Atenție la Cutremur


În documentul de mai jos puteți accesa lista clădirilor expertizate (actualizată în februarie 2012) care prezintă riscuri majore.  Unele dintre ele nici măcar nu au nevoie de un cutremur pentru a se prăbuși…   La poziția cu numărul 881 se poate observa imobilul din Maria Rosetti 36, imobil pe care agentul imobiliar Daniel Dobre (City Dreams) îl promovează ca fiind cea mai sigură oportunitate de achiziție…

Feriți-vă de escrocii din REAL ESTATE !!!  Ei au doar 6-7 neuroni pe scara Bekali…

lista-imobilelor-expertizate

http://www.gandul.info/news/noua-lista-a-cladirilor-cu-risc-de-prabusire-la-un-cutremur-ca-in-1977-expert-primaria-ar-trebui-sa-consolideze-cladiri-de-dimineata-pana-seara-nu-sa-faca-studii-sf-9364600

Anunțuri

Posted on 3 Martie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 61 comentarii.

  1. Din nefericire, multe cladiri din lista aceea, au tot fost tranzactionate si au facut profituri mari acestor viermi imobiliari, iar actualii proprietari nici nu stiu ce au cumparat.

  2. carne de tun pentru urmatoarele tranzactii .. daca vor supravietuii primului vant mai puternic 😀

  3. pe lista aia sunt 1500 imobile care se darama la primul cutremur.

    Fiecare are in medie 5 apartamente in el (estimez eu , probabil maimulte) deci 7500 de familii carora casa le devine sicriu.

    Iar criminalii de agenti imobiliari au tot vnadut si vandut din aceste imobile. Nu ocnteaza ca moare omul peste cativa ani – sa isi ia el comisionul.

  4. Din ce in ce mail mult se vorbeste in media de scaderi:
    – Mircea Badea face misto de cei care au dat 300.000+ euro pe apartamente
    – Valentin Ilie CEO la Coldwell Banker Ro zice ca 2012 o sa fie cel mai nasol an
    – Zoltan Haller, administrator al agenţiei imobiliare Zoltim Trading, care spune ca pretul va ajunge 500e/mp
    – indicele imobiliare.ro al lui Adrian Erimescu acum scade ceva mai mult mult
    – Libertatea ca preturile ajung 500e
    – RTV si imopedia preiau stirea de la Libertatea
    – ProTV a bagat 2 stiri, una despre executari(72mp la <50.000 euro), alta cu apart noi mai ieftine ca cele vechi

    E foarte distractiv!

    • Trebuia sa pun si un link la Badea ca e prea funny:

      „Pana in tomnicica se mai duc macar un 20%, macar… ” mic 3, sec 20

      „Analistii economici sunt mai prosti ca masa asta” min 4, sec 24

      • Conform INS… -20% e bifat.

        Dar Mizerie Orgonas spune ca 25% din fondul locativ e alcatuit din case din chirpici. Deci, „oamenii pamanturilor” vor scoate rapid 1000 euro pe metrul patrat construit.

        … dăăă… ce prostovenie mizerabilă…

      • parca am vazut si eu emisiunea. dar e mai veche, parca din 2011

    • Da chief.. Asta o zice bine. 🙂

  5. Azi dimineata pe tv multe emisiuni despre cladirile cu risc seismic si ce sa faci cand vine cutremurul. Chiar Arafat a vorbit despre asta. Un nene pe b1tv a zis ca lista de mai sus nu este completa. Chipurile sunt mai multe dar nu au fost expertizate. Adica cine a cerut expertiza a primit si cine nu.. va avea surprize.

  6. Observ si eu ca sunt cam multe articole care prevestesc nenorocirea in piata imobiliara…pare-se ca se dezgheata piata 🙂
    Moment ideal de a face pe spectatorul la acest spectacol de tip comedie ieftina. Actorii au inceput sa cante pe voci diferite dar toate la fel de sparte, decorul cade iar scena este inclinata, biletul scump iar sala aproape goala. Biletul inca f scump tine spectatorii afara iar cei deja intrati sunt la loje, cu un ochi la spectacol iar cu altul la loja care sta sa cada si ea sub presiunea celor care au doarit sa vada sinistrul spectacol din pozitie privilegiata. Cortina este si ea intepenita, a ramas acolo in alte timpuri, refuzand parca sa inchida ultimul act, fapt ce ar consimtii ca desi de prost gust este pana la urma o „piesa”…a vazut cu siguranta altele mai bune.
    A iesit soarele, lumea se plimba relaxata… in „teatru” nu ai intra nimeni…

    • Nu este nicio nenorocire.
      Nu se intampla niciun dezastru.
      Nu „crapa” nimic.

      TOTUL ISI REVINE LA NOOOOOORRRRRMAL !

      Piata si sectiile de falimente din tribunale aseaza totul acolo unde ii este ……locul.

      Dezastrul, nenorocirea si „craparea” au fost in 2007 – 2008.

      Bine ai venit NORMALITATE ! Ce dor ne-a fost de tine.

      Megaspectacolul este dat de zbaterea pe uscat a „pestilor” imobiliari. Insa ne vom plictisi repede …..

      • Azi suntem chiar in 04 martie.

        Un gand pios si o lacrima pentru cei care „nu mai sunt” de 35 de ani.

  7. Mircea Badea vorbeste dintotdeauna despre piata imobiliara. Spunea in 2007 ca este imposibil ca piata imobiliara sa nu se prabuseasca, pentru ca preturile sunt enorme raportate veniturile din Romania. Eu am vrut sa cumpar un apartament in 2007, desi nu aveam neaparat nevoie de el. Nu mi-era deloc clar ce se intampla si mecanismele si motivele pentru care cineva ar creste preturile imobilelor in mod intentionat. Am renuntat pentru ca agentul imobiliar nu a venit la 2 intalniri si Mircea Badea tot spunea ca piata o sa se prabuseasca

    • „Nu mi-era deloc clar ce se intampla si mecanismele si motivele pentru care cineva ar creste preturile imobilelor in mod intentionat”

      care e cel mai scump lucru din viata unui om? CASA! nici masina nici pastilele nici ouale…nimic nu se preteaza la dat TUNURI si facut profit maxim precum cei 4 pereti vanduti de la 3-4x in sus pretul de constructie! jaful a fost facut de bankeri crescand pretul cloacelor la limita maxima a creditarii. daca are omu 1000E salar ii accepti credit pe 80% indatorare si de aici obtii „pretul pietii” ca banker, ca jigodiile astea au facut scorurile. peste ei au venit si speculantii cu bani de acasa shuntand bancile si ridicand scorurile si mai mult…pana cand cei ce voiau case nu mai aveau salarii sa se califice la imprumuturile bancare…si de aici o inceput declinul…

      au crezut ca pot ascunde elefantul tiparit in cloaca de cloaca imobiliara.

      vedeam azi la stiri furtuna prin state.alta. de acolo a pornit boala. si aia sunt mai bolnavi ca noi. case din paie. adie putin tornada si se face un orasel in scanduri de foc. faimoasele cloace amercane de 150mii$ media. un morman de lemne, probabil constructia e o zecime din scorul de vanzare.

  8. Inkorect Politik

    Ia sa vedem daca intr-adevar cutremurele astea sunt ciclice si umatorul va fi in perioada 21-23 martie. Daca da, atunci baietii de la NASA si altii ca ei ar trebui sa dea niste explicatii.

    http://www.lovendal.net/wp52/de-ce-in-ultimii-2-ani-marile-cutremure-au-loc-la-188-de-zile-se-va-intampla-un-cutremur-devastator-pe-22-martie-2012/

  9. Florin,Bca,Ac 4 intrebari:
    1am vazut garsoniere in Berceni,Aparatori,Brancoveanu 76-86 ca ani,conf 1 33+3mp balcon,preturi zic eu mari 28-34 000euro.Cam cat credeti ca o sa ajunga in 2-3 ani,ca pret?
    2In blocuri noi pretul e cam acelasi,multe ramanand nevandute(aceleasi anunturi de 2-3 luni),aceiasi intrebare ca mai sus.
    3Este posibil ca in 2-3 ani chiria la o gars sa ajunga 70-100 de euro(azi 150-200),asta in conditiile in care rata poate va fii 400!

    • Probabil a patra intrebare este daca „intrebarea 3” constituie raspuns la primele doua.

      … dăăă…

      • erata:am vrut sa mai intreb ceva,dar nu mai avea sens,cam in sensul spus de tine in ideea in care daca o chirie e 70-100 de euro si o rata sa zicem 400 pentru o garsoniera nu se merita sub nici o forma cumparat,si sa mai stai si 30 de ani cu grija zilei de maine.zic.

      • Luati repede credit, ca ramaneti fara… :))

        http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/cererea-pe-prima-casa-ar-putea-sa-creasca-din-nou-dupa-ce-toate-bancile-se-vor-alinia-la-noul-regulament-bnr-9355334

        Inca nu pot sa uit ce aventuri aveai in 2006/2007 daca vroiai sa ai privilegiul de a da banii pe o casa, cele mai frumoase intamplari fiind urmatoarele 3:
        – Mergeai cu aJentul la vizionare, iar alte 3-4 familii asteptau pe scara cu speranta ca nu-l vei cumpara tu (aveai 5 min sa te hotarasti).
        – Daca te hotarai si urma ca ziua urmatoare sa mergi cu proprietarul la notar, erai sunat dimineata pentru a fi informat ca apartamentul s-a scumpit cu 3000 EUR
        – Pe vremea aia nu negociai pentru un pret mai mic, ci licitai cu un pret mai mare sa fii sigur ca nu ti-l ia altcineva, desi de multe ori se gasea cineva care sa dea mai mult :))

        Imi povestea un coleg de birou, un om foarte calm pe care nu l-am vazut certandu-se cu cineva in 6 ani, ca a ajuns sa-si bage tot ce se putea in toate neamurile unui proprietar care, dupa ce i-a marit pretul la vizionare, i-a mai cerut si sa se ocupe de transportul lucrurilor catre casa acestuia din afara Bucurestiului. Era vorba de un ap de 38mpu la pretul de 53k EUR. Intr-un final a cumparat 42mpu cu 54k si mai are de platit aprox 3 ani.

        Cu banii pe care i-a platit pana acum si daca statea cu chirie in ceva similar, ar fi luat cu plata cash un ap de 2 cam conf 1 in aceeasi zona. El reprezinta un caz relativ fericit, fata de multi altii care nu vor putea sa-si indrepe atat de repede greselile tineretii, urmand sa traiasca probabil toata viata cu ele.

      • @George

        Ce vremuri …..2006 – 2007 …..

        Daca deschideai usa vreunei agentii imobiliare fara sa ai minim 5000 E chesh in buzunar pentru o „rezervare”, te scoteau de par afara pe usa ….

        Singura mea „alinare” e ca toti cretinii astia imo care au spoliat asa de usor bani de pe oameni, pana la urma, i-au investit tot in ……..imo ……Ha Ha Ha …..

        Un hectarel la Crevedia, la …..Fundulea …..pe marginea A2 …..numai bune de cimitire particulare.

        Iti dau cuvantul meu ca, cunosc o proasta – mare patroana de agentie imo, care a facut bani usor si in 2008 a dat pe o garsoniera pe la Muncii …..100 000 Euro (o suta de mii de euro, ca poate n-am fost clar).

        Garsoniera ….100 000 E …….

        O stiu, o cunosc personal, am pus mana pe ea, …..exista de-adevaratelea …..e vie ……e „calificata” ….

        Cand te uiti in ochii ei, ai senzatia ca te uiti in jos din telecabina care duce de la Sinaia la cota 1400 …..vezi abisurile / genunea prostiei umane….

      • @ BCA

        Eventual să-i reîmprospătăm memoria lui George cu ”Învățăturile lui Daniel Dobre către colegii săi paraziți”

        ” Nu era nici greu… Găseai anunțul proprietarului, îl întrebai dacă acceptă să colaboreze apoi îi multiplicai anunțul de sute de ori făcând imposibilă întâlnirea directă dintre el și cumpărător…” (am tradus mai exact ce spunea Daniel Dobre în eufemisme de agent imobiliar)

        Cât de bine știm noi românii să-i lăsăm pe escroci să ne bage mâna în buzunar… Ne mai dăm și acordul – Da, cum să nu ??? Poftiți, da’ vă rooooog !!!

        Știi care e partea tristă, BCA ? Că Daniel Dobre chiar nu are față de nenorocit. Nu pare să fie o jigodie și chiar cred că e mult peste colegii lui de breaslă la capitolul bun-simț. Dar de regulă în lumea în care trăim, doar oamenii conștienți de mizeriile pe care le fac plătesc polițele conștiinței.

        Uitați-vă în acest filmuleț la minutul 24.45 – 25.15. Este acolo un agent ofuscat de ideea renunțării la dubla comisionare. priviți-i mutra ! Este parcă desprins din filmele cu mafia siciliană. Are față de manelist ordinar, jmeker care scoate ranga la intersecție. habar nu am cine este, poate știți voi … ” De ce să renunțăm noi la o cutumă care ne-a adus de două ori mai mulți bani ??? ”

      • @Tavanul Fals

        Mda ….. danieldobre intr-adevar, nu are fata de nenorocit.

        Nici Ion Stoica de la Caritas Cluj nu avea

        SOV e chiar …inofensiv ….doar rau de gura ….

        Nici in 2007-2008 ajentii nu aveau fata de nenorociti. Iar unele ajente erau de-a dreptul ….dragutze (yami…)

        Insa daniel dobre ca si angheloiu si altii ca ei (rares) au profilul moral perfect al escrocului.

        Necalificati / ratati in propriile meserii pentru care au facut studii, cu familii de intretinut …..cu un IQ cu max. 2 cifre …..

        In rest ….. ai vazut la purcelul danieldobre …..”nu vinde el caramida” iar 1936 a fost un an „foarte rezistent” pentru constructii ….

        Un idiot ca daniel dobre iti ia banii si te poate trimite la cimitir impreuna cu toti ai tai …..”nu are fata de nenorocit”

        Are un profil moral de „nenorocit”.

      • @AC

        Da AC ! La intersectia Stefan cel Mare cu Lizeanu ….un bloc din ’60. Idiotzii au daramat un stalp de sustinere la parter pen’ ca au facut un showroom de ….Dacii si Oltcituri.

        De fapt blocul nu s-a daramat , doar s-a aplecat cam ca turnul din Pisa. L-au demolat dupa cutremur si au construit altul la fel.

        Mai stiam si de un bloc prin Militari…..au intrat in puscarie niste ingineri ….ceva arhitecti …

        Mi-a mai povestit un sructurist batran ca marea problema a cutremurului din ‘ 77 a fost …..durata.

        ~ 20 de secunde, cu miscari si pe orizontala si pe verticala….sinistru ….foaaaaarte mult ….

        Daca mai dura inca 40 de secunde la intensitatea aia, nu mai ramanea nimic in picioare …..

    • @nick

      28-34000, in Berceni e decent.

      Ma refer la pretul pe pereche.

      • Bca multumesc frumos,m-ai facut sa zambesc cu perechea,desi rtv,libertatea,vorbesc de 500 euro/mp dar eu nu am gasit decat in jurul la 800 in conditiile in care proprietarii impreuna cu agentii imobiliari tin si de 100de euro+_,imi spunea o fetiscana ca imi lasa mobila si frigiderul si aragazul vechi de 5 ani ca bonus..bloc din 76,oare as avea puterea sa duc creditul si oare cand voi termina va mai fii in picioare…cat despre agenti numai de bine,unora comisionul de 1500-2000 euro la o gars li se pare mizilic,in conditiile in care un om obisnuit nu castiga atat intr-un an!!p.s eram putin ironic

    • @nick

      pai ce sa mai spuna florinbcaac daca pana si la televizor a spus asaaaaa…clar si cu cuvinte putzine …ca preturile sunt la 1/2 din 2008 ?

      Iti dai seama ? Va dati seama ?

      Doar asteptand si chibitzand pe blog aici, am reusit sa economisim jumatate de casa.

      Mai ramane sa negociem cealalta jumatate (cea pe care va trebuim sa o si platim cu chesh si ….gata !

      Un an de postat/citit blogul Tavanul Fals, il estimez la ~ 15000 – 20000 E, ca valoare, bani care ti-au ramas in buzunar.

      Io stiu ? Cam asta e valoarea economica a blogului lui Florin. Cam 1500 – 2000 E / luna ramasi in contul fiecaruia dintre noi.

      Banii astia ramasi in conturile noastre in loc sa fie „investiti” in imo, au trimis la faliment cel putin vreo 2 „complexe” imobiliare.

      2 din 40 cate se afla in faliment.

    • @fainis

      Articole tip IMOPEDIA.

      Piata imobiliara la Zagreb e …prabusita. S-a ajuns la nivelul minim in ultimii 2000 de ani – 2800 E / mpu.

      Bizonul romanesc trebuind sa inteleaga din articol ca 1500 E / mp la Bucuresti e ….pomana curata …..bogdaproste !

  10. In seara asta la ora 18.00, PRO TV- Romania te iubesc: Armata invinsa de imobiliare…

  11. Cred ca o sa fiu injurat de marea majoritate a cititorilor blogului prin postul acesta . De ce ?
    Pur si simplu eu am impresia ca urmeaza o creștere a prețurilor.
    Poate este o mare idioțenie din partea mea , dar altfel nu pot sa imi explic seceta din domeniul executarilor silite organizate de banci in luna martie.
    Niciodata oferta bancilor nu a fost atât de slaba .
    Ori dacă nici bancile nu au asemenea cunostiinte atunci cine?
    Exemplu …1. Alpha Bank in luna februarie a avut 58 de licitatiii organizate dintre care 7 pe Bucuresti. În martie 3 licitatii organizate si 0 pe Bucuresti.
    https://www.alphabank.ro/ro/licitatii/licitatii.htm
    2.Raiffeisen Bank in februarie pe Bucuresti au fost 9 licitatii organizate iar in martie una singura
    http://www.raiffeisen.ro/licitatii-bunuri-in-executare
    3. BRD in luna februarie 12 licitatii organizate pt. București iar in martie tot una singura.
    http://vanzari.brd.ro/
    4.Procredit Bank in luna martie doar 5 licitatii organizate din care 3 de care am intrebat eu sunt suspendate.
    Lista poate continua in acest fel cu restul de 16 banci ce organizeaza licitatii publice.

    Care poate fi motivul pentru care bancile au ales sa nu mai vanda imobile in luna martie?

    • Pentru ca intra in vigoare noile norme de creditare in luna asta si cumva sa nu fie socul prea mare.

    • Nu sunt argumente credibile in Romania pentru o crestere a preturilor.

    • Inca mai spera la un miracol. Stai linistit, respira, nu te panica, gandeste logic. Toti de aici ati facut matematica la scoala. Luati o un pix si o foaie si socotiti. Oricine poate fi propriul sau analist economic.

    • fa credit tataie si cumparale tu pe toate.

      iar bancile nu executa silit ca s-ar crea panica, ar scade preturile la jumatate in 24 de ore iar cei ce dau rata 400 euro lunar instant ar renunta toti la credite.

      Va veni o vreme cand cu 6 mii euro cumperi garsoniera in Bucuresti.

      Da , vine vremea cand se vor vinde imobile noi sub pretul de constructie (200 euro/mp).

      Apropo , tot ce e construit in Bucuresti e de foarte proasta calitate , cu cele mai ieftine materiale , nu m-ar mira oameni sa moara ca li se prabuseste blocul peste ei.
      De unde stiu asta ? Ii stiu pe smecherii care au cosntruit ca sa traga un tun.

    • Nu AC nu sunt agent . Te asigur de asta!

      • Daca nu esti AJENT, uita-te la oferta BANCPOST MAR – APR, executari siluite… Parca sunt vreo 380 de bucati…

    • ALEXX si AC eu nu am jignit pe nimeni, deci nu o mai faceti nici voi facâdu-mă AGENT va rog 🙂
      Alexx da ai pe jumatate dreptate in privinta Bancpost.
      Pe jumatate deoarece din cele 380 de oferte de pe pagina lor sunt doar 15 in martie pt. Bucuresti ( eu de Bucuresti sunt interesat ), iar din cele 15 majoritatea sunt terenuri si aleea la preturi exorbitante . Oricum una peste alta ai dreptate au oferta cea mai bogata pt. martie . Dar ce se intampla cu restul?

      • Nu stiu, si eu ma intreb acelasi lucru.

        Probabil asteapta reducerea RMO la euro si ron de la BNR pt a-si imbunatati lichiditatea… Astfel nu vor mai fi nevoite sa vanda atat de mult si atat de repede (pt a respecta criteriile Basel 3 – termen limita 30.Jan.2012)

        O alta varianta ar fi impartirea anului – bancile sa fie vorbite intre ele sa nu arunce toate in acelasi timp proprietati pe piata. Momentan sunt pe val Libra Bank si Bancpost, in Ian-Fev au fost BCR, Alpha…

      • Scuze, am vrut sa zic 30.Jun.2012…

  12. cresterile sunt in mintea **** acuma, evident ca idiotii pot pune anunturi si la un milion de coco per dulap, speranta ca fazani inca mai sunt – moare ultima in mintea lor .. dar abia acuma … lunile astea .. se va vedea … foamea va lua amploare .. multe multinationale, daca inca nu au dat faliment, vor da acuma, din ce in ce mai multe disponibilizari, multe preturi sunt up deja / carburanti / legume`n shiet si multe altele … deci ca *** **** sa fie motivul pentru care cresterea sa fie argumentata .. net-ul e plin de anunturi de ani de zile expirate .. de siteuri de cacat ca imobiliare put rau de tot ro, etc etc .. imibilul nu isi argumenteaza cresterea in valoare decat intr-o zona cu potential mare economic si social … deci … Nu uitati dragi blog-eri cu mintea la cap – este an electoral si mari smecheri din politica mai ung pe aici pe colo marii latifungiari si smecheri cu investiii in domenii ca sa mai apuce si ei ciolanul la putere altfel stau si ei la coada cu somaj …

    PUNETI BANII LA CIORAP … nu cumparati acuma! .. peste un an o sa multumiti! vorba unui prieten mai sus .. blogul asta e ca si dobanda la banca .. deja ai castigat daca ai citit cu atentie 😀

    Daca va arde buza sa cumparati .. ok, alegeti zona .. cautati in ziare .. NU PE JEGURILE DE TIP IMO PUT RO, intrebati in stanga si in dreapta .. ziare cu profil, anunturi telefonice etc … sau chiar plimbativa prin cartiere si vedeti prin afisierele de pe scarile blocurilor si asociatilor anunturi ..sau chiar lipiti un post it .. scrieti cumpar in acesta zona – e inca legal! lipiti mai multe – aJentii le rup .. voi lipiti mai multe .. cu aracet sa isi rupa unghiile jegurile de aJenti :D:D. Daca gasiti ceva sau va suna X Y, proprietar … OFERITII VOI un pret decent nu lasati pe lacom sa zica … n`spe mii de coco .. spuneti voi .. domnule cam atata am .. si pace .. apoi inchideti .. foamea o sa va sune inapoi … :D:D.

    SUCCES!

    • Stai relax ca nu dau multinationalele faliment. La cat suntem de ieftini in anumite domenii, ne mai pastreaza cativa ani fara probleme.

      De fapt sa va zic cum vad eu din multinationala ca se manifesta criza.

      Sa o luam cronologic:
      -in 2007 se angajau juniori in IT pe salarii uriase. Practic se bateau pe tine de cand terminai facultatea cu contract nedeterminat.

      Exemplu: Cautam programatori Java pentru un proiect si ofeream 1500 Euro de persoana. Nu s-a inghesuit nimeni.

      – in 2008 deja se faceau selectii. Salarile alea mari la anumine firme de profil romanesti sa plateau jumatate pe cartea de munca si jumatate pe PFA, drepturi de autor, etc. S-a introdus angajarea pe un an cu prelungire doar daca faci bine ceea ce faci.

      Exemplu: Eram in pauza de masa si iesisem in oras la masa. Cei din fata mea (care lucrau la o mare companie Romaneasca cu puncte de lucru in alte tari) erau ofticati de necaz ca ii obligau sa-si faca PFA ca sa le dea bani pe factura si drepturi de autor.

      – in 2009 cand a inceput si la noi iuresul cu criza se faceau angajari dar sumele scazusera. In acelasi an au intrat alte firme pe fir care subinchiriaza forta de munca. Pe scurt multinationalele inchiriaza oameni pe perioade predefinite.
      – din 2010-2011 cam la fel. La targurile de job-uri e dezastru faci teancul de cv-uri si n-ai ce alege. Acuma se cauta oameni buni si cu experienta.

      Deci.. cam asa sta treaba. Nu stiu ce multinationale ar fi la noi care sunt in pericol de a da faliment. Ati vazut Nokia, a inchis la Jucu, a inchis si la vecini si au plecat in alta parte unde este mai ieftin. Noi exportam materie cenusie. La munca de jos se baga si altii.

      Exemplu: Zilele trecute am vazut pe un santier din Bucuresti muncitori chinezi si africani care lucrau acolo.

      Si stiti de ce ? Pentru ca sunt mai ieftini decat ai nostrii.

      • Subscriu, piata este gatuita la entry level rau de tot, tocmai din cauza iuresului de atunci. Absolventii (si nu ma refer doar la IT aici), vor salariile de entry de atunci, care nu se mai pot da, avand in vedere ca bataia e pe oamenii cu experienta, minim un mid-level ca sa fii luat in considerare. E ca un fel de glaciatiune scurta, cauzata de faptul ca in vremea aia toti se angajau din timpul facultatii. Apoi salariile de entry au scazut si tinerii si-au dat seama ca in fond pot sa astepte pana termina si masterul. De unde un decalaj (cu gaura de oferta).

        Cat despre multinationale, nu dau faliment, doar pleaca. Unele divizii din RO stau doar in un singur proiect, care daca s-ar anula, ar fi obligate sa inchida pravalia, sau sa treaca la personalul de avarie, pana apar alte proiecte. Cat despre giganti, multi dintre ei au nevoie de code monkeys, nu de ingineri (se cam uita de faptul ca un inginer trebuie sa faca mai multe lucruri decat, de exemplu, sa programeze de nebun la o chestie).

  13. .. mii de scuze pentru greseli ortografice – am scris foarte repede, evident asta nu e scuza – ar trebuii sa existe o optiune de tipul, in cateva minute de la postare sa se poata edita de cel care a postat – ne adresam unor oameni destepti :D, deci incercam sa fim cat mai academici posibil .. desii bantuie pe aici si cativa aJenti, de, nu mai suna telefoanele la aJentie :D, si trebuie sa se faca ca butoneaza si ei ceva ….

    .. aJentule, care esti, stiu eu o lama de ras ieftina, folosita doar pe cateva vene de aJenti ordinari carora nu le mai vin clientii la muls :D:D:D.

    Respect, pentru oamenii cinstiti si rabdatori, care tot spera la normalitate ..

  14. Apropo incepe Expo Imobiliar nu stiu cum…anul asta au venit cu cele mai bune oferte, una din ele fiind Intrarea Libera…vorbeam cu sotul meu azi sa bagam un automat de cafea acolo fiind siguri de faptul ca e posibil sa facem mai multi bani decat ajentii.Absolut de la 10* ron cafeaua 🙂 Prin urmare o sa va relatez o discutie din tranvaiul 25 care merge pe Bd Timisoara Drumul Taberei… „Nu stiu ce sa fac mai mama, a venit intretinerea mult de tot in Ianuarie, cred ca nu merg bine repartitoarele de pe calorifere (in alta parte nu au unde sa fie, si merg bine, adica in sus totul fiind in avantajul lor ) sunt certata cu Mihai, de fapt ne-am cam despartit ( o mica pauza ) a zis ca eu am fost proasta ca trebuia sa stam tot cu chirie ca vezi doamne acum degeaba avem casa noastra (e a bancii, nu a voastra ) daca platim atat la ea inca vreo 29 de ani ( deci sa ars de curand ) a zis ca el a crezut ca se descurca cu banii dar nu prea se potrivesc socotelile” bla, bla ( a trebuit sa cobor la Plazza, mor de ciuda ca nu am avut telefonul la mine sa o inregistrez) scuze pt vocabular, eu sunt mai baietoaica si directa cateodata, deci ma repet…fugiti de banci si de ajenti ca de dracu, iar la cutremur daca ati luat ceva de lux ( arcade , pereti daramati, etc) sau stati in „ansamle rezidentiale” din carton dumnezeu sa fie cu noi, eu prefer tocul usii de lemn de la apartamentul unde stau cu chirie.

    P.S. Statul cu chirie nu este rusine, am doi copii, nu le lipseste nimic, nu avem nici o datorie sau vreo rata lunara, am reusit sa strangem si niste banuti pentru un apartament de minim 65 mpu dupa 77, 3 cam numai confort unu cu loc de parcare si maxim 500 E mp.

  15. http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/cine-are-bani-si-nu-este-superstitios-poate-cumpara-case-ieftine-scoase-la-licitatie-de-banci.html prietenul nostru Ghetea ar trebui el sa faca puscarie, nu prostii pe care ia nenorocit.Vedeti de ce ” iubim” noi bancile si ajentii, pentru ca si ele ne intorc serviciu + dobanda (puscarie)

    • Mi se pare mie, sau se pregateste terenul pentru salvarea definitiva a baietilor din banci?

      Va dati seama cati bani vor fi sifonati de la stat catre banci, daca blocurile cu risc seismic 1 vor fi demolate? Pentru ca mie imi pare ca incearca sa pregateasca terenul pentru asta.

      Desigur, ar cam fi normal sa fie demolate, cele cu risc seismic 1 (si care nu au valoare istorica). Doar ca nimeni nu s-a gandit la chestia asta pana acum, cand probabil unii sau altii si-au dat seama ca asta e o metoda prin care piata contructiilor sa fie revitalizata si sa apara o nevoie (destul de sintetica) pentru locuinte noi.

      Cateodata nu imi place ca anumite „previziuni” de-ale mele sa se adevereasca, dar in lumea asta „modern-capitalista” in care mass-media exista doar ca paravan de interese, la fiecare campanie aparuta, trebuie vazut interesul din spate.

      Tind sa cred ca se va face cum am spus anul trecut printr-un post, tot aici pe blog, se va face o scindare mai mult sau mai putin cu forta intre piata de locuinte vechi si cea noua, va fi scazuta cu forta piata veche (care in acelasi timp va fi lovita in media din toate partile), se va induce ideea ca apartamentele vechi sunt inferioare din toate punctele de vedere (si da, in multe cazuri sunt vai mama lor), se vor incepe demolari si uite asa falimetarii din constructii vor avea de munca la ridicat suta de blocuri noi pe an. Cu contracte la stat, cum sunt si autastrazile, de exemplu.

      Enteresu poarta fesu si tranzactionarea de apartamente vechi nu mai produce nimic pentru nimeni (nici macar pentru ajenti). Bancile au nevoie de creditaci si o campanie extinsa de inoire a fondului locativ este exact ceea ce trebuie. Cu datoria ce va rezulta din asta, vedem noi ce facem in 5-7 ani. Asa cum vede si Grecia acum.

      • Astea-s povesti cu cocosul rosu.
        Unde crezi tu ca vor fi mutati locatarii… din acele cladiri potential demolabile… ?
        Oamenii sunt PROPRIETARI in acele blocuri, iar statul NU are cum sa ii evacueze de acolo, decat cu ACCEPTUL LOR.
        Daca te uiti un pic la cum reactioneaza oamenii la simple INCERCARI DE CONSOLIDARE ALE CLADIRILOR (care presupun o mutare temporara) vei observa ca povestea asta cu demolarea si construirea de locuinte noi e o PO-VES-TE.

      • @pkiller

        Si FMI-ul ce zice ?

        Lor le mai returneaza statu’ banii imprumutati ? …..ca parca de anul asta trebe sa dam ceva inapoi sau sa rostogolim ….

        Si am mai semnat si tratatul ala fiscal care ne obliga la deficit maxim de 0,6 % deci …….fara deficit.

        De unde bani pentru „inoirea fondului locativ” ?

        Io nu cred in scenariul asta. Deloc deloc. Si asta doar din cauza ca NU MAI SUNT BANI.

        Ca daca mai erau bani …….eheeeeee…..

        Mi se pare ca e cam „lunga, groasa si tare”

        Sorry !

      • Subscriu la ce a scris Alexx. Chiar daca s-ar face consolidarile acestea se vor face intr-o perioada de cativa ani pentru ca ai nostri vor munci „romaneste”. In acest context proprietarii nu sunt de acord sa locuiasca timp de 1 an sau 2 ani in alta parte. Constructorii si producatorii de materiale de constructii sunt singurii care ar profita dar in ultima perioada parca vad ca astia cu lupta lor anticoruptie se cam leaga de oricine.

        Pe de alta parte la cat de repede construim noi nu se vor construii 50 de blocuri noi pe an si iar revenim la vb aia ca va dura o vesnicie. Nu trebuie sa dam exemple de lucrari incepute cu o promisiune sau termen de finalizare predefinit unde atata costurile cat si termenul de finalizare s-a decalat cu cativa ani. Daca tot este tun si se da pe spaga vrea si constructorul sa-si scoata parleala.

        Din ditamai lista au fost consolidate cateva si alea in nustiu cati ani. Cel mai probabil aveau valoare istorica ca altfel nu-mi explic de ce sunt acolo majoritatea cladirilor din 1910 – 1940.

        Pe de alta parte pkiller si tu ai dreptate cu scindarea intre vechi si nou, dar eu unul personal cred ca un apartament vechi construit pe vremea lui nea’ Nicu este mai solid decat unul d-asta nou facut cu cele mai ieftine materiale si fier-beton de calitate mediocra doar ca sa iasa profitul MAXIM.

        Chiar daca ar construii blocuri noi, credeti ca o sa le faca mai bine sau tot la fel de prost ca sa iasa profitul maxim ? Ati auzit voi sa raspunda macar unul din dezvoltatorii de dupa 1990 de calitatea constructiei sau de consecintele unei proaste executii ?

      • Pai daca toti au construit „bine” de ce sa raspunda..:)

      • @Alexx

        Ar putea fi mutati in cotinete executate Prima Casa, pe care statul le garanteaza si le executa :D.

        @BCA

        FMI s-ar bucura. Scopul FMI este acela de a folosi coertiunea pentru a asigura un flux continuu de matrii prime si capital dinspre tarile „sarace” spre cele „bogate”. O datorie mai mare inseamna o posibilitate mai mare de a vinde totul la pachet jucatorilor mari. Dar sa lasam totusi conspiratiile astea rele laoparte (argentina nu se pune 😀 )

        @Alex

        Bineinteles ca se va munci romaneste. Doh

        @All

        Inteleg scepticismul si intr-adevar pare o afirmatie fortata din partea mea, insa apropo de „oamenii care se vor opune” si alte astfel de argumente, in primul rand, nimanui nu ii pasa de „oameni” in tara asta, iar in al doilea rand, daca presa e inundata de astfel de mesaje si hodoronc-tronc mai si vine un cutremur (nu mare, unu cum a mai fost ~5 grade), ca sa dea apa la moara media, foarte multi vor fi manipulati intru ideea ca vor muri acolo daca mai stau (nu ca ar fi departe de adevar).

        In fine, om trai si om vedea, dar sa nu uitam ca nimanui nu-i pasa de noi. Sistemul ca un intreg, este lasat de izbeliste de mult, totul se face fara viitor (inadins sau nu).

  16. Vad ca nu se prea vorbeste de una dintre marile probleme din Bucuresti: blocurile cu bulina, in care au cumparat destul „investitori” care au inchiriat pana acum, iar de cand tot apar analize din ce in ce mai serioase despre pericolele asociate cu ele (mai ales de cand Oprescu a publicat acea lista extinsa – scriu mai jos despre ce am aflat despre urgentele 1, 2 si 3), incearca sa le vanda la preturi „bune”. Exemplu: am vizitat un apart cu vedere spre Cismigiu, suprafata utila 104 mp, pret 130.000 eur. Evident, aflat pe Urgenta 2. Deci nu risc seismic 2, ci urgenta. Proprietara, arhitecta, nu a locuit acolo decat intre 1986-1990. De ce? Pai in 1990 au inceput evaluarile reale ale riscurilor seismice. De atunci, a avut doar firma acolo (angajatii pot sa moara, nu-i asa?), iar apoi a inchiriat la straini (care, saracii, habar nu aveau unde se culca).
    Ea, sigura pe ea: nu e risc seismic 2, e doar urgenta 2. Am sunat la cel care a facut expertiza in 1996: ce-am aflat m-a facut sa ma schimb la fata. Deci, pt a lamuri neclaritatile cu privire la cladirile „neincadrate la risc seismic, dar cu urgente conform normativului” nu stiu care…
    Pe scurt: urgentele 1, 2 si 3 (adica lista extinsa a lui Oprescu) au fost incadrari conform unui normativ de rezistenta la cutremure vechi, de prin 1977-1978. Urmatorul normativ, datat 1996, este cel care a stabilit celebrele „buline”: riscurile seismice 1, 2, 3 si 4. Normativul din 1996 e mai dur decat cel din 1977 (sau 1978). Deci urgentele 1, 2 si 3 sunt mai periculoase decat cladirile cu risc seismic 1, 2 sau 3. ASTA E O CHESTIE PE CARE NU O PRECIZEAZA NICI O AUTORITATE. Oare de ce? Expertul cu care am vorbit mi-a zis ca „sa nu se creeze panica”. Bravo lui, senini sa fim cand vom muri 🙂

    Pe scurt: nu va apropiati de nici o cladire care se afla pe urgente (ca e 1, 2 sau 3 e mai putin important) dar „neincadrate in clase de risc seismic”. Evident, agentii si proprietarii se jura ca nu sunt cu risc seismic – si te prostesc cu lista in fata, iti arata ca uite domne nu e in clasa de risc seismic.

    Mai mult insa, conform ultimilor normative (de prin 2005), cand s-a ajuns la concluzia ca Bucurestiul este expus, in anumite zone ale sale, datorita calitatii diferite a terenului si a acceleratiei sale in caz de cutremur, unui cutremur de 8 sau chiar 8,5 grade (deci si in ’77, pe alocuri cutremurul a avut mai mult de 7,4 grade) – s-au inasprit clasificarile. Iar daca astazi s-ar face din nou evaluari la imobile, conform cu normativul din 2005 (si nu conform cu normativele care nu corespundeau realitatii, realizate in graba in 1978 sau 1996) ABSOLUT TOATE CLADIRIRE CARE ACUM SUNT CU RISC SEISMIC 2, 3 SAU 4, SAU CARE SUNT INCADRATE LA URGENTE 1, 2 SAU 3 AR FI DE FAPT IN CATEGORIA BULEI ROSII – ADICA RISC SEISMIC 1, CU PROBABILITATE MARE DE PRABUSIRE LA UN SEISM PUTERNIC.

    In fine, nu vreau sa panichez pe nimeni, doar sa prezint corect informatia. Eu unul nu mai merg al teatrele Nottara (de pe Magheru) si nici Bulandra (de la Izvor) de cativa ani tocmai pt ca stiu ca e vorba de cladiri-sicriu. Mai ales in cazul salii Atelier de la Nottara, care e la subsol, zicala pare literala.

  17. Inkorect Politik

    Ar fi interesant daca bancile ar scoate la licitatie tot ce executa pornind de la pretul din grila notarilor. Si apoi sa vedem cine da mai mult si cat.

    Plata numai cu cash. Cred ca ar fi unele locuinte care nu s-ar vinde nici asa…

  18. @pkiller, vino-ti in fire

    Multi dintre oamenii care stau acum in blocuri cu bulina stateau si in 1986, si in 1990, cand au fost cutremure de 6.5+
    Ei NU vor fi mutati pentru ca sunt FOARTE MULTI si fac FOARTE MULT SCANDAL. Si asa cum nu au puttu fi mutati de 10-15 ani de cand se chinuie primaria sa reabiliteze blocurile, nu vor fi mutati nici in urmatorii 10-15.

    In mare parte, oamenii au argumente foarte concrete:
    – nu se stie daca termenul de mutare preventiva nu va fi depasit
    – nu se stie unde vor fi mutati (Multe ditnre blocurile cu bulina sunt in regiuni foaret foarte bune, astfel incat locatarii au un motiv in plus sa tina cu dintii de ele)
    – nu se stie daca niste tigani nu le vor ocupa casele cu forta imediat ce ei le vor fi eliberat

    etc

  1. Pingback: [TF] Atenție la Cutremur – Lista imobilelor expertizate seismic actualizata pe 2012 | Locuinta Mea

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: