecare postare. Isi pierde hazul carnavalul asta de idei 🙂
      Din nou, parerea mea de analfabet financiar.

      • @verighe(a)ta lipsa:

        miza mea nu e o discutie avansata pe piete de capital ci miza mea e diseminarea cunostintelor mai de baza sau mai avansate in populatie (cea care da pe aici) … si realizarea conexiunilor intre aspecte ale zonei financiare / piete de capital / banci cu fenomenul speculativ imobiliar si dezvoltarile sale post-bula speculativa.

        plec de la ideea ca nimeni nu cauta nimic daca nu e interesat si daca nu intelege niste litere …. poftim , trantesc si eu ceva destept aici :” tvbetetf ” – ce-o fi asta ? …

        reteta de budinca exploziva cu aroma de capsuni pufoase, ozn in flacari prabusindu-se in wc-ul meu sau fundul vecinei mele supraponderale de la etajul inferior facand 8-uri pe ochelarii mei ? :D….

        – e primul etf (exchange traded fund – adica fond de investitii ce emite unitati de fond tranzactionabile pe bursa ca si actiunile) din Romania lansat pe Tradeville pe indicele BET (indice ponderat ce urmareste evolutia celor mai lichide 10 cmpanii de la BVB)…

        deci avem compunerea TV(tradeville) bet (indicator BVB) si etf – tipul de instrument.

        cei care cauta sunt deja zgandariti de acel ceva interior numit inclinatie , talent sau ce mai vrei tu.

        dar ceilalti nu cauta nimic. (si fara sa fie boi, vaci ….pur si simplu nu cauta pentru ca nu sunt interesati)

        Faza e ca toti ceilalti sunt cei ce s-au infipt in credite ca musca-n cacat fara sa aiba habar ce semneaza.

        Ma intereseaza main-stream-ul informational corelat subiectelor blogului nu ma intereseaza fineturi ca nu am ce face cu fineturile 😀 … 🙂 …

      • Cu metalele fizic nu comentez fiecare sa ia decizia potrivita, dar de chestii gen SLV sau GLD feriti-va la modul cel mai serios. Chiar credeti ca exista tot metalul care se pretinde in spate?
        Iata aici un articol „instructiv”:
        http://libertyblitzkrieg.com/2012/09/17/steel-stockpiles-vanish-in-china/
        Daca nici fierul nu mai e cat spun aia…
        Nu va ganditi ca doar chinezii sunt escroci, trebuie doar sa va amintiti de scandalul caderii MF Global de anul trecut.

      • verighe(a)ta lipsa

        Bancherule, tu esti un vizionar, un razboinic. Fie, ai dreptate! 🙂

        Vezi, din pacate tu ai mare dreptate. Aici lumea nu intra sa inteleaga niste mecanisme, de ce da firma la care lucreaza faliment, de ce i se mareste rata, etc, nuuuuu…
        Lumea vrea ca TF sa spuna EXACT cand se va putea cumpara la 10k/camera si Ex-Bancherul EXACT cand da faliment Grecia.

        Noroc cu rabdarea voastra 🙂

      • verighe(a)ta lipsa

        Asta apropo disponibilitatea fiecaruia de a se documenta si instrui singur.

      • @ verighe(a)ta lipsa:

        ”Bancherule, tu esti un vizionar, un razboinic. Fie, ai dreptate!”

        iaca sunt un cacat pe bat cu niste vise atarnate 🙂
        da, ce sa ma fac ca visele alea ma propulseaza la inaltime ! 😀 ….

  6. Hai hai cu tresioara, pana-n deal la Marioara….

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/Imobiliare/232714/casele-executate-silit-sunt-mai-ieftine-ca-niciodata.html

    Foarte frumos, asteptam cuminti pana la noi ordine 😉

  7. http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-13240740-victor-ponta-cota-unica-trebuie-creasca.htm

    acu’ vreo luna-doua a mai aparut o stire cu propunerea MF pentru cote de impozitare diferentiate, 16-24-32%. a doua zi Ponta s-a jurat cu mina pe inima ca asa o discutie n-a avut loc in PSD/USL si ca, daca va fi vreo modificare a cotei, noile trepte vor fi 0-9-16%. sa mor io, a zis Ponta!

    acu’ iaca pozna, ca a zis cu gurita lui ca trebuie crescuta cota unica. ii iertam exprimarea agramata. important e ca, iaca, se ia in calcul o crestere a cotei. oare noua cta marita va fi unica (ex. 20-24%)? nu prea cred, ca nu-i timpit PSD-ul sa-si piarda din electorat. asa ca ghici ghicitoarea: cum va fi crescuta de fapt cota unica? cota va fi unica, dar, prin exceptie, anumite venituri vor fi mai „unice” decit altele si vor fi impozitate mai mult. tipic socialist.

    pentru creditaci: creditaci cu rata grasa, renuntati la concediul in Austria de anu’ asta si puneti un ban deoparte, cit e cota de 16%, sa aveti un buffer… ca la anu’, cind v-o mari Ponta impozitul pe venituri la 24-32% (sau mai mult?) nu va vad bine.

    pentru potentialii creditaci: daca va zgirma sa luati un apt prin credit anul asta, nu luati in calcul vreo 20% din venituri, ca nu se stie exact nivelul de impozitare la care se gindeste Ponta.

    si daca va fi sa nu fie nici o marire de impozit, asta e, ati pus si voi un ban deoparte… nu strica.

    despre Ponta numai de bine, din partea mea. azi zice una, miine zice alta. nici nu stii cum sa-l iei. pentru oameni de genul asta avea nea Ilie, Dumnezeu sa-l odihneasca!, o vorba: din ce spune imparte la doi si crede jumate!

  8. @ all :

    niste baieti mari si rai s-au jucat in seara asta cu aurul si crude oil-ul ,,,in ultimele minute de tranzactionare au dat cu ele de pamant … 🙂

    probabil nu suntem noi singurii care stim ca S and P 500 o sa se dea cu capul inca o data de pragul ala special de 1500-1520 😀

    http://www.marketwatch.com/story/oil-ends-lower-on-reserve-release-rumors-2012-09-17?link=MW_home_latest_news

    …cica pe fondul unor speculatii de eliberare de petrol de la reversa strategica a US inainte sa inceapa atacul asupra Iranului in jur de 28 sept -5 oct 2012 pentru ca blocarea Stramtorii Ormuz sa nu arunce petrolul la 180-200 $/baril (crude-ul) …cam asta e ideea ca vor face baietii …dau in jos petrolul pentru a ramane intr-o zona de variatie sa nu o ia razna ….

    pana in 5 oct dolarul e posibil sa cunoasca din nou momente de putere dar mare atentie ca daca incep aia razboiul acolo cu Iranul petrolul e setat sa creasca indiferent de ce interventii fac ei pe pretul oil-ului acum …

    ce inseamna asta ?

    inseamna ca usd-ul dupa un varf de „putere” indusa e posibil sa fie trimis la podea in timp ce petrolul, aurul si alte marfuri + actiunile corespondente lor sa creasca pana la mama naibii …

    sa nu ziceti ca nu v-a zis nimeni …

    • verighe(a)ta lipsa

      Poate. Sau poate e doar pentru a contracara efectele tulburarilor din lumea musulmana.

