ANUNTURI CUMPARATORI


Intrucat in ultima vreme am sesizat o crestere a numarului de vizitatori, am decis sa dau curs sugestiilor dumneavoastra cu privire la crearea unei pagini cu anunturi. 

Incepand de astazi aveti posibilitatea sa publicati in mod absolut gratuit o optiune de cumparare, completand formularul de mai jos

 http://tavanulfals.ghid360.ro/cerere   

Adaugarea numarului de telefon presupune acceptul dumneavoastra pentru a fi contactat de catre potentialii vanzatori. 

Evident, puteti completa formularul fara numar de telefon, caz in care datele respective vor contribui doar la generarea INDICELUI IMOBILIAR  AL  CUMPARATORULUI.

Cat mai multe anunturi inseamna o contrabalansare a mizeriilor mafiei imobiliare care publica in fiecare luna statistici abracadabrante.  Aratati-le escrocilor cat sunteti dispusi sa platiti pentru o locuinta !!!

In cateva zile vom avea o baza de date care  –  sper eu – sa constituie un reper pentru proprietarii nostalgici, dezvoltatori, bancheri si agentii imobiliari paraziti.    „Merita vazut” cam unde ar trebui sa se intalneasca cererea cu oferta !

Posted on 10 Iunie 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 47 comentarii.

  1. @TF: la campurile „zona”, „tip imobil”, „construit” si „modalitate plata” cred ca ar fi util sa permiti si raspunsuri multiple. Si, ca sa fim „compatibili” cu cele discutate de ani de zile, cred ca ar mai trebui sa incluzi un camp: „accept intermediari” cu valorile „DA” si „NU”. Poate nu vor potentialii cumparatori sa fie deranjati de agenti, nu? :))

    • @ Patrick

      Foarte buna sugestia ta 🙂 Multumesc !!! Dar eu zic ca la rubrica ”
      ALTE INFORMATII” e foarte usor sa scrii „EXCLUD ORICE INTERMEDIAR IMOBILIAR CU SAU FARA COMISION”

  2. Cum fac sa modific un numar de telefon? Din pacate l-am gresit si observ ca nu exista posibilitatea de a modifa anuntul postat.

    • @ Lulu

      Trimite-mi, te rog, date despre anuntul pe care l-ai publicat gresit (aici sau pe mail) am sa il sterg iar apoi vei putea sa publici altul cu mai multa atentie. Multumesc !

      • este vorba despre anuntul acesta:
        „Doresc sa cumpar ap. 2-3 camere (nou sau vechi), zonele 1 Mai, Turda, Domenii, Banu Manta. Ofer intre 600-800 euro/mp util.
        Suprafaţă minimă: 55 m2
        Construit: după 1977
        Modalitate de plată: Cash
        Telefon: 0751751175”

        telefonul corect este 0751751173

        multumesc

  3. Eu as cumpara, dar nu acum. Nu cred ca e momentul potrivit. Preturile sunt inca departe de pragul dintre bun simt si exagerare. asa ca, mai asteptam. De crescut, oricum nu vor mai creste.

  4. Exact, sau o descriere generala a zonei de tip: ultracentral, central, cartiere etc.

  5. Si nu exista zona Universitate?

  6. Cititi aici: http://stiri.imobiliare-particulari.ro/cat-costa-un-apartament-in-bucuresti-preturi-imobiliare-2010-2012-720/ adevarul este ca mai mult de 200euro nici nu se merita sa dai intr-o tara ca romania unde lumea traieste de pe-o zi pe alta si unde patronii isi bat pur si simplu joc de angajati platindui cu 900 ron+ bonuri luna avand studii superioare.

  7. Am pus urmatorul anunt pe anuntul.ro acum 2 saptamani:

    UNIRII, Decebal, Nerva Traian, Goga, Calarasi, cumpar apartament 2 camere, bloc monolit, cu credit. An 1980-1995. Ofer maxim, 10 Jun 11:00
    **
    Email: cipper82@gmail.com Pret 1.200€/mpu

    Doar vroiam sa vad daca ma contacteaza cineva pentru ca d-abia peste 3 luni voi incepe cautarile adevarate. vestea proasta e ca in aceste 2 saptamani nu s-au uitat decat 2 sau 3 oameni la anunt! restul de vizualizari venind de la mine care il verific periodic. Cred ca doar mergand la vizionari poti face treaba.

    • @ciper: man, la banii astia gasesti si acum daca te chinui putin. dar mi se pare ca esti generos cu 1200 euro mpu :). esti sigur ca un apartament intr un bloc comunist face atat???

      • In viata nu poti fi sigur de nimic.

        Eu am facut un calcul de bun simt. MPU = 2 salarii medii. In Bucuresti salariul mediu e pe la 450 Euro. Asta inseamna 900 E pe MPU. La astia adaug un 30% pentru plusul de zona.

        Inca nu m-am hotarat sa ma apuc de cautari si negocieri. Urmaresc doar anunturi si vorbele din targ. In blocurile monolit din zonele mentionate nu gasesti sub 1400-1500 E/mp nici macar un anunt. Ca sa nu zic ca exista visatori care cer in continuare peste 2000. Din septembrie cand va fi vremea perfecta pentru plimbari voi face si pasul 2. Cert e ca nu ma abat de la pretul mentionat cu 1 Euro. Poate doar in jos 😀

  8. Felicitari pentru initiativa anunturilor pentru cumparatori! poate lua o forma complexa in timp, cu vanzari si inchirieri! ar fi dezirabil sa cumperi un domeniu atractiv in acest sens! daca te pot sprijini cu o reclama, sau financiar pt site, as fi incantat sa o fac! ai deschis mintea la multe mii de romani prin blogul tau! iti multumim!

    • @ florianmirea

      multumesc si eu pentru aprecieri si pentru prezenta pe blog; nivelul tehnic al platformei WordPress nu permite crearea unui site propriu-zis de mica publicitate.

      Pe viitor e posibil un demers legat de ALTFEL DE SITE DE PUBLICITATE insa acum piata este moarta; cat timp persista iluziile generate de Prima Casa e greu sa demarezi o activitate atasata segmentului imobiliar. Eu mi-am propus in special informarea cetateanului si in acord cu veniturile sale sa il determin sa-si exprime un target.

      Escrocii din mafia bancar-imobiliara desconsidera omul de rand a carui parere nici nu conteaza. Aici am vrut sa schimb ceva. Romanii au uitat ca trebuie sa aiba un cuvant de spus PE BANII LOR.

  9. Nu am lasat telefonul pentru ca as prefera sa fiu contactata prin e-mail intai. Ar fi posibil ca anuntul meu sa apara totusi la rubrica de anunturi? Multumesc mult.

  10. @Cipper:
    salariul mediu net actual este 350 euro.

    doua salarii sunt mai mult decat suficient. pentru niste cladiri totusi vechi (un bloc din 80 are deja 20 ani).

    si pe mine ma intereseaza pe viitor tot zona aceea, dar mai mult de 800 euro mp nu sunt dispus sa investesc

  11. Tavanule, am incercat sa bag mai multe anunturi de cumparare pentru ca ma intereseaza mai multe zone (una dintre mai multe zone). Nu am reusit sa bag al doilea anunt. E interdictie care nu se poate ridica? Unii clienti pot fi interesati de mai mute zone din Buc si in acel drop-down list nu se pot selecta in acelasi anunt mai multe arii din buc. Se poate rezolva asta? Multam frumos!

    • @ Vali

      A trebuit sa limitez numarul postarilor pentru ca blogul asta are multi inamici… Am evitat astfel „participarea” oligofrenilor care ar fi putut genera zici/sute de anunuri paralele cu realitatea pentru dezinformare.

      Te rog sa intelegi si sa accepti forma initiala a acestui mijloc de promovare; pe parcurs, in functie de sugestii si probleme voi imbunatati sistemul. Gandeste-te si la motivele imperios necesare acestor limitari.

      Multumesc !

  12. @Cipper: daca faci si credit pe 30 de ani ca sa-ti iei un ap. intr-un bloc din ’80, pai in 2041 cand termini creditul, blocul va avea 61 de ani!!! 🙂 Cum arata un bloc de 61 de ani? Simplu: ne uitam acum la blocurile din 1950 si vedem cat de „solide” sunt si ce bine se vand!!! Cu siguranta vor mai fi si ceva cutremure… Vei fi „fericitul” proprietar al unui ap. intr-un bloc cu bulina. Si eu sunt de aceeasi parere cu Marius – esti foarte-foarte generos cu cei 1.200eur/mp. Succes oricum! Sunt banii tai!

  13. 800 eurp/mp?!pey la bulgari pe litoral cel mai scump este 600 euro/mp la romani mp este de 1500 euro/mp pe litoral atentie nu intre blocuri.

  14. Sa le iau pe rand:

    – salariul mediu in Bucuresti e peste 450 Euro net. 350 Euro e la nivel national
    – lasand la o parte vechimea blocurilor. Cati dintre voi aveti curajul sa cumparati ceva nou? Varianta cu construit casa e exclusa.
    – creditul va fi pe 20 cu speranta de plata in 10…

    Mi-as dori sa fie 400 Euro in centru, dar asta nu se va intampla decat daca vine vreun razboi mondial ceva…

    • faci niste calcule de agent prost asa ca ma indoiesc ca vei cumpara alta cloaca… vreodata. Tu deja te-ai imbulinat cand s-a umflat bula.

      • Ai putea sa cauti comentariile mele de pe blogul asta sau de pe imopedia si sa vezi cam de ce parte a baricadei sunt. Razboiul tau cu imo-biliarii te-a cam afectat vad. Nu toti suntem agenti. Eu repet, mi-ar placea sa fie 300 Euro/mp cutiile de chibrituri din cartiere. Dar realist vorbind sub 500 nu vor scadea. Nu in urmatorii ani. Exagerarea pretului in jos nu ne castiga simpatia nimanui. Doar vom fi catalogati cu aceeasi masura ca si agentii care exagereaza in sens invers. Eu cred ca realismul ar trebui sa primeze.. Indicele calculat de TF imi da dreptate. Acum fiecare cu ale lui. Eu voi da 1200 Euro daca voi avea ocazia. Teapa va fi a mea..sau nu. Mi-o asum.

    • Acum o luna si ceva am postat aceleasi idei precum cele pe care le sustii tu (oferta redusa din zonele bune, proprietari nerealisti, pret de peste 1300 euro/mp util s.a.m.d.). Am atasat si linkuri catre anunturile respective, am indicat site-ul http://www.magazinuldecase.ro, dar degeaba.
      Este foarte bine ca nu ti-ai dat numele adevarat, asa cum am procedat eu atunci. Altfel, tavanulfals/ac ar fi gasit un ajent care sa aiba acelasi prenume/nume cu al tau si ti-ar fi pus stigmatul de AJENT. Eu nu am scapat de acesta, chiar daca i-am timis tavanuluifals inclusiv copia mea de buletin, dovezi privind ceea ce scriu pe alte forumuri…
      Ai perfecta dreptate…cu ce ne ajuta daca dorim sa ignoram unele realitati, precum cea ca in zonele ok nu gasesti apartament de 3 camere sub 100 mii euro. Si eu, ca si tine, as dori ca preturile sa scada mai rapid in aceste zone, dar din pacate in ultimele 2-3 luni nu s-a intamplat asta. Proprietarii isi permit sa tina de pret, au si alternativa inchirierii si sunt extrem de rigizi privind scaderea pretului (iti spun in fata placa cu „zona ultracentrala”).

      p.s. AC este mult mai „taliban” comparativ cu tavanulfals (pe care l-am inteles; au fost in trecut ajenti infiltrati care au incercat sa-i manipuleze pe cititori). Este de ajuns sa scrii ca esti dispus sa dai mai mult petru Unirea decat pentru Dristor si ai devenit prost, prostovan, ajent. Saracul Aristotel…cine s-a gasit sa-i poarte numele.

      • @ bgs

        Daca nu ai fi postat pe blogul meu sub multiple identitati virtuale de la acelasi IP (AB. AL. BGS, Marius Marinas etc) as fi putut fi indus in eroare de „bunele tale intentii”. Doar ca si un copil de clasa a 4-a poate intelege din stilul in care postezi ca ai interese imobiliare… Justificarile pe care le atribui vanzatorilor nu sunt de natura sa ma impresioneze pe mine. Felul in care te-ai exprimat sub toate celelalte identitati virtuale denota o forma evidenta de cameleonism virtual. Te-am poftit civilizat sa mergi pe alte medii virtuale insa ai un tupeu infect de agent imobiliar incat dupa ce te dau afara pe usa intri inapoi pe geam. Poti fi inteligent pentru un anumit segment de populatie; pentru mine, stimate domn Marius Marinas esti un dezgustator manipulator disperat.

        Te poftesc inca o data sa ne scutesti de aprecierile tale despre piata imobiliara. IMOPEDIA si IMOBILIARE PUNCT RO te asteapta cu bratele deschise… Eventual acolo poti sa folosesti indicativul POPESCU 🙂

        Si asa dintr-o data ai ceva cu Aristotel Costel, domnule Marius Mrinas ??? Nu cumva va cunoasteti dintr-o viata anterioara ? 🙂

        Mars afara de pe blogul meu, Marius Marinas (agent imobiliar Century21 Decebal) !!! (sau daca tii neaparat sa ne onorezi in continuare cu prezenta, explica-ne de ce un profesor universitar s-ar cobori la o astfel de duplicitate virtuala postand sub mai multe identitati)

      • @ TF

        Unde vrei tu sa se duca BGS si alti ajenti mai mult sau mai putin ca el ?

        Toti shnapanii astia au mancat o paine tare alba, ani de-a randul, ……din imobiliare, ….NUMAI din imobiliare. Sunt invatati numai cu ciubucareala, mica ciupeala si manipularea. Ce sa faca altceva ? Sa munceasca fizic, pe undeva ?! In niciun caz !

        Se vor rebrandui si remarketa in „noi” formule de prezentare, „francize”, „reprezentante”, „reprezentari exclusive” pana la …..extinctia finala. Uita-te chiar la Century 21 !

        Crezi ca fauna care misuna acum prin ajentiile imo este cu totul alta fata de cea care facea cariera prin 2005-2008 ?
        NU !

        Sunt aceleasi taratoare ! Cu burtzi ceva mai mici, cu masinile „pe leasing” predate inapoi la finantator dar cu maaaaaari sperante ca ……………. „ISI REVINE” .

  15. 500 euro mp este exagerat de mult pretul real este de 200 euro metru patrat chiar si in zonele centrale, degeaba este centru daca se lucreaza pe cate 700-1.200Ron luna si banii se duc numai pe mancare.

  16. In sfarsit un anunt dat de particulari pe anuntul.ro…cred ca nu va fi preluat de nicio agentie.
    http://www.anuntul.ro/anunt/BUCURESTI_VAND_APARTAMENT_3_CAMERE_ETEJ_3_4_SEMIDECOMANDATCU_INBUNATATIRIIN_S…_3900727
    Pretul/mp util este de aproximativ 600-700 de euro (in general sunt apartamente confort 2, 3, cu 40 si ceva mp utili)…pentru o zona „linistita” precum Ferentariul eu zic ca merita.

    • … din moment ce tu stai cu garsoniera din unirii la 40k, s-a gandit si trepanatul din ferentari la 30 k ches. Eu nu cred ca el e mai prostovan decat tine.

      • Domnule Aristotel,

        aveti un nume prea mare pentru atat de putina minte.
        Probabil ca ai sunat la d-l ches in ferentari si te-ai suparat ca nu ti-a citit blogul de doi bani…

  17. „numai ches” :)))

    Mi se pare ca mai intreba cineva mai sus, de ce pe anuntul.ro nu sunt anunturi ale particularilor? De unde le preiau agentiile si le republica cu numerele lor de telefon? Proprietarii sunt atat de tembeli incat nu au auzit si ei de acest site/ziar?

  18. Am o intebare, dc stie cineva sigur care-i treaba, i-as fi recunoscator pt raspuns: chiar nu se mai dau credite imobiliare (PC4 sau alt fel de credit) pt. imobile mai vechi de de 1980 ?!Daca e asa, i-ar mai pune cu botul pe labe pe propritartii visatori 😉 .

    • din experienta iti spun sigura ca nu se dadeau pentru PC3.

      Caz concret.. ap3 camere semidec, fara imbunatatiri, et 2 bloc inainte de 1977 in Grivita (1 Mai Metrou). In 2008 un apartament in acelasi bloc se vindea cu ~ 130.000E. Anul trecut in toamna pretul cerut era de 65.000E si mi-a zis un amic sa ma duc sa-l vizionez. Cand am ajus acaolo am intrebat daca accepta prima casa si mi-a zis ca au mai avut oameni interesati si ca nu au trecut de evaluarea bancii din cauza vechimii.

      ma rog nu este dovada absoluta dar ca fapt divers in centru (in blocurile cu bulina) am gasit anunturi de apartamente foarte ieftine ce se dau doar pe „cash” pentru ca nu vei obtine in vechi credit imobiliar la asa ceva.

  19. Incerc sa postez un anunt de cumparare pentru Constanta, dar imi apare eroare datorita zonei – unde apare cuvantul „nespecificat” dar nici nu pot alege altceva, ma puteti ajuta, va rog?
    Multumesc.

  20. ce parere aveti mai fratilor de anuntul asta

    http://www.anuntul.ro/anunt/DRUMUL_Taberei_apartament_decomandat_etaj_3_4_construit_in_anul_1967_cu_2_grupu_3886841

    DRUMUL Taberei, apartament decomandat, etaj 3/4, construit in anul 1967, cu 2 grupuri sanitare, parchet, faianta, gresie, apometre, repartitoare, usa metalica, in apropiere de Parcul Moghioros, 13 Jun 11:00
    0722.991.781
    Email: ana_munteanu2007@yahoo.com Pret 90.000€

    asta cred ca e picata din luna, a fost in coma profunda pana acuma sau nu isi revie din etnobotanice!

    Am sa-i trimit mail sa o intreb de ce il vinde asa de ieftin pentru ca preturile cresc ! Doamnne, pe ce planeta sunt unii ?

    • bate campii sau e pus la misto sa faca si pe altii sa bage preturi asemanatoare,hai sa bagam si noi intr-o zi numai cu preturi de maxim 35-40000 euro

      • @maria: sunt cativa, putini, care fac deja asta… Tavanul Fals este unul dintre ei si cel mai vizibil!

  21. asteptam si o pagina cu oferte de la vanzatori – reale si verificate sa nu fie agentii

  22. sceptic de serviciu

    http://www.tocmai.ro/constanta-apartament-2-camere-dacia-1549545.html . Va supun atentiei acest anunt, in ideea ADEVAR sau PROVOCARE?

Lasă un răspuns

