Paul Militaru – agentul imobiliar INTERLOP


 Acest articol constituie reclamă gratuită pentru agențiile imobiliare:

Marvis House Invest

http://www.imobiliare-marvis.ro

Vertex imobiliare

http://www.vertex-imobiliare.ro/

Agent imobiliar INTERLOP – Paul Militaru – 0721.965.254 ; 0752.835.345

paul_marvishouse@yahoo.com

De câțiva ani, prietenul meu bun, domnul D.C. ,  intenționează să-și cumpere o locuință în București.  Am reușit să îi temperez elanul de fiecare dată când era pe punctul de a o face, însă din când în când se mai duce să vadă câte un apartament.  Vrea să fie proprietar…

Așa a făcut și zilele trecute când după ce a sesizat că mai multe anunțuri de la mica publicitate, pe diverse site-uri, postate de mai multe agenții prezintă același imobil.  Și-a dat seama din imaginile condominiului și după celelalte repere unde se află și a bătut direct la ușa apartamentului,  la etajul 1.  Evident, dacă îți merge puțin mintea nu ai nevoie nici de hartă și cu atât mai puțin de un parazit care să te ducă de la puncul x la punctul y.

Îi deschide proprietarul din Apărătorii Patriei, îi prezintă apartamentul, discută de preț, se negociaza considerabil și rămâne ca acesta să scoată zilele următoare un extras de carte funciară pentru a lămuri situația juridică a imobilului.   Teoretic, tranzacția era destul de previzibilă urmând să se stabileasca pretul exact la semnarea precontractului având toate actele verificate de notar.

A doua zi, parazitul social pe nume PAUL  MILITARU care activează la agențiile MARVIS HOUSE  INVEST și VERTEX , îl sună pe proprietar pentru a programa o ”vizionare”.  Acesta îi răspunde că nu îl mai interesează întrucât urmează să semneze precontractul cu cineva și orice deranj suplimentar ar fi de prisos.   Agentul imobiliar explodează și nu înțelege cum este posibil așa ceva când el i-a mediatizat locuința și a fost acolo cu zeci de persoane.   Proprietarul îi răspunde că domnul D.C. a venit singur și că nu a fost adus de niciun intermediar.   Mai mult decât atât, vrând să îl asigure pe insistentul tupeist PAUL MILITARU de la MARVIS HOUSE  INVEST și VERTEX  de faptul că nu are nicio legătură cu viitorul cumpărător, îi dă numărul de telefon al domnului D.C. care s-a prezentat la ușă fără niciun parazit.   ( Evident, proprietarul apartamentului din Apărătorii Patriei este la fel de IMBECIL precum agentul imobiliar pe care eu, în locul său, l-aș fi aruncat la ghena de gunoi fără nicio altă precizare. )

Țineți-vă bine, prieteni !!!  Urmează paradoxul serviciilor real estate. Agentul imobiliar INTERLOP îl sună pe domnul D.C. și îi spune că trebuie să plătească neapărat comision.   Răspunsul vine prompt:  ”Domnule, mă cunoști de undeva, am semnat vreun contract, am vreo obligație față de dumneata ???” Dar HOȚULUI de HOȚ îi e frică și convins că prietenul meu D.C. și-a trimis în prealabil un prieten la vizionare explodează iar cu vorbe grele. D.C. îi închide telefonul, apoi primește următorul SMS de la interlopul  PAUL  MILITARU :

Știu cine ești. Dacă nu îmi plătești comision o să ai de-a face cu mine !!!   

Într-un interval de câteva zeci de minute îl sună iar, de mai multe ori, disperat, la miezul nopții ca un mafiot pe punctul de a-și executa victima dacă nu primește valiza plină cu bani…

D.C. , un tip liniștit, cu mult bun-simț și cu ani de școală mai mulți decât toată familia interlopului PAUL  MILITARU nu știa ce să facă și m-a sunat pe mine.  Eu am rămas siderat și l-am rugat să-mi dea imediat toate detaliile pentru ca astfel de nenorociți să nu mai existe în peisajul imobiliar românesc, pentru ca astfel de infractori să își reia locul la periferia societății – în fața caselor de schimb valutar sau în preajma  stadioanelor vânzând bilete la suprapreț.   Cu membrii galeriilor de fotbal pot avea relații extrem de bune, sunt convins.

Stimați prieteni, un nenorocit te amenință verbal și prin mesaje scrise fără să te fi văzut vreodată în viața lui.  Îți cere bani pentru un serviciu inexistent, fiind convins că are dreptul să bage mâna în buzunarul tău doar pentru că este agent imobiliar.  Nu știu ce contract are sau dacă are vreunul cu proprietarul apartamentului din Apărătorii Patriei dar știu că amicul meu pe care îl cunosc de 10 ani NU MINTE.  El nici nu e genul de om care să trimită pe altcineva la vizionare de la care să ia ulterior datele și să meargă DIRECT la vânzător fără obligații parafate.  Anii pe care i-a petrecut pe băncile școlii și în străinătate nu îi permit să coboare la același nivel (deși așa ar trebui) cu trepădușii din REAL  ESTATE.  Preferă să îi evite.

În România, pentru ca PROPRIETARII să accepte paraziții, aceștia din urmă fac următoarea propunere:  ”Acceptați să vă promovăm noi casa ?  Vom lua comision de la cumpărător, o să ne punem și noi 1 mie, două în plus la preț …” Dar ăsta nu mai e un serviciu pentru că avem un beneficiar care nu plătește și unul care nu… dorește… De asta am susținut și voi susține în continuare că 99,99 % din agenții imobiliari din România ar trebui trimiși la canal sau la școlile de reeducare.

Am spus-o de multe ori și o spun iar:  când un streptococ de agent imobiliar promovează o locuință el TREBUIE să fie în posesia unui contract de prestări servicii în baza căruia are dreptul LEGAL de se implica în vânzare.  Așadar indiferent că precizează în anunț calitatea sa de intermediar sau aflați ulterior că ați sunat la un parazit, spuneți-i că nu poate reprezenta pe cineva luând comision de la ALTcineva.  Pur și simplu stă în puterea dumneavoastră să eliminați trântorii din societate !  Reprezentarea cu ”taxare inversă” este o golănie, un abuz pe care nu-l veți întâlni în nicio țară civilizată.  Este felul în care agenții imobiliari din România se AUTOIMPUN câștigând sume considerabile bazându-se pe lipsa de reacție a celor mulți și proști.

Dacă în cazul prezentat mai sus ar fi existat un contract legal, o reprezentare exclusivă nu s-ar mai fi ajuns aici.  Dar în România neexistând cultura serviciilor de real estate (nici nu poate exista având în vedere șobolanii care practică această meserie) oamenii nu vor să plătească un comision inutil. La vizionări își prezintă singuri bunul imobil iar verificarea prealabilă și semnarea contractului se realizează la notariat, parazitul neavând nicio contribuție în acest sens:

http://www.anuntulcorect.ro/actele-necesare-unei-tranzactii-imobiliare

În mod normal, un agent imobiliar ar trebui să fie căutat de clienți în urma unui anunț de tipul:

” Agenția imobiliară X, având un portofoliu substanțial de clienți, oferă servicii de reprezentare pentru proprietarii de locuințe. Garantăm seriozitate și profesionalism…”

Sau:

” Agenția imobiliară Y, având o bază de date considerabilă, vă stă la dispoziție cu un personal calificat pentru a beneficia de cele mai bune oferte existente pe piață.”  –

 ***

În urmăoarele zile m-am văzut cu prietenul meu D.C., am văzut SMS-ul care m-a șocat efectiv și i-am spus că trebuie mers la POLIȚIE și că totul trebuie dezvăluit aici pe Tavanulfals.  I-am cerut permisiunea să fac o poză cu amenințarea respectivă în care să apară numărul de telefon al interlopului  PAUL  MILITARU.   A refuzat spunând că astfel de indivizi sunt periculoși și că oricum așa procedează majoritatea agenților imobiliari.  Fiind disperați că nu mai fac mii de euro pe lună ca în perioada Marii Specule Imobiliare, se poartă precum animalele sălbatice scăpate de la ZOO.

Nu am reușit să îl conving spunându-i că eu am sacrificat mii de ore din viața mea PRO  BONO  PUBLICO  iar el se teme și de umbra lui…    Am demascat de-a lungul ultimilor ani bancheri mincinoși, executori aflați mână în mână cu mafia speculanților care scoteau ulterior casele la vânzare prin Prima Casă, agenți interlopi și analfabeți, evaluatori  în afara oricărei deontologii profesionale etc.

Ce ar trebui să fac eu, Florin Lazăr, scepticul de serviciu al acestei lumi în declin, să bag capul în pământ precum struțul sau să ies pe stradă numai cu gărzi de corp ?   Nu, prieteni.  Tavanulfals este aportul meu la societatea în care trăiesc.  Este forma mea de REVOLTĂ într-un popor care a uitat că are coloană vertebrală.  Un nenorocit interlop nu mă va determina NICIODATĂ  să renunț la convingerile mele.  Asta o poate face doar pasivitatea și indolența dumneavoastră de care din păcate m-am lovit de prea multe ori.

Eu nu pot să fac ordine în multe domenii dar cel puțin în piața imobiliară pe care o cunosc, piață ale cărei șmecherii ordinare au ajuns până la nivel de PROGRAM GUVERNAMENTAL – Prima Casă pot să mă implic .  Orice naiv salvat din ghearele Mafiei Bancar-Imobiliare pentru mine este o misiune îndeplinită.

De ce am ajuns în halul ăsta de degradare ca popor, de ce avem sute de hoituri în parlament, de ce ne aruncă medicii banii pe jos pentru că le-am dat șpagă 300 în loc de 800 RON, de ce la un salariu mediu pe economie de 350 EUR plătim rate în valoare de 300 EUR la case în cadrul unui program guvernamental care-i protejează pe BANCHERI  ???

Pentru că oameni ca domnul D.C.,  refuză să aibă ATITUDINE.   Îmi povestea cu ani de zile în urmă unchiul meu din Germania că nu-și poate spăla autoturismul în fața casei pentru că l-ar reclama imediat vecinii la poliție.   Atunci nu înțelegeam ce înseamnă RESPECTUL pentru lege, respectul pentru vecini și mai cu seamă RESPECTUL  vis-a-vis de tine însuți. Poate că uneori acest respect are și valențe de TEAMĂ dar e imperios necesar.  Acum știu și îmi dau seama că poporul român e pierdut. El nu-l reclamă nici pe cel care face grătar pe balcon… Nu înțelegeam nici când eram cu același unchi în mașina pe care o conducea tatăl meu care atunci când l-a oprit poliția a preferat să-i dea polițistului șpagă 100 lei (era înainte de revoluție) în loc să plătească amenda 200 de lei.   Nici  explicația lui Reiner nu m-a convins atunci :  ” Din cei 200 de lei pe care îi plătești, statul va face ceva și pentru tine ca cetățean dar suta de lei va rămâne strict la polițistul care se va îmbogăți…”  Ce ar fi spus unchiul meu, cetățean GERMAN, legat de agenții imobiliari din România nu mai pot ști pentru că a plecat și el dintre noi chiar înainte de BOOM-ul din 2007-2008.

Poate că am depășit puțin sfera subiectului dar totul pleacă, prieteni, de la o înțelegere CORECTĂ a vieții, a societății, a raportului dintre om și lume.

Ce avem noi aici ??? Un proprietar imbecil de coteț comunist care acceptă să colaboreze cu un intermediar interlop având convingerea că pentru aceste pseudoservicii va plăti ALTCINEVA adică potențialul client (care în cazul de față a ajuns la imobil prin deducții logice, ajutat de prostia mai multor agenți care s-au dat de gol prin anunțurile publicate).  Din păcate, ”clientul” despre care vorbesc, care până zilele trecute mi-a fost prieten, nu este în stare să ia atitudine vis-a-vis de o problemă care îl privește personal.  El este din păcate prototipul perfect de român pentru care proverbul ”capul plecat sabia nu-l taie” a devenit principiu existențial, condiție sine-qua-non a supraviețuirii în societate.

După ani de zile în care l-am oprit să facă greșeala de a cumpăra la valori speculative, domnul D. C. a ales să-mi răspundă cu indiferență…  Să facă plângere penală pentru amenințare ???? Ho ho, nici vorbă.  El nu acceptă nici măcar publicarea mesajului de tip MAFIOT primit de la INTERLOPUL  Paul Militaru – ajentul care pretinde partea leului …  A trebuit să ajung la jumătatea vieții și să mai pierd un prieten ca să înțeleg că educația și bunul-simț, dacă nu sunt dublate de ATITUDINE, nu reprezintă NIMIC.

Odata demascat ca fiind o nulitate, raporturile cu acest prieten nu numai ca trebuie sa inceteze imediat dar si trecutul comun se caseaza in intregime. Asadar procesul nu i-l facem in fond aceluia ci noua insine fiindca e greu de admis ca cineva poate deveni radical altul decat era de la inceput… astfel, eroarea in alegere a fost fara de scuza.

Alexandru Paleologu – Despre lucrurile cu adevărat importante

 Cu regret că sunt nevoit să revin la imaginile cu Mitică Popescu (Cârjoi) din filmul Rămânerea, vă prezint iar o stare de spirit. E a mea:

 P.S.    Vă asigur, domnilor de la Marvis House Invest și VERTEX IMOBILIARE de întreaga mea considerație și vă promit că veți avea sprijinul acestui mediu de combatere a Mafiei Bancar-Imobiliare  ori de câte ori va fi necesar…

Totuși, atât eu cât și zecile de mii de cititori Tavanulfals, așteptăm explicațiile dumneavoastră cu privire la INTERLOPII pe care îi angajați ca să amenințe cetățenii.  Credeți că ar trebui să plătim o taxă de protecție, noi cei care nu dorim pseudoservicii de intermediere imobiliară ???

Posted on 3 Septembrie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 73 comentarii.

  1. Poporul asta al nostru e educat in spiritul fricii de mic. Oricum, amicul tau ar fi trebuit sa invete daca a fost pe afara ca se poate trai si fara capul plecat.. De fapt viata nici nu merita traita cu capul jos. Confortul de moment si nepasarea nu iti aduc atata satisfactie ca faptul ca macar ai incercat sa faci dreptate, sa ajuti pe cineva. „ferice de cei flamanzi si insetati dupa dreptate”!

  2. La ora la care scriu, nu pot dormi din cauza unora care asculta manele din sectorul 6! Si nu este pentru prima data cand se intampla asta! Noaptea manele si ziua picamer asta experimentez de cateva luni de cand m-am mutat aici!
    Din fericire stau cu chirie si doar pentru o perioada scurta (am casa in constructie)!

    http://www.urbaniulian.ro/2009/07/31/solutii-impotriva-vecinilor-nesimtiti/

    Am citit aici si mi-am dat seama ca in Romania nu exista solutii de pedepsire a nesimtitilor, intrerlopilori etc.

    Cel mai bine in Romania este sa-ti cumperi cateva hectare de teren si sa te muti fix in mijloc, astfel scapi si de zgomot si de nesimtire!

    • @ Dany

      Articolul lui Florin este despre atitudine. IA ATITUDINE! Te deranjeaza noaptea manelistii? Suna la politie! De fiecare data cind esti deranjat. Daca civilizatie de bun simt nu se poate, se poate cu legea si cu amenda. Daca nu faci nimic, vei fi deranjat in continuare! Si nu numai de manelisti… Ideea e ca nu fiecare dintre noi se poate inchide intr-un palat de sticla si, oricum, nu ne putem izola total de restul lumii. Si noi, cei minoritari intr-o tara de manelisti, avem drepturi care trebuie respectate! Revolta-te, ia atitudine!

    • Si eu am langa mine manelozauri care mai dau muzica tare.De fiecare data am chemat politia.Vecinii se tem sa cheme politia de dragul masinilor din parcare(cica le zgarie)
      Basca ca i-am facut urari de valoare cu .uța in gatul lui si el ma injurat de mama….i-am spus mamei ce urari i-a facut manelozaurul .eh a dat ochii cu el si dupa aia o tinea numa in sarutmana cand se intalneau in scara blocului

      Suntem sclavii tuturor,nu mai avem identitate si nici atitudine

  3. „… să înțeleg că educația și bunul-simț, dacă nu sunt dublate de ATITUDINE, nu reprezintă NIMIC.”

    Cred ca fraza asta ar trebui spusa in scoli la inceputul orelor si la inceputul fiecarui jurnal de stiri la TV. Poate-poate asa ar mai fi o sansa pentru trezire…

  4. este o nesimtire sa stai cu nesimtiti care asculta manele, deci o meriti.

  5. @Florin

    Excelent articolul!

    Imi pare rau ca ai pierdut un prieten vechi. Cred si sper ca se va intoarce la tine cind va constata ca ai avut dreptate. Prietenul tau nu va scapa usor de amenintarile individului, s-ar putea sa ajunga sa-l reclame la politie cind nu va mai avea liniste zi si noapte. Aceeasi frica il va impinge sa se duca la politie :).

    Eu nu mi-am ales intimplator nickname-ul de pe blog. Initial numele meu de pe blog a venit de la faptul ca nu m-am lasat pacalita de mafia imobiliara, dar constat zilnic ca are conotatii mult mai adinci. Incerc si ma lupt in fiecare zi de a nu ma lasa pacalita de societatea in care traim, de a nu ma lasa pervertita de mizeria (morala in primul rind) care ne inconjoara.

    P.S.Te admir si mai mult pe zi ce trece, pentru ca esti un om de o calitate deosebita. Iti simt amarul si te inteleg foarte bine. Nu te lasa invins, orice ar fi, esti un luptator. Conteaza enorm sa pui capul linistit pe perna ta in fiecare seara, respectindu-te ca OM si ca ai incercat si facut tot ce tinea de tine pentru a trai intr-o lume normala.

  6. un articol foarte bun!

  7. @Florin, all

    nu mai fiti copii,
    sigur ca e nevoie de atitudine solida, insa exemplul acesta NU e bun.

    O „poza” a mesajului primit de la interlop nu ar fi convins pe nimeni, stim cu totii cat de usor/repede se pot altera imaginile pe calculator.

    • Fotografia respectiva era pentru TF iar plangerea penala pentru politie. De ce nu e bun exemplul ? Cuvantul meu de moderator ar trebui pus la indoiala ? Eu cred ca cine intra aici o face tocmai pentru ca blogul este un mediu liber de manipulare si minciuna… Mister Alexx, il cunosc pe D.C. de vreo 10 ani… Am vazut amenintarea cu ochii mei si cunosc povestea personal. Oricum, mesajul e salvat. M-as bucura ca ajentul imo Paul Militaru sa incerce si cu mine niste metode de intimidare…

    • Tocmai Florin,
      Noi care intram zi de zi avem incredere in tine, nu ne mai trebe „poze”…

      CEILALTI insa,
      pe care incercam sa ii convingem prin ARGUMENTE si ATITUDINE, nu au cum sa aiba aceeasi incredere, iar o poza a unui sms nu cred ca ajuta cu ceva.

      De asemenea, o asemenea „dovada” nu prea e usor de admis ca proba la Politie.

      Just my opinion, of course.

      • @ Alexx

        Aminteste-ti doar ca Sorin Ovidiu Vantu a scapat de FNI si a fost infundat de un SMS de amenintare la adresa lui Sebastian Ghita de la Realitatea… Eu cred, cu scuzele de rigoare, ca aici tu esti cel naiv… Ne-am obisnuit sa credem ca escrocii sunt greu de combatut.

      • @ Alex

        Sa nu crezi ca sms-urile sint ceva chiar atit de personal 🙂 Daca crezi ca le ai doar tu in telefon, te inseli. Sint inregistrate la compania de telefonie (cred ca intr-o forma criptata) si cu mandat de la politie se poate afla ce te-ai conversat tu cu mama, iubita sau oricine. Nimic nu e secret, totul se afla. Un alt mic motiv sa avem constiinta curata :).

      • @nepacalita
        stiu,
        dar accentul cade pe „mandat”.

      • @ Alexx

        Cazul pe care l-a expus Florin este de mandat. Nimeni nu are dreptul sa ameninte pe nimeni, iar cind o face trebuie sanctionat prin lege. Avem drepturi, iar acestea sint reglementate prin legi. Indiferent cum este o lege, atita vreme cit ea este in vigoare, trebuie respectata. Pentru ca altminteri este un haos si legea junglei daca fiecare isi face dreptate dupa capul lui. Si platim degeaba institutiile statului sa ne apere drepturile, daca noi nu facem nimic pentru a le sesiza atunci cind ni se incalca drepturile. Cu riscul de a nu primi un raspuns pe masura asteptarilor de la institutiile statului, acestea trebuie „pistonate” de noi, simplii cetateni, pentru a le trezi din amortire si din statul degeaba pe banii nostri, ai contribuabililor. Iar asta n-o putem face decit prin atitudine. Ii admiram pe nemti, pe altii, dar in tarile astea cetateanul simplu stie care ii sint drepturile si se bate pentru ele. Romanii au uitat ca au drepturi si daca n-au uitat, nu se obosesc sa lupte impotriva incalcarii lor. E vremea sa ne trezim din amortirea asta!

      • @nepacalita,
        acum 2 ani am „pistonat” cat am putut atat Vodafone cat si Politia sect 6 pt a afla cine trimite mesaje de rahat prietenei mele [vroiam sa aflu identitatea celui care trimitea, in cazul in care ar fi fost pe abonament]
        Nu am obtinut nimic.
        Poate nu am stiut sa ma descurc, nu stiu.
        Dar stiu si pe altii care au avut aceeasi problema si … au incercat … si… nu au obtinut nimic.

        Mesajul meu era sa nu mai visati la cai verzi pe pereti.

      • @All

        Sal’tare dragii mei si bine v-am regasit !

        Ce vara frumoasa ! E adevarat ca cele mai frumoase vacante sunt cele de pe timp de criza …..

        @Ex

        Vaz’ ca te carabanesti la Vama. Nu e rau dar ai ratat putin ….momentul. Dimineata te cam strange cojocul iar seara tre’ sa-ti pui ciorapi de lana. In rest e OK, pe la ora 2 merge si de-o baie si neaparat sa „onorezi” cherhanaua aia din nordul Vamii, pe la ora pranzului cand e gata borshul, icrele frecate si chefalul sfaraie pe plita cu legume langa el.
        Lasa vodca aia industriala de rahat si cere o rakia bulgareasca si niste ceapa fidelutza ca sa-ti „acompanieze” icrele la deschidere.

        @Alexx,TF, all

        Alexx are dreptate cand sugereaza ca „organele abilitate” de cercetare penala sunt de acelasi nivel profesional ca si cadrele didactice romaneshti care pregatesc elevi timp de 4 ani pentru a performa apoteotic la ……bacalaureat.

        In egala masura politzienii, procurorii si finalmente judecatorii sunt de renume …european.

        Sa nu uitati niciun moment ca din punct de vedere al competentei si eficientei politzienilor si al justitiei, in Europa, doar bulgarii ne mai „intrec”. Cu putin efort ii depasim si pe astia la prostovanie si suntem pe locul 1. Sau i-am si depasit ca aia vor intra in Schengen.

        A avea incredere in eficienta si competenta „organelor” romanesti, cu accent pe politisti si procurori, denota o mare naivitate. De altfel, in ultima vreme, a si iesit la suprafata, pe langa incompetenta cronica si „colaborarea” lor stransa cu interlopii.

        Succesele si „iureshurile” de ultima ora din RO sunt determinate de actiunile directe si imixtiunea brutala in treburile interne ale FBI, Secret Service, servicii de informatii …..etc. Avantajul de a fi devenit …colonie.

        Ar fi foarte prudent din partea voastra sa priviti cu maxima suspiciune orice vietate care activeaza ca procuror sau politist.

        Sorry pentru dezamagiri dar blogul asta nu e pentru „povesti cu pesti”.

      • Tavane, imi pare rau ca ti-ai rupt relatia cu un prieten care dura de 10 ani, nu stiu daca ai procedat chiar bine… ideea e ca in ziua de azi increderea in oameni e un lucru din ce in ce mai rar, iar intre prietenii de genul asta exista asa ceva!
        Poate omu’ e mai docil sau stie din experienta ca Politia n-o sa faca nimic…

        Despre solidaritatea impusa cu forta din Germania, nu zic ca n-ai dreptate, dar crede-ma pe cuvant ca nu ti-ai dori o societate ca-n Germania! Nu vreau sa intru in detalii… OK, nici ca-n Romania nu e bine cand nimeni nu e solidar cu nimeni dar nici ca-n Germania unde sa-ti fie frica de vecini ca cheama politia cand faci un dus la 3 noaptea!

        SOV s-a bazat saracul pe un zvon venit din pulime ca e un model de Nokia mai vechi care nu poate fi ascultat…s-a inselat 🙂

      • @ IOU & BCA

        Ofiterul de la sectia de politie este obligat sa il cheme pentru declaratii si se va intocmi un DOSAR. Eu nu zic ca interlopul Paul Militaru va ajunge imediat la Rahova sau la Jilava dar in mod cert data viitoare se va gandi de doua ori inainte sa ameninte cetatenii din fotoliul Marvis House Invest sau Vertex Corporation… Atitudinea despre care vorbesc eu este importanta nu atat pentru solutionarea LEGALA a unui caz evident de INTIMIDARE ci pentru a pune cu botul pe labe niste scursuri sociale aflate la limita dintre om si animal care cred ca isi permit orice.

      • @TF

        Agentul de politie de la sectie sau procurorul de serviciu de la parchet (depinde unde preferi sa depui plangerea) sunt obligati sa primeasca plangerea si sa dea un numar de dosar.

        Cam in termen de maxim 2 saptamani vei fi chemat sa dai o declaratie prin care sa explici din nou (la fel ca in plangere) ce anume s-a intamplat.

        Apoi vei incepe sa astepti, …..1 an,….2 ani …..etc. 4 ani ….

        In timpul asta dosarul cu plangerea si declaratia ta va ajunge in fata vreunui procuror competent (neaparat „competent”) care se va intreba „ia uite si la nebunu’ asta ce plangere ciudata a facut !”

        Daca in urmatorii ani nu intervine „ceva” – vreun FBI sau altceva care sa arate ca de pe acel nr. de tel nu numai ca a fost hartuita prietena lui Alexx dar a si fost accesat vreun cont bancar neautorizat prin internet bannking, atunci cam dupa vreo 5-6 ani de zile vei primi de la parchet vreo hartie precum ca dosarul a fost trecut in „evidenta pasiva” din lipsa de dovezi (numarul era pre-pay).

        In momentul in care dupa 5-6 ani vei primi hartia de la parchet, iti vei pune ochelarii ca s-o citesti (sorry, vei avea alta „etate”) si iti vei aminti cu nespusa placere de vremea tineretii cand muscai din zabala si credeai in eficienta si competenta (mai ales „competenta”) politistilor si procurorilor romaneshti. Deh ! …..vremea tineretii ….

        Iar pistonarea = zero

        P.S.

        V-as ruga sa nu va lasati indusi in eroare de activitatea DNA care in mod evident a reusit sa enerveze pe toata lumea prin modul corect/crud si insistent cu care aplica legea. Si mai au la dispozitie si o multime de „resurse” atat de la servicii secrete romanesti cat si straine (inclusiv USA).

        Distanta dintre un procuror DNA si unul „de cartier” la care apelati voi este aceeasi cu distanta dintre TF si un melc codobelc.

        Iar procurorii DNA sunt foarte putini.

      • @ Alexx

        Macar ai incercat, ai facut ceva. Asta inseamna ca esti un un care ia atitudine. Imi pare rau ca prietena ta si tu ati trecut prin asta. Unii nici macar nu incearca sa-si apere drepturile, vezi prietenul lui Florin. Daca fiecare dintre noi am face ceva, cit de mic nu cred ca nu se poate schimba ceva pina la urma… Oricum, mi-e mult mai bine sa cred in caii verzi, decit sa nu cred… Asa ca prefer sa cred 🙂

      • @nepacalita

        „Oricum, mi-e mult mai bine sa cred in caii verzi, decit sa nu cred…”

        Draga mea esti libera sa crezi in ….ce vrei. Si trebuie sa iei in serios faptul ca si Mos Craciun s-ar putea sa existe.

        Ceea ce a patit prietena lui Alexx e deranjant dar oarecum derizoriu.

        Gandeste-te la kkt-ul ala de criminal in serie prins saptamana trecuta la Otopeni.

        Mai omorase si violase vreo 4-5 femei (romance), a fost arestat un timp si apoi a fost eliberat.

        De pe cadavre si de pe fetele violate au fost recoltate probe biologice. Au fost recoltate probe biologice si de la prostovanul ala. Dar pentru ca nu au fost bani la militie ca sa plateasca analizele ADN , criminalul a fost eliberat.

        Autoritatile romane competente i-au creeat posibilitatea si conditiile de a o viola si omori si pe tanara aia japoneza venita in Romania ca sa predea japoneza la Craiova.

        Daca s-ar fi lucrat eficient si competent de catre „organe” s-ar fi irosit nesperata sansa de siluire si ucidere a fetei din Japonia.

        Dar de ce nu s-au facut anlizele ADN ?

        Pentru ca nu au fost bani.

        Cati bani ar fi trebuit ?

        Pai o analiza ADN la IML, pentru public, e 2000 lei. Pentru „organe” e mai ieftina ca au alte contracte.

        Era scump ! Trebuiau facute analizele ADN pentru toate victimele.

        Fals ! Era suficient pentru o singura victima. Daca analizele ieseau pozitive il puteai aresta si avandu-l la beci mai strangeai bani de restul analizelor. Hmmmm ! Buna idee !

        Pentru fata aia din Japonia a fost „cronica unei morti anuntate”. Fata era moarta de cand s-a inscris in AIESEC si s-a hotarat sa vina in Romania.

        Mai mult, sunt convins ca daca nu s-ar fi intamplat uciderea fetei din Jap, boul ala ar mai fi fost liber si azi. Fiind cetatean strain s-au creeat niste presiuni asupra „organelor” din colonie.

        Nepacalita, hai sa facem fiecare ceva „mic” ca sa nu se mai intample asa ceva !

  8. Buna ziua ! i-am povestit sotului meu intamplarea si eram aproape convinsa ce o sa spuna: as fi mers la politie ! asta a si spus si sunt multumita. Eu poate as fi ezitat, in numele meu, dar pe el l-as fi sustinut. Cum sa primesti amenintari pentru ceva in care nu esti implicat, in plus sa iti fie frica sa te aperi pentru ceva ce nu ai facut ? sa lasi sa treaca pe langa tine asemenea marsavii ? probabil ca prietenul a si renuntat la tranzactie de frica interlopului care ii cunostea „noua” adresa. Imi pare rau ca ai pierdut un prieten, si mie mi s-a intamplat de curand, tot din motive de conduita morala. Cred ca nu exista multi romani care sa schimbe ceva, insa nu din cei voluntari ca tine, ci din cei care reactioneaza cand sunt calcati pe coada. Cum este sotul meu. Te sustinem si te urmarim in continuare.

  9. Tare de tot ce sa zic!!!
    De ce nu vorbeste cu acest interlop prietenul tau ca ii da acel comision si ne intalnim vreo 50 de oameni care citesc blogu si ii futem o bataie!O solutie pentru meltenica care se potriveste ca o manusa!

    • Mi-ai luat vorba din gura. Bataia e rupta din rai.

      Nu sunt un om violent, dar cateodata nu ai incotro.

      Eu insumi povesteam acum cateva luni aici cum am fost la un pas sa linsez un agent care imi cerea comision mie, in calitate de chirias.
      Pana atunci crezusem ca astea is basme, imi spuneam ca nu are cum sa existe asa ceva, sa imi ceara mie cineva un comision pentru un serviciu inexistent (faptul ca raspunde la tel in numele proprietarului si deschide usa la intrare).
      Ei bine, cand am vazut ca respectivul agent imi baga sub nas ca sa semnez un contract de vizionare, avand stipulate comisioanele din contractul de inchiriere(o chestie extrem de dubioasa, la limita legii cred) am facut un atac de nervi in plin bulevardul Tineretului de mai aveam un pic si il muscam pe ala de cap.
      Cum spuneam, nu is un om violent, dar cand il vedeam pe ala cum incearca el sa ma prosteasca pe fata, mi se urca sangele in cap. Era ca si cum il prinzi pe un in pragul usii casei cum iti cara televizorul si iti mai si cere sa ii tii usa.

      Eu bag mana in foc ca politia nu s-ar sesiza daca respectivul agent s-ar lovi intamplator pe strada de niste bucati care vin spre el.
      Acum vreo luna l-am prins pe un individ la furat de legume la mine in gradina la tara. I-am futut o mama de bataie si apoi am fost la politie sa declar furtul. Politia m-a intrebat daca l-am aranjat bine pe respectiv.
      Nu instig la violenta, dar cand legea e stramba, e necesar sa o calci.

    • @ AlexP

      Golanul Paul Militaru e obisnuit cu bataia. Din mesajul lui de amenintare e limpede ca se simte bine intr-o atmosfera de tip PELUZA SUD… Traim totusi intr-o societate si platim taxe si impozite. De ce sa instauram anarhia ?

  10. Ca e sarit de pe fix agentul e sigur.Cred ca nu mai avea bani de pastile, si i-a recidivat boala.Eu, depinde in ce toane ma prindea rezolvam in doua feluri
    1. adaugam numarul lui pe reject listul telefonului meu, dupa ce ii explicam ca mie nu mi-a prestat nimic, deci nu ii sunt dator cu nimic
    2.de pe un numar prepay si cu ajutorul unui prieten ceream o vizionare, la care ma prezentam cu un boxer in buzunar.Restul e cancan…il lasam fara colti si cu telefonul adanc infipt in anus.

    Faza cu politia nici nu cred ca intra in discutie, oricum nu cred ca fac ceva.Cand mi-a fost sparta masina prima intrebare era daca am Casco.Ce sa mai zic.Pana nu te omoara cineva nu se baga.La spital era un scandal cu ceva tigani: a murit puradelul si au vrut sa bata asistentele.Portarii au chemat politia, iar prostii se uitau cum sparge tiganul usa de termopan, ca n-are ce sa-i faca.Arma si catusele, sau bastonul nici nu intra in discutie.Sunt pentru decor.Dar daca ma ameninta cioara pe mine, si ii trageam un scaun in cap ori ii dadeam un shot de vreo 400 jouli cu defibrilatorul vezi ce ma trezeam dand cu subsemnatul la sectie.

    In orice caz daca imi zicea altcineva intamplarea nu-l credeam.Dar Romania este tara tuturor posibilitatilor.

  11. Interlop pe dracu’…
    Mai degraba o haimana infometata si plina de tupeu.
    Macar de-ar citi cei care l-au angajat si l-ar trimite la plimbare.

  12. o poza cu ajentu ?.

    • @ Maria

      Daca vrei sa-l cunosti, ai numerele de telefon in articol 😉 Oricum, incepand de astazi este mult mai vizibil pe GOOGLE. Sunt convins ca in curand va atinge apogeul carierei de intermediar imobiliar…

  13. Nu e o noutate ce citesc aici. In oras la mine chestii de genul asta se petrec de mult timp. De exemplu, daca indraznesti sa participi la o licitatie – apar instant cativa negriciosi cu burti si cefe late care te ameninta si fac presiuni sa nu licitezi. Iar executorii sunt mana in mana cu agentii – daca ceri inlaturarea negriciosilor ti se replica „licitatia e publica”.
    In cazul de fata eu vad 2 variante:
    1.Cazul sa fie mediatizat bine in presa(chiar si scrisa) dar nu neaparat cu numele agentului, ci cu numele firmei.
    2.Aranjarea situatiei astfel incat agentu` sa primeasca „comisionul” in bani marcati cu „santaj”.

    Evident exista si variante mai la limita legii, accidente care se pot intampla oricui; sa mai arde o siguranta, mai faci o pana, mai cade ceva de sus……

  14. Eheeee,da nu stiti cand e smardoiala intre agenti
    Unul are clientul iar celalalt terenul/casa.Se fac actele la notar si dupa aia cel mai ciumec dintre ei ramane cu tot comisionul…il tepuieste pe fratele sugativa.nu impart comisionul decat in foarte putine cazuri
    un coleg de munca a fost agent in perioada de boom.imi povestea ca veneau cienti si cumparau ca oile,nu depunea nici un efort,erea omul potrivit la locul potrivit…erea suficient sa arate fumeii ca apartamentul are dressing,urmatoarea orire a clientilor isi avea capatul la sediul banci pentru acordarea creditului cat mai repede…nu conta suma daca apartamentul avea dressing
    Multi parinti si-au nenorocit copii si multe neveste au convins sotii sa faca credit de 150.000e pe un apartament..prin simplu motiv ca are dressing si e de lucs

    la inceput il mai intrebam cate ceva si ramaneam uimit de ce imi povestea
    Cum sa nu fie bine ca agent in anii de boom in contidiile in care omu si-a cumparat un apartement de 2 cam si masina noua de 20-22000e, mergea 2 week-end-uri pe luna la plimbare in marile capitale europene
    S-a lasat fiind fortat de imprejurari(lipsa tranzactii) mai ciugule o data la nu stiu cate luni cate ceva dar….maruntis
    Cati dintre cei cu diploma de bac au castigat 30-40000e pe an?
    acum sunt muribunzi…mai supraveituiesc atat cat pot doar de dragul vremurilor trecute

  15. @tavanulfals
    Salut Florin!
    Am si eu o intrebare: Te-ai interesat daca proprietarul
    apartamentului si-a vandut dreptul de vanzare in totalitate agentului imobiliar??? caci daca a facut-o , atunci nu te mai inteleg de loc!
    Cu respect Valentin
    P.S. Multi cetateni care asi doresc sa-si vanda aprtamentele prin firme mobiliare nu sant atenti ce semneaza!!!

    • @ Valentin

      Nu exista niciun contract de EXCLUSIVITATE. Daca ar fi fost asa, parazitul nu ar mai fi amenintat telefonic si prin SMS. Ar fi mers direct la un avocat… De ce crezi ca acum, la mai bine de 24 de ore de la mediatizare, nu exista nicio explicatie publica a celor de la Marvis si Vertex ?

      Mai mult decat atat, daca ar fi existat un contract de servicii exclusive cum e posibil sa ceri comision de la altcineva ? Cine e beneficiarul ??? Repet – Reprezentarea cu TAXARE INVERSA este o GOLANIE ORDINARA !!!

      Valentin, trepadusii imobiliari au preluat stafeta de haimana tupeista de la sefii lor pe care ii iau ca modele existentiale. Am prezentat anul trecut cazul cocalarului umflat de la ARAI a carui agentie imobiliara posta numai anunturi de tip BLIND ADVERTISING…

      Tu chiar nu stii ce inseamna INTERMEDIERE IMOBILIARA in Romania ?

    • @ Valentin

      Priveste in materialul urmator atitudinea parazitilor cu state vechi in peisajul romanesc de real estate… Sa-i vezi ce atitudine au cand li se sugereaza sa renunte la DUBLA PARAZITARE… Uita-te atent la golaniada de mai jos; la minutul 24;40 il vei observa pe parazitul sef de la RASIG (daca nu ma insel) care nu accepta comision doar de la cel REPREZENTAT… S-a obisnuit cu prosteala:

    • Chiar daca ar fi existat clauza de exclusivitate, din moment ce CUMPARATORUL nu are nici un contract semnat cu agentia imobiliara, atunci nu exista nici un temei legal in baza caruia CUMPARATORUL sa fie obligat la plata unui comision.

      OUG nr. 174/2008
      Art. 99. – Agentia imobiliara nu poate solicita din partea consumatorului plata comisionului in oricare dintre urmatoarele situatii:
      a) cand intre consumator si agentia imobiliara nu este incheiat un contract de intermediere;

      • @ renderman

        Eu știu asta, renderman. Știe și Valentin dar probabil e din breaslă. Dar ce facem cu poporul, cum îl scoatem din starea vegetativă de acceptare a tuturor infractorilor ca să-l repunem pe linia condiției de OM. Tu ai o audiență probabil mult mai mare decât mine și știi cât e de greu să schimbi ceva la nivel de mentalitate colectivă.

        Câți dintre cititorii noștri care vor suna mâine pentru un anunț postat de un parazit vor ști să-i spună că din moment ce mediatizează locuința respectivă înseamnă că are deja comision de la cel pentru care prestează serviciul și ei nu-i dau NIMIC ???

      • @tavanulfals
        E greu sa schimbi mentalul colectiv, insa chiar daca am deschis ochii catorva zeci de persoane si tot e ceva…

  16. danut dobre asta care tine prezentarea respectiva se plimba inainte si inapoi mai rau ca un aurolac de la gara de nord,
    Are omul handicap grav

  17. Off…o păsărică mi-a spus la ureche ca agentul Paul Militaru a primit un sms de incurajare într-un limbaj prea puțin academic 😀

    Ii urez la mai mare!

  18. @TF

    in america de nord daca discuti cu un agent (deci numai discuti, inca nu ai incheiat un contract scris) si apoi gasesti tu insuti un client (daca vrei sa vinzi) sau un vanzator (daca vreis a cumperi) legal esti obligat sa mergi prin agent. asta daca agentul te duce la tribunal si acolo recunosti ca ai discutat cu agentul (notiunea de intelegere verbala este puternica aici). asa este pe aici.
    nu stiu cum este in romania dar daca se ajunge la tribunal si proprietarul recunoaste ca a vorbit cu agentul; si se aplica tipul de legislatie din america de nord, situatia este mai complicata. mai ales daca agentul aduce articolul acesta si arata ca prietenul a folosit un anunt al agentului, deci a folosit indirect serviciile agentului.
    dar nu stiu cum este in romania.
    oricum agentul este mai usurel caci nu are ceva scris cu proprietarul dar a publicat anuntul, poate de foame…

    • @ AvenirV

      Cred ca ai cam uitat limba romana… Pe mine nu ma intereseaza ce intelegere verbala a avut parazitul cu proprietarul imobilului. Stiu ca nu exista niciun contract de exclusivitate, nimic scris. Iar daca ar fi existat, parazitul Paul Militaru ar fi trebuit sa il actioneze in justitie pe proprietar. Sa percepi comision unui om pe care nu il cunosti si care nu a apelat in viata lui la tine este paradoxul real estate-ului… Daca il mai si ameninti inseamna ca ai niste probleme la mansarda…

  19. nou minim istoric la „imobiliare put rau” pe tzara: 967 €/mp

    baetii prepareaza umflarea de septembre.

  20. @ Tavanulfals,
    Salut Florin!
    Din pacate nu am avut posibilitatea sa muncesc pe piata imobiliara din Romania dar mare difernta nu este!!! .
    Deci inteleg din spusele tale ca te-ai informat si ca vanzatorul imobilului nu a avut nici un fel de contract semnat cu firma IMOBILIARA !?
    Cu respect
    Valentin

    • @valentin, daca eu fac un contract cu Florin in care stipulez ca tu trebuie sa-mi platesti 100.000 E, imi esti dator cu suma de bani sau nu? Hai ca nu e greu 😉
      Daca VANZATORUL a avut contract cu AGENTUL, atunci singura problema este a VANZATORULUI. Si retine ca pentru a putea cere o suma de bani de la VANZATOR in cazul in care VANZATORUL a vandut apartamentul unui CUMPARATOR ocolind agentul, contracrul intre AGENT si VANZATOR trebuie sa cuprinda CLAUZA DE EXCLUSIVITATE.

    • @ Valentin

      Scrii cumva din orient ? Intreb avand senzatia ca esti turc, nu intelegi nimic… Desi pari a avea user de neamt… Ce contract de exclusivitate sa aiba cand l-a sunat pe cumparator si l-a amenintat fara macar sa-l fi vazut vreodata ??? Repet, chiar daca ar fi existat un contract el nu avea nicio treaba cu amicul meu care s-a dus singur la proprietar. Exclusivitate pe banii altuia ???

      Mai mult decat atat, chiar daca ar fi existat un contract de exclusivitate, nu avea dreptul sa ameninte. Problemele se rezolva in justitie !!!

      Valentin, parazitii astia sunt invatati sa castige bani cu JAPCA. Se bazeaza pe teama oamenilor… Esti amabil sa ne spui si noua unde prestezi servicii de intermediere ? Fiindca ne spui ca nu e mare diferenta intre Romania si acea tara, banuiesc ca nu o faci in Germania… Asa cum o spune adresa ta de mail… Nu de alta dar s-ar putea sa te faci de ras rau de tot. Mai bine taci. Cunosc GERMANIA – si oameni si atitudine.

    • Valentin

      Pai in ce domeniu ai lucrat?
      Clauzele din contract sunt exclusiv intre cei care-l semneaza, nu cuprinde niciodata terti. Cumparatorul in cazul de fata e tert, nu are nicio obligatie fata de ajent

  21. E bine sa specifici prin „tari civilizate” – Germania, pt altele nu garantez:)))))). Si in Italia se procedeaza la fel (cred ca oamenii astia se inspira unii de la altii)- cand se pune un imobil in vanzare imediat se prezinta la usa proprietarului agentii din zona si care ii fac exact aceeasi propunere: lasa-ne sa-ti vindem casa si mai punem si noi ceva la pret!
    Mda, stiu si eu un caz de neam prost care pleaca in Germania sa-si viziteze rudele si se apuca sa-si faca curat in masina, in fata blocului, la 12 noaptea si sa asculte manele! Desi a fost avertizat de catre ruda disperata sa termine, el nu, ca ce, ca e masina lui si asculta ce muzica vrea! (cu neamu’ prost nu te intelegi cu vorba buna, doar cu masuri coercitive). In secunda 2 a venit politia! „Problema” e ca in tarile civilizate societatea se sesizeaza imediat cand apar elemente turbulento-distructive si sunt imediat marginalizate si se iau masuri.

    Oricum, vreau sa te felicit pentru ceea ce faci. Multi nu stiu ca a tacea inseamna a consimti si de aceea se intampla ce se intampla, pt ca nimeni nu zice nimic, nu face nimic…prefera sa se planga pe la colturi, fara sa ia o atitudine efectiva….

  22. @Tavanulfals,
    salut Florin!
    Mare tie puterea batrane,dar crede-ma nu te cunosti!!!
    Ati urez succes in continuare dar daca ami spui ca cunosti si Germania iar lui @avenirv ai spui ca nu mai stie limba romana cu toate ca el ati explica cum merge treaba pe acolo incep sa ma indoiesc de tine si de inteligenta ta.
    Florin eu te-am intrebat daca ti-ai facut datoria de autor si inainte de a scrie un asemenea articol te ai interesat cum se cuvine daca este adevarat, iar tu ami explici ca nu inteleg ca ma fac de ras pe aici prin Germania a rau de tot pe aici prin Germania si cunosti si oameni si atitudinea de pe aici , atunci maestre inca o data MARE TIE PUTEREA in a scrie dar nu si in cunostinte.
    Cu respect
    Valentin
    P.S. lui@ renderman
    Bai tata!! bre dar tare destept mai esti hai chiar ca m-ai impresionat!!!
    Eu nu am facut altceva decat sa-l intreb pe Florin daca sa interesat inainte de a scrie articolul respectiv si la vanzator mai mult nimica dar de trebuia sa ai si tu ceva de scris!

    • @ Valentin

      Nici acum, dupa ce observi ca patronii celor doua agentii imobiliare se leapada de acest individ sustinand ca nu e angajatul lor, nu iti este clar despre ce e vorba in serialul asta ? Ce contract de reprezentare sa aiba un cetatean care nu are calitatea de agent imobiliar ? Un om care nu plateste impozit pe venit (pentru asta e necesar un contract de munca, un PFA, o colaborare) nu are cum sa presteze legal activitati fie ele si de intermediere imobiliara. Orice act ar fi lovit de nulitate.

      Nu ai inteles ca proprietarul era un VECIN, așadar nu există niciun contract de reprezentare ? Vecinii stau la bere, nu semnează hârtii. Stai prost cu logica, Valentin ! Exista doar un contract de vizionare între Paul Militaru și un TERȚ pe care el l-a adus acolo prin parazitare la mica publicitate, TERȚ despre care credea că e prieten cu amicul meu.

      Dacă ai fi citit corespondența și articolele mele ai fi înțeles despre ce e vorba, Vali…

    • Valentin

      Desi ai fost intrebat in repetate randuri ce prestezi tu acolo te-ai fofilat. Ai macar un dram de cunostinte despre contracte (ca sa nu spun cunostinte juridice)???
      Indiferent de ceea ce ar spune VANZATORUL, nu poate dispune pe punga CUMPARATORULUI.
      Randeman ti-a explicat foarte clar, insa intelegerea ta e foarte limitata si partinitoare. Ce te mana pe tine in lupta? Esti cumva ajent sub acoperire?

    • @valentin – vorbesti de inteligenta, desteptaciune, insa habar n-ai sa scrii corect romaneste… uite niste corectii, sa nu te mai faci de ras in viitor:
      „Mare tie puterea batrane” – incorect, corect este „Mare ti-e puterea batrane”;
      „â” nu se folosește la inceputul cuvintelor;
      „si oameni si atitudinea de pe aici” – incorect , corect este „si oamenii si atitudinea de pe aici” ;
      „sa interesat” este incorect, corect este „s-a interesat”
      Asadar pune mana si invata sa scrii, ca de notiuni elementare de drept nu mai am pretentii.

  23. @Tavanulfals,
    Salut Florin!
    Mai Florin respect inca o data cea ce faci !!!
    Am impresia ca aici este o greseala ori de a citii ori de a intelege intrebarea mea ,cate o data mai sti si tonalitatea te duce in eroare.
    Te-am inteles de la primul raspuns care mi l-ai dat , dar eu am vrut sa aflu altceva de la tine!.
    Se observa forte frumos si foarte bine ce mesaje si ajutor vrei
    si faci pentru oamenii din tara noastra cea frumosa si placuta s.a.m.d. dar eu nu am vrut sa aflu de cat daca tu ca scriitor de un asemenea seit te-ai informat sau ai luat contact si cu vanzatorul ,atata tot !!!
    Restul mai nimica caci uite pt @Akhenaton in fantezia lui sumbra sant un ajent! @rendeman ami gaseste usor greselile scrise si ma corecteaza , eu multumesc de ajutor se mai uita si romana de atata timp plecat nici o problema ,dar se observa ca nu sa inteles intrebarea mea.
    FLORIN , eu ca un nou user(CITITOR) care ti-a descoperit seitul (pagina **tavanulfals**)si care il citeste in ultimul timp mai des ca sa am incredere in tine mai departe am avut si eu dreptul la o intrebare! caci de doar´´ sti oameni si atitudine „
    In Germania. Asa se procedeaza pe aici daca doresti sa citesti mai departe asemenea pagini constructive(tavanulfals), nu a fost o intentie rea si crede-ma nu am nevoie sau avut nevoie de lamuriri juridice.
    Cu respect
    Valentin
    P.S.@ rendeman iti multumesc pt ajutor dar se vede furia ta , e degeaba
    @Akhenaton tu esti tipul de pesoana care stie dar nu face .
    Baieti mai multa dragoste nu v-ar stica!

    • @Vale Ntin

      Dispa-ri ! Esti l-a fel de prostule si p-e StanDarde gERMANE d-ar si pe standarde romaNesti.

      „Ruck” s-au „Gander” te-ar fi numit vreun sas sau svab de pe aici.

      Un austriac te-ar nu-mi „eine Flasche”

      Abschied !

  24. @BCA,
    Salut! vezi sa nu se ia @rendeman si de tine din cauza scrisului!
    Pentru tine @ BCA , uite asa se rade de noi in afara pt ca nu santem capabili sa fim constructivi nici macar pe un forum!!!
    Si tu esti ceva inteligent care nu stie de cat sa jigneasca.
    Mult succes in viata si multa fericire iti doresc!
    Sper ca ai luat BAC-ul

    • @Valen Tin

      Rade-te si tu de noi ca nu sun-tem construc-tivi nic-i pe forumuri.

      O sa se i-a rendeman de mine, pe bu-na drep TATE.

      Sar putea s-a se i-a chiar si renderman de mine.

      O s-a m-a desCurc eu c-u aman doi.

      Pot s-a le fAc fatza.

      Tu dute !

  25. Militaru, Marvis, Visanescu… nume intr-un ocean de nume. Inaintea lui Militaru a fost un alt Militaru, dupa el va veni cu siguranta un alt Militaru. La fel si cu Marvis… ei sunt doar efectele societatii noastre, multi dintre conationalii nostri fiind orientati exclusiv spre a profita de naivi, inculti sau intelectualii „lenti”, sau, mai pe scurt, cum au fost botezati pe forum – vite. Trebuie sa recunoastem o realitate trista: din pacate, in toate domeniile de activitate din Romania intalnim foarte multi indivizi de proasta calitate, care nu ar precupeti nici un efort sa profite chiar si de un orb ratacit in viscol. Sunt sigur ca fiecare dintre noi poate identifica in ramura activitatii sale profesionale, printre vecini sau prieteni destui impostori, hoti, profitori si alte sub-specii umanoide ascunse sub umbrela homo-sapiens.

    Problema noastra mare in imobiliare nu este generata de micii trepadusi gen Militaru, Marvis & co. Desigur, neghina de acest gen trebuie combatuta iar eforturile celor ca TF trebuie apreciate si sustinute si nu doar cu un simplu reply pe acest topic. Fiecare dintre noi trebuie sa aiba atitudine si in viata reala, sa deschida ochii cat mai multor persoane si sa incerce sa schimbe mentalitatea de simplu consumator fara drepturi, de animal de folosinta a multor dintre semenii nostri.

    Revenind la imobiliare… Eu nu am vazut un program de dezvoltare pe lunga durata a Bucurestiului (sau a unui alt mare oras din tara), in care sa fie prezentate situatia actuala, prognoza demografica, migratia din provincie spre capitala, necesitatea de spatiu locativ si solutiile avansate. Evident, aceasta situatie trebuie realizata de autoritati (centrale+locale), Primaria Generala & partenerii administrativi. Exista o astfel de situatie? Spre exemplu, acum cateva saptamani, am citit cred ca in ZF ca anul trecut in Buc au venit din provincie 21.000 cetateni in mod oficial (neoficial poate inca pe atat). Unde locuiesc acesti oameni? Evident, in Buc, cu chirie sau proprietari (multi clienti PC!!!). Ce facem? Ajungem 5-6 milioane intr-un oras cu infrastructura de 0,8-1mil. locuitori??? Ieri am fost prin Militari, in arealul delimitat de Maniu si Virtutii (str. Fabricii, Cetatuia)… Doamneeeee, ce am vazut acolo!!! Toate trotuarele erau acoperite de masini, locuitorii din zona mergand pe strazi, inclusiv femeile cu carucioare! Pe „tarcurile” din zona aia de razboi, vitele disperate au aruncat zeci de mii de euro, adica zeci de ani din viata lor!!!

    Romania este necompetitiva datorita faptului ca multi romani sunt necompetitivi, traind la mica ciupeala (aka imobiliaristii) iar acest aspect convine de minune „fratilor” din UE (si nu numai). Multi tineri din provincie vor migra in continuare spre cel mai apropiat mare oras sau direct in Bucuresti, astfel ca, din pacate, vom avea in continuare cerere pt Prima Casa, chiar daca la un nivel diminuat (sper cat mai mult!). Vom ajunge ca in 20 de ani sa ne inghesuim in cateva orase, vom lucra majoritatea la multinationalele UE-ului, in timp ce terenurile arabile, padurile etc vor fi cumparate de marile companii (tot multinationale) ale UE-ului pe „te miri ce”, producandu-ne hrana acasa la noi la pretul pe care-l va dori UE. Da, usor dar sigur, ne bagam singuri in tarcuri luate in rate si vom fi total-dependenti de „cel care ne-a ajutat” (UE). Am acceptat cu smerenie tot ce s-a cerut de afara fara sa ne facem un plan pe termen lung in ceea ce priveste comunitatea, traditia, familia. Traim „la misto” si vom avea un viitor „la misto”!

    • @Patrick

      Ai dreptate ! Ca ii cheama Miliatru, Dobre, Dragoteanu ….mai conteaza ??

      Important e sa existe un mic sistem imunitar, un antivirus, …ceva …. care sa incerce sa-i anihileze.

      Pe de o parte blogul lui TF, pe de alta parte evolutia inexorabila a pietei …..va conduce usor usor lucrurile ….acolo unde dorim noi:

      350 E / mpu

      Asta-i viatza, asta-i piatza !

      P.S.

      Ca doar vorbim despre capitalism si piata libera, nu …?!

      Sau ….??

  26. @Patrick

    Nu am cont de facebook, asa ca iti dau like-ul aici pt comment.

    Ai perfecta dreptate, din pacate romania se transforma intr-un desert industrial, iar clasa de „mijloc” se tot refugiaza spre cateva (4-5) centre. Migratia catre marile orase a accelerat in ultimii ani, tocmai pentru ca micile orase traverseaza extinctia economica. Cu toate asta, si cu tot interventionismul disperat al bancilor, piata imobilara a bucurestilor a scazut semnificativ. Poate asa constientizezi cat de maro e realitatea imo in fapt.

    Trendul migratiei se va inversa curand. Alte tari din regiune devin mult mai atractive. Mult…Romania nu mai produce investitii straine noi, tocmai pt ca a luat totul „la misto” in ultimii ani. Pentru ca traim „la misto”. Poate si pentru ca avem 0.5 „militari” pe cap de locuitor, care, da, au fost, sunt, si vor mai fi. Te lovesti de ei peste tot, practic ti-au invadat viata…

    Apropo de Militari (cartierul de data asta), inca o data, nota 10 pt spiritul de observatie. Trebuie sa-ti spun insa ca aici la noi in cartier valorile transcend spiritului. Ele sunt in ordine alfabetica: berea la pet, maneaua si samantza! Ce mai conteaza ca pe o raza de 10 km nu exista nici un spatiu verde? Avem cloace de 1000 euro mp? Avem… Pai majoritatea bastinasilor n-au avut in viata lor 1000 de euro in mana. Dar avem? Avem…

    Trebuie sa ma opresc din scris… Sunt obosit (poate pt ca muncesc in total 12 ore pe zi) si e tarziu. Dar concertul abia a inceput. Nu, nu urmaresc Mezzo TV… 20 de caini tocmai isi disputa teritoriul de 10m dintre bloc si bulevard. Aceeasi poveste in fiecare seara. Ziua nu isi permit, poate ca pentru dorm, sau pentru ca trotuarul lat de 10m e ticsit de 200 de copii care isi revendica „locul de joaca”. Sub privirile ingaduitoare ale mamicilor stranse ciorchine pe bancute, la un pahar de vorba si o samantza… Inco o zi s-a scurs. Militari, Bucuresti, Romania, capitala UE…

  27. @bancherul ce se întâmplă cu dolarul? In ultimele zile s-a dus în jos binișor

    • @ bamse

      Bancherul e in vacanta la mare vreo 2 saptamini. Incearca sa apara pe 13 septembrie sa ne mai zica vreo doua despre dolar :), ca pe 13 septembrie aflam daca fed-ul da qe 3 ala sau nu. Cauta ultimele lui comentarii despre evenimentele din septembrie-octombrie. Daca nu ma insel, ultimul comentariu al lui a fost pe 1 septembrie, dar cauta-le si pe cele de dinainte de 1 septembrie.

      • http://www.finantistii.ro/bani/euro-atinge-maximul-ultimelor-doua-luni-fata-de-dolar-74790

        A fost un moment bun pentru EURO. Iar leul e legat de EURO.

        E firesc ce s-a intamplat.

        Acum ar fi un moment in care cei care au EURO sa-i schimbe in dolari (macar o parte) pt. ca USD e ieftin fata de EURO. Sau sa cumpere USD cu lei.

        Lucrurile isi vor reveni si apoi va veni momentul de intoarcere din USD in EURO. Cand Euro va slabi din nou …etc …..etc …..cine are timp sa se ocupe de chestii din astea.

        Recititi si voi ce a tot scris Ex pe aici.

      • @ BCA

        Multumim pentru sfat. Eu zilele astea sint in curs de echilibrare. Adica de scapat de o parte dintre lei spre dolari, si cred ca acum e un moment potrivit s-o fac. Sint la vinatoarea de gazela slaba :), ca sa-l citez pe Bancherini. Pe partea de euro m-am echilibrat, ii las acolo, ca stau bine.

        Ar fi util pentru cei care nu prea stiu cum sa stea cu banii ca voi, cei care va pricepeti un pic la chestii financiare, sa incercati sa-i ajutati cu un sfat, in lipsa Bancherului. E utila si interpretarea stirilor care pot influenta cursul pe termen scurt-mediu si, de ce nu, lung :).

        Lucru in echipa 😉 .

        P.S. Bancherini cred ca se delecteaza la cherhaneaua recomandata de tine, cu bunatatile acelea din peste 🙂 . Il invidiez de-a dreptul 🙂 . Sper sa avem o toamna lunga si frumoasa, sa dau si eu o raita pe acolo, descrierea chefalului cu legume mi-a lasat gura apa…

  28. foarte tare acest paul militaru…..e un fel de parcangiu din ala din centrul vechi sau de la gara de nord…, numai ca putin mai evoluat ca si tehnica. atitudinea e aceeasi

  29. @BCA…folosesti prea mult ”tz”-ul de la ”tzarus”

  30. Omule, ai toata stima mea pentru acest articol. Si, de asemenea iti impartasesc aceeasi frustrare vis-a-vis de mentalitatea primitiva a romanului, pe care am acumulat-o in cei 21 de ani de viata. Ironic, si eu am patit acum cateva zile o astfel de situatie la inchirierea unui imobil, in care „parlitul” (agentul imobiliar) imi cere jumatate din chiria pe o luna. I-am raspuns respectuos, ca acei bani nu ii va vedea niciodata, acesta din urma „belindu-si” ochii catre mine, cum de indraznesc acest lucru.
    Numai bine!

  31. Domnul D.C. ar fi trebuit sa mearga in cel mai scurt timp la politie si la Protectia Consumatorului sa ii faca reclamatie „agentului imobiliar” Sunt agent Imobiliar si eu, detin o agentie imobiliare, dar asa ceva este inadmisibil. Daca proprietarul are un contract de exclusivitate cu agentia respectiva, proprietarul este obligat contractual sa suporte comisionul intreg, stabilit conform cotractului inchieiat, nu cumparatorul, care a ajuns la proprietar pe cont propriu.
    Daca nu a fost un contract de exclusivitate semnat, nimeni nu are nici o obligatie fata de nimeni.

    Astia sunt excroci de Bucuresti. Spre exemplu in cazul inchirierilor noi nu percepem comision de la viitorul chirias, ci numai de la proprietar. In cazul vanzarilor se percepe un comision de 0.8% din ambele parti. Nu sunt de acord cu expresia „parlit” cu toate ca acest „agent” nu este parlit, este un mare nesimitit. Sunt multi agenti care stiu sa isi faca treaba si sa respecte un cod etic.

    Inca un lucru, daca era ceva lgal, si agentia detinea un contract de exclusivitate cu proprietarul, iar acesta nu dorea sa mai achite comisionul stabilit contractual, agentia are tot dreptul sa reclame proprietarul, acest lucru fiind incadrat ca inselaciune. Dar cu potentialul cumparator, neavand nici o legatura, nu are ce sa discute.

  32. Vreau sa fac si eu o sesizare despre un agent interlop care inchiriaza garsoniere sau apartamente la preturi mici in zona 1 Decembrie 1918 – Titan – Dristor. Individul este foarte periculos: arata ca un dulap cu muschi si iti cere sa vii la intalnirea de vizionare obligatoriu cu comisionul pentru el. Daca inchei contractul de inchiriere cu acesta (el incheie de obicei pe strada), la 2 saptamani te trezesti cu proprietarii ca iti sparg usa si iti cer alti bani ca sa nu fii dat afara. Proprietarii, am inteles ca folosesc banii pentru droguri – reteaua e foarte mare si este posibil sa implice chiar si oameni din politie – aviz cui se gandeste sa-i demaste. Daca se simt amenintati, iti cer contractul si chitanta inapoi pentru a nu ramane nici o proba. De obicei, acest individ isi schimba numerele de telefon din anunturi destul de frecvent, probabil pentru a nu fi prins. La ora cand va scriu acest mesaj are numarul de telefon 0769 879 911, se recomanda Adrian Iftimie cu firma P&G – dar datele de contact si le modifica destul de des.

  1. Pingback: [TF] Paul Militaru – agentul imobiliar INTERLOP | Blog Locuinta Mea

Lasă un răspuns