      Eu nu cred in schimbari majore fata de situatia actuala, nici la nivel de politici mondiale, nici macroeconomic. Nu anul acesta.

      Astia nu stiu nici macar sa aprinda o bricheta. Ce razboaie, ce reasezarea economiei mondiale?

      • @verighe(a)ta lipsa;

        eu cred ca in mai putin de o luna o sa inceapa un razboi mare.
        mai mare ca cel cu Quadaffi si Liban … aia a fost doar o fina incercare a mizeriei care urmeaza …

  9. @bankerini
    de aur stiam, numai aurul solid reprezinta ceva.
    dar astia, daca este adevarat, spun ceva:
    „How China’s Rehypothecated „Ghost” Steel Just Vaporized, And What This Means For The World Economy”
    in
    http://www.zerohedge.com/news/how-chinas-rehypothecated-ghost-steel-just-vaporized-and-what-means-world-economy#comments

    sunt convins ca te mai uiti la ei chiar daca sunt cam nihilisti.
    deci ce moneda va concura cu dolarul caci euro-ul, dupa cum spui, este pe duca ? cred ca aia din botswana…
    cat despre razboiul cu iranul: nu va dura mai mult decat 1 saptamana. este vorba de operatiunile militare propriuzise. restul va fi ca in iraq.

    • @ Avenirv:

      ”cat despre razboiul cu iranul: nu va dura mai mult decat 1 saptamana”

      gresit. extrem de gresit.

      va dura pana in 2 ani , poate pana prin decembrie 2014 si are mari sanse de mondializare in masura in care :

      a. americanii (+ acoliti) sunt extrem de interesati de o situatie prin care sa controleze in mod direct pretul la oil, deci pretul pietelor, deci pretul dolarului in lume. (prin stramtoarea Ormuz trec 35% din productia de petrol a lumii – iti dai seama de consecinte)

      b. musulmanii – islamici indiferent de nationalitate sunt extrem de uniti intre ei de religie indiferent de natiune … si au vederi extremist-fundamentaliste … pana la urma democratia sau feminismul nu s-au nascut in Islam …

      Acest razboi o sa puna capac lumii asa cum o cunoastem noi , o s-o schimbe complet.

      Americanii astia prosti ori nu au invatat de Imperul Persan la istorie la scoala ori vor sa arunce in aer intreaga lume intr-un nou razboi mondial ….

      • bankerini
        singura problema este ca sunitii pun bombe siitilor. in rest se iubesc.
        iranienii sunt siiti. arabii ii urasc pe persani/iranieni si nu numai din cauza siit-sunit.
        da, cunosc, pe persani nu a reusit nimeni sa-i ocupe in mod clasic, nici romanii, nici macedon, nici otomanii, nici rusii, nici englezii, nici americanii. dar acum ei nu vor sa ocupe iranul ci doar sa joace cum vor ei.
        atat.

    • Ca tot veni vorba de otel…cred ca ar fi un bun indicator al evolutiei pretului de constructie pentru locuintele noi. Din ce stiu eu, anul acesta a crescut pretul fier-betonului. Exista vre-un indicator care sa arate pretul otelului asa cum exista pentru metale pretioase? Eu am cautat pe google finance dar cum nu ma pricep nu am gasit decat cotatiile pe bursa ale unor companii ce contin cuvantul Steel in nume. 🙂

  10. @ all:

    Dragii Ex-Bancherului (un fel de dragii mosului…),

    Ia uitati ce linkuri gustoase corelate v-a gasit nenea Ex-Bancherul la micul dejun …. cu adresare speciala celor care iubesc bursa …

    hai sa ne jucam de-a „Vasilica + Maricica = LOVE”

    mai precis:

    Vasilica :

    http://www.zf.ro/business-international/cu-toate-ca-bancile-centrale-tiparesc-bani-la-foc-automat-lipsa-de-actiune-a-politicienilor-risca-sa-trimita-din-nou-europa-in-ghearele-pietelor-10087393
    citat din „Vasilica”, de la sfarsit : ” Ministrul austriac de finanţe Maria Fekter a indicat că Grecia va primi câteva săptămâni în plus pentru a atinge ţintele stabilite în pachetul de bailout, dar nu şi mai mulţi bani.”

    +

    Maricica:

    http://www.independent.co.uk/news/world/europe/obama-asks-eurozone-to-keep-greece-in-until-after-election-day-8076852.html
    citat din Maricica :” The Obama administration will pressure European governments not to let Greece fall out of the eurozone before November’s Presidential elections, British Government sources have suggested.”

    dar si : ” They are expected to report in time for an 8 October meeting of eurozone finance ministers which will decide on whether to disburse Greece’s next €31bn aid tranche, promised under the terms of the bailout for the country.

    American officials are understood to be worried that if they decide Greece has not done enough to meet its deficit targets and withhold the money, it would automatically trigger Greece’s exit from the eurozone weeks before the Presidential election on 6 November.”

    = LOVEEEEEE 😀

    ….

    adaugati , „de gust” si un pic de „fiscal cliff” american dar si un pic de aterizare dura chineza si vedeti de ce valorile de risk-off sunt de cautat (cate or mai fi alea -usd, chf, yen, aur)

    dar pana la alegerile americane mai e asa de muuuult timp…. 😀 si atatea noi varfuri mai sunt de atins pe burseeee 😀

    care e conexiunea cu imobiliarele ?
    pai uite asta: …. dupa ce bursele e posibil sa fie traversate de niste cutremure puternice prin iarna – primavara …asa…din primavara -vara bancile de la noi cu variate probleme de capitalizare vor fi nevoite sa mai scoata niste mizerie de sub presuletz.
    Niste executari ma refer.
    Niste executari … mai multe ma refer…. si la preturi care sa reflecte situatia reala, nu executari doar ca sa se afle in treaba … 2013 urmeaza a fi un an cu totul SPECIAL !

    Stiti cum se zice pe site-urile anglo-saxone cand faci o treaba buna?
    „Kudos” ! (Bravo ! Exceptional! – ceva de genul asta inseamna si etimologic vine de la cuvantul „kudos” care in greaca inseamna acelasi lucru: Fantastic! Bravo!)

    Dupa alegeri vor veni americanii la proaspat-scosii greci din zona euro si le vor zice exact asa: Kudos grecoteilor , ati sensibilizat principalul rival al SUA ! UE!

    Kudos! …. dupa alegerile din SUA de pe 6 nov 2012 😀

    Va pupa pe portofel nenea Ex-Bancherul!
    p.s. daca aveti dolari (sau orice altceva in afara de lei) pastrati-i ca fac bine la reumatism cand vine toamna-iarna 😀 !

    • Mai am ceva lei cu scadenta in octombrie
      O sa ii schimb atunci,nu stiu cu ce moneda,usd sau euro

      • @ Ionut:

        daca lucrezi doar pe monede , fara burse sau altceva pastreaza-te echilibrat, nu da toti leii – sa ai si euro (sau franci ca alternativa la euro) si usd si lei … de lire poti sa uiti.

        nu miza pe o singura pozitie.

