Ultima stenogramă DNA


Vanghelie Marean, Robert Negoiță, Radu Mazăre și Sorin Oprescu

Oprescu:  Bă băieți, suntem pe primu’ loc în sondaje…  aveți, bă, grijă cu sexu…  Femeia te ridică, femeia te coboară. 

Negoiță:  Femeia ți-o ridică, poate ați vrut să spuneți, domnu’ primar general… 

Oprescu:  Bine, bă, așa cum zici tu dar femeia, nu fetița !  bagă-ți mințile în cap și lasă prostiile. Se aude că dacă o să câștigi la sectorul 3 părinții nu-și vor mai lăsa copiii să meargă singuri la școală…   Și plătește-ți dracului datoriile alea la fisc. 

Negoiță:  Dom’ primar, după ce câștig fac și eu un stadion, mai schimb un gazon, mai construiesc niște ghetouri pentru Prima Casă și o să-mi  achit eu restanțele… Iar cu fetițele… propun o ordonanță de urgență ca majoratul să aibă loc la vârsta de 12 ani ca în Israel… Bat Mitzvah.  Să ne putem bucura și noi de primul ciclu…  electoral în libertate.  O să facem alianță cu Irinel Columbeanu și Partida Romilor ca s-o trecem prin parlament…  

Mazăre:  Băh, mai bine mergi în Insulele Virgine; poți să te bagi și la fund, ăăăă  scufundări vreau să zic, poți să te dai în bărci cu din astea mici de care-ți plac ție, fără motor…  Ce rost are să cheltuim acuma bani de la buget pentru sute de mii de buletine noi ca să intri tu în legalitate ??? 

Negoiță:  Prost ești, Mazăre ! Păi nu-ți dai seama că vor avea și drept de vot ?  Și plus de asta eu cred că peste câțiva ani de zile o puștoaică d’asta e bună și-acum !!!  Eu de fapt nu sunt pedofil…  Mi-am luat bacalaureatul la 31 de ani și din punct de vedere intelectual  sunt de-o seamă cu ele.  A apărut în stenogramele de la DNA că ultima minoră avea puțin sânge și că m-a rezolvat oral… 

Oprescu:  Sânge ai zis ???   Da, da !!!  Sânge pe pereți – asta vrea și presa și pulimea !!!  Da, da !!!

Vanghelie:  Domnu Oprescu, cred că era vorba despre sânge pe chiloți, nu pe pereți !  Sunteți surmenat de la primărie…  Ați operat iar astăzi până târziu în bugetul capitalei care este ??? 

Oprescu:  ĂĂăăă care nu mai este !   Că am cheltuit cu campania asta tot ce-am produs cu Stadionul Național și cu ceasurile aurite !!!  Și i-am dat și lu’ prostu ăsta de Negoiță ca să iasă în sondaje la Antena 3 cu 60 % din voturi… 

Mazăre:  Băh, să nu faci ca la Confort City – de la 60.000 ai ajuns la 30.000 și alea prin fisc la a 3-a licitație…   Să nu te bucuri și tu ca Geoană  care s-a culcat președinte și s-a trezit prostănac !  Tu o să te culci cu o minoră și o să te trezești cu o executare dar nu din aia silită ci condamnare…  

Negoiță:  După alegerile din toamnă ministru de interne va fi Cătălin Voicu…  O să – mi aducă în celulă numai prospături…  Tot răul spre bine, dragii mei pesediști…  Se spune că cine n-a trecut pe la mititica nu e un jmeker adevărat…  

Vanghelie:   Ha, ha, ha !  Da, băh, o să-ți aducă prospături dar de același sex…   Și o să se ia Vadim de tine că ești homosexual.  Cum o să mai câștigăm alegerile la următorul ciclu… electoral fără biserică ???   N-o să ne mai ajute  Înaltul Prelat de la Iași ”ca să iasă domnul primar cu majoritate” !!!   Da’ poate o să ne ajute călugărul ăla de la mânăstirea Căldărușani …  Ăla care a fost suspendat din funcție pentru acte de sodomie.

Oprescu:  Ce suspendat ???  Poate suspendată !!!   Băh Vanghelie iar faci dezacorduri !!!  Aia e autostrada suspendată, băh !!!   În patru ani o termin pe toată…  e mult până m-apuc de ea.  N-am făcut nimic pân’acu’  fiindcă și mie-mi plac astea neîncepute ca lu’ Negoiță…  dar io sunt mai discret.

Vanghelie:  Domnu general ! 

Oprescu:  Primar, băh !

Vanghelie:  Domnu primar !

Oprescu:  Primar general, băh !

Vanghelie:  Domnu primar general,  eu zic, dacă tot nu mai sunt prea mulți bani la buget , să vopsiți stâlpii de la Pasaju’ Basarab în roșu, violet, verde, siclam așa cum am făcut io cu blocurile din Ferentari.  Ca să vadă lumea că faceți ceva…   Că dacă nu ești bun, știți că alegătorii te ejaculează !!! 

Mazăre:   Da’ de ce nu puneți o taxă de trecere la pasaju’ ăsta așa cum am făcut io la Mamaia ???  

Oprescu:  Băh, e o idee bună dar nu acu’, după alegeri…  Să vezi ce-o să se mai uite pulimea ca broasca la barieră !  Ha, ha, ha !!!  

Negoiță:  bariere din alea ca pe centură ?  Înseamnă că o să fie și curve acolo, bun așa !!!  

Oprescu:  Da, o să aducem niște curve încasatoare pe care le punem în chioșcurile alea de 35.000 Eur bucata pe care le-am comandat și nu le folosim… 

Vanghelie:   Șșșșșșt  !!!  Bă, liniște că sună șefu !   Alo, să trăiți domnu Bombonel !  Nu, nu e niciun deranj, șefu, îmi pare rău că nu a rezolvat dobitocul ăla de Grăjdan  dosarul  ”Trofeul Calității”.  A , nu pentru asta m-ați sunat ???   Da, da e la mine în sectoru’ 5. Da, Șoseaua Alexandriei  numărul  154.  Da, șefu, drumu’ e bun, asfaltat…  Mergeți liniștit !   Concediu plăcut și aveți grijă că pe acolo sunt mulți care vor să vă numere ouăle…

Posted on 9 Iunie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 63 comentarii.

  1. Evident ca si in PSD sunt foarte multe gunoaie dar chiar si asa e foarte bine ca PDL-ul o sa o ia in barba tura asta.

    • orice om decent la cap nu ar mai avea de-a face cu escrocii care sub diverse forme si in diverse timpuri au ajuns la putere. cine mai voteaza cat o trai psd pdl pnl este un imbecil caruia nu i-au ajuns 22 de ani de jafuri. a vota raul cel mai mic nu duce nicaieri.

      • Mai, lasa omul in pace ca nu a zis ca se duce la vot, si pe mine m-ar bucura sa o ia in barba PDL dar asta nu inseamna ca ma duc la vot.

  2. multi au zis ca nu ne-am putut dezvolta datorita comunismului … ei bine , a venit revolutia cu libertate si democratie si dupa mai mult de 20 ani am ajuns sa promovam numai nenorociti in functii de conducere … mai are cineva dubiu ca suntem o natie second-hand ?

    • @ anka:
      ”mai are cineva dubiu ca suntem o natie second-hand ?”

      Da, eu.
      Nu mai arunca cu laturi in ce nu intelegi inca.

      Am revenit din vacanta superenergetic si cu incredere.

      Cred ca Blaga zicea de poporul roman ca are o traire metafizica a istoriei … adica nefiind in istorie ci oarecum peste istorie sau dincolo de istorie realizeaza din sanul sentimentului ei de eternitate o contemplare a futilitatii cotidianului (e ca atunci cand iti bagi ceva in ele de fapte zilnice ca oricum nu conteaza in adevarata lor esenta 😀 ), o contemplare a derizoriului zilnic.

      Am grave dubii ca intotdeauna dar absolut intotdeauna conducatorii chiar reprezinta masele.

      un exemplu bun: Hitler si germanii, Nero si Imperiul Roman, calugarul Rasputin si imparateasa rusa cum-puii-mei se numea ca nu mai stiu (era sub puterea „consiliatoare” a lui Rasputin), Lincoln si Washington dar si Bush Senior si junior versus SUA sau cum pleci de la ideea de independenta si emancipare nationala si ajungi sa negi ideea de independenta si emancipare nationala a altora (ex; Iraq) …meditati adanc la aceste exemple.

      Nu mai trageti concluzii facile.

      Poporul roman e mai sus decat credeti.

      Ceea ce descopera tembelii prin vestul Europei drept bio-agricultura noi facem aici de 2000 de ani.

      Nu va mai grabiti cu concluzii impotriva propriei radacini !

      • @bancherul ,
        Conducatorii reprezinta masele !!! Categoric !
        ce exemple dai tu acolo , gen hitler , sunt exceptii … la noi din pacate aceste exceptii reprezinta majoritatea !
        in legatura cu trairea metafizica a istoriei , putem spune ca o paranteza ca si tziganii au una de exemplu , unde nu conteaza cum traiesc , pe unde-si fac nevoile etc. .. crezi ca e normal ???
        Nu vreau sa-ti reprim optimismul dar deja de la un punct mie mi se pare naivitate …
        Tembelii de care vorbesti , din vestul europei , doar prin faptul ca sunt disciplinati traiesc la cateva nivele peste „smecherasii”din romania

      • @ anka:

        e cu dus si intors concluzia ca intotdeauna si categoric conducatorii reprezinta masele.

        eu ma cam indoiesc ca e asa….ceva general valabil.

        oare Spinoza (filosof si teoretician politic) e reprezentativ pentru olandezi? …nu cred 🙂
        dar John Stuart Mill pentru britanici ? hmmm… greu de crezut ca un om cu o asa mare inspiratie a libertatii pendula existential intre conformismul englez si betivaneala nationala „made in uk” …

        mai sunt exemple dar sar direct la idee: uneori exista oameni care prin forta gandirii lor transcend masele … caci ar fi trista viata daca am fi doar niste mici jivine dintr-o zeama lunga numita „societate” -> adica Traiasca Individualismul ! 😀 !

        Nu intotdeauna conducatorii reprezinta masele in totalitatea lor! Conducatorii vin si pleaca … spiritul unui neam ramane…

        Cu tziganii e o alta poveste …. eu ii consider pe simpaticii si jovialii tigani un fel de turnesol al xenofobiei si civilizatiei fiecarui neam cu care intra ei in contact …daca vrei detaliem 🙂

        draga Anca … nu exista nici un „nivel” al unei societati peste alta societate … exista cai de dezvoltare tipice ethos-ului (modului de a fi) al unei societati … vezi tu spaniolii rontzaind chiftelutze si multa vodca galgaita ca finlandezii ? eu nu.

        sau poate ii vezi pe norvegieni dansand cha-cha-cha cu renii in urma unei doze MARI de sangria ? Evident , NU!

        exista cai de dezvoltare draga Anca.

        inca o data reiterez : Nu va mai grabiti cu concluzii impotriva propriei radacini ! Totul tine de autocunoastere, nu de altceva!

        Tind sa asociez (ca un nesimtit ce sunt) graba unei concluzii facil trase (sau absorbite din mediul in care traim cu totii) cu nu-foarte-adanca sapare dupa spiritul unui neam.

        dar totusi tu imi ramai simpatica 🙂

      • @bancherul,
        tie iti place societatea romaneasca in care traiesti astazi ?
        mie nu ! cu ce ma incalzeste ca au existat eminescu , enescu , maiorescu , calinescu etc atata timp cat acum ma conduc vanghele , bombonel , mazare ?
        e adevarat , poti trai si doar la nivel spiritual unde nu te intereseaza vecinii de scara care dau manele la maxim sau se injura ingura mare insa nu asta e solutia …
        iti recomand sa faci cateva vizite prin tarile vestice de care vorbeai sa vezi ce inseamna nivel de viata … poate ca sunt cu spiritul mai scazut cum zici tu ( desi nu cred , au o istorie si cultura de mult mai importanta decat a noastra ) dar atmosfera e mult mai placuta si prietenoasa decat in romania !

      • @ Anka:

        ”iti recomand sa faci cateva vizite prin tarile vestice de care vorbeai sa vezi ce inseamna nivel de viata … ”

        fusei …Italia (roma) , germania (frankfurt) , spania (madrid) , uk (bristol) …. si mai mult de 1-2 saptamani ca turist …mult mai mult 😀 … am vazut… e impresionant, dar nu m-a cucerit cat sa ma dea pe spate.

        ”poate ca sunt cu spiritul mai scazut cum zici tu ( desi nu cred , au o istorie si cultura de mult mai importanta decat a noastra ) dar atmosfera e mult mai placuta si prietenoasa decat in romania !”

        cum se impaca spiritul scazut cu cultura mai importanta ? :)? sau actiunea de a cauta si dezvolta spiritul conduce la producerea de fapte si obiecte culturale ? :)))))))) ? … asta ne face pe noi direct intelepti :D! glumeam , un sofism de week-end 😀 ! atmosfera e mai placuta si mai prietenoasa ca in Romania ? Acestea sunt opinii – care ca orice opinii sunt subiective. Incearca sa stai si sa muncesti acolo – nu ca turist o saptamana – si mai vorbim… sa vezi atunci ce inseamna agresivitatea conlocuitorilor fata de un out-sider , sa vezi atunci xenofobie in forma frusta, directa … cand te duci ca turist toti te pupa si te ling …ca ai venit sa iti lasi banii la ei ..stai acolo sa concurezi pentru joburi si spatiu social vital si mai vorbim dupa aia …been there, done that! 😀

        ”tie iti place societatea romaneasca in care traiesti astazi ?
        mie nu ! cu ce ma incalzeste ca au existat eminescu , enescu , maiorescu , calinescu etc atata timp cat acum ma conduc vanghele , bombonel , mazare ?”

        sunt de acord cu tine …. dar asta e o tema si lunga si lata , care merita dezvoltata … traim un moment de schizofrenie colectiva manifestata de vreo 70 de ani incoace care trebuie sa inceteze cat mai curand posibil. De cand ne-au calcat in picioare bocancii curvelor de rusi de atunci am suferit deviatii de identitate, caracter si moralitate.
        Insidios, putin cate putin, am uitat cine suntem, de ce suntem asa, de unde venim si catre ce punct ne indreptam … o dezindividualizare colectiva privita la nivel de decenii in regim slow-motion … Nenea Dan Puric avea dreptate cu admirarea lumii satului , a Romaniei profunde.
        O spune el in felul lui , dar are dreptate, a intuit bine.

        Acolo e coloana vertebrala identitara a Romaniei reale , profunde – la sat.

        Zici ca nu avem cultura semnificativa ? … poate te plangi ca nu avem un Notre Dame, castele spaniole, sau mai stiu eu ce minunatii?

        Hai ca iti impartasesc o idee frumoasa si te las sa o admiri nitel: atunci cand un om face ceva sau tinde cate ceva o face/tinde catre acel ceva din lipsa acelui lucru. Adica pana la urma oamenii cei mai avuti cu cele mai mari realizari si reusite (aici ma refer si la neamuri, popoare) sunt in sanul identitatii lor si cei mai lipsiti, cei mai goi si cei mai obiditi. De aici apare fforta flamanda a dezvoltarilor in toate directie … dintr-un fapt de a fi sarman la nivelul existential cel mai profund. Intelegi ideea?

        Intelegi de ce in linistea tacuta dintr-o dupa-amiaza fierbinte de vara la sat (daca ai trait asa ceva) acolo e tot ? Pentru ca tot universul de acolo contine toate elementele necesare vietii ..nimic nu e in plus sau in minus. Totul necesar e la locul sau. Chestiile nenecesare lipsesc in mod sanatos.

        Imi doresc sa intelegi ideea asta (pentru ca nu e ceva de argumentat , e ceva de traire).

        in linistea aia nu ai nici bieti baieti soiosi de Dorobanti, nici fofoloace de mall-uri nici bemveuri nici alte goliciuni netrebuincioase.

        ai doar ce iti trebuie pentru a trai in pace.

        daca eu lucrez la varf intr-un mediu corporatist nu inseamna ca sunt nestiutor, ca nu imi dau seama care e adevarul , ca nu imi dau seama ca toti directorii si ceo-ul si restul sunt niste curve coclite in cautare de hrana exact ca protozoarele care nu au trairea intuitiva si constienta a mediului lor.

        ele dau doar din codita microscopica sau din cilii vibratori in drum spre hrana.

        exact ca drumul grabit spre KFC sau Mc Donalds 🙂

        😀

        mai vorbim

  3. ejaculatorul

    PDSR, PDL, PNL, FSN, bullshit-SRL
    Dar totusi cu cine sa votam !?!?!

  4. Grecia: GDP contracts more than expected
    „The recession in Greece is beating even the most pessimistic forecasts as the economy contracted by 6.5 percent in the year’s first quarter, according to data released on Friday by the Hellenic Statistical Authority (ELSTAT), leading to a revision in estimates for the whole of 2012.”

    http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite2_27488_08/06/2012_446113

  5. Mie nu-mi sunt foarte clare mecanismele financiare. Inteleg ca daca grecii ies din zona Euro o sa dispara un volum mare de euro de pe piata. Consecinta ar fi ca leul sa se deprecieze pana peste pragul de 5.

    In concluzie, e recomandat sa cumpar euro acum si sa pastrez o parte din economii in euro?

    • Este recomandat sa nu ai banii in lei[era unu mare „bancher” de propovaduia sa iti plasezi economiile in lei si si-a furat-o rau de tot].Sunt atatea monede pe planeta incat ai de unde alege ,EUR/USD/GBP/CHF/JPY si dupa cum zice proverbul romanesc, nu pune toate oualele intr-un cos.Cumpara 2-3 tipuri de valuta, asta e cea mai buna solutie in timpurile pe care le traim.

      • @ Logic:
        🙂
        mai draga….
        eu atunci am incercat ceva de functional nu putea sa fie.

        adica: am incercat sa dau pe goarna aici pe blog date in timp real de pe platforma de tranzactionare Reuters in cazul perechilor ce contineau RON.

        cand am recomandat leul am facut-o nu intru eternitate CI STRICT CA POZITIE in acel moment, ok?

        Faptul ca acel dealer de pe piata londoneza a reversat pozitia de trading valutar de pe apreciere leu pe depreciere leu in 24 -48 de ore e alta branza.

        Da, am recomandat atunci leul. Da, am plasat si eu proprii mei bani pe leu (iesind din dolar). A aparut respectiva inversare a pozitiilor. Si eu am retrecut pe valuta imediat.

        Am incetat sa mai fac ce vroiam sa fac aici pentru ca nu pot posta aici cu viteza cu care se schimba in timp real pozitiile pe piata valutara reala, iar daca o fac in nici un caz nu am asigurarea ca cititorii citesc in timp real si mai mult decat atat actioneaza in timp real.

        Si mai e un risc : ce ma fac daca cineva citeste AZI o opinie sa cumpere/vanda o moneda postata de mine acum 3 zile? Deci care poate nu mai e valabila ?!? ….

        De asta am agreat cu TF – Florin sa ma abtin de la acest tip de opinii care pot mai degraba strica decat ajuta celor de aici datorita diferentei de viteza de circulatie a informatiei specifice intre cel ce posteaza, cel ce citeste si situatia din piata valutara in timp real.

        Acum ca ti-am dat explicatii MULT MAI AMPLE DECAT MERITAI poti te rog sa te abtii de la genul asta de comantarii ?????? => ” era unu mare „bancher” de propovaduia sa iti plasezi economiile in lei si si-a furat-o rau de tot” -> eu nu m-am luat de tine, vezi-ti lungul nasului.

        De felul meu sunt un om foarte reactiv si nu mi-ar placea sa ne „pizduim” aiurea pe aici … vorba unui coleg de blog …. .

  6. Bai Tavane 🙂 … ce jocuri de cuvinte faci, m-ai lasat masca!
    Ar rosi si Caragiale in fata textului 🙂

    Dar cum ‘tosii masii de treaba ma, de atata amar de vreme din ’89 incoace, tot de-astia luminati cu lanterna ajung la carmuire de n-ai cu cine sa votezi?

    Nivelul de cultura mediu din Romania e atat de jos incat tot de-astia ajung sa ne conduca?
    Pe undeva imi explic, cand vad la TV stiri cum ca capu’ la familie si-a omorat in bataie nevasta si isi tineau cei 3 copii legati de pat ca e mai usor sa ai grija de ei asa.

    • e si rezultatul maselor de prosti scosi pe banda rulanta de scoala noastra vestita. de 20 de ani sunt produsi numai tampiti care au crezul ca numai furand si spaguind poti face avere si duce bine. prostii sa invete, vor muri saraci, oricum ne pisam pe ei din bmw ulu tata. s-a distrus orice respect fata de cei care invata, care muncesc, cand cei doldora de bani gata devin studenti fara sa dea pe la scoala, cand bacul il iau toti prostii, cand nu conteaza decat pila spaga si mita adica banu’. si la asta au pus umarul imputiciuni comuniste de-ale andronescu si marga, care azi injura singurul lucru bun facut in invatamant in ultimii 22 de ani: stoparea furtului prin camerele de la bac. filtrarea nesimtirii prostiei si a lenii. asa vor incepe prostii sa ia aminte si sa se uite cu alti ochi la invatati si muncitori. asa vor invata ce e ala respectul.

      • @ unu: da, ai dreptate.
        cum poate un tanar sa abordeze corect viata cand intra in ea pe usa din dos, furand?
        ai dreptate.

  7. @ logic
    bancherul a spus sa treci pe lei cand e cursul maxim, cam acum adica, pentru ca s-ar putea sa o ia in jos euro…mai citeste o data posturile lui….dar asta trebuie sa stii si tu…..

  8. Gibbone cel Aspru

    Ce stiti voi.
    Un cuplu pe care-l cunosc tocmai a facut achizitia care-i va face fericiti toata viata, in special dupa ce vor avea primul copil:
    Cu numai 25.000E, o superocazie: garsoniera Dristor, cf 2, 23mp, „superimbunatatita” adica niste termopane albe obosite, mocheta si ceva faianta. Si usa metalica cu model turco-arabesc.

  9. ce dracu Tf-ul… o dai si tu din lac in put 🙂
    zici de maimutoiul ala de negoita r. ca s-a dus la curve da ca tatucul natiei securistul penal basescu si-a pus curva ministru te faci ca ploua
    hai ca ti-ai ales si tu partea cu securistii boriti ai javrei pe care sa o sustii…
    astia au facut blat la coabitare iar voi stati de partizanate politice…

    • securistul penal e istorie dane. tara e guvernata acum de fortele rosii care ne-au propus revolutia bunului simt. ei dau legi, impart bani si fac 99% din ce vrea muschiul lor.

      TF i-a catalogat pe toti hoti si escroci. ceea ce incearca TF sa faca este sa accentueze prostimii care voteaza in mod covarsitor astazi ciuma rosie..ca greseste…si ca ciuma rosie a mai condus tara asta si ca pe vremea aia furturile hotia si faradelegea erau la ordinea zilei precum in regimul basescu. daca aveti ceva in cap nu mai votati cu escrocii care sub o forma sau alta au condus in ultimii 22 de ani.

      de ce? e simplu: azi crin antenescu era de-a dreapta escrocului pedofil negoita iar pontanacu:

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/alegeri-locale-2012ponta-a-votat-la-baia-de-fier-pentru-un-condamnat-penal-pentru-coruptie-985910.html

      asta nu e revolutia bunului simt ci reinstaurarea ciumei rosii.

      • daca vrei bun simt alegi NicusorDan.ro
        daca nu ar fi candidat nici nu stiam de alegeri.

    • @ dan

      Daca asta ai inteles tu din postarile mele ca as fi Sfanta Maria ocrotitoarea marinarilor, ce sa mai zic ? L-am tratat pe Basescu asa cum se cuvine, am scris despre nepotisme, despre doamna notar Ioana Basescu si exclusivitatea ei la BRD cu Prima Casa, despre neamprostie si meschinarie. Dar daca unii ajung sa dea vina in continuare pe un presedinte ramas izolat cand scursurile PSD-iste au tupeul de a promova numai infractori in functii de demnitate publica si vedem ca tara asta merge din rau in mai rau este o ofensa la adresa inteligentei noastre.

      Au ramas jegurile de la antene fara obiectul muncii si in curand ( sper eu ) vor ramane si fara ultima veriga de care se agata – Traian Basescu… Stii ce vor face atunci ? – vor invoca ”greaua mostenire”…

      Ideea era, mister Dan, ca poporul asta de imbecili nu intelege ca schimbam niste escroci cu altii si mai penali… Eu atat am vrut sa spun dar furia voastra oarba nu va mai permite sa vedeti dincolo de aparente.

      Mizeria aia de Crin Antonescu si-a cumparat penthouse in Herastrau cu cateva sute de mii de euro si declara in ianuarie ca daca intra in greva parlamentara va trebui sa se imprumute de la prieteni ca sa traiasca… Iti dai seama cati imbecili a impresionat prin saracia lui la nivel declarativ ??? Actualul ministru al agriculturii e dator cu cateva sute de mii de euro la Voiculescu… Vai de capul vostru de obsedati politic !

      Unul din personajele camusiene are o incursiune interesanta vis-a-vis de atitudinea asta a voastra care promoveaza ambiguitatea si smecheria – ”am inteles ca toata nenorocirea oamenilor vine din faptul ca ei nu folosesc un limbaj clar. M-am hotarat de atunci sa folosesc un limbaj clar si sa am o purtare deschisa ca sa gasesc drumul cel bun.” Uita-te la posturile lui Aristotel Costel cand vine vorba de mafia PSD – USL… Însușirea numelui Aristotel este o profanare avand in vedere conceptia filosofului despre adevar:

      ”adevarul si falsul sunt atribute ale cunostintelor, sunt rezultat al cunoasterii”… Adevarul vostru, obsedatilor politic nu se bazeaza pe cunoastere si experienta ci pe reprezentarea aia mafiota cu maimuta care pune mainile la ochi, la urechi si la bot – nu vedeti, nu auziti, nu vorbiti…

      @ Aristotel Costel

      Daca tu esti Aristotel eu sunt Platon si le propun oamenilor sa iasa din peșteri și să vada dincolo de orizontul lor limitat si de manipularile ciumei politice.

      • @ TF – Florin :

        ”Daca tu esti Aristotel eu sunt Platon si le propun oamenilor sa iasa din peșteri și să vada dincolo de orizontul lor limitat si de manipularile ciumei politice.”

        tot Socrate e adevaratul meserias (chiar daca a iesit prin gura elevului Platon) ….

        Florine, am vazut ca s-au incins discutiile pe aici de o saptamana incoace…

        dati-i dracului pe politicienii astia …toti o apa si-un pamant …. niste scursuri si nimic altceva… direct de pe cearceaful de pe nisipul plajei (sunt de orientare „oldies, but goldies”, nu apreciez sezlongurile de plastic) am revenit in forta si mi-a inghetat sangele in vine …..

        …. auzi tu… prima casa 5 ….

        …. 200 mil euro …

        hmmmm …. eu cand va ziceam ca Romania o ia subtil in toate gaurile de la FMI si BM prin acordul semnat (ma refer la Prima casa) … !!! 🙂

        Nu e vorba de ascultatorul domn Boc sau de cheguevaristul domn Ponta ….e vorba de interesele celor ce au inundat Romania cu bani in perioada 2002-2008 !

        Poate fi si ursul Fram din „Fram , ursul polar” prim-ministru ca tot FMI-BM decide … ati vazut ce fofoloanca cumintica s-a facut Ponta ? mai rau decat s-a cumintit cealalta fofo – ma refer la Basescu cand ba zicea: ” nooooo, noi nu ave nevoie de acord FMIIIIIiiii ” …si apoi la 1-2 saptamani dupa anunta cu voce tremuranda acordul cu FMI …

        de ce tot circul asta?

        uite na! …de resurse naturale cu care ne-a blagoslovit Dumnezeu si de care le e pofta unora …. si daca nu stam cumintei la exploatat pe filiera externa … mai apare un asasinat, se mai dezgroapa vreun conflict inghetat la granitele Romaniei…glume din-astea istorice …. intelegeti voi!

        Nea Iser (Shalom sefule!) a „oferit un pat si o masa calda” – am citat din declaratiile domniei sale – banilor ce intrau in valuri in Romania 2002-2008 pentru ca erau banii care configurau mecanismul de inrobire a romanilor inocenti care abia iesisera din saracia post anii ’90 si descopereau ce e ala mall, mancare, haina, excursie. (la discretie, ma refer).

        Banii au functionat ca un drog si din 2008 se manifesta starea de sevraj, in lipsa drogului.

        Cei ce au injectat bani in Romania isi vor securizata investitia. Si atunci ….pac! acordul cu clasa politica romaneasca (indiferent de partid)… pac! prima casa cu pragul natural de 6o k euro …. pac! inexistenta unei delimitari intre case vechi si case noi in cadrul acordului Prima Casa X ….. (oricum 97-98 % dintre garantiile prima casa 1-4 sunt imobile vechi , nu noi …. )

        Tinerii tembeli ce se baga si cu 1 euro la Prima Casa mentin starea de fapt – status quo-ul – a blocajului imobiliar generat de mentinerea artificiala a unui prag distinct de valoare alocata / suprafata construita. Isi fac rau singuri platind de 3-4 ori mai mult decat face o gaura de fier-beton depasita tehnologic de cele mai multe ori.

        SMENUL E VIZIBIL DOMNILOR GUVERNANTI ! (este blat intre dreapta si stanga prin acest guvern ”remote-type”, controlat de la distanta…. de catre niste nene discret parfumati si bine imbracati din Banca Mondiala si FMI) ….

        Mare si adanca trebuie sa fie prostia celor ce se baga la Prima Casa!

        Pentru a incheia acest cald mesaj de revenire in mediile virtuale ale acestui blog :

        HAI CU HAOSUL GREC !

        Hai cu socul ce va spala toate scurgerile mizere , de dreapta sau de stanga …. mai e fix o saptamana!

        Cash in valuta si in mana va doresc sa aveti deja ! (de fapt nu chiar in mana , casutele de valori sunt de preferat).

        Tic -Tac….tic-tac…tic-tac 🙂

      • Cam liniste de vre-o saptamana cu grecii. S-au pus reflectoarele pe Spania. Pana acum era vorba ca vor da faliment chiar inainte de alegeri si alte cele. Acum… liniste. Sa fie „linistea” de dinaintea furtunii? 😐

      • @ Stefan

        nu e chiar asa…
        uite….
        http://www.mediafax.ro/economic/ajutorul-de-100-de-miliarde-de-euro-va-majora-datoria-publica-a-spaniei-la-78-5-din-pib-premierul-spaniol-am-facut-presiuni-pentru-obtinerea-ajutorului-9729974

        eu inca stau cu ochisorii focalizati pe Grecia…. stii de ce? pentru ca Spania inca poate evolua sub coordonare guvernamentala ca decizie pro/anti-euro, dar Grecia..daaaar Greeeciiiiaaaaa … 😀 .e la mana votantului de rand 🙂

        adica nu FMI sau BM sau Guvernul grec sau alta parte poate influenta evolutia evenimentelor ….. ci anonimul de pe strada .ala de iesea cu petarde si cocktailuri Molotov …..

        de asta cred ca astept data de 17 iunie…. de azi intr-o saptamana …pentru a urmari atent evolutiile de dupa…evolutii gustoase si interesante, de altfel ! 🙂

        Hai cu haosul grec! 😀

      • @Bancherul: Deci pana la urma, daca e la latitudinea omului de rand haosul asta Grec e o mare necunoscuta … Plus ca mai conteaza si ce se intampla dupa alegeri in oricare din variante … Poate sa fie rau chiar daca ies cei pro-euro, dar exista sanse sa fie bine chiar daca ies extremistii …

      • @ Stefan :

        da, ramane de vazut care e dezvoltarea dramei grecesti … sau dra(h)mei grecesti ? :D? 🙂 🙂 🙂

  10. Vad ca segmentul anticomunist EvZ e hiperactiv… electoral.

    „Toti e la fel”, da’ cam urla foamea… pe forumurile pline de postaci prosti.

    • AC, nivelul la care te cobori nu-ti face cinste. o tine si tf cu steaua mult voalat…dar tu esti habotnic dovedit. tu ai impartit lumea intre basismul cel rau…si socialismul cel bun reprezentat de bombo si herpenciuc. esti departe rrrau…da rrrau de tot de adevar. citeste evz si vezi imaginea in oglinda a gornistilor felixieni. apara mana stapanului si vomita pe inamic. daca stai ca boul de jumate de tara desumflata de criza cautand iesplicatii numai la gadea si mucea badea ratezi o parte importanta din adevar. daca mintea ta il refuza inseamna ca esti incuiat. faptele de coruptie de pe evz si antene sunt multe reale. pupilu felixian..conacu..sunt lucruri reale…contractele de baiat destept de pe vremea lui seres sunt reale..palpabile.
      revino la realitate AC. nu mai pupa in cur escrocii ajunsi azi sefi. esti blocat in minciuna antonesciana si disculparea ordinara cu „nu toti suntem la fel” n-o fi furat el..a furat patriciu sau fenechiu sau ruseanu si i-a dat si lui un „imprumut de nevoi personale”. deci nu e hot. are dreptate? a facut liberalismu de rusine infingandu-si dosul in sula rosie. fratele hotilor.

      • Baaaaaa …..de la politica ne luam noi ?

        Imi vine sa va eutanasiez ..

        Fiecare politician are grija sa faca si „bune” care sa-i camufleze …..relele ….

        Odiosul Hitler a scos Germania din criza, a dat de lucru la teutonii prostani, mii de km de autostrazi….i-a scos din foame …i-a propasit … Si ????

        Duce-va in **la mea in Germania si interesati-va acu’ cam cate (80%) procente din autostrazile Germaniei au fost construite pe vremea lui Hitler ?

        Si cand meretzi pe cate vreo autobahn din Germania unde nu e nici macar limita de viteza, aveti, rogu-va, bunul simt sa opriti in vreo alveola, sa va scoatetzi cadavrul propriu din masina, sa stati un minut in pozitie de drepti cu mana dreapta intinsa la orizontala si sa rostiti un sincer Danke ! Sieg heil !

        Ceausescu a dat joburi si case la tot poporul ….

        Chavez da petrol pe gratis …..

        Jong Un da cate un peste prajit la fiecare coreean ….

        Iliescu i-a facut proprietari pe toti …..

        Nastase a dat / luat muie Parchetului general …vom vedea !

        Vreti sa deschidem aici un forum de dezbateri morale pro si contra ?

        Niciun politician (cu exceptia lui Geoana, care e un caz mai special) nu merita vreo discutie in contradictoriu .

      • Mie una imi place paruiala voastra !

  11. mda…eu cu cine votez ???

  12. @TF

    Sunt ceva ani de cand urmaresc leprele basiste, autopretins… obiective.

    Dupa furturile pe fata si dispretul aratat, era normal ca avericiu’ sa le arate pedelacilor securitici degetelu’ mijlociu, dar satisfactia mea netarmurita deriva din simplul fapt ca jigodiile propagandiste basiste… on-line vor muri de foame… dimpreuna cu restul mediei basiste.

    Texte gen „toti sunt la fel” continuate cu nastase, voiculescu si iliescu… reprezinta strigatele de disperare ale basistilor imputiti.

    Nu stiu de categoriile basiste si nebasiste, dar stiu o garla de melteni obiectivi, basisti sub acoperire, care nu se ocupa cu altceva decat cu prosteala in fata… pe bani.

    N-am sustinut niciun drac… lac, doar.. mi-am permis sa semnalez „basism imputit” ceea ce inseamna, simplu, ca sunt… socialist.

    Eh… na.

    si… unu… am crescut in Romania… tara unor prefacuti, unor pozangii… ipocriti… mârșavii… intectuali retardați/ tinichigii… filosofi.

    Sa lasam discutia…pe nivele. Nivelul EvZ e pentru semidocti.

    • „Sunt ceva ani de cand urmaresc leprele basiste, autopretins… obiective.”

      nu prea cred. eu cred ca toata ziua esti calare pe antene 🙂 acolo v-a spalat felix pe substanta cenusie. de acolo urmaresti tu „leperele”, zugravite in mod real de leprele lu’ felix si sov.

      chiar as vrea sa stiu ce parere ai de panaramele alea „autopretins [punctele tale misterioase] obiective” de la realitata care au migrat la varan si de care zicea sov ca le da prin ciorap. aia prezinta vreo deontologie sau doar „taci si suge”. alea sunt obiective nu?

      • … clar logic.

        Imi place sa urmaresc gramezile de prosti chinuindu-se-n grup.

        Grupul tonetarilor lui giurgea e cel mai delicios.

        Colhozurile de semidocti de pe contributors sau in linie dreapta sunt si ele… tonifiante.

        Forumuri cu agenti imobiliari si cretinaci fericiti au concurenta serioasa.

  13. @ all:

    na-ti-o franta ca ti-am dres-o ….
    mai tineti minte ce discutam noi cu ATEbank acum 4-5-6 saptamani ?

    ia te uita dom’le aici 🙂 … cica vor sa o inchida!

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/comisia-europeana-vrea-sa-inchida-cateva-banci-din-grecia-spania-si-portugalia-985662.html

  14. @Bancherul, iti multumesc foarte mult ca mi-ai explicat mai mult decat meritam.In alta ordine de idei lumea scria ca parca esti in vacanta…

    Oricum eu din ce imi aduc aminte stiu ca sugerai ca lumea sa isi tina economiile integral lei mai pe urma dupa ce s-a zgaltait leu putin tin minte ca ii spuneai unui om 30% USD 70% RON(sincer mi se parea halucinant)

    Omul care cerea sugestii si in majoritatea celor care intrebau in ce sa plaseze banii erau cetateni de rand cu o bruma de bani si sigur sigur nu ii interesau sa speculeze cursul ci mai degraba sa nu isi piarda banii munciti.

    Targetul blogului sigur sigur nu se adreseaza celor pe care i-ar interesa sfaturile din domeniul speculei financiare din cateva motive simple.
    Cei care intra aici sunt oameni care dezavueaza specula imobiliare deci ma gandesc implicit pe cea financiara.
    Si in al 2-lea rand iti trebuie un minim de capital ca sa poti sa iti ei un profit din asa ceva si romanul de rand care a strans 5-10k nu va face asa ceva.

    Nu neg ca poate ai avut intentii bune si ai vrut sa ajuti oamenii dar publicul tau tinta nu este aici cred eu.In rest sunt de acord cu tine, n-are rost sa ne „pizduim” pe blog pt tema asta pentru ca sigur sigur nu aducem plus valoare(ca sa ramanem in termeni financiari) siteului.

    • Din cate am vazut eu postarile Bancherului cred ca el vrea sa dea de inteles ca e deasupra altora, ca are bani si acces la informatii (dar ce ne spune putem citi pe dailybusiness) in realitate fiind la nivelul nostru (cum zici si tu 5-10 mii). Clar lucreaza intr-o banca dar e personal de executie suta-n suta.

      • @ maria c:

        dar chiar conteaza identitatea mea atat de mult?
        nu conteaza.

        nu consult daily business – are rata scazuta de actualizare a informatiei (diferente de pana la 18-24 de ore fata de prima afisare a informatiei in piata media… cah! 😛 ).

        nu sunt deasupra altora, nu stiu de unde ai inteles asta.

        ”in realitate fiind la nivelul nostru (cum zici si tu 5-10 mii).”… eee! hai! 🙂 atat aveam in primele 12 luni de banca! 🙂

        ”Clar lucreaza intr-o banca dar e personal de executie suta-n suta.” … plusezi cu 120% sau iti tremura mana cum ca as conduce un departament de aproape 20 de oameni 🙂 ?….

        draga Maria, am mai zis-o si o mai zic.
        eu nu contez aici – ca viata privata.

        ceea ce conteaza e capacitatea mea de analiza a informatiilor specifice din aria financiar-bancara, noi informatii aduse (in masura in care le aflu si eu, nu-i asa?) si alte chestii conexe (date juridice in contractul cu banca, intelegerea termenilor, datelor si aspectelor financiar-bancare, etc….).

        dar nu uita:

        eu nu contez 🙂

        eu nu exist ca ”bancherul” dincolo de acest blog (si alte site-uri) 🙂

        pot emite opinii ca orice alt om de aici (ca si tine) nu-i asa ?

        :)… hai ca putem fi prieteni ! 🙂

    • @ Logic:

      am fost in vacanta pana azi. 🙂
      ideea de „specula financiara” … de fapt termenul de „specula” ma pune pe ganduri nitel ….. nu reusesc inca sa inteleg sensul peiorativ al acestui termen, desi multi supraincarca acest termen cu conotatii peiorative…

      oricum ..ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda (cel putin asta am inteles eu , asa..in linii generale 😀 )

  15. Ce nebuneala cu alegerile astea, furat stampile, buletine de vot, falsuri, etc…toti vor sa aibe functii sa poata fura cat mai mult, de asta imi este scarba de tara asta unde este 1000 E mp

    • @ maria :

      relaxeaza-te!
      e tara lui Urmuz (si nu degeaba) !
      eu azi am recitit „O noapte furtunoasa” – Caragiale- pentru a face fata stirilor …. 🙂
      e absurdul in actiune… nu trebuie sa il intelegi , doar trebuie sa il traiesti ca atare neuitand cine esti …

  16. Revin cu updateuri din real-life. De ce nu scapam de mizeria de Prima casa:
    1. Pentru ca nimeni nu vrea. Sunt multi ordinari in conducere sau in cercul lor care au banii blocati in imobiliare.
    2. Rupti in cur se gasesc non-stop . Caz: a facut Prima casa si nu se muta pentru ca nu are bani de pat sau frigider.Solutia: un alt imprumut de nevoi personale.
    3. Caz: managerul unei firme cu peste 1000 de angajati a spus ca si-a investit toti banii acum cativa ani in apartamente. Si e extraordinar de inteligent. De ce a facut chestia asta? Nu stiu.
    4. Caz : pompier in provincie 80.000 3 camere, 17 milioane rata pe luna, 20 de milioane salariu. Acum mananca de la ma-sa si ii cere lunar bani de tigari.
    5. Chiriasi ghinionisti. Caz la 12 noaptea i-a batut proprietaru la usa sa doarma si el acolo , ca l-a dat nevasta-sa afara din casa. Altul imi zice ca venea proprietaru ranga destul de des sa ceara o parte din chirie ca nu mai avea bani de bautura.
    6. Simtul proprietatii. Asta e o senzatie falsa, pentru ca are actele apartamentului pe numele lui ceea ce il face sa creada ca el e proprietarul, insa banca pandeste si haleste lunar bani.
    7. Familie noua: parintii , socrii ,rudele,nevasta,copilul care va veni , toate astea trimit oropsitul la banca sa faca „ce trebuie maica”.
    8. Anturajul , adica prieteni si colegi de servici. Einstein a zis ca daca 1 milion de oameni fac o chestie, nu inseamna ca e neaparat o chestie buna. Dar nu suntem Einsteini…
    9. Pretul in euro. Cati au transformat oare in lei vechi , cati vizualizeaza cat inseamna fizic 3 miliarde, cati realizeaza cu adevarat adevarata dimensiune a pagubei.
    10. Repere false. Toti compara preturile din perioada 2007-2008 cu cele actuale. E normal ca iti iese ca faci afacere. Asta ne duce la punctul 11:
    11. Cursul valutar. hai sa vedem cat era euro in 2007 si cat e acum . Exercitiu: 50.000 euro in 2007 faceau 3.21×50.000 = 1,6 miliarde lei vechi. Azi 4.46×50.000 = 2.23 miliarde lei vechi. Din start azi ma costa cu 630 de milioane in plus aceasi suma in valuta. Aplicati pe preturi si o sa vedeti unde sunt „scaderile” raportate la perioada de varf.
    12. Ignorare variabile: cat o sa fie euro in 2035 , dar rata, dar salariul meu , pot sa mai vand cotetul la un pret apropiat sa nu ies in pierdere, care vor fi cheltuiele mele in 2035 , am bani deoparte sa platesc 6 rate in caz de concediere,boala, etc? Romaneste: „om vedea noi!”
    13. Neinformare: Caz: „pai ba cu prima casa, daca nu mai pot plati , plateste statul si aia e”. Suna SF, dar il cred pe stat aka FSN sa dea o lege care sa rada toata datoriile.
    14. Pretul: cand cumperi ceva cu banii tai sau ai altora practic asta e principala preocupare. Teapa vine din modul de gandire: ala suna, proprietaru cotezului baga randomize 80.000 de ex. Se tiganeste ca la piata cu 3,4,6,7 mii de euro si tepuitul accepta crezand ca a obtinut o reducere si ca a facut „afacere frate”.
    15. Nu stie nimeni cat face: o paine e 1 leu, cola e 7 lei , un salam e 18 lei . Cat costa un apartament? De ce variaza cu 10.000 de euro pe sapt? Cat imi ia mie sa acopar 10.000 de euro in plus? Pai cam 7 ani in plus daca prind jos sau 7 ani in minus daca cumpar saptamana viitoare. Deci daca prind o saptamana nefericita, muncesc ca prostul 7 ani in pierdere.
    16. Timpul: unii stiu ca fac o prostie, dar nu mai au timp sa astepte si nici certitudini. De 4 ani toti asteapta scaderi, dar cu un 3% pe an nu mai au sperante. Am zis 3% pentru ca am transformat in lei la cursurile aferente 2008-2012.
    17. Interventia statului: garanteaza cu 4 miliarde euro, dar nu trebuie sa aiba banii toti undeva, pentru ca nu toti renunta la plata ratelor. Asa ca vin si mai suplimenteaza cu 200 mil de euro „virtuali”. Faceti socoteala si o sa vedeti ca cu acesti bani , daca se apuca statul sa construiasca facea sectorul 7. Dar nu asta e scopul statului.
    18. Democratia: grecii ies in strada, evrei ies sa protesteze impotriva preturilor, francezii fac revolte stradale. La noi nu se poate pentru ca suntem educati in comunism si ne comportam ca atare. Daca dechizi gura te bate jandarmul, te amendeaza politia si nici nu vrei sa deschizi gura pentru ca e mai usor sa induram si sa ne chinuim si sa ne complacem in mizerie. Aproape ca nu ajuta la nimic protestul , dar daca te vad macar 1000 de tampiti care vor sa faca credit si tot e ceva.
    19. Noi nu gandeste , noi plateste. Cati mai citesc si fac legaturi de context despre situatia actuala. Suntem o natie de tampiti in devenire : te prostesti la scoala, la job , acasa in fata la tv. Nu ne intereseaza si exact asta se urmareste, turma de vite furajate , extrem de usor influentabile.
    20. Pe forum la tavan facem schimb de idei, privim din alte perspective , nu detine nimeni adevarul, nu da nimeni solutii 100% corecte. Nu-l injuram pe bancher ca am tinut economiile in lei, nu-l injuram pe tavan ca scrie de ani despre scaderi si nu se intampla, etc. Daca ai nevoie de cineva care sa iti spuna ce sa faci cu banii , cu creditele, cu viata esti un tampit. Daca nu esti in stare sa iti formezi propria-ti opinie, bifeaza cateva din cele 19 puncte de mai sus, cumpara si nu mai intra pe acest forum niciodata.

  17. @ all:

    http://www.gandul.info/financiar/pretul-petrolului-a-atins-minimul-ultimelor-opt-luni-titeiul-este-oficial-intr-o-piata-sub-semnul-ursului-9693365

    e mai vechi articolul dar sensul sau e cu bataie lunga …. daca pica petrolul e jale (sub toate formele si aspectele posibile)… asta dincolo de grecii si spanii si alte circuri

    • Vrei sa zici ca o sa se ieftinească benzina? Si ca asta ar fi de rău? 🙂

      • @ cosminos:

        da.
        cauzeaza dezinflatie cu impact pe consum (sentimentul consumatorilor), nivelul somajului (creste) si activitate economica in general (scade).

        nu e ok o cadere accidentata si prelungita a petrolului.

        inchipuieste-ti o societate unde toate sunt ieftine dar nimeni nu le poate cumpara pentru ca….. e somer si nu are venituri (deci nu poate consuma).

        nu sunt impotriva ieftinirii unei resurse strategice, de baza, dar miscarea sa fie echilibrata si intr-o succesiune sanatoasa, nu vicioasa dpdv economic ( scaderile bruste sa nu existe / scaderile pot exista in alternanta cu cresterile in functie de piata …. ma rog aici intram in alte discutii…cat de libera mai e piata dupa ce au dat astia cu jerbe de bani nou-tipariti…. dar asta e alta poveste)

        miscarile bruste cauzeaza distrugeri in corpul unei economii.
        nu te bucura cu gandul la ieftiniri „bruste” ca nu o sa le vezi… eventual se va ingrosa (pentru moment) marja de castig a procesatorilor si distribuitorilor.

        dar mai apoi cazand in cap consumul nimeni , dar absolut nimeni nu se va mai bucura.

      • pai, eu o sa ma bucur.

      • @ aristotel costel:

        tu o sa te bucuri. si eu o sa ma bucur. si cosminos se va bucura. si altii. dar daca aceasta situatie se prelungeste apar efecte perverse in economie. care efecte perverse se termina in somaj pentru noi. si atunci nu ne vom mai bucura.

      • Probabil vei ajunge in somaj, da’ eu tot o sa ma bucur.

Lasă un răspuns

