Parazitul – tot parazit


Am putea crede ca un sediu social de agentie imobiliara aflat vis-à-vis de PUSCARIA  RAHOVA (STONEC  IMOBILIARE)  ascunde infractori mai periculosi decat altul situat in incinta Hotelului Marriott…   ( CONADI – Excellence in REAL ESTATE ) 

Nici vorba ! – capusa cu papion infesteaza societatea cu Borrelia Imobiliaris in aceeasi masura. Se pare ca agentii imobiliari din Romania au decis sa ignore cu desavarsire orice forma de bun-simt care la un momendat le-ar fi putut repara imaginea…  

Iata de pilda cum doamna Anca Tanasa de la CONADI a inteles ca pe

www.anuntulcorect.ro

parazitii societatii – agentii imobiliari sunt INTERZISI : 

   

Poate ca nu am fost noi destul de expliciti…  Poate ca textul care curge pe ecran de la dreapta la stanga non-stop nu e suficient pentru a intelege ca Anuntul Corect este un mediu liber de escroci imobiliari paraziti…  

Ma rog, ma folosesc de acest prilej pentru a aduce inca un argument CONCRET care atesta prabusirea continua a pietei imobiliare, care evidentiaza limpede ca statistica INS-ului cu privire la scaderi de 18 respectiv 20 % pe an in 2010 si 2011 este CORECTA. 

Locuinta intermediata de catre CONADI era prezenta in piata si anul trecut, mediatizata de catre aceiasi paraziti.  Iata cat cereau capusele in 2011 :

 

http://www.lupabusiness.ro/details.php?a=11436&h=cb785ec6d4784c8467aa3e3062bfb9b6

 http://diverseanunturi.ro/imobiliare/apartamente/vanzare-apartament-2-camere-unirii-119541.htm 

 De la 80.000 EUR la 55.000 inseamna o reducere de mai bine de 30 % in numai cateva luni de zile…  Cine studiaza piata atent va observa ca astfel de exemple sunt peste tot.  Achizitionarea unei locuinte (pentru cine mai are in plan asa ceva desi eu NU RECOMAND)  trebuie sa aiba la baza o informare CORECTA, nu indicii prostituatilor de la IMOBILIARE  PUNCT  RO sau alte medii de manipulare ordinara care trambiteaza numai stagnari si cresteri… 

Cam greu de vandut prin MIZERIA  PRIMA  CASA un imobil din 1940, nu ???    Poate ca PROSTULUI  AUTENTIC ar trebui sa ii explic cu desene de ce nu scad preturile in anunturile parazitilor si de ce totul se invarte (la nivel de publicitate) in jurul valorii de 60.000 de euro.   Ar trebui sa scriu pentru a mia oara in acest blog – pentru ca atata « da statul !!! »  sau pentru ca asa te minte pe tine, naivule, Mafia Bancar Imobiliara ca valoarea unui cotet nenorocit este de 60.000 de euro.   Oare ce cursuri de pictura ar trebui sa urmez ca sa-l edific pe PROST ce se va intampla cu piata IMO dupa ce Jaful National Prima Casa se va termina ?

Ii rog pe toti cei care spun ca preturile NU SCAD avand ca repere anunturile parazitilor societatii – agentii imobiliari, sa nu se ma joace cu nervii nostri.  De fapt daca au certitudinea ca noi latram precum cainii la luna, sa intre pe IMOBILIARE  PUNCT RO…   De acolo aflam ca in ianuarie 2012 preturile chiar au fost mai mari decat in 2011 aceeasi luna…   Iar Adrian Erimescu (directorul acestui portal-hazna) sustine in permanenta ca – citez – „In mod normal, de acum preturile ar trebui sa creasca…” 

Asadar, nu te oblig eu, scepticule, sa ramai pe TavanulFals…  Ai de ales intre oamenii care spun ADEVARUL si cei care mananca CACAT de dimineata pana seara !!! Poate ai devenit dependent de minciuna si noi te retinem…

In final, recomand un nou articol din Curierul Național unde Roxana Dimache și Adrian panaite revin cu paralele între piața imobiliară din România și cea de peste ocean.  Vom ajunge atât de puțini și de săraci încât locuințele astea pe care azi se cer(e) 60.000 EUR sub protecția programului Prima Casă se vor vinde probabil pe un purcel de crăciun.  Dar până atunci câteva sute de mii de naivi trebuie să mai muncească 5-10-20 de ani pe plantațiile bancherilor…

http://www.curierulnational.ro/Specializat/2012-05-11/Piata+imobiliara+va+sari+o+generatie

Speranțe legate de guvernarea USL ??? HA !  Iată un punct de vedere OBIECTIV scris de editorialistul Cristian Hostiuc:

http://www.zf.ro/opinii/capitalurile-pleaca-si-alti-bani-nu-mai-vin-salariile-se-reintregesc-din-condei-vin-alti-furnizori-la-putere-iar-cresterea-este-nefiscalizata-credeti-ca-asa-vor-mai-rezista-mult-cursul-si-economia-9613539

Anunțuri

Posted on 10 Mai 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 276 comentarii.

  1. @Bancherul

    Iti multumesc pt sugestie, dar eu pana acum nu am gasit imobile recuperate de banca pe vreun site al vreunei banci. Ai idee unde pot cauta?
    Multumesc.

  2. @bancherul ,
    ce te faci daca unele din companiile de utilitatii si alimentatie la care vrei sa cumperi actiuni sunt nationalizate ???

    • @ anka:

      imi asum riscul 🙂
      la un moment dat am sustinut solutia nationalizarii si mai deunazi am venit cu ideea investitiei pe bursa atunci cand actiunile o sa fie mai lovite, mai discountate …

      imi dau seama de caracterul contradictoriu al pozitiilor … 🙂
      dar , asa cum i-am zis intr-un raspuns lui avenirv… e diferenta intre ce ar trebui sa fie si ce va fi ….

      da, ar fi nevoie de solutii protectioniste fata de resursele locale si mijloacele locale de productie (oricum tot spre razboi ne indreptam, ce sa ne mai kkm pe noi!) … unii numesc aneste solutii „nationalizare” .. dar cum avem politicieni mai timizi decat o copila inocenta de 9 ani care vede p**a prima oara si incepe sa planga intreband printre sughituri ce e aia, mamaaaaaaaa ? :)))))) … nu va avea loc nici o nationalizare … nu au sange astia in ei …

      deci ramane solutia actiunii hiper-capitaliste, cu ochii pe oportunitati extreme …. cum ar fi sa iei o actiune a unei companii valoroase la doar 10-15 % din valoare ei contabila? Ha?

      Nu e misto , fata? :D?

      Eu am o inima de miel bland dar am capul plin de strategii satanice ca sa zic asa… un baiat bun cu intentii rele (alias Parazitii) 😀

  3. Numarul de oferte de pe piata imobiliara din Bucuresti bate toate recordurile in aceast zi de Luni: desi nu s-a incheiat ziua ofertele din presa si internet au trecut de 4.500 pana la ora actuala(15:00).
    Ultimul record era de 4.153 dar asta la sfarsitul zilei.
    Proprietarii arunca imobilele pe piata intrand in competitie ptr clienti.

    • Acelasi lucru l-am observat in orasul meu, record de 394 anunturi unice la 2 camere, 360 zilele trecute si o medie de 300. si nou minim istoric de 593 euro/m2 (medie pe jumatatea inferioara de anunturi)

    • PopescuIon

      Ce competitie? Ce clienti? O sa le arunce la gunoi, lupta pentru supravietuire a inceput. Poti sa ai 7 case, trebuie sa ai bani sa traiesti. Poti sa nu ai nici o casa, daca ai bani sa supravietuiesti si sursa cat de cat stabila se venituri esti sef.

    • Numarul total de oferte a fost ieri de 4.774.
      Este o depasire cu 15% a precedentului record.

  4. Care-si lua lumina de la Cristian Orgonas?

    S-a apucat sa-si curete rahatul portocaliu. Cel mai nou articol dateaza din 2010.

    Sper ca ati pariat pe leu, pe investitiile la bursa pe termen… extrem de lung si, de ce nu, pe stabilizarea preturilor pe piata imobiliara… daca nu, chiar usoare cresteri.

    Asa va fac cacatii la buzunar, va prostesc pana crapa smenu’ dupa care ramaneti cu ochii in soare.

    Sigur sunt cativa pe aici care apreciau obiectivitatea CACATULUI!

  5. azi e zi neagra pe burse. recentul rosu protapit premier de oastea de stransura vede cu totul altceva.

    „Dacă există probleme într-adevăr economice, ştiţi că ţările din UE reprezintă principalul partener comercial al României, în special pe zona de exporturi. Dacă există o reducere a cererii, inevitabil afectează şi România, dar NU CRED, cel puţin în acest an nu vor fi probleme de acest gen”, a spus Ponta.

    in schimb mascariciul o tine in dublari si mariri…adica exact ce faceau in 2008. ia de la basescu devine ..ia de la ponta. azi a spus ca dubleaza premiile atletelor. cu bani de la ma-sa mare.

    Ponta a precizat că, în situaţia în care România ar avea probleme pe partea de încasări la buget, statul va trebui să facă alte economii pentru a majora salariile bugetarilor.

    pe de alta parte nu am putut sa nu-i remarc tipatul de proasta care sare ca arsa la intrebari incomode…”va rog frumos sa nu speriem oamenii” (ca nu are de unde sa le dea banii, ca miliardele de euro evaziune…si patinuarele si bazinele si papucii lui urdea erau pur besini si cacat mancat cu lopata) 😀

    daca pica grecoteii, in cateva luni dan diaconescu va fi uns ca rege, avand la dreapta, pe curajosul vadim si animalutele de haur.

  6. bancheru’
    is eu nebun sau leul se devalorizeaza fata euro si usd, pentru ca crapa zona euro si cand se va trece cu creditele de la euro la ron sa fie un curs bun pentru banci. ma gandesc si eu asa int-o doara:). Tu ziceai ca noi avem economie serioasa , normal ar trebui ca leul sa se aprecieze, fata de euro care e cu probleme zilele astea.
    Multumesc,
    Liviu

    • economie romaneasca e serioasa doar in bancuri
      nu-mi aduc aminte de vreo persoana ca sa spuna lucrul acela in serios pe tf

    • @ Liviu, iha-ahi:

      economia Romaniei si potentialul ei economic – amandoua sunt extrem de serioase, putand fi eventual comparabile doar cu ale Poloniei – din zona.
      Restul tarilor sunt sub noi ca si nivel ponderat al economiei reale si al potentialului.

      Nu am stare, chef si rabdare acum sa argumentez de ce e astfel, va trebui sa ma credeti.
      Hai sa bag cateva vagi argumente:

      a. resurse kklau ; gaze, petrol, cupru, metale rare, aur, argint , platina si paladiu ….

      b. un caracter industrial mai pronuntat decat tarile baltice, balcanii de vest , cehia, etcc.. desi mai avem de invatat de la Polonia – ei sunt peste noi. Ungaria spala podelele.

      c. o moneda EXTREM de discountata (devalorizata si in curs de devalorizare accelerata pentru a atrage capitaluri speculative pe care sa le arda baietii de la BNR pentru a produce banu’ pentru FMI/BM – reamintesc ca 2012 si 2013 sunt ani de returnare a imprumuturilor)

      mai sunt argumente dar mi-e lene sa mai scriu …
      daca nu va place pe aici, din partea mea puteti sa studiati optiunile oferite de alte tari …. mai multe resurse ramase pe aici si potential de realizat pentru cei de aici ….

      repet ce am mai zis si in alte medii virtuale (alte site-uri) : romanii inca nu au inteles cum sta treaba … e strict o problema de imoralitate si management public defectuos !

      nu e problema de resurse, nu e problema de incapacitate, nu e problema de altceva….. e problema de bulangeala la nivel de conducere (la foarte multe nivele) si cand intreaba oamenii simpli, „fraierii” ca mine si ca tine apar raspunsuri gen „perdele de fum” : nu putem….. nu avem cu ce si cu cine ….. sugeri de genul asta de oameni incapacitati si incapabili si care pun botul la atacuri de genul asta la increderea in capacitatile neamului tau si ale tarii tale!

      Nu va place pe aici, din partea mea carati-va !

      M-am plicitisit de oamenii care nu muta un pai de aici mai incolo dar sunt hiperexperti in demonstrat ce tara de kkt e Romania!

      CE P * * A MEA AI FACUT MA SA FIE TARA TA MAI OK CA SA AI AUTORITATEA SA DESCHIZI GURA ? …

      Iar in cazul administratorilor de tara furaciosi si imorali … nici o problema …daca inca nu au inteles aluziile continue ca e momentul sa faca politica de prima mana , nu furaciuni gen Apostu de la Cluj sau Voicu sau Nastase sau altii … nici o problema…. erorile de inteleger se mai trateaza si cu bate infipte in cap pe strada sau cutite in spate !

      asta iarna a fost o civilizata atragere a atentiei clasei politice …dar bulangii s-au gandit ei ce misto e sa deturneze ei miscarea aia!
      Nici o problema!
      Urmeaza ceva beton cand oamenii nu o sa mai stea de vorba frumos la tv, o sa treaca la niset fapte !

      Prima oara cand ai de-a face cu o javra hoata ii vorbesti , daca nu a inteles ii explici cu cativa bocani in coaste, pe strada!

      hai ca mi-am iesit din sarite … peste tot aud numai flegme pe tara asta , dar cand ii iei la intrebari dau din colt in colt sau obraznic intreaba : dar tara asta ce a facut pentru mine ! ?

      NU E O PROBLEMA DE RESURSE, CAPACITATE ECONOMICA SAU OAMENI …E STRICT O PROBLEMA DE MANAGEMENT ! … e vorba de un sistem stricat si defect care trebuie inlocuit, facut tabula rasa si inlocuit un intreg sistem !
      Si asta va fi!
      Cine isi inchipuia asta-iarna la -10 grade celsius ca ar iesi cineva in strada ? ….

      GHICI UNDE SE VA AJUNGE SUB SOCUL GRECESC?!?!?!?!?
      Puneti cap la cap toate informatiile si ganditi ce urmeaza!

      • @ all: de ascultat dupa ce mi-am iesit din pepeni :

      • @ all :

        si faza cu „singing in the rain” e probabil ce se va alege de bancheri cand raman fara joburi dupa valul grecesc si oamenii de pe strada , vecinii ii intampina cu scuipati de pe la ferestre … cam ca in clipul postat….. 😀

        de revazut clipul din perspectiva asta !

        :)))))))))))

        „I’m singingin the raaaain / I’m haaaaapppppyyyyy again ”
        🙂

      • asta imi aduce in minte o melodie infantila…care ar putea fi transformata in imnu bankerilor

        ploua cu mmmm
        cine p. mmmm aruncaaa
        e vecinu de la 2
        care face pipi pe noi

      • Tara are potential, corect.
        Oamenii vor iesi in strada si vor face si vor drege, poate, problema este vor ajunge oamenii capabili acolo unde trebuie? Nu stiu, dar voi urmari piesa de teatru.

        Cred ca ar trebui sa vizitezi blogul capitalismpepaine , un blog de (extrema pentru bugetari) dreapta.

  7. Oculta Financiara Mondiala a inceput (asa cum va spuneam zilele trecute) sa lanseze zvonuri legate de razboi civil, de haos si anarhie daca Grecia nu acceptă ”Bail Out-ul” care sa mentina minciuna generalizată…

    In fața unor pierderi incomensurabile, jegurile bancare incearca ultima prosteala…

    http://www.gandul.info/financiar/europa-in-criza-ministrul-de-interne-al-greciei-daca-iesim-din-zona-euro-intram-in-razboi-civil-si-va-face-legea-cel-care-are-mai-multe-kalasnikovuri-9624810

    „Dacă Grecia nu reuşeşte să-şi respecte angajamentele şi să-şi plătească datoriile, suferinţa va fi mare. Ce mai avem de pierdut? Libertatea. Ceea ce va prevala vor fi bandele cu kalaşnikovuri, iar cine va avea mai multe kalaşnikovuri va face legea… Se va ajunge la război civil”, a declarat Chrysohoidis, membru al partidului socialist Pasok, în cadrul unei intervenţii la radio.

    Este incredibil pana unde merg scursurile astea care detin parghiile financiare… Kalașnikov – ca alternativă la jaful pe care l-au făcut peste tot în lume… Nu cumva le e teamă că respectiva armă ar putea fi folosită chiar împotriva lor ???

  8. blogul asta e fantastic, sincer, impreuna cu cometarile e aur, ar trebui sa fie lectura obligatorie la revista presei de la guvern, si asta fara vreo urma de ironie…stim cu totii ca pe cei din guvernare, oricare ar fi aia, nu ii intereseaza realitatea decat daca se refera la banii pe care ii numara ei seara, adica banii pe care i-au produs ei pentru ei, restul e…0!
    am euro cumparati la 4,355 si lei, sunt destul de confuz, care ar fi pasul urmator, pe termen sa zicem lung, pana la sfarsitul anului..mai e valabila vreo statistica, vreo logica in masurile luate de dragii nostri de politicieni?!

    • @ florin.dr:
      multumim.
      sincer sa fiu , la cum stau baietii aia la guvern (indiferent de orientare) in fata celor de la FMI / BM eu ma gandesc sa le propunem sa ne faca o mica felatie democratica ….
      si asta fara vreo urma de ironie 😀 😀 :D…. la ce trafic are blogul le doresc sa faca fatza ! 😀

      daca servesc interese externe tarii (ex: Prima Casa – sursa de echilibru a bancilor cu capital strain , pe carca financiara a bugetului Romaniei, pe banii mei si ai tai) nu vad de ce nu ar servi si interese mai aplicate local nitel …. 🙂

      iti dai seama ca posteaza destui , dar iti poti inchipui cati citesc la o medie de accesare a blogului de 1000-2500 hits/zi ?