      • Am 20,000e si 60,000-65,000roni

      • @ Ionut:

        felicitari! dar pls nu mai preciza sume in public – internetul nu e un loc atat de privat incat s-o faci (ex: identificare dupa ip, localizare geografica dupa provider)

        nu inseamna ca gata! vine unu’ acasa la tine acum si-ti ia panglicile de la coarnele boilor de la bicicleta 😀 …dar nu mai preciza sume , precizeaza monede si procente fara sa dai totaluri.

        din cate vad ai un 60% euro / 40% ron (aproximativ).

        ai putea din 20k euro sa faci 10 k euro-> chf (la un curs net de schimb de 1.175 – 1.185 (undeva la 11750-11850 chf rezultati din 10 k euro daca nu te fura banca … prea tare 🙂 … ) …

        si din cei 40 % ron sa faci cam jumatate usd (poate 3/4 din lei) …. sub mentiunea ca mai adaugi lei din salariu pana la un total de maxim 33-40% lei din total portofoliu – de-a lungul timpului – .

        Mai apoi poti sa te mentii cu leii la total portofoliu in zona 33-40% si sa mai plusezi pe monede in functie de ce moneda alternativa o prinzi succesiv mai ieftina (fata de mediile de pret obisnuite).

        cand prinzi din nou o „cocoasa” de leu depreciat mai treci preponderent in leu din valute (fara sa renunti la prezenta in ele , chiar minimala – un 5-10 % acolo sa fie…)

        toata faza e sa actionezi intotdeauna diversificat si echilibrat pentru ca daca gresesti sa ai intotdeauna monede alternative detinute care sa te echilibreze in totalitatea valorii portofoliului , de-a lungul timpului.

        succes.
        p.s. iti recomand sa iti iei usd chiar daca exista premizele unei continuari a deprecierii usd-ului pana la un 1,39 (euro-usd pe interval de 3 luni de acum incolo) .. oricum esti acoperit prin chf (daca iti iei) si euro detinuti…

        sau poti sa mai astepti si sa iei niste usd mai incolo (vezi ca in vreo 2-3 saptamani incep israelienii atacul asupra iranului -cam intre 28 sept si 5 oct …asta va creste valoarea petrolului si va da in cap valorii dolarului) …ai putea poate sa mai astepti cam vreo 3-4 saptamani daca vrei sa iti iei dolari … nu e nici o graba pana la urma.

        p.p.s daca vrei sa te pastrezi simplificat ca schema monetara chiar si acum esti bine aparat cu aceste proportii de 60-40% (euro-ron) – chf-ul si usd-ul sunt strict pentru diversificare si aparare in cazul in care le trazneste prin cap europenilor dupa alegerile din sua de pe 6 nov 2012 sa dea afara Grecia …atunci iti vor folosi foarte mult chf si usd…acum nu prea…

        deci pana in 6 nov 2012 (cu o atentie speciala pe perioada 25 sept-5 oct 2012 cu sugubetii de israelieni calare pe iranieni) ai timp sa identifici cel mai bun moment sa iti iei usd si chf .

        salutari!

      • EX
        multumesc frumos,nu pot sa schimb valutele dupa bunul plac din cauza comisionului mare de tranzactionare al bancii.
        am incercat o negociere si mi-au dat dupa aceasta negociere 0,5bani(jumatate de ban)…daca ma urmareste cineva ,stie 100% cati bani am in conturi.Bani am in casa doar pentru plata intretinerii si ceva bani de buzunar..nu mai mult de 50roni

      • @ Ionut:

        uite Ionut…

        http://admiralmarkets.ro/fundamental/18.09.2012

        nenea care a scris articolul asta si care e mai intelept ca mine in astfel de chestiuni ne ameninta cu inversarea unor trenduri de risc in curand (asa.. prin octombrie 2012)

        daca ar fi sa-l crezi pe el si nu pe mine ar trebui sa iti cumperi niste usd dintr-o parte din acei lei (tu decizi cat) …

        ideea e ca in cazul in care trendurile pro-risc prezente se inverseaza actiunile si leul cad (si euro fata de usd) si usd si chf cresc (fata de euro si leu).

        gaseste tu o cale de mijloc intre ce am zis eu si ce zice nenea asta din link.

      • @ Ionut:

        Nu te urmareste nimeni.
        Urmaririle incep de la minim 500.000 euro 😀 si sunt asigurate de la 1.000.000 de euro in sus 🙂

        Ok, vezi ce faci cu leii aia – poti sa-i faci usd, de exemplu. sau poti sa mai astepti.

      • incerc sa tin de ei pana la scadenta de luna viitoare,sunt lacom,nu vreau sa pierd dobanda
        sunt constient ca leul pierde teren in fata celorlalte valute si m-am tepuit destul de tare prin 2007-2008.Atunci aveam echivalentul a 15000e ,s-au topit cand au devalorizat leul
        A trebuit sa o iau de la capat cu economisitul
        Am un salariu obisnuit si nu mai eu stiu cat am tras de fiecare banut castigat sa ii pun deoparte limitand maxim cheltuielile
        Daca 70% din cunoscuti au facut credit/leasing pentru masina,eu nu am facut,mi-am cumparat scuter.Nici țoale de firma sau incaltari nu am avut si nu am…prefer sa iau dobanda la banii pe care i-as arunca pe boarfe de firma sau mergatori de la adidas de 350roni perechea

      • @ Ionut:

        fix asa am fost si eu.
        dar trebuie de la un moment dat sa incerci sa nu te mai agati de dobanda si sa evaluezi posibilele castiguri – daca o optiune iti da un castig mai mare decat alta optiune, alege ce te avantajeaza … sa stii ca nimeni nu s-a imbogatit din dobanzi la depozite.

        identifica caile tale sa iti fie bine.
        eu am inceput cu dobanzile, am continuat cu variatiile valutare capitalizate, apoi au fost actiunile , apoi au fost contractele la termen pe marfuri, apoi futures-ii pe indecsi …. incetul cu incetul 🙂

        gaseste-ti calea.
        eu lucrez bine cu cifre si nu prea imi place sa fiu f*tut la cap de oameni (de asta lucrez cu chestii non-umane – actiuni, monede, indecs bursieri) … cifrele stau cuminti la locul lor nu ma freaca la melodie 🙂

        dar alti oameni se imbogatesc din business-uri din economia reala, mai o covrigarie langa o scoala, mai o fabricuta de ceva, din astea….

        gandeste-te la ce esti tu cel mai bun si fa-o … daca iti place o s-o faci cu placere si daca o faci cu placere o sa ajungi la performante.

        nu exista retete de imbogatire …. retetele sunt pentru gura-casca care nu se cunosc pe sine si nu stiu ce doresc ….si preiau din jur.

        tu uita-te in tine si vezi ce iti place mai mult sa faci.

      • @Ionut:

        si pastreaza-te diversificat ca sa nu mai dai posibilitatea BNR-ului sa ajusteze deficitul de cont pe carca economiilor tale in leu … asta nu inseamna sa nu ai lei , dar sa ai si altele ca sa te contrabalanseze …ca totul e ciclic si o sa vina si un moment cand leul va fi tare si valutele slabe.

        totul e ciclic.

        trebuie sa fii pregatit pentru orice etapa a ciclului.

  11. http://www.curierulnational.ro/Opinii/2012-09-18/Domnul+Isarescu+si+cadavrul+imobiliar&hl=Adrian%20Panaite&tip=toate
    aceeasi „manevra” a facut si bernake cand a cumparat ( tot cu credit ) un apt. in new york sau washington … mascaricii astia vor sa dea un exemplu la urmatoarea generatie de pelicani ! in plus , se gandesc , bineinteles daca mai raman la butoane in continuare , ca o sa duca valoarea banilor in jos de tot …

  12. Cred ca ex-Bancherul are dreptate in legatura cu razboiul.In secolul trecut am avut doua razboaie mondiale, plus cateva mai mici.Toate aveau la baza crize economico-sociale si o redistributie a puterilor si a intereselor globale ale marilor puteri din momentul respectiv.USA are probleme mari cu arabii cam de cand a fost format Israelul, la care se mai adauga si problema petrolului.Cu crearea Israelului in mijlocul lumii arabe US a reusit sa creeze un punct de conflict care nu va disparea decat impreuna cu Israelul.Si aici arabii au dreptate caci evrei au fost aceia care au invadat teritorii arabe, si cu ajutorul US.

    In alta ordine de idee US are nevoie de razboi, americanii cam tot timpul erau in conflict cu cineva, de la indienii bastinasi prin mexicani si Imperiul Britanic pana la vietnamezi.Iar daca nu exista un agresor ea trebuie creat.In WW2 americanii faceau afaceri de milioane cu nemtii, asta e istorie.Deviza US este atacul pentru a preveni un atac asupra US.Iar un razboi inseamna bani.Foarte multi bani.Mai ales pentru US.

    Marea problema a US este ca nu prea mai are cu CINE sa poarte razboi:chinezii si rusii sunt prea puternici si executa US din doua miscari si financiar si printr-un razboi conventional.Europa la fel.In Africa inca nu se baga, cel putin nu pe fata, dar dupa arabi ei urmeaza.Singurii ramasi sunt arabii.Si s-a creat terorismul arab care ameninta securitatea nationala a US, asa ca show pe arabi.

  13. @tavanulfals:

    „rasfoiam” anuntulcorect.ro. am o sugestie: stiu ca majoritatea imobilelor au adresa trecuta deci le poti cauta pe street view, insa ar fi bine ca proprietarii, nemaifiind presati de agenti imobiliari, sa puna poza si cu fatada imobilului! in cazul in care este anuntul unui particular, nu trebuie sa-si faca probleme ca o sa gaseasca cineva adresa exacta. stiu ca nu poate fi controlat, insa cred ca ar fi bune cateva randuri, atunci cand adaugi poze, care sa incurajeze proprietarii sa puna si poze de la exterior. e esential ca sa intelegi daca merita sau nu sa vezi o proprietate.

    in rest… inca sunt putine anunturi. site-ul trebuie sa bubuie de oferte. hai sa-l promovam online!

    • @sissy

      Unul din motivele pentru care agentii imobiliari au prosperat in Romania este acela ca majoritatea proprietarilor este alcatuita din imbecili intrati in posesia locuintelor aproape gratis. „Accept colaborarea dar nu va platesc eu comision” reprezinta perfect atitudinea civica a neamului prost din Balcani… Astfel ne-am trezit cu mii de escroci care de fapt paraziteaza si creaza indici imobiliari…

      Daca te uiti mai atenta pe anunturile publicate de proprietari, vei remarca niste preturi astronomice, ca si cum Marele Boom Imobiliar ar exista in continuare (e drept, specula inca e mentinuta de Prima Casa dar zilele trecute rasfoind paginile de publicitate am vazut niste pretentii care frizau retardul mental)

      Despre publicitatea site-ului Anuntul Corect, pana zilele trecute am avut o campanie la metrou (Unirii si Obor) pentru care am platit din buzunar o suma destul de mare… Ma gandesc in continuare la alte variante. Cert este ca blocajul mental in care se afla cei 98 % din proprietarii caselor in care locuiesc are dimensiuni tragice… Prima Casa a aparut in Romania cu plafonul de 60.000 tocmai pentru ca suntem un popor de vite care nu are posibilitatea intelectuala de a calcula ce inseamna o astfel de suma raportata la salariul mediu pe economie…

      Avem GUVERNATORUL pe care il meritam, prim-ministrii si politicienii in general pe care i-am votat. Intra pe orice pagina de publicitate imobiliara si vei avea impresia ca suntem toti milionari dupa valorile promovate atat de scursurile societatii – agentii imobiliari dar mai ales de proprietarii nostalgici…

      In mintea majoritatii proprietarilor, eu – cel cu Tavanulfals si AnuntulCorect sunt cel care trage preturile in jos si ca atare instaurarea normalitatii nu e de bun-augur… Ei mor de foame si abia isi platesc intretinerea insa pretul cotetului nu poate fi mai jos de 60.000.

      Vitele sunt extrem de usor de manipulat, Irina. Radu Gratian Ghetea si intreaga sleahta de bancheri avand la dispozitiile parghiile media au nevoie de cateva secunde pentru a denatura realitatea de fapt si a-l prosti pe naiv. Un an de Tavanulfals echivaleaza cu cateva secunde de „interviu” in care escrocul mai sus amintit spune ca „s-a ajuns la minimul istoric” sau „niciodata romanii nu vor mai avea dobanzi asa bune ca in programul Prima Casa…”

      Irina, cand JEGUL SUPREM al Bisericii Ortodoxe Romane – Patriarhul Daniel preocupat acum de ridicarea Catedralei Mantuirii Neamului Prost va avea o atitudine similara cu cea din materialul urmator, atunci putem spune ca in Romania indobitocirea nu mai reprezinta unica sursa de imbogatire pentru clerici sau laici…

      http://www.adevarul.ro/financiar/business_extern/Bancherii_duc_o_viata_duplicitara_si_ignora_valorile_morale_0_776322463.html

      • @Florin ,
        sa inteleg ca nu esti un fan al BOR-ului ??? multi avem uneori pretentii cam mari de la biserica , dar sa ne gandim ca rolul acesteia e in mantuirea sufletului si nu atentia la buzunarele credinciosilor …

      • @ anka

        Nu exista institutie in Romania care sa imi provoace un dezgust mai puternic decat Biserica Ortodoxa Romana. Cat despre buzunarele credinciosilor, exact asta e principala tinta a escrocilor patriarhiei. Cand sunt aduse moastele si se inghesuie vitele sa-si lipeasca portofelele de racla bagand bani in cutiile milei ca sa le dea „Dumnezeu” mai apoi inzecit despre ce e vorba ? Mai nou s-a introdus ora de religie in scoli ca sa indobitoceasca si sa sperie copiii.

        Priveste atitudinea enoriasilor cand se imparte aghiasma, cand se aduc moaste si se calca in picioare la coada; vei avea tabloul perfect al imbecilizarii poporului cu RELIGIA.

      • @ Florin TF:

        Florin, aici nu e religie.
        In ce descrii tu asta e atitudine retrograda de tip superstitios care foloseste elemente religioase ca obiecte ale superstitiei. (necesitatea sfintirii unei case noi, devalmasia de la moaste, etc….)

        sunt superstitii de tip arhaic care au preluat obiecte conceptuale ale religiei crestine si (ma scuzati!) se sterg cu ele la fund …

        asta nu scuza atitudinea BOR care actioneaza ca un partid politic gandind in volume oamenii …

        dar astea tin de spiritul retrograd de tip superstitios nu de religia adevarata …

        stii?

        asa cum exista cultura pentru mase , exista si religie pentru mase …adica o colectie trista de atitudini superstitioase ce manipuleaza obiecte conceptuale crestine avand impresia ca ceea ce fac e crestineste… nu e!

        Parintele Calciu sau parintele Boca ar da cu caramida dupa ei si i-ar alunga … asta nu e credinta, e superstitie cu iz crestin! (fazele cu portofele frecate de moaste si altele …. niste mizerii).

      • perfect de acord cu tot ce ai zis, plus am acelasi dezgust fata de BOR si fata de poporul asta inert si idiot.

        mi se pare insa ca instrumentul esential al anuntului corect este faptul ca poti sa comentezi, sa intrebi, sa ai toate datele de la inceput. asta ar trebui sa atraga oameni interesati sa cumpere si automat sa apara mai multe anunturi.

        am urmarit aproape trei ani site-uri de imobiliare si anunturi si am intalnit pana la ultimele scrusuri de oameni care reprezentau respectivele proprietati, ultimii analfabeti si „smecheri” care mergeau pana acolo incat sa promoveze proprietati cand oamenii NU VOIAU sub nicio forma sa fie reprezentati de agenti – unul dintre ei era un cocalar care voia sa pozeze intr-o ruda si sa nu cumva sa-i spun proprietarului ca e agent… si am vazut derulandu-se luni sau chiar ani de zile anunturi cu aceleasi preturi si nimeni nu era de acord sa negocieze.

        inteleg ca esti dezamagit de cum au decurs lucrurile pana acum, dar cred in continuare ca reclama on-line o sa aduca mai multa lume pe site si poate usor usor se va indrepta in directia pentru care a fost conceput.

    • @ Excelenta descriere. Bravos banchere!

  14. @ all:

    parafrazand titlul articolului : Nihil sine Isarescu 🙂
    l-o fi ajutat vinul de Dragasani sau Trilaterala ? :D?

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Mugur-Isrescu-a-stabilit-un-RECORD-MONDIAL-cel-mai-longeviv-guvernator-de-banc-naional-100130.html

  15. @iha-iha
    sunt de acord cu tine, o bucatica din puzzle te poate determina sa faci acel puzzle, ceea ce poate insemna o acumulare de informatie.

  16. m-am gandit si eu ca unul din motivele pt. care preturile scad domol e psihologia proprietarilor.le-au primit gratis, impozitul e modic, statul inca plateste pensii si salarii la bugetari mai mari decat isi poate permite, universitatile inmatriculeaza inca turme de studenti carora nu le pot oferi camnine etc

    dar rabdare si tutun

    la intrarea in fiecare banca si ajentie imo statul ar trebui sa afiseze obligatoriu cateva informatii, ca pe pachetele de tigari
    -graficul de marire a pretului la gaze si electricitate, pana prin 2018 cu vreo 10% an
    -calculele demografice care sa le arate cum va evolua populatia, lucru care se poate face mult mai stiintific decat credeti.exista niste formule dar nu intru in detalii.imaginati-va cum va scadea populatia cand de ex dupa 2030 vor deceda decretei si la din doi plozi nascuti astazi se va naste unul singur. adica 250000 vor fi inlocuiti de 80mii samd. nemaivorbind de emigratie.
    nu de alta dar sunt unii care cred ca dupa ce vor plati ca robii 30 de ani la banca copiii lor vor avea o proprietate pe care o vor putea vinde

    • @ George

      Impozitul mic si intretinerea subventionata nu vor putea sustine nici autostrada suspendata nici dezvoltarea metroului nici alte proiecte care pot face Bucurestiul mai suportabil. Evident, dupa alegerile din decembrie vom avea niste coordonate noi dar pana atunci, domnul Ponta nu vrea sa strice imaginea sociala a partidului. Capitala este deja plina de datorii.

      Cat despre viitorul sumbru, asta nu poate fi un argument pentru vite. Ele nu inteleg si nu accepta nici ca au pierdut din 2009 pana acum aproximativ 15.000 EUR achizitionand o casa prin programul P.C. Doar FOAMEA poate estompa avantul spre indatorare. Daca-i spui vitei de 2020, 2030 nici nu te baga in seama… Gandirea in perspectiva functioneaza ca la biserica – „Lasa-i lui Dumnezeu grija zilei de maine – daca azi poti plati rata, baga-te la credit !”

      • asta e exact atitudinea aratata intr-un filmulet pe care l-am recomandat mai demult (se cheama „Primiti cu cutremurul?”) unde un sociolog comenteaza ca, pentru individ (roman) primeaza grijire si responsabilitatile imediate (de ex… ce mananc maine) iar evenimentele foarte importante, chiar daca au o data cunoscuta sau nu (cum e cutremurul) sunt proiectate in viitor si anihilate din constiinta.

        tipul propunea ca solutie pentru constientizarea problemei un departament de comunicare… ghici cand va functiona asta in romania!

      • de acord cu impozitele
        uitat-te la Irlanda acolo preturile au ajuns la 1/2 fata de 2007. si de la anul se va baga frumos un impozit de minim 0,25.FMI vrea 0,5
        cum s-a bagat si la italieni etc

        in termeni reali au pierdut mai mult
        de ex daca un imobil care facea 60 mii in 2009 face acum 45 mii scaderea nu e doar 25% in termeni reali pt. ca cei 45 mii de acum inseamna mai putin decat cei 50 mii de acum 4 ani.daca in 2030 ap respectiv se va vinde cu 70 mii copiii vitelor vor crede ca au castigat:)

      • aici e una din marile probleme ale romaniei si a romanilor … calitatea vietii ! multi se multumesc doar cu mancare ieftina si intretinere subventionata , daca au un apt. imbunatatit cat de cat sunt fericiti insa cand ies pe strada in aglomeratie si mizerie nu zic nimic ! daca alegem politicienii si in viitor pe principiul cat de pomanagii sunt perspectivele pentru o viata placuta in romania vor fi in scadere …

    • @ Stefan :

      parca-l si vad incercand sa vanda cele doua necunoscute din ecuatia de grad 2 spunand copilasilor care-l urmaresc cu ochii larg deschisi ca maine se vor scumpi :)))))))))))))))))))

      iar cand e sa mediteze matematica in spatiu deja o sa abereze doar cu : ” euro… m2 …euro…m2 ”

      oamenii ca el dupa asa o lovitura raman afectati pe viata !

  17. @all :

    http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/cec-a-muscat-din-cota-de-piata-a-bancilor-straine-si-a-ajuns-pe-locul-trei-10091785

    deci romanii s-au orientat catre banci romanesti!
    deci chiar se pot si s*ge bancile cu capital strain!
    foarte bine, foarte bine!

  18. @ all :

    Bank of Japan baga in piata raspunsul ei la QE3 „fara numar fara numar” a lui Bernanke …. trai-v-ar inflatia aia care o sa va pocneasca in 12-18 luni!

    http://www.marketwatch.com/story/bank-of-japan-adds-to-monetary-stimulus-yen-drops-2012-09-19

  19. http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/document-aproape-4000-de-bancheri-au-fost-dati-afara-171826.html

    parazitii incep sa dea afara oameni.

    Ma intreb , sutele de blocuri reabilitate termin in Bucuresti , de catre primarie , cu bani pe credit de la diverse banci , ce dobanda au ? Cine le va plati ? Va face vreun primar puscarie pentru aceasta risipa ?

    Daca aveti timp mergeti langa gara de nord , este podul care face legatura intre crangasi si Turda , cel pe care trece 41 si trece pe deasupra liniilor de cale ferata.

    La piciorul podului pe strada Turda sunt 2 blocuri comuniste , unul reabilitat termic acum o luna celalalt nu. Locatarii blocurilor nu le-au varuit o data in cei 40 de ani vechime ai lor.

    Au luat apartament de la stat pe gratis , au vandut cu 80-120 mii euro in timpul bulei , si cade var si tencuiala de pe ele de cat de vechi si nevaruite sunt.

    Au luat pe gratis de la comunisti dar nu au dat 2 lei fiecare sa cumpere niste var sa nu mai cada var si tencuiala de pe fatada blocului.

    Cu asemenea oameni infecti , nu e de mirare ca se duce de rapa tara asta.

    • @ BCA:

      mai degraba din romanul-fluviu ” Executarile garantiilor ipotecare la romani in 2013-2014″

      care va avea bani in 2013-2014 ….mare om, mare caracter 🙂

      daca as fi proprietar as vinde instant la ce urmeaza la anul … 😀

    • @ sarpe:

      e misto pretul dar mi-e sa nu fie o tzeapa (gen nu e de vanzare am postat gresit e de inchiriat, sau sa nu aiba probleme juridice sau sa nu fie tzeapa – multipla vanzare de exemplu)

      oricum eu nici pentru 15.000 euro pret nu as sta in apusului , militari – e trista rau zona … indiferent de pret e amara zona aia…

      • @ sarpe :

        stiu tacticile astea … pui aiurea anuntul ca sa atragi si apoi la telefon o dai la intors ca una ca alta ca am pus gresit anuntul etc… totul bine tapetat cu explictii gen :” nooo dom’le nu se poate un asemena preeet…ce naiba visezi ? ”

        tactici imobiliare tipice anilor 2002-2004, inaintea erei noastre (adica perioada de boom imobiliar 2004-2008) …

        lasa ca vine veselul an 2013 sa-i pocneasca peste ceafa pe cei care inca mai viseaza sute si mii de euro / m2 ….. sa vedeti cu ce executari misto o sa vinaaaa 🙂 ..mama , mama 🙂

        inca nu s-au dat neperformantele (creditele craapate) pe perioada iulie-august 2012 – cand a fost mini-criza cu umflarea preturilor la valute – deci impact pe plata ratelor la creditele in valuta 🙂

        se publica mai incolo, spre octombrie 😀

        o sa fie amuzanta 😀

    • e pus gresit acolo, e de inchirat; nimeni nu-si vinde apartamentul la mp

      • Da…….nimeni nu vinde la mp, dar nici nu inchiriaza la mp.

        Aceasta greseala=ghiocel=vestitorul primaverii in imo.

        Hmmmm

  20. @ all:

    economisiti si dezvoltati-va diversificat detinerile (diverse monede, obligatiuni de stat, imobiliare, actiuni, unitati de fond, altele)

    nu va bazati pe pensie ca nu o sa mai fie pensie deloc!
    ascultati-ma ca stiu ce zic!
    ce-si face omul cu mana lui e bine facut, incetati sa va mai bazati pe altii ca va paste saracia!

    http://www.mediafax.ro/social/generatiile-1966-1971-nu-vor-mai-avea-bani-de-pensii-resursele-actuale-ale-sistemului-vor-putea-asigura-pensii-de-cel-mult-15-din-ultimul-salariu-10093734

    Economisiti, economisiti, economisiti!
    Daca nu puteti ca aveti credit, asta e …prostia voastra!

    • @bancherul,
      cu cunostintele mele limitate de economie imi dau seama ca:
      monedele sunt susceptibile de o inflatie puternica in viitorul mai mult sau mai putin apropiat , iar acuma exista o lupta intre state care sa o deprecieze primul …
      obligatiunile de stat – la cum actioneaza politicienii o sa aiba aceeasi directie atunci cand statele vor falimenta !
      imobiliare – supraapreciate majoritatea
      actiuni – care se pricep
      unitati de fond – comisioane mari
      altele – care ???
      pana la urma ce ne mai ramane de fapt pentru a ne conserva „averea” ?!?!?

      • @ Anka:

        da, mai , ai dreptate … dar diversificare presupune si pierdere si castig – pana la urma mentinerea valorii.

        nu exista nimic care sa nu se scumpeasca in masura in care astia tiparesc in draci bani si banii sunt masura valorii materiale a lucrurilor.

        o sa dea foc astia la intreaga lume.

        ce sa recomand ? sa se duca la sapa ?

        bine: dragi romani cu putinii bani stransi e mai sanatos sa mergeti la tara sa cumparati o casa oarecare cu 5000 euro cu niste pamant sa aveti ce manca si 1-2 vaci si gaini sa puteti trai ….

        Anka, asta pare a fi un model sustenabil daca totul o sa arda in hiperinflatie … in 2-5 ani ….

      • @anka

        pai eu zic despre diversificare de mult dar anumiti specialisti nu inteleg si o iau in deradere.

        divesificarea este o kestie mai conservatoare.
        si cine a luat imobiliare ieftin are o sursa de venit constant, cum zic americanii: si in depresiune omul trebuia sa manance si sa doarma. de aceea poporul cel mai versat in lucrul cu banii detine tot ce este mai valoros imobiliar in lume (mai valoros inseamna mai usor de inchiriat sau vandut la o adica).

        si mai este ceva: ruga spre Cel pe care nu prea il pomeniti. o sa vina si ziua aceea.

      • Ex-Bancherul, nu stiu cata ironie este la ideea de a trai din ce produci. Prietena mea…asta face. Are gradina proprie, ceva oratanii, animale mari, etc. Cheltuielile sunt doar pentru utilitati. Este o munca titanica, la fel de bine rasplatita. A trebuit sa ii spun ca ii dau un pumn in cap, doar sa nu se apuce de un credit pentru masina…

      • @ Ioan:

        pe jumatate am zis de draci (ca m-a enervat Anka ca are dreptate in ce zice) pe jumatate am zis serios …

        ce am zis chiar e o solutie … ce sa mai faca oamenii in orase daca intreaga Romanie se dezindustrializeaza ?

        ma refer la oamenii adusi de Causescu cu forta la oras pentru marile realizari industriale ale socialismului ….

    • Monede de unde? Nu prea stiu sa fie dealeri de monede de aur si argint prin Romania, si nici nu stiu daca poti sa le aduci din state de exemplu, te lasa la vama cu cateva zeci de grame de monede cand iei avionul?

      • @ Adrian:

        nu, monede in sens de detinere de valori in diverse monede in cont.

      • @adrian

        pe langa clarificarea bankerului trebuie sa stii ca poti sa treci prin vami orice cumparat legal si declarat oficial.
        cum este si chestia aia cu 10000 euro sau $. poti sa transferi prin banka si 1 miliard daca sunt in cont (deci legali – caci imediat te intreaba cum bagi mai mult de 5000 in cont si peste suma aceea totul se raporteaza).
        poti sa cumperi prin agenti specializati si ti-i trimite acasa.
        numai nu le tine acasa si nu spune tuturor ca le ai.

  21. Din pacate agentul guie ne-a confirmat ce era deja stiut.

    Ca oamenii n-au bani, ca traiesc la limita, ca piata imobiliara se misca DOAR cu bani din viitor. Dar si ca atat timp cat va exista PC si vor mai exista fazani „calificabili”, toate cotetele expirate vor continua sa se vanda la preturi aberante.

    PC aparent nu se va termina niciodata, intrebarea este fazani mai sunt? Cati potentiali creditaci fara credit au ramas pentru a sustine cererea intr-o tara in care populatia scade oarecum dramatic?

    • @ Bio: ”PC aparent nu se va termina niciodata”

      se mai termina si asta , stai linistit …. o mica incapacitate de plata a statului si se rezolva.. crezi ca fondul ala tampon de 3,8-5 miliarde euro al statului e mare branza?

      tocmai a cerut inapoi UE fonduri in valoare de cateva sute de milioane , spre un miliard euro si mai are inca in evaluare (daca sa le ceara sau nu) fonduri in valoare de inca …15 miliarde…ati cititi bine: 15 miliarde euro. Si statul (care nu e BNR cu rezerva , e alta entitate) nu are banii astia… credeti ca e asa mare si tare statul roman? Ha! Va inselati….

      vad ca trebuie sa invoc magarii de genul asta ca sa se revina la normalitatea neinterventionista ….

      • Saracuta UE, dar bancile cui le protejeaza prima casa? Putem sa ramam saraci in curul gol, ai vazut, mai degraba se taie salarii cu 25% si se creste tva-ul decat sa se opreasca PC. Dar totul face sens, din pacate…

        Baronii locali ciugulesc si ei din imobiliare, e adevarat, dar crema a fost pentru export.

        „Statul” roman? El doar executa…

        Cat o sa ne mai amagim ca PC se va termina? Cel mult va fi inlocuit de un alt program cu efecte asemanatoare.

  22. „Prima teapa” se termina la sfarsitul lunii septembrie si cica se va reintoarce la anul, in luna martie. Asta i-a fost spus unui fazan cand s-a dus sa-si faca calculele de credit intr-o anumita banca.

  23. EB, avenirv, multumesc de precizari. Steve Keen zice ca sa stai pe cash-ul in care-ti iei salarul, ceea ce la noi in Ro e cam riscant… De acord cu EB, diversifici, mai pierzi acolo, mai castigi dincolo, insa dormi bine. La vreo zece ani dupa ce ajunge aurul la 2500dolari/uncie si pica in cap o sa cumpar si eu anual o moneda doua, acum e prea tarziu 🙂

  24. De locuinta asta ce ziceti?

    http://www.cardell-imobiliare.ro/detalii-apartament-la-casa-845.htm

    In centrul Oradiei, casa veche cu tavan inalt, pare usor de inchiriat ca sa produca venit. Sa nu sariti pe mine ca-s agent, sau proprietar, stau in chirie de cand ma stiu, insa ma gandesc sa ma diversific cum zice EB…;)

    • @ Adrian: e frumoasa si bie pozitionata.

      putin cam scumpa pentru Oradea.
      un 40-45 k euro ar face-o si mai frumoasa 🙂 .

      • Pai pot face un „lowball offer” pe la 42000 si vad ce se intampla 🙂

      • @ Adrian: da-o la 40 k euro sa ai spatiu de negociere pana la 42-45 k euro.
        daca o dai direct la 42 k euro te urca la 45 k euro fara sa rasufle/poate direct la 50 k euro.

        ia-l cu faze de genul ca e criza acum ca dai cash ca nu il pui sa astepte ca esti om serios ca aveai 35.000 si te-ai imprumutat la toate rudele posibile pana ai ajuns la 40 k euro si inca 2 k euro scoti de unde mai stii tu sa inventezi 🙂

        daca proprietarul are vise umede cu zeci de mii de euro nu trebuie sa fii tu cel ce-l satisface 🙂

        eu am o vorba in astfel de situatii : calca-l pe portofel 😀
        dar inainte de asta pune-i portofelul pe cap :))))))))))))

  25. @ banana

    pana cand nu vor exista legi stricte pentru mentinerea unei conditii decente a fatadelor, nimeni nu va face nimic.

    reabilitarile termice se platesc din banii nostri ai tuturor, indiferent daca stam la bloc sau nu.

    iata alt exemplu de ignoranta: blocul x de pe bulevardul magheru este consolidat de stat (compus dintr-un corp din anii ’20 si unul din anii ’30, vreo 8-9 niveluri…). 2-3 ani dupa consolidare statul vine si cere banii. a se tine cont ca platesc doar cei cu salariu peste cel mediu pe economie (partea celorlalti este suportata 100% de stat) in 30 ani fara dobanda. si sa vezi surpriza: NIMENI nu vrea sa plateasca. deci incepe un proces.

    traim inca in societatea cu mentalitatea „sa mi se dea”, „sa mi se faca”.

    toate astea sunt dezechilibre cauzate de „greaua mostenire” 🙂 nu uitati ca populatia bucurestiului s-a dublat intr-un timp foarte scurt cu tarani veniti sa lucreze la fabrici si uzine. restu s-au indobitocit pe parcurs.

  26. @ all:

    au inceput si astia pe bloomberg.com cu articole tembele …uitati unul aici in care un popa iranian este luat la picioare de o muiere ca i-a zis ala sa se acopere peste tot „conform traditiei” …. si aia l-a caftit 😀 😀 😀

    ce articol de bloomberg o fi asta …nu stiu 😀
    asta e articol de can-can , nu de bloomberg 😀

    http://www.bloomberg.com/news/2012-09-19/iran-cleric-pummeled-by-badly-covered-woman-after-warning-her.html

  27. @ all:

    ia priviti unde duce teoria constipatiei …aaa…conspiratiei 🙂
    si asta apropo de ideea ca nu ducem nimic sub pamant …ce viata trista trebuie sa fi avut omuletul asta 🙂

    http://www.gandul.info/magazin/saracul-bogat-traia-ca-un-pustnic-dar-avea-stiva-de-lingouri-de-aur-in-garaj-10094474

  28. Baieti!
    Vreau sa pun niste euro la dospit. Imi puteti recomanda o banca va rog?
    Stiu parerea lui Ex cu bancile romanesti…
    Am deja deschis RON la ING si ma gandesc valuta la Citi Bank. Ideea e ca nu am nici un fel de costuri la ei. Parca prea ma enerveaza tot felul de comisioane pe care le practica bancile la depozite…
    Ma risc prea tare?
    Mersi!
    Spor Florine, multmesc Ex pt posturile zilnice, BCA, Avenivr…
    P.S. – Eu sunt din cei care au invata economie de p aici 🙂
    Ca din facultate afara de Smith si Ricardo nu imi mai aduc aminte nimic..

    • @ Trai :

      🙂
      Cu placere.
      😀
      Eu nu-ti mai zic parerea mea ca o stii :D.
      .. hai sa ma dau obscur ca o fata mare in fata p**ii 🙂

      o sa-ti zic o parere dar nu e a mea , e a unor ziaristi obositi de la capital care au observat ei unde isi tina nea Iser Guvernatorul banii … si-i tine la BCR, ING si Citibank … e usor de inteles de ce o face astfel: BCR e „too big to fail” = probabil ca nebunii ar cere bani de la stat daca BCR ar avea probleme, ING e garantata de Banca Nationala a Olandei ca nu are capital social varsat in Ro, functioneaza ca sucursala a ING Olanda, si Citi e banca amicilor lui din SUA … nu o sa-l lase la greu 😉

      dar el isi tine banii in aceste banci datorita motivelor lui personale .. eu nu i-as tine banii la astia .. BCR e full de comisioane nesimtite si angajatii nu prea au auzit de customer care, ING are un concept care mie mi se pare simpatic cu self-bankingul dar pacat ca au dobanzi amarate si niste comisoane cam mari …in plus la ING transferurile OP interbank dureaza 48-72 ore in loc de 24-48 ore ca in alte banci .. nu stiu de ce .. probabil pentru ca ii plimba prin olanda sau pt ca au la dept plati mai putine sesiuni de decontare ..naiba stie…. iar la Citi … eu nu am prieteni 😀 cum are nea Iser asa ca nu am de ce sa am de-a face cu banca aia 😀

      • @Ex-Bacherelos
        Cele mai ok costuri mi se pare ca sunt la BT.
        Eu de asta stau la ei…
        Ce parere ai ? Mai stii ceva despre ei ?

      • @ Alexx:

        nu , nu m-am mai interesat de BT , sorry.

      • @Ex-Bancheru’ ..si eu vreau info despre BT, toata agoniseala o tin pe la iei.
        Am trecut recent pe Popa Tatu, si am vazut sediu la Banca Comerciala Feroviara, una din topul realizat de tine,dar.. iei nu prea au dezvoltata o retea nationala de sucursale,..si eu mai alerg prin tara si imi trebuie acces la ATM sau Agentie…

      • @ Taviano:

        nu mai stiu nimic mai nou de BT.
        ideea e ca si asta (BT) e o banca ok, bazata.
        oricum e mai amplu dezvoltata decat Feroviara.
        eu recomandat Feroviara , carpatica si cec-ul din perspectiva imposibilitatii retragerii capitalului (nefiind banci straine).

        dar ca retea de banci/atm-uri e clar ca BT e mai ok ca Feroviara.

      • e eronata informatia ca la ing dureaza 48-72 ore transferurile inter-bancare..daca e pana in ora 13 se face in aceeasi zi..

    • Poti incerca si cu Garanti B. au cursuri si dobanzi bune (lei si valuta) sunt veniti mai tarziu, nu au aberat dand credite imobiliare sa aiba belele pe cap, Pana anul acesta era cei mai nesemnificativi la costuri si daca clientii depun sesizari – propuneri chiar tin cont.
      Parerea mea :ING sunt rai la schimburi valutare, dobanzi!

      • @ MM:

        de acord ING sunt naspa.

        dar vezi ca Garanti are 1-2 bube in cap.
        ma refer la un produs de creditare special adresat bugetarilor lansat in piata inainte de taierile de salarii la bugetari.

        ei se gandeau ca atunci cand privatii dadeau afara in draci angajati, bugetarii vor fi constituit un bazin ok de clienti.

        si..pac! a venit taierea de salarii de la stat.

        am asa o banuiala ca cineva in Garanti de la departamentul concepere produse de activ si pasiv si-a luat niste castane in cap 😀 …

        asta nu inseamna ca garanti e nefunctionala ca banca.
        doar ca nu e cazul sa o scoatem din front in fata altor banci ca nu e cu nimic mai breaza ..

      • @ex-bancherule
        ce banci nu au ‘muscat’ din placinta numita bugetari fie prin produse directe fie prin indirecte? doar erau o paine de mancat de 1mil si ceva persoane!
        Daca nu ai date cati bugetari creaza probleme acum la GB eu zic ca nu are rost sa ne scarpinam de bube sau sa o aliniem cu altele care au bube. GB au avut si au profit ca pentru marimea lor, gradul in care sunt cunoscuti iar eu am spus ce poate profita de la ei omul obisnuit.

        Pentru CEC am un feeling ca pe acolo unii au pulsat pentru ‘prieteni’ ne aducem aminte nu-i asa de vechile banci ale statului. Sa ne mai aducem aminte si ce hal de sefi sunt pusi pe acolo cum si-au dat ei mana sa garanteze pentru FNI-ul lui Vantu.

  29. @Alpha123
    Nu imi mai poci nickname-ul!!!! E iha-ahi !

    -depozitare acasa – exclus

    -depozitarea oferita de o institutie fin/nefin afalta in .ch .sg .hk .jp .in .za .au verificata si rasverificata -acreditari/pareri clienti institutii care o verifica/membra a unor org cunoscute etc
    costuri depozitare/spread

  30. @EB: asa o sa fac, o sa negociez la sange. Mi-am pus la cale un plan bine gandit si o sa va tin la curent daca iese ceva.
    @TF: poti re rog sa stergi postarea mea in care am pus link-ul la locuinta? Nu as vrea sa se uite proprietarul sau agentul si sa stie ca am „un plan”.
    @Alpha, iha-ahi, multumesc pentru sfaturi, dupa ce va muri bula metalelor o sa ma gandesc si la asta.

    • @ Adrian :

      e ok.

      daca nu se lasa si se da mare si tare si dur si rau doar lasa-i numarul de telefon cu suma maxim acceptata (40.000 euro) langa si precizeaza-i ca poate se razgandeste in urmatoarele 2-3 luni pana gasesti ceva echivalent … 😀

      stiu ca sunt metode de kkt , dar functioneaza 😀

      hartiutza aia o sa il preseze pe creier crede-ma …

      retine-i numarul de tel si adresa proprietarului si roaga un amic peste vreo 2-3 luni sa il reoferteze cu 35.000 euro … e posibil sa cedeze si sa te caute el pe tine …

      @ all: ma iertati ca deversez pe aici tactici din’astea nesimtite…dar simt ca il pot ajuta pe Adrian 😀

      • Haha, imi plac tacticile astea, o sa ma distrez putin. Acolo in oras am multe rude, prieteni asa ca am pe cine trimite. Cand nu esti presat e foarte ok sa negociezi. Sunt foarte curios.

      • @ Adrian:

        ok 🙂 sa ne zici cum se termina povestea 🙂

        si nu te intimida de ce spume la gura o sa faca proprietarul ala …

        tu ai banul, tu faci pretul – asa trebuie sa gandesti indiferent de ce o sa zica nenea ala.
        si daca nu accepta ii dai 2,3 luni sa se gandeasca.

        si il presezi cu amici trimisi la cumparare 🙂 cu pret din ce in ce mai mic de la oferta la oferta .. 😀

        se numeste preluare agresiva 🙂

    • @ Marius N:

      il stiu pe nenea …am fost si eu la vizionare acolo. (cand l-am ofertat cu in jur de 60.000 euro cash – pragul minune PC – a inceput sa tipe la mine ca imi bat joc de el :)))))) )

      in rest un nene relativ civilizat si manierat.
      Doar ca are capul in punga cand cere banii astia. Nu o sa ii ia de la nimeni. Poate doar daca sunt bani falsi 🙂 .

      nu stii care sunt standardele lui sau in ce gaura de sobolan a trait sarmanul de i se pare „lux”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: