Pretinsul Onest


Am încercat de-a lungul ultimilor ani să mă fac înțeles și să justific cât pot eu de bine scopul acestui mediu virtual.  Eu cred ca demersul ” Tavanulfals” a depășit conceptul definit de cuvântul ”BLOG”.  Mi-ar plăcea să cred că e un reper pentru cei care refuză să accepte lenea minții, pentru cei care sunt conștienți că MINCIUNA pretinsului ONEST este infinit mai nimicitoare decât cea rostită de mitomanul patologic.  Dar dacă modesta mea pregătire intelectuală nu mi-a permis să mă exprim suficient de limpede, am să mă folosesc de cuvintele domnului Octavian Paler :

„Nu se poate, când trăieşti între lăcuste şi nu faci nimic împotriva lor, să nu devii tu însuţi ca ele!”

Apare din când în când aici sau pe alte medii virtuale câte o lăcustă, un pretins ONEST care se face că nu înțelege atitudinea mea radicală împotriva Mafiei Politico- Bancar-Imobiliare, mafie care se întinde de la Mugur Isărescu, trece pe la premierul BOC, prin sucursalele bancherilor,  birourile nemernicilor de la Agenția Națională a Evaluatorilor Imobiliari, cuiburile dezvoltatorilor imobiliari și terminându-se cu trepădușii din real estate…

Pretinsul ONEST – îmbrăcat mereu CORECT, cu zâmbetul pe buze și de o amabilitate care frizează umilința uneori – mă acuză pe mine pentru radicalismul folosit în exprimare. Eu am renunțat la eufemisme știind că doar un discurs a la Vadim Tudor mai poate atrage atenția unui popor dependent de OTV, de CAN-CAN și emisiuni cu silicoane.  Cei care intră aici au posibilitatea ulterior să distingă aparența de esență fără să fie neapărat specialiști în estetica urâtului…  Mai mult decât atât, primesc frecvent acuzații cum că aș avea o mentalitate comunistă și nu accept mersul firesc al capitalismului, ca și cum protecționismul statului pentru mizeriile mafiote ar mai avea la ora actuală vreo legătură cu sensul de facto al economiei de piață.  Cui aparține principiul de mai jos, domnilor, principiu pe care îl folosiți zi de zi pentru manipularea maselor ?

” O minciună spusă destul de des devine adevăr…”   (pentru prostănaci)

Nu e necesar să căutați pe Google, vă spun eu – Vladimir Ilici Lenin

Unul din acești pretinși ONEȘTI este și Directorul General al agenției imobiliare  PREMIER  SERVICE…   Un jmekeraș de cartier care manipulează de ani de zile trâmbițând revenirea pieței imobiliare, care vede investitori călare pe cai albi și oportunități incomensurabile pe Șoseaua Olteniței și în Popești Leordeni.   Nu merită prea multe rânduri protozoarul ăsta; el e doar un banal Giardia pe lângă alte mii de paraziți care ne fac viața de zi cu zi un calvar.   Nu el e responsabil de specula imobiliară, nu a inventat el Programul Prima Casă și în mod cert (dacă mă uit mai bine la mutra lui) nu e un nenorocit incurabil. El nici nu mai conștientizează răul pe care îl perpetuează… Inerția de ”biznismen” îi provoacă un fel de paranoia și chiar începe să creadă că tinerii pe care îi condamnă la rate veșnice prin Prima Casă beneficiază de un privilegiu plătindu-i comisionul de intermediere sau marja uriașă de dezvoltator imobiliar…

Pretinsul ONEST devenit animal sălbatic uită și de sânul de la care s-a înfruptat în ultimii doi ani și jumătate.  Oare ce pretenții am putea avea de la un astfel de individ care în loc să mulțumească guvernului pnetru butoiul cu miere Prima Casă, preferă să fie ironic și meschin :

Despre guvern…ma abtin. Are vreun rost?!

http://ansamblurirezidentiale.ro/giulio-angheloiu-premier-service-exista-investitori-ce-achizitioneaza-loturi-de-garsoniere-in-popesti-leordeni-pentru-inchiriere

Deranjat de faptul că tot mai mulți tineri ajung la informațiile prezentate de mine și refuză să mai achiziționeze cotețe la preț de palat, Giulio Angheloiu încearcă să ne arate și el ce poate în materie de ”pamflet”…  Ce a ieșit, vă las pe dumneavoastră să comentați :

http://www.premierservice.ro/blog/imobiliare/e-mica-da%e2%80%99-e-a-noastra

Cugetările manelistice prin care ne acuză că nu avem destui bani în buzunare, dau măsura acestui trist personaj…  Eu îi răspund cu o parodie a lui Topârceanu după Maestrul Arghezi – Blesteme :

Pe tine, jivină de mare valoare,
Te blestem s-adormi de-a-n picioare
Și când vei cerca să mai scrii vreo sudalmă,
Să-ți fete un șoarece-n palmă.  ( că tot ți-ai făcut testul de sarcină )

La fund, călimara aprope uscată
Să aiba și-o muscă-necată
Și, stropi de cerneală zvârlind pe hârtie
Penița crăcită să nu vrea să scrie…

Mi-aș permite și o completare mai la obiect :

Și seara când vii obosit de la ”muncă”
Deși ce faci tu trântoreală se spune
Să vezi cum pe geamuri cu oale se-aruncă
Ghivece în capu-ți pătrat să se-adune. 
 
În semn de respect, locatarii din cloace
Blocați în nămeți și fără curent
Să lase o clipă lopețile-n pace
Nădragii să-și scoată că-l văd pe agent…  
 
-De ce ne-ai prostit, bă, samsar insolent ?
Southfork din Dallas ziceai că-i Popeștiul
Dar vacile Tnuva au dat faliment
Și  boii regretă acum Bucureștiul…  

Dar mă tem că am acordat prea multă atenție parazitului Angheloiu. Dacă aș fi știut la 13 ani ( atât aveam pe vremea când îi eram elev la Casa de Cultură de pe strada 11 Iunie )  că va fi agent imobiliar, dezvoltator și mâncător de căcat aș fi refuzat orice partitură…  Acum, probabil sunt singurul dintre elevii lui care ar vrea să îl omoare…  Să îl bage în formol pentru că a murdărit acordeonul și tot ce înseamnă muzică.  ( L-am parafrazat chiar pe el – vezi articolul Profesorul trăsnit – Giulio Angheloiu )

***

 În câteva zile intră în vigoare noile norme de creditare și e interesant de urmărit în ce măsură avansul de 15 respectiv 25 și 40 % pentru creditele ipotecare va influența piața imobiliară în ansamblu.  E adevărat că Prima Casă rămâne pilonul principal al menținerii speculei imobiliare însă felul în care a început 2012, cu insolvențe pe bandă rulantă și licitații fără clienți, mă face să cred că media împrumuturilor va scădea foarte repede sub 30.000 de euro pe cap de prostănac.    Se schimbă managementul marilor bănci, sute de sucursale vor dispărea, mii de angajați vor părăsi sistemul iar noi vom afla lucruri surprinzătoare la care nici nu ne-am fi gândit vreodată  🙂

Accesul la bani va fi din ce în ce mai greu. Asiguratorii nu mai vor să încheie polițe pentru creditele de nevoi personale pentru că s-au fript rău; rămâne de văzut în ce măsură bancherii vor miza mai departe pe cacealmaua Prima Casă.  Personal, nu cred că se va ajunge la o împărțire a garanțiilor 50-50 cu statul pentru toată suma alocată de FNGCIMM.  După numai doi ani și jumătate sunt aproximativ 1500 de întârzieri la plata ratelor aferente acestui program…   Și e doar începutul; 5 % avans spune totul despre solvabilitatea naivilor păcăliți de mizeriile mafiote.

Am sunat zilele astea la câteva banci să mă interesez în legătură cu gradul de îndatorare aferent ipotecarelor inclusiv creditului PC însă nimeni nu știe nimic. Mă îndoiesc că va mai fi 67 % cum apare acum în reclamele BRD…   Cămătarii cu acte în regulă nu s-au grăbit să implementeze noile norme de creditare iar doamnele de la departamentele de informații clienți spun la unison – ”Deocamdată nu știm nimic; doar la 1 februarie vă vom putea da un răspuns exact…”

Dacă prostănacul nu-și mai poate plăti plasma și frigiderul cum își va plăti casa ???   E adevărat că asta se poate vinde, dar cui și cu cât ???   În condițiile în care diferența de preț dintre evaluare și piața liberă (fără mizeria Prima Casă) este de mai bine de 40 %, se va mai tolera minciuna ?

Doamne, ajută-ne și fă ca Grecia să intre în FALIMENT week-endul ăsta pentru ca speculațiile și minciunile să dispară o dată pentru totdeauna !!!  Numai așa mizeriile mafiote vor învăța că prostia și lăcomia se plătesc…   Avem nevoie de un șoc pentru ca normalitatea să revină printre noi, pentru ca leul, euro, dolarul sau orice altă monedă să fie câștigată prin MUNCĂ înainte de a fi cheltuită !

Posted on 28 Ianuarie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 276 comentarii.

  1. Cand am intrat prima data pe blogul nevertebratului cu excese de multiculturalist si l-am vazut cum ma intampina cu fetisoara lui dulce-acrisoara o singura imagine mi s-a format imediat in minte:

    – ghiul
    – lant de haur la gat
    – unghie lasata crescuta la dejtu’ mic (sa puna sarea in bucate cu precizie)
    – tatuaj cu ancora si timona pe bicepsi (eventual + sirena)
    – zambetul de aur al malacului din reclama de la cognacu Unirea cand statea cu cotul scos pe geamul masinii

    Cel mai mult mi-a placut din scrierile distinsului „domn” referirile cum ca noi nu suntem „target-ul” lui. :))

    Pai daca cei care au bani pusi deoparte nu sunt in targetul lui atunci cine o fi? Insolvabilii pe care nu ii mai solvabilizeaza nicio banca acum in conditiile economice actuale, Jiji Bekali, Robert Negoita, Patriciu, cine? Sau cumva vreun fond norvegian de „investitii” ????

    Nu stiu, intreb….

  2. Priviti la asta sta singur in bloc si nu mai are apa:)))))))))))))

    „OK, intrebare: pe frigul asta a mai ramas cineva fara apa calda?
    Eu presupun ca fiind singur in bloc, pe undeva pe parcurs a inghetat alimetnarea cu apa a centralei.
    Ce e mai ciudat e ca apa rece am, deci… a inghetat probabil dupa ce se separa circuitul de apa rece de cel ce alimentaza centrala.
    Noroc ca am apa in calorifere si gaze la aragaz”
    Sursa: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=599912&st=1710&start=1710

  3. Pentru cei mai putin initiati, google argumentare versus manipulare, apoi cititi pdf-ul din primul link aparut in urma cautarii.
    Pentru cei care vor sa mearga mai departe, recomand Psihologia Persuasiunii, de Robert B. Cialdini. Este foarte usor de citit cartea si demonstreaza diverse tehnici de manipulare, despre unele poate ati mai auzit, dar merita reamintie.

    Apoi amuzati-va cu ce mai trambiteaza, cu argumente foarte solide (LOL), domnul Angheloiu:
    http://www.premierservice.ro/blog/imobiliare/minciunile-mamei-mele

    • nu mai am rabdare sa-i citesc escrocului elucubratiile. se vede ca parazitul e rupt de ceea ce inseamna salariu mediu in ro. 350E. el face niste socoteli pentru paraziti cu bani d-alde fiul lui mama sa.

      io cred ca parazitul isi face acu pomelnicu pentru vizita fiscului… unde a cheltuit banii facuti prin escrocat prostimea.

    • Vai George.. care argumente ? Asemenea calcule aberante mi se par absurde. Pe de alta parte il cred cand povesteste despre nasi. 🙂

      Ehe.. azi am stat toata ziua in birou si ma fataiam de colo colo cautand sa rezolv problemele altora. Hmm.. hopa.. stai asa ca mi-am permis si 2 covrigi cu cascaval pe langa portie de lasagne de la pranz si mi-am dat calculele peste cap. Bine ca stiu acu’ cum gandesc unii.

      O sa incerc sa astern cateva ganduri si idei daca o sa gasesc un pic de timp. Cine stie poate ca azi iese chiar si partea a 4-a din alegeri neinspirate.

      • Cu tristete iti spun ca am niste cunoscuti care sunt descrisi perfect de Giulio: suma salariilor putin peste 1100 EUR, rata pentru masina+orefinantare a unui alt credit in valoare cumulata de 1200 RON, cost cu telefonia mobila aprox 50 EUR , bani pe tigari aprox 500 RON si lista poate continua.

        Da, sunt si astfel de oameni, dar in niciun caz nu sunt genul de oameni care sa prefere chiria+economisirea in detrimentul achizitiei intr-un timp cat mai scurt si cu orice mijloace 🙂

  4. Dinu Paturica

    Giulio, după 14 ani de muzică şi 20 de imobiliare este mai retardat ca in 2003.
    Cand ai s_________ ca paru, ajungi sa canti ca Dan Spataru!

  5. Legat de ultimul complex imobiliar pe care l-a vandut mandatarul, in speta, Giulio Angheloiu patronul de la agentia imobiliara Premier, 3 blocuri construite de niste greci, pot spune ca nu si-a respectat deloc promisiunile; de fiecare data nu face altceva decat sa minta ca va face si sa promita din nou. A lasat lucruri neterminate si altele facute destul de prost: pavele din parcare s-au spart, parcarea este sub nivelul strazii si se inunda de apa, scara blocului este extrem de ingusta (in tema de proiectare trebuia sa fie cu 40cm mai lunga), ghena nu a fost terminata. Asa ca feriti-va de acest om si de aceasta agentie !!!

    • Ex-Bancherul

      @ bibicool:

      ne ferim.

      oricum omul e terminat ca prezenta in piata si ca marketing avand in vedere pe cati i-a nenorocit.

      daca are/va avea copii va trebui sa ii plateasca ca sa ii zica „tata” si sa il priveasca in ochi …

      e un distrus, nu vezi ?!?!

  6. Concluzii dupa o singura discutie cu o persoana care are apartament in Lucky Residence 3:

    a). mergeti si vizitati beciul dupa fiecare ploaie sa vedeti ce se strange acolo, sau vorbiti cu locatarii mai bine(de la blocurile 2 si 3, deoarece cred ca si-au pus interfon acum);
    b . cereti dezvoltatorului cartea tehnica a blocurilor, a trecut un an si nu au primit nimic;
    c). cereti dezvoltatorului sa va treaca locul de parcare in contract, si NU in antecontract, deoarece la semnarea contractului acel loc de parcare este null, si va veti certa cu ceilalti locatari;
    d). cereti dezvoltatorului sa respecte normele de constructie si sa lase spatiu verde cat scrie la carte, pentru ca s-ar putea ca unul smecher sa vina cu tarnacopul si sa isi faca gradina pe asa zisele locuri de parcare;
    e). intrebati locatarii de la blocurile 2 si 3, ce se intampla cu drumul de access, nu este cimentat si nici nu va fi, pentru ca nu este in totalitate al lor, cititi cu atentie contractele, au fost mintiti;
    f). masinile parcate sunt foarte aproape de geamurile oamenilor, deranj noaptea – vizual si ziua – fonic;
    g). iluminatul public nu exista;
    h). aveau probleme cu canalizarea si scurgerea dupa fiecare ploaie;
    i). la construirea lucky4 nici macar nu au fost intrebati cei de la lucky3(sa iti bata un an de zile in cap,mizerie, cei care au geam pe acea parte???), sa va uitati cat de aproape sunt de cele 2 blocuri(au izolat acei pereti??);
    j). la constructie lucky4 cand au turnat fundatia a plouat de a rupt, dupa 2 zile m-a sunat si mi-a spus ca s-au apucat de lucru, stiu ca are nevoie de cel putin 2 saptamani de intarire;
    k). va vor promite multe si nu veti obtine nimic, cititi cu atentie contractele.

    Nu era multumit, decat noaptea, ca e liniste, dupa ce fabrica din fata lor isi incheia activitatea:)))

    Sa nu fiti luat de val si intrebati toate aceste aspecte!Nu fac reclama altora, doar sa stiti ce va asteapta!

  7. Buna !
    Am avut rabdare si am sitit tot.Inrebarea mea este urmatoarea:Ce mai face loser-ul – Pretinsul Onest Giulio zis si vanzatorul de vise.

Lasă un răspuns