      .. cred ca vor descoperi guvernantii cat de extenuanta e o treaba de calitate … 😀 !

  9. acum o luna la casele de schimb 4.38 lei un euro , astazi 4.49 lei un euro.

    O rata de 300 euro a crescut cu 30 lei.

    Incet incet falimenteaza prostii care au platit preturi enorme la apartamente , si incepe si economia sa isi corecteze greselile.

  10. Florin dr daca aveti euro cumparati sa fiti atent ca desi creste fata de leu, scade fata de toate celelate monede: dolar, lira sterlina etc.

  11. @ iha-ahi : stiu blogul ala…e al lui Giurgea parca …. tipul le zice bine , dar e uneori (adeseori) prea nazist pentru mine …. si eu imi mai ies din pepeni dar nenea ala e scos non-stop din pepeni … probabil face bianual raportarea bilantului la firma lui cu toporul infipt in formularele 10,20 si 30 (alea de bilant 😀 ) …. ma scuzati…gluma de economist, ce sa-i faci ? 🙂

    cu grecii nu stiu … aveam alta idee despre ei … la ei a aparut democratia dar sa ma ierte Dumnezeu daca ii mai inteleg … la fiecare 30-40-50 ani mai baga un default pe datorie … au avut dictaturi … sunt total dusi cu capul …. zici ca intreaga lume e covorasul lor cu jucarii si fac ei ce vor …. ar merita sa cada sa isi sparga capul acum !

    • mie nu mi-a lasat impresia de a fi nationalist, in ceea ce priveste socialismul, e un anti-socialist convins si e de acord cu ceea ce face Chris Christie, guvernatorul NJ, care e un model liberal dpmdv.

      grecia e probabil unul din cele mai bune exemple ca natiunile se ridica si (de)cad. poate imperiul otoman a influentat mentalitatea grecilor? probabil ca da, in definitiv un exemplu de influenta e cel al Transilvaniei si Bucovinei vs Muntenie si Moldova, conducatorii pot slefui poporul, dar cam greu in zilele noastre caand fiecare cetatean are drept de vot, dar iq scazut si cunostinetele reduse sunt majoritare si usor de manipulat.

      • uitasem MG si-a mutat afacerile in alte tari

      • toti ar trebui sa facem asa. sa-i lasam pe capabilii de socialisti, pe muile sindicaliste a lu vantu sa-si primeasca salariile dublate de la stat. hai ma, nu va dati salarii duble? de ce nu va dublati lefurile? n-aveti imprimanta? luati imprumut de mariti. ti-ai draqului cu socializmu vostru!

      • @unu

        socialismul are si o parte interesanta, le arunci hartii grecilor pentru a trai bine si apoi se instaleaza criza cand vor fi vandute proprietati, companii etc la preturi foarte mici.

        socialismul pare un cal troian

        asa cum s-a reiterat si pe tf, le indeplinesti visul, sa aiba locuinta lor, iluzia e hranita de plata impozitului pe proprietate anual, pentru a semna de buna voie contractul de sclavie pe 30 de ani*

        *sau mai putin**
        **in anumite situatii, criza economica cand subiectul nu poate suporta rata, i se poate mari durata creditului in schimb oferindu-i-seo rata mai micuta***
        ***care poate creste la o data ulterioara*****
        ****spre linistea clientului acest lucru e putin probabil, ce putin probabil, e imposibil sa se intample******
        …..

      • @ unu:

        cel mai greu lucru de explicat unui socialist intr-o economie ce ruleaza pe deficit, nu pe excedent: INFLATIA de origine monetara !

      • @bancherul

        Socialismul corporatist si plutocratia n-au nimic in comun cu socialismul. La 50% somaj in randul tinerilor vorbele goale despre socialism dupa zeci de ani de rapt… bancard n-au nicio valoare.

        Si, o pondere enorma din populatia greciei e data de… antreprenori… care muncesc zi lumina in comert, turism, pasunism sau mai stiu eu ce… cretinism.

        In timp ce nemtii sunt supervizori de linii tehnologice si-i imprumuta pe toti sa le cumpere produsele… grecii, italienii, spaniolii, romanii… sunt lenesi. Hai… lasa-ma.

        E o teapa nemteasca si atat. Cand se va prafui UE, Germania va concura la salarizare cu… China. 😛

    • giurgea are dreptate. fiecare putoare socialista ar trebui aruncata in strada si neangajata de nimeni timp de 1 an. sa-si castige singur banii de trai. sa vada cum dupa ce te rupi o luna vine statul escroc si-ti ia 50% sa-i dea unor labari tristi angajati pe pile la stat, unor handicapati si retarzi care doar fac voturi pe lumea asta si umbra la pamant. aici vorbesc de oamenii care lucreaza pe cont propriu, nu escrocii care fac afaceri cu statul. ce-i drept, astia din urma sunt tot generati de statul si clasa politica de hoti. votata in masa de cei multi si prosti…electoratul de imbecili care vor ca statu sa le dea si sa le faca. pe scurt, handicapatii care nu vor ca ei sa munceasca..ci statu..sau altcineva.

      • Nu cred ca ai dreptate, sunt multi care nu isi au niciun rost in aparatul bugedar dar profesorii si medicii sunt prost platiti .Posibil din cei care iau acum 3 lei de la stat ca pensie de handicap(daca la ei te-ai referit) ti-au platit tie cand erai copil scoala ca sa inveti, manualele, profesorii si doctorii de care ai avut nevoie, atitudinea asta nu e buna.Daca este cineva vinovat sunt cei care fura din bugetul de stat cu sutele de milioane(vezi „autostrada’ A3 fiind cea mai reprezentativa s-au platit miliarde de euro si nu s-a facut mai nimic) Aia ar trebui sa plateasca, cu capul nu amaratii care iau 3-4 milioane pensie/salariu.

      • Uite ca apar si oameni cu capul pe umeri si argumentand Logic. Adica, sa fure mai putin politicienii ca sa ajunga si la cei nevoiasi pentru protectie sociala.

      • @unu
        Te contrazic; giurgea e un cretin 🙂
        Problema nu e socialismul ci deficitul bugetar, care apare astazi mai peste tot. Problemele Greciei nu vin numai din salarii pensii si ajutoare ci si de ex din bugetul apararii care e foarte mare pentru ca sunt „prieteni buni” cu turcii. Ghici de unde cumpara grecii arme si alte lucruri scumpe: de la cei care urla azi cel mai tare in favoarea euro si impotriva „socialismului” si ” lenesilor”.
        Daca nu-ti place ca statul sa dea din taxele tale ajutoare pentru handicapati si salarii la bugetari cum te simti cand statul salveaza din bani publici banci care au facut magarii?
        Sau cand Vasilescu de la BNR iti spune in fata ca o s-o faca si in continuare si ca nici o banca nu va fi lasata sa cada? (indiferent ce au in portofoliu)

      • @Dorin

        rau ma simt 🙂

        deficitul bugetar vine din salarii de puf, neconcordate cu economia. daca ai 10 ani de infuzii ue cate 10 miliarde pe an…si nu dezvolti economie intre timp, dar faci firme de constructii si materiale si construiesti 10 ani poduri drumuri si aeroporturi, impartind la masa de bugetari, bugetul umflat artificial in anul 11, cand se taie macaroana ue..ramai in plop. eh anul 11 n-au fost fondurile taiate ci a venit criza. trebuie sa cuantifici exact cat produce tara aia prin economie, sa tai din banii respectivi o marja si restul dai salarii asa incat daca vine criza si sade putin bugetul..sa fii in marga aia cu salarii…altfel tai. sau imprumuti si-ti amanetezi viitorul.

        la greci exact asta a fost. ce fu in fapt si la noi. hotie si dublari deampulea la marea competenta nastas-varujaniana. numai ca aia au 1300E salariu mediu, la noi e 350.. noi am avut nevoie de 20miliarde aia de 100, in prima faza. e o limita de imprumut care te indoaie la un moment dat. noi urmam intocmai firul greciei. aceeasi hoti care postuleaza angajarea la stat pe viata, salarii doar crescatoare, 15 salarii pe an, prime, credit fara numar. ne-a salvat criza, si UE va sta cu ochii pe noi ca pe butelie sa nu devenim grecia 2. nu vom mai pupa noi salarii marite decat cand si cu verificarea balansului economie-VS-bugetari de catre UE. de aia sper sa ne pironeasca cu mcv-ul vreo 30-100 de ani poate se mai indreapta hotia miotritica.

      • @ unu: dupa ce m-am intors de la manifestatia de ocupaiualstrit din parcul unirii unde au fost 50 de participanti maxim, inghetat bocna si rupt de oboseala si de nervi, s-au gasit vreo 2 sa ma ia la misto aici pe blog. doi labagii ca sa ma exprim civilizat. restul, boierii, au tacut malc, n-au scos un sunet. despre ce atitudine vorbim? este exact atitudinea romanilor majoritari (peste 99%) dintr-un autobuz/troleibus/tramway cand un minoritar le buzunareste un semen si acesta isi da seama si se plange…

      • GM, cu protestele nu mai faci nimic in ziua de azi. gandacii s-au imunizat la injuraturile cu care se alinta zilnic intre ei. ce crezi, ca te remarca isarescu si lacrima putin (pe la ochiul maro)?

        aici trebuie razboi de gherila. prinsi si schiloditi, date foc la casi pana invata ca furturile si escrocatul populatiei te pot lasa invalid sau mai rau. sa nu uitam ca escrocii locali isi impart in proportii apropiate localitatile tarii. nu avem numai guvernare centrala ci si locala, plus functionarimea currupta si asa zisii afaceristi pe care ii iubeste AC mult de tot, adica rubedeniile apropiate puliticienilor prin care se devalizeaza banu public. nu mai mentionam justitia, cloaca infecta de puscariabili ce dau sentinte random. cum statuau ei corectitudinea taierilor bugetare in afara de propriile lor salarii!

      • @ unu: TOTAL de acord cu tine!!! Repet TOTAL de acord cu tine!!!!!

        Dar stii care-i sintagma (ca tot pomenim atat de greci…) mea favorita referitoare la ro? ” N-ai cu cine!”.

      • asa e. trist dar adevarat. poate ca asa saraci cum santem, o ducem totusi bine. ca avem ce manca? softul e setat asa. slugi de mici, obedienti, fara personalitate, multumiti cu putin, lasi, fricosi…la urma urmei nu cred ca suntem penultimii din UE. e genetica treaba.

  12. Salutare la toata lumea. E prima data cand postez dupa multa vreme de citit… Multumesc tf ca exista si cel putin pe mine personal m-a ajutat.

    @Bancherul: Recomandai zilele trecute o serie de banci cu capital romanesc, printre care si Banca Romaneasca, parte a NBG. E sigura in conditiile de fata? (ma uitam pe dobanzile la depozite in dolari/euro si par sa fie foarte mari comparativ cu alte banci…)
    Si as mai avea o intrebare, daca nu e cu bănat, ce ai recomanda care are toate economiile in lei, in situatia asta nefericita?
    Multumesc.

    • Iti spun eu in ce sa nu ii ti, in lei. Restul cel mai ok e sa ai 50-50 euro/dolar.Stii vb aia nu pune toate oualele intr-un cos.

      • Cel mai tare mi-e frica sa nu iau pe varf euro/dolar :D. Intrebarea e cam cat estimati sa mai creasca euro/dolarul fata de leu in perioada urmatoare…

        Voi de unde cumparati valuta? Eu iau salariul in lei, iar la banca la care am cont (ing) practica niste preturi nesimtite la valuta, de ar fi mai ieftin sa iau euro de la casele de schimb si sa ma duc la caserie sa-i depun :). Si cam asta a fost motivul pentru care am ramas pe leu pana acum.

    • @ crispus :

      Fii atent!
      In primul rand NICIODATA nu am sustinut ca Banca Romaneasca e cu capital romanesc .
      Mai bine mi-as fi taiat mainile decat sa sustin o minciuna satanica de genul asta!
      E 100% greaca!

      A doua chestie: SINGURELE BANCI CU CAPITAL ROMANESC DIN PIATA SUNT :

      CEC

      CARPATICA

      BANCA FEROVIARA

      Restul sunt straine!
      Bagati bine la cap toti chestia asta! Nu-mi pasa daca toti oamenii isi iau depozitele si se bulucesc la CEC, CARPATICA, FEROVIARA ! Isarescu si-a asumat acest risc acum multi ani cand a livrat pe mana sectorului capitalului strain un intreg sector economic : cel financiar-bancar!
      S-a riscat, sa suporte consecintele!

      Mai apoi : cu leii… schimba banca ING..e una dintre cele mai criminale din piata ca si rate de schimb valutar.
      Dintre cele cu rate de schimb valutar ok, toate cele 3 cu capital romanesc dde mai sus se incadreaza aici.

      Offf…de ce nu ai fost atent sa schimbi la timp? acum e cam umflata treaba (dar inca nu prea umflata..daca pica grecia o sa fie dinamitate pietele! )… primul pas cu leii e sa iei un antinevralgic! 🙂 …mai apoi:
      Solutia mea cu leii in cazul de fata e o mixtura de portofoliu de genul urmator : 40 % lei, 40% usd si 20% euro (insa nu la ING , la una dintre cele 3 banci romanesti mentionate anterior)…au si solutii de internet banking sa nu bati drumurile aiurea, e totul ok.

      Iei o hartie, calculezi cat inseamna procentele la cat ai si aplici intocmai. Leii inca existenti (40%) te protejeaza de o inversare a trendului. 40 % usd sunt alesi astfel pentru a acorda o buna concentratie in portofoliu a valutei care creste in prezent, DAR NU O CONCENTRATIE MAJORITARA (esti expus in caz de inversare a trendului) ! 20 % ramasi pe euro sunt pentru diversificarea portofoliului , asigura o balanta buna la deprecierea leului (din 40 usd + 20 euro % = 60% deci majoritar in portofoliu). In caz ca se inverseaza trendul de apreciere a usd (prea putin probabil in contextul actual)… ai leii si euro care sa te protejeze (40+20 % = 60%…) .. deci indiferent ce urmeaza esti protejat.

      Din salariu ce mai economisesti economiseste pe leu, nu in valuta (e mult prea scumpa valuta acum pentru a o cumpara).

      daca ai mai citit acum stii teoria mea cu „urmareste animalul cel mai slab” ..adica alege valuta cea mai slaba …. acum (culmea!) tu deja ai valuta cea mai slaba …..

      ca un ultim sfat: poti sa faci cum ti-am scris sau poti sa astepti ca leul sa isi mai revina (desi poate fi o chestiune de 1 an – 1 an jumate. )

      SFAT IMPORTANT: cand vezi ca valutele „s-au tasat” si nu mai cresc ci au ramas la un anume nivel fata de leu(ex: euro la 4,45-4,55 = nivelul nu e o predictie, e un exemplu oarecare, ok?) atunci din valuta cea mai dinamica (usd) iei jumatate(deci din 40% usd din total portofoliu iei echivalentul a 20% din total portofoliu. deci jumatate din usd) si-i faci lei pentru a capitaliza castigul (pentru a marca si incorpora diferenta de curs marcata)…

      ok?

      nu actiona la impuls , fara sa gandesti, nu actiona cu frica si dincolo de orice : LASA-TI PORTITE DE IESIRE INTOTDEAUNA ! Nu merge 100% pe o singura moneda! Mergi pe mixturi de monede care sa se contrabalanseze intre ele, sa nu stai tu cu frica in san….

      Si daca nu esti amator de joculete valutare ci ai alta sfera de preocupari, aplici ce ti-am recomandat mai sus si mai apoi economisesti INTOTDEAUNA in valuta cea mai slaba!!!! Deci cand o fi leul depreciat, economisesti in lei, cand se intareste leul, economisesti in valuta – nu prin schimbarea leilor deja existenti in valuta (doar daca tii neaparat, nu o recomand) ci prin adaugarea din salariu a unor volume noi de valuta proaspata, LUATA IEFTIN datorita unui leu mai tare!

      Intelegi jocul?

      Mai tinem legatura, salutari!

      • pai si Transilvania ?
        Nu are capital majoritar RO ? (prin actiuni emise la BVB)

        Stiu ca au Bank of Cyprus 20%, BERD 14%, si alte 10% alte institutii straine, dar restul, adica ~ 55% stiam ca sunt detineri ale actionarilor romani.

        Poate gresesc

      • @ Alexx: transilvania este banca cu capital romanesc dar care in prezent e minoritar dupa ce niste fonduri straine cucuiete au cumparat niste calupuri pe bursa pe piata deal (de volume mari) acum vreo 6 luni (in iarna).

        in prezent capitalul ei romanesc se invarte undeva pe la 38-40 %. = eu nu o mai consider banca romaneasca mai ales datorita prezentei berd cu care eu am o problema ( a fost banca creata pentru a finanta „coagularea” transnationala a europei centrale si de est in vederea inglobarii zonei in UE … proiectul UE e de mult timp…. hidra asta e batrana…. si lui Ceasca i se propusese o inglobare intr-un organism transnational gen UE dar a refuzat categoric …si si-a luat gloante…. cauta pe youtube „ceausescu discurs europa” …o sa ai un soc!

        cei care ne tot conduc din 1989 prin rotatie stiau ca vor veni niste hotomani mari (UE) asa ca au matrasit ei cat au apucat din 1989 pana acum ….

        peste capetele noastre se fac jocuri mai mari ddecat ai banui!

      • @Bancherul
        Nu stiam de deal-urile din iarna.

        Nici eu nu sunt fan BERD, insa in vremurile astea tulburi, e bine sa ai ceva solid in spate…

        Numai bine,

      • Mersi mult. Nu am timp, nici inclinatie pentru speculatie. Tot ce vreau e sa ma protejez cat de cat.
        Ceva materiale (asa mai pentru dummy) despre valute? (poate reusesc sa ma prind sa pescuiesc, nu doar sa cersesc cate un peste :D)

      • @ crispus: nu am materiale.

        in ultimii 5-6 ani am invatat din mers chestiile astea…. vrei materiale ? nasul zilnic in reuters.com si bloomberg.com si cnbc.com si celelalte surse mari de info …. mana pe manuale de macroeconomie….. nu exista aici nimic pt incepatori…. e lupta salbatica…

        sa nu ai incredere in kkt – urile de firme care intermediaza forex in marja…. vor doar sa-ti pape banii din comisioane…. limiteaza-te la a lucra cu bani cash, fara tranzactionare in marja. Nici macar eu nu fac (inca!) tranzactionare in marja…..si am deja 6 ani de experienta de tranzactionare hard&cold cash :D.

      • @ crispus:

        pentru protejare ti-am explicat deja tot ce era de stiut in comentariul mai mare de mai sus.

    • mda, se pare ca au fost suparati niste localnici onesti:

      „Suntem impotriva aprobarii unor constructii atat de inalte in zona. Noi am cumparat teren aici si ne-am construit casa deoarece Planul Urbanistic General prevedea zona de case. Daca vroiam sa vedem blocuri, ramaneam in oras. Nu dadeam peste 300.000 de euro ca sa ne mutam aici. ”

      ii umple chilim_anus de romulani…fara utilitati, cu latrina la strada direct de pe geam 🙂

      ce-i drept pentru medici profesori etc nu exista locuinte, se presupune ca aceste categorii se califica la sclavageala pe viata cu 350E luna. cine merita?.. toti handicapatii si tiganoii care plang dupa cocioabe la usile primariei. ne binefacem handicapatii si putorile iar de restul ne batem joc. mai ca-ti si rade un parazit din asta..tu dupa 3-6 ani de facultate si pe drumuri.

  13. Foarte interesant va fi comunicatul de maine al INSului (preliminarele) privind PIBul pe Q1. Adica daca este recesiune „tehnica” sau nu…
    De ascultat va fi reactia imediat ulterioara a politicienilor si a gubernatorului. Apoi sa vezi curs la euro ccare e sensibil la prostiile alor nostriu.
    Maine va fi o zi delicioasa, zic eu.
    Imi mentin cotatia pentru peste 4,44… . pentru maine. Desi cred ca puteam sa pariez lejer si-un 4,45… . Dar sa nu ne grabim, Ne auzim pe la vreo 13si15…

  14. ne linisteste panaite. totul e in plan. sistemul mafiot bancar isi traieste ultimele zile ale actualei oranduiri. eu zic sa ne apucam de studiat tipuri de arme si soiuri de porumb-ovaz : http://www.curierulnational.ro/Opinii/2012-05-15/Bancile%2C+maslinele+si+500+de+ani+de+foame

  15. Crispus, vrei o recomandare pentru cineva care are toate economiile in lei acum? Uite aici un articol care recomanda sa cumperi terenuri 🙂

    http://blogulluipopescu.blogspot.com/

    • @ Alin : sa stii ca pe partea cu terenuri agricole eu as fi de acord!
      urmatoarea criza dupa cea financiara va fi criza agricola …. iti dai seama de potentialul unuipamant agricol /nu sa il iei speculativ si sa te uiti la el cum creste ….. ca vaoare si ca ciulini ! 🙂 …. sa-l lucrezi!

      asta e o idee buna.
      nimic nu creste sau scade la infinit intre noi fie vorba!

    • Nu am atatia bani in cat sa pot cumpara o parcela suficient de mare, si parca deocamdata i-as tine intr-o forma usor accesibila…
      Plus ca in viitorul apropiat nu cred ca poti fi competitiv atata timp cat sponsorii de partid obtin terenuri la preturi modice (concesiuni, sau cum s-or numi ele).
      Si probabil cu subventiile tot cam asa sta treaba. Aia mari conteaza…

  16. Pana una alta, strainii care cumpara terenuri agricole fac un bine pentru ca forteaza vanzatorii sa comanseze suprafetele agricole faramitate. Ori numai pe suprafete mari se poate face agricultura competitiva, nu pe 5000 mp.

  17. Probabil ca urmatoare bula va fi pe terenuri agricole.
    Altfel nu imi explic cum de oameni care nu au vazut o vaca in viata lor in afara de poze sau nu stiu ce e aia o sapa, vor sa „investeasca”.
    Nimeni nu isi pune problema ce fac cu pamantul ala, cum il vor munci, cum il vor iriga, cum vor pazi recolta, ce vor face cu recolta s.a.m.d.

    O alta smenuiala este zvonul ca de la 1 Ianuarie 2014 la Vama Bors va fi o coada pe cateva sute de km cu „straini” care vor sa ne cumpere pamantul.
    Drept urmare, daca te duci acum prin vreun sat uitat de lume, unde stau tarlale nemuncite de zeci de ani, toate babetele si toti unchesii pensionati de la 40 de ani pe caz de boala, iti vor spune ca ei nu vand acuma, ca asteapta francezu’ sa vina sa ii faca oameni.

    Nimeni nu se intreaba cum de au aparut deja de ani de zile exploatatii agricole detinute de aceiasi straini, fara aceasta minunata aliniere din 2014 la normele UE.

    Dar ce mai conteaza, vor da buluc englejii si francejii sa ia pamant, pana nu se termina, pe la Tandarei, Haimanele sau alte fundaturi de tara.

    Suntem un popor manipulat, de la A la Z.

    • Popor manipulat? Nu e termenul potrivit. Popor de tepari/profitori/tunari/speculatori e mult mai bine spus.

      Instinctul de turma si zvonurile se aplica f. bine la preturile pamantului si al imobilelor.

      Si ce-i va face pe proprietari sa dea drumul la domino-ul scaderii preturilor e un zvon care sa le strapunga creierul in cel mai intunecat ungher al lor. Un zvon care sa ii indemne instinctual: trebuie sa vand ca maine il dau la juma’ de pret! Exact cum s-a intamplat si in 2008 cu potentialii comparatori: trebuie sa cumpar ca maine e dublu!

      Si zvonul se tot coace de ceva vreme. Sa vedem cand se va si propaga.

      • @ iou:
        Ref: „Popor de tepari/profitori/tunari/speculatori e mult mai bine spus” – e falsa/eronata afirmatia ta. Pentru ca aceia care s-ar putea incadra in definitia ta sunt (mult) sub 1% din total. Restul (marea lor majoritate) sunt fix prosti, nu doar manipulati.

  18. @ all:

    ultima gluma cu nea Zilisteanu ….

    daca si asta zice ca urmeaza „scaderi moderate” e clar ca urmeaza o super-rupere de pret in jos pe rezidential ! Multumesc Doamne ca mi-ai dat minte la momentul potrivit sa nu ma bag la credite si sa economisesc an dupa an! Raman dator 😉 ca nu m-ai lasat sa mor debitor pe la banci 😀 !

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/analistul-imobiliar-radu-zilisteanu-preturile-locuintelor-mai-pot-scadea-in-perioada-urma-981.html

    • „Anticipăm o creștere moderată a volumului tranzacțiilor pentru 2012, Într-un scenariu optimist, acestea ar putea atinge 400-450 mil €. Estimarea noastră se bazează pe prezumția că băncile vor scoate pe piață garanțiile imobiliare ale creditelor neperformante, în efortul de a se recapitaliza. Volumul creditelor neperformante a continuat să crească în 2011“

      ati vazut voi ca au scos ceva? au 1/4 ratati care nu mai platesc creditele. unde sunt aia?

      escrocii bancari mor dar nu vor sa scoata cloacele la executare.

      • @ unu :
        „escrocii bancari mor dar nu vor sa scoata cloacele la executare.”

        Never say never ….. vine valul grecesc … 🙂 chiar crezi ca brusc se cumintesc grecii si ii trimit pe extremisti la plimbare ? … sincer chiar crezi asta ? :)?

    • vrea pe naiba, a inceput campania… pe unu il auzi ca vrea locuinte ieftine, pe altu transport gratuit etc. Baliverne, or sa construiasca locuintele cand o sa faca si autostrada suspendata(sau ce naiba mai zicea ca face)

      ps: haideti sa nu fim copii!

  19. Gibbone cel Aspru

    Mai putin hau hau cu Grecia.
    Inca de dupa primul Razb Mondial Vestul i-a luat sub aripa spre a nu cadea suib influenta ruseasca.
    Mai tarziu, dupa RM 2, la impartirea zonelor de influenta, spre iesirea la Mediterana, influenta ruseasca a scazut gradual. 90% in Romania, 75% Bulgaria, 50% Iugoslavia si numai 25% Grecia si aceia doar in vorbe. Restul s-a completat cu dolari.
    Nimeni nu si-ar fi dorit un Kaliningrad la Marea Mediterana.
    Asadar au pompat continuu in dansii si inca o mai fac.
    Grecia reprezinta un caz special, s-o trecem la exceptii.

  20. Se pare ca ultima speranta de guvern de coalitie in Grecia s-a risipit… Dolarul va ajunge probabil la 3,5 maine-poimaine. In raport cu USD deja e pe la 1.27.

    http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304371504577405931025784516.html?mod=WSJEurope_hpp_LEFTTopStories

    Romanii inca nu sunt constienti de consecintele pe care le vor resimti in viitorul imediat…

    • @ tavanulfals: cand au fost ei constienti de ceva? Sau responsabili? nu-i vezi cum asteapta de milenii ca milogii cu mana intinsa „sa li se dea, sa dea cate una, sa ajunga la toti…”

      • care o fi adevarata ?

        „Athens – The results of the May election are in conflict with the people’s desire to stay with the Euro.

        The people voted in anger. They voted against those they had voted for in the past. Now they see whom they have elected.

        Every day on TV the extreme right is interviewed. They are Nazi’s. People are frightened by this.
        On the left you have Alexis Tsipras (Syriza). This man is an uneducated thug. The people understand that. They don’t want this man to be their leader.

        When the next election comes, Greeks will not vote in anger and they will not vote for the idiots on the fringes. The centrist parties will rebound. A National Salvation Government will be formed.

        BK – There are polls in the US press that say that Syriza will win a majority. (link)”

      • @ Avenirv: Nu te speria, lucrurile nu vor scapa de sub control atata timp cat grecii au nevoie de bani, iar banii sunt la doamna de fier (merkel). 😉
        „needucatul” ala de Tsipras poate ca are sustinerea unei parti din ce in ce mai mari a poporului grec. Se vorbeste in atena ca doar in astea 10 zile de negocieri pentru un nou guvern, „needucatul” de tsipras ar mai fi adunat vreo 10-12 procente doar din faptul ca se opune vehement austeritatii si pactului cu organismele internationale. Cu un mic ajutor de la inca doar 2 partide cumintele s-ar putea ca dupa anticipatele din iunie sa vedem un nou guvern legitim la greci. Sau, in traducere libera pentru cei linistiti, iadul pe pamant (sau doar in ue).

      • a fellow… connected to the shipping industry and the government.

        La vot conteaza mai putin… industria de șipin’ și guvernu’.

    • @ TF, GM: da, se anunta ceva gros, de cel putin magnitudinea a ce a fost intre septembrie 2008 si iunie 2009 …..

      as vinde instant daca as fi proprietar si as avea ceva de vandut, vine ceva grav de tot!

      • Va fi o vara cel putin interesanta.Si toamna fierbinte. Apoi vine mult-asteptatul noiembrie izbavitor… Poate cu Euro la aproape 5 si inflatia peste 4 la final de 2012. Sa ignoram prezentul fals cu 4,4 si 1,8. Daca avem ochi de vazut si minte de inteles.

  21. A-nceput si Bloomberg s-o dea in diverse: piata imobiliara isi revineeeee 😀

    http://www.bloomberg.com/news/2012-05-15/homebuilder-confidence-in-u-s-climbs-to-five-year-high-in-may.html

    • da, si poza aia sugestiva pentru casele lor: OSB la 200k coco.

      jaful imobiliar de acolo a plecat. prostia sclavilor la aia e chiar mai grava ca la noi. macar la noi cumperi dracu caramizi…la aia iei paie 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: