ROMANII SE BULUCESC LA CREDITE


Din ciclul “AGENT  IMOBILIAR  PROST  este un  PLEONASM”  va prezint ultima emanatie jurnalistica a doamnei MIHAELA  OCHIANA – redactor de articole science fiction la IMOPEDIA.  Cei mai multi dintre dumneavoastra stiu ca sunt doua publicatii in peisajul imobiliar romanesc, publicatii care se intrec in minciuna, diversionism, prostie si incultura (propriu-zisa si economica).  Acestea sunt  IMOBILIARE  PUNCT  RO   si  IMOPEDIA  PUNCT  RO.

Daca in ultima vreme au iesit mai mult la rampa cei dintai din pricina indicelui cu “trend ascendent” cu preturi care cresc in Romania intr-o luna cat in alte tari intr-un an (precum Fat-Frumos ), iata ca vine tare din urma si… concurenta  🙂  – IMOPEDIA  !!!

Cam asa arata « Asaltul Prima Casa 4 » vazut de doamna Mihaela Ochiana in articolul de ieri.  Introducerea in subiect are ceva din Batalia de la Rovine :

“  La doar câteva ore după anunţul oficial că a început Prima Casă 4, românii au început să intre în agenţii imobiliare şi sucursale bancare. “

  Nu vi se pare oarecum hiperbolizata imaginea asta cu “ROMANII”  care se BULUCESC in agentiile imobiliare si in banci ?

 

Din corturi, copaci si pesteri adanci

Plecat-au ROMANII cu furci si topoare

Ascunse in scuturi au mii de dosare

Ce-asteapta sa fie aprobate de banci…

Sau probabil doamna Mihaela Ochiana a fost influentata de promotiile care ii fac pe compatriotii nostri sa se calce in picioare in marile magazine :

 

Dati mai putine s-ajunga la toti !!!

Strigau bugetarii cu leafa scazuta

Ca vrem si noi sa lasam la nepoti

O rata in lei si alta-n valuta…

Dar punctul culminant al articolului scris de doamna jurnalista venita din randurile aurolacilor imobiliari este atins atunci cand il intervieveaza pe PROSTUL  AUTENTIC  –  MANAGERUL  agentiei imobiliare  PREMIER  SERVICE – domnul  GIULIO  ANGHELOIU.   Dumnealui ne demonstreaza inca o data ca distanta de la creierul unui intermediar imobiliar si pana la logica este de milioane de ani lumina :

Dar cei care sunt disperaţi, cei care sunt grăbiţi, cei care au probleme, deja au depus dosarele. Au o necesitate, au un antecontract în termen, au nevoie de o casă acum sau ştiu că preţurile vor creşte cu 10-15% în următoarele 45 de zile, aşa cum s-a mai întâmplat.”

Individul asta este “MANAGER”…   Habar nu am ce studii are; cert este ca pentru el faptul ca BANCHERII nu mai beneficiaza de garantiile statului, nu are nicio relevanta…   In conditiile in care s-au modificat normele de acordare a imprumuturilor pentru a se putea incadra in “PRIMA CASA 4”, in conditiile in care la ora actuala cu un salariu mediu pe economie abia mai poti lua un credit de nevoi personale de 5.000 de euro,  acest CAP PATRAT  vede preturile crescand cu 15 la suta in 45 de zile.    Probabil are un algoritm special care genereaza 5 % la fiecare 2 saptamani…  O fi imprumutat SOFTUL  de la IMOBILIARE  PUNCT  RO ???

 Daca sunteti „MANAGER” de agentie imobiliara, domnule Angheloiu, trebuie sa aveti ceva relatii la una din marile banci.  Interesati-va de cei peste 1.000 de restantieri la plata ratelor aferente PRIMEI CASE 1,2 si 3.  Executarile silite (in jur de 30) s-au facut doar in cazurile in care dezastrul era iminent.  Cum va  puteti inchipui ca in aceasta faza a programului cand bancile isi asuma retroactiv jumatate din garantiile statului, se vor mai da credite cu aceeasi larghete ? 

Pai din ultimele statistici reiese ca suntem tara SCLAVILOR BANCARI; cine dracului se mai poate imprumuta cand majoritatea oamenilor activi are legata de coada o tinichea de nevoi personale ?

http://www.money.ro/romania–tara-sclavilor-bancari–afla-cati-romani-sunt-datori_990496.html

Sunt doua variante, domnule  GIULIO :  Ori sunteti PROST, ori sunteti  NENOROCIT.  Incercarea de a-i speria pe tinerii naivi aratandu-le pisica moarta care se va transforma in STRIGOI, e o metoda josnica.  E limpede ca nu aveti constiinta si ca nu va intereseaza viitorul acestor copii dar ce le veti spune cand le vor fi respinse dosarele, pretul trebuind sa fie cu 15 % MAI MIC pentru a se incadra la noile norme de creditare ?  Ce legatura au disperarea si graba cu achizitia unei case ?  Nu cumva voi, escrocilor ii aduceti pe oameni in stadiul asta de dezorientare ca sa profitati mai apoi in urma deciziei pripite ?  Oare o locuinta nu trebuie cumparata cu calm, atentie, rabdare si realism ?

De asta va detesta majoritatea celor care au de-a face cu voi – agentii imobiliari…   In loc sa fiti un factor de echilibru si sa renuntati la metodele astea infecte, preferati conditia de viermi manipulatori.   E alegerea voastra si ca atare nu trebuie sa va mire atitudinea clientilor care nu mai « intra in agentii » asa cum mintea doamna Ochiana in articolul asta jalnic…   Imi pare rau ca nu pot sa reproduc in scris dezgustul pe care mi l-ati provocat mie…  Nu cred ca WordPress permite emoticonul ala de pe messenger care vomita…

Ii rog insa pe prietenii blogului TAVANULFALS  sa lase cateva comentarii pe IMOPEDIA, poate veti incerca si dumneavoastra o data in viata sentimentul de RUSINE.   Spunea Emil Cioran ca daca am putea sa ne privim macar pentru o clipa cu ochii celor din jur, am intra in pamant de rusine.  Dumneavoastra domnule ANGHELOIU, daca ati avea o astfel de revelatie ati ajunge la celalalt capat al planetei…  Treceti la matura si lasati femeia de serviciu sa se ocupe de « management « !!!

http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/peste-o-mie-de-dosare-se-proceseaza-deja-pentru-creditele-prima-casa-4-16573.html

 

Anunțuri

Posted on 8 Iunie 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 97 comentarii.

  1. Ceea ce se intampla acum in ro este in perfecta concordanta cu istoria milenara a poporului. Mereu am platit, sub o forma sau alta, biruri/dari/taxe/dobanzi stapanilor, pentru ca nu am avut minte si nici coloana vertebrala.

    PS

    Pe imo-pedia-mafiei-imobiliar-bancare mi se sterg comentariile (cu totul), asa ca de la mine nu puteti astepta mai nimic…

  2. se lucreaza pe cate 250-230E luna, cu banii acestia iti achiti intretinerea lunara a apartamentului cei 200E pe metru patrat in zona centrala sunt inevitabili http://stiri.imobiliare-particulari.ro/cat-costa-un-apartament-in-bucuresti-preturi-imobiliare-2010-2012-720/

  3. Acelasi Anonim

    Infiorator de deprimanta repetarea acelorasi baliverne de catre imo. Or fi invatat de la Iliescu sistemul de a repeta minciuna la nesfarsit, poate poate crede majoritatea.

    Cu amaraciune ma gandesc cat de usori pot fi prostiti unii oameni ca sa se indatoreze pe viata; nu-i duce capul, nu e vina lor.

    Este extraordinar de moderna asertiunea Sf. Ap. Pavel despre pacatul de moarte al iubirii banilor: „Iubirea de argint este radacina tuturor relelor, caci dintr-însa se nasc: marturia mincinoasa, lacomia, minciuna, nemilostivirea, viclesugul, nedreptatea, furtul, batjocorirea celor sfinte, camataria, închinarea la idoli.”

    „marturia mincinoasa” – a evaluatorilor care umfla preturile

    „lacomia” – proprietarilor si intermediarilor

    „minciuna” – presei si intermediarilor

    „nemilostivirea” – bancilor care vor incepe sa execute silit pe cei care nu-si mai pot plati ratele

    „viclesugul, nedreptatea, furtul” – faptele de capatai ale agentilor imo; si le pot pune in CV deja la categoria Realizari Profesionale

    „batjocorirea celor sfinte” – dispretul pentru viata celor care sunt pacaliti si transformarea unor oameni liberi in sclavi

    „camataria” – bancherii fara rusine,

    „închinarea la idoli” – noul dumnezeu al cresterii economice care nu se va opri niciodata, etc.

  4. Preturile se vor alinia la factorii fundamentali – venituri, profitul din investitie
    Creditele ipotecare au marje destul de mari peste Euribor si ratele vor creste.

    http://www.cafeacutaifas.ro/2011/06/nou-orgasm-pe-piata-imobiliara.html

  5. Hahahaha! Am ras cu lacrimi! Versurile sunt fenomenale!!
    Felicitari pentru articol – mertita sa citesti asa ceva si daca nu ai absolut niciun interes in piata imobiliara, doar de dragul scriiturii si pentru principiile de bun simt emise aici. 🙂

    • Nu exista om fara interes pe piata imo. Este evident ca intr-o zi, intr-un moment al vietii, in orice colt al lumii te-ai afla, iti vei dori sa-ti achizitionezi o locuinta pentru tine sau copiii tai (chiar daca ai deja, e perfect uman sa-ti doresti o imbunatatire a confortului personal).

      E ca si cum ai spune „pe mine nu ma intereseaza pretul carnii, pentru ca eu sunt vegetarian”. Sigur, esti vegetarian, dar familia ta, prietenii tai, catelul tau, poate nu sunt. Si orice om normal care nu vede vanzarea unui produs ca pe o sursa de imbogatire, trebuie sa-si doreasca un pret cat mai mic pt acel produs. In plus, asta este esenta civilizatiei, sa putem accesa cat mai multe bunuri printr-un volum constant al muncii noastre.

      Va spun, lumea a luat-o razna. Cunosc proprietari (avand un singur apartament) care isi doresc cresterea preturilor in imobiliare. De parca, asa cum remarca si TF, cresterea „valorii” intrinseci/absolute a apartamentului lor i-ar ajuta cu ceva. Din contra. Poate doar daca se hotarasc sa-l vanda si sa traiasca intr-o rulota, atunci, da, i-as intelege.

      • pai poate vor sa faca ce au facut americanii si fac acum canadienii (si au intrat si intra in kkt): cu cat este valoare de piata a locuintei mai mare cu atata este mai mica dobanda pe care o iei la un imprumut de la banca securizat cu locuinta.

        periculos dar daca nu it pasa merge treaba.

        este periculos sa spunem ca „trebuie sa-si doreasca un pret cat mai mic pt acel produs”.
        forta de munca este ceea ce vindem si doar nu vrem sa fie cat mai prost platita !

        un rabbi intelept spune: daca muncesti mult nu mai ai timp sa faci bai.

      • @avenirv

        Tu lucrezi in industria aviatica? Banuiesc ca nu… Este cumva periculos sa-ti doresti sa gasesti bilete la preturi cat mai mici? Ca si acolo se vand servicii, multe servicii…

        Diferenta dintre vanzator si cumparator este ca vad viata de la capete diferite ale produsului. Atata vreme cat eu nu castig in mod direct sau indirect nimic din vanzarea unui produs, da, imi doresc ca economia asta globalizata sa gaseasca o portita de iesire astfel incat sa produca aceeasi tehnologie la preturi din ce in ce mai mici. Tu nu?

        Cred ca este valabil si pentru locuinte.

  6. Esti de admirat Florin, un patriot adevarat, pacat ca lumea nu constientizeaza realitatea zilelor noastre si se lasa atat de usor prostita!

  7. Super tare ! Si eu m-am amuzat copios citind articolul de mai sus. Versurile sunt misto gandite si foarte fain scrise, iar imaginile completeaza tabloul, astfel incat sa poti inchide ochii sa sa-ti poti imagina cum dau aia buluc in agentii.

    Tot ce avem de facut ar fi sa asteptam sa vedem cum evolueaza preturile. Eu unul nu ma grabesc ! 😀

  8. Am lasat si eu un mic comentariu la ei pe site.
    Cine vrea sa auda, aude

  9. Nu stiu exact care e pulsul la vanzari de apartamente, dar la inchirieri este oribil. Vreau sa ma mut si am tot cautat de 2 saptamani un apartament decent intr-o zona decenta si dau numai peste agentii imobiliare cu fel de fel de nesimtiti.
    Pana acum am reusit sa gasesc un singur proprietar si oricum nu oferea prea multe. Se pare insa ca apartamentele se inchiriaza ca painea calda, desi oamenii nu au bani si studentii se duc acasa.
    Chiar azi mi-a zis unu’ ca ieri a iesit apartamentul pe piata si azi era deja inchiriat. Nu imi dau seama daca mint cu nerusinare sau e chiar asa cerere mare.
    Personal sunt exasperata si abia astept sa se dea o lege care sa-i taxeze. Mi se pare strigator la cer sa le dau 5-600 ron numai pentru ca se baga ca musca’n lapte. Ma intreb unde posteaza toti acesti proprietari anunturile de-i pescuiesc agentiile imediat iar un om normal nu da de ei…

    • Spune exact ce cauti, in ce zona si care e chiria pe care ai accepta-o si sunt sigur ca se vor gasi cativa doritori sa te ajute.
      Intr-adevar exista o problema, ca e greu sa discerni intre atatea informatii (unele contradictorii) care e cea care iti trebuie cu adevarat, ori care e adevarul intre atatea minciuni atat de dificil de detectat.

    • agentiile platesc cam 150e lunar pentru a avea acces la anunturile date doar de proprietari. Sunt siteuri/softuri facute pentru a filtra anunturile si a exclude pe cele date de agentii

    • Piata chiriilor in Bucuresti are o mare problema, crede-ma.

      Este f greu sa gasesti un apartament decent la un pret decent, pentru ca marea majoritate a ap sunt indecente. Multi dintre proprietari isi imagineaza ca e suficient sa detii un apartament, el nu mai trebuie curatat, aranjat, utilat, etc. Oricum i-l distrug chiriasii. Asadar, putinii proprietari care investesc cu adevarat in apartament, la inchiriaza la preturi mari, pentru ca, nu-i asa, sunt putini.

  10. Si pentru ca tot se vorbeste despre preturi uitati-va aici care mai sunt preturile pentru constructii noi langa Bucuresti, e drept ca la executare silita.

    • @ Akhenaton

      La prima licitatie ma indoiesc ca se va vinde ceva… Poate la a doua cu 25 % mai putin. Popesti Leordeni ??? Raman la parerea ca decat sa te muti la bloc in afara Bucurestiului mai bine stai dracului aici; sau mai pui 10 mii si cu 50.000 cumperi si teren si ti faci o casuta unde vara joci ping-pong, faci un gratar si asculti… manele :p

  11. @Akhenaton
    Multumesc pentru raspunsul binevoitor. In principiu caut ceva pe langa metrou (fara zone limitrofe precum militari sau berceni) mobilat ne-„clasic” (cum numesc agentiile mobila de pe vremea bunicii) si undeva pe la 250 euro (+- 20 euro). Ideal sa aiba si aer conditionat, sa nu fie la parter sau la ultimul etaj, sa aiba peretii renovati si daca are si centrala deja cred ca cer prea mult.
    Sper sa nu supar pe nimeni, nu intentionez sa transform zona de commenturi intr-un spatiu de anunturi, dar daca cineva poate sa-mi dea macar un sfat cum sa scap de agentii, voi fi profund recunoscatoare.

    • Nu stiu cat de mult te va ajuta acest anunt. Incearca pe Imobiliare Romania Libera. Sper sa te ajute sa eviti agentii cautand direct cu google nr de telefon, iar daca apar cu multe anuntuti evita sa suni. Cere timp si rabdare. Succes

    • Cris inainte de toate trebuie sa ai rabdare. Si noi am cautat cam la fel ca tine avand si termen de eliberare la vechiul apartament. Apartamanete se gasesc dar trebuie sa cauti pe mai multe site-uri, daca cauti doar pe unul risti sa dai numai pe agentii.

      Ca fapt divers singurul sfat pe care ti-l dau daca vei cauta pe anuntul.ro (care e varza) este ca poti cauta cand dai de un anunt interesant dupa numarul de telefon (Pe pagina in stanga sub anunt este butonul „Anunturi cu acelasi telefon”). Daca apesi pe el si vezi mai multe anunturi e foarte probabil, sa fi nimerit la agentie.. si nu ar trebuii sa te mai obosesti sa dai telefon.

      • Multumesc mult pentru bunele intentii. Nu ca ma bucur de suferinta altora, dar e reconfortant sa vezi ca nu esti singurul care se chinuie :D. Va anunt cand rezolv problema.

  12. am fost azi la 3 notariate sa fac o procura (nu are nici o treaba cu imobiliarele procura) la 2 era praf si a zis secretara ca se face cu programare deoarece notarul nu sta toata ziua la birou doar pentru o procura ( deci se intelege ce se mai baga lumea la acte de vanzare cumparare) iar la celalalt birou notarial se dormea la greu afara la o tigare deoarece inauntru nu era nici un client, partea buna ca nu am asteptat deloc, partea si mai buna ca nu e nici o bataie pt precontracte sau contracte de vanzare-cumparare, cele 2 birouri unde era praf sunt in militari iar al 3-lea pe unde am rezolvat e la Frigocom pe bd Timisoara, deci relax oameni buni ca nu se scumpeste nimic 🙂

    • As vrea sa adaug la cele spuse de tine mai sus ca aceeasi situatie se regaseste si in Titan cat si in Centrul Bucurestiului la Universitate. Ce nu inteleg este cu ce traiesc astia daca nu produc nimic ca salariile la secretara cred ca tre sa le aduca de acasa.

      Cred insa ca au supt destul cand a mers piata astfel incat acu’ sa aiba de unde aduce.

      • o situatie similara am intalnit-o si eu la un notariat vizavi de metroul de la titan libeeeeeeeeeeeeeeeeer sicat am stat pe acolo nici nu a venit nimeni cam o jumatate de ora si sunt parca 2 sau 3 notari in acelasi apartament

  13. Salutare!

    In primul rand, felicitari pt articol, foarte amuzant 🙂 .
    Mai departe. Am vazut ca faceati misto in comentariile de la articolul precedent de aia care ii rugau pe evaluatorii bancilor sa supraevalueze apartamentul, pt dosarul de credit. Stiu si eu cativa care au facut asa pt simplu motiv ca nu aveau bani destui pt avans. Adica dc avansul era 8 mii si ei aveau doar 5, restul de 3 mii ii dadea banca datorita supraevaluarii. Sigur ca cei care nu au fost in stare sa stranga 8 mii, dar visau la apart. de 60 mii, mertita sa faci un pic misto de ei 🙂 .
    OK, si acuma despre PC4: mie nu mi se pare deloc linistitor! Stiu deja 3 cunostinte (corporatisti cu salariul destul de mare) care abia au asteptat sa vina programul! Si faptul ca statul nu mai garanteaza 100% ca in trecut, nu stiu cu ce ne-ar incalzi. Adica dc. pana sa apara PC, bancile nu aveau nici o jena sa supraevalueze apartamentele, de ce ar avea acum ?!
    Prostii se inghesuie, comisioanele de pe urma acordarii creditelor curg la angajatii bancillor, dezvoltatorii imobiliari au vanzare, iar proprietarii de locuinte vechi tin pretul la plafonul maxim de la PC4… si asta numesc ei economie sanatoasa bineinteles!

    • @iou

      motivul de bucurie e relativ… simplu de desprins :D… bancile vor acorda credite exclusiv cretinilor calificati.

      Faptul ca tu cunosti 3 ridica un semn de intrebare asupra anturajului tau. 😀

    • @ iou

      Pana sa apara „Prima Casa” bancile nu aveau nicio jena sa evalueze pentru ca nu mai dadeau cam deloc credite 🙂 Daca te referi insa la perioada 2007-2008, la nivel de acceptiune generalista a fost un BOOM al carui final nu-l prevedea nimeni asa brusc. Eu cred insa ca in spatele acestei bule imobiliare mondiale sunt parghii greu de evaluat undeva la nivel de Bilderberg etc… Nu sunt bolnav de scenarita si nici nu am citit cartile din tinerete ale lui Pavel Corut dar noi la ora actuala vedem doar efectele dezastruoase ale fenomenului. Nu uita ca in lumea asta fericirea unora se bazeaza pe nefericirea celorlalti… Sunt in jurul nostru oameni care dupa afacerile cu tavan si termopan nu vor mai munci toata viata; nici ei nici copiii lor. Victimele lor vor munci toata viata pentru ei.

      La cea de-a doua intrebare a ta, da-mi voie sa iti raspund cu ultimul raport BNR; orice comentariu e de prisos :

      http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/restantele-nu-cred-in-iesirea-din-recesiune-au-sarit-cu-75-de-milioane-euro-in-aprilie-ajungand-la-1-4-miliarde-euro-721-de-mii-de-romani-cu-credite-la-banca-au-cedat-in-fata-crizei-8325410

      Colegii / prietenii tai „multinationali corporatisti” nu reprezinta majoritatea. Piata imobiliara in mod normal este ultima care iese din „recesiune”… Oamenii mai intai trebuie sa manance, sa plateasca ratele ( a propos, in Romania rata bancara a ajuns cea mai mare nenorocire pe capul cetateanului ) intretinerea, scoala copiilor etc.

      eu iti sugerez sa nu te limitezi la reperele pe care le ai la indemana; cauta realitatea dincolo de aparente.

    • Am si eu un asemenea prieten care a evaluat o garsoniera la 61.000E acum 5 ani si a luat creditul pe 35 de ani. Garsoniera costa 47.000 dar el nu avea decat 2000 si a evaluat-o la 61.000 ca sa-i dea banca 45.000 (cred ca 75% din suma era finantata de banca).

      Baiatu’ la fel corporatist la o firma de telecomunicatii, cu salariu decent, zic decent pentru ca suma pe care o castiga era de 2500-2700 RON. Faza este ca tot ce are este luat pe credit (garsoniera, mobilier, aparatura, si masina). Adica este cam la in reclama aia cu platile la banca „Ce sa fac d-ra.. platesc, platesc, platesc !”

      Ne intalnim intamplator la o ieseala cu o berica la care intreb nonsalant ce mai face si cat mai are de plata la garsoniera. Raspunsul lui vine sec „..inca 30 de ani!”. Mie la faza d-asta mi-a cazut falca si am zis in gandul meu ca mie asa ceva nu imi trebuie.

      @IOU:
      Supraevaluarea aia nu a facut nimanui bine, nici noua ca si clienti sau potentiali cumparatori, nici bancilor care acum stau pe active neperformante (ceva evaluat acum 2 ani la 100.000 acum nu mai face nici 70.000). Acum cand au preluat 50% din risc le-a mai venit mintea la cap si se poate intampla ca la o evaluare „mai corecta” sa nu treci cu apartamentul prin comisia de acordare a creditelor pentru ca nu face atat cat vrea proprietarul sa obtina pe el.

      Sa fim realisti.. „Nebunia” aia din 2006-2008 nu o sa mai fie. Cum scria si TF intr-un comentariu dintr-un articol anterior, daca eu as stii ca intr-un an se ieftineste cu 10.000, stau linistit inca 1 an in chirie si stiu ca am facut 6000E sau chiar mai mult economie.

  14. http://www.anuntul.ro/anunt/MILITARI_Ghirlandei_3_cam_decomandat_70_metri_patrati_an_80_etaj_3_4_direct_pro_3887226

    nenea sau tanti vrea 72000 euro pe ap din militari de la et 3, mai si spune ca este ” propietar 🙂 asta e imaginagia proprietarilor sa se vada pe saci de bani intorcand stivele cu lopetile,vise taica, vise…

  15. In primul rand remarc faptul ca acest blog a devenit mult mai dinamic, odata ce s-au inmultit articolele bine scrise ale „tavanului fals”.
    In al doilea rand, nu stiu cati romani se bulucesc la credite, dar cred ca Programul a doua casa (PC 4) poate introduce o rigiditate mai mare la scadere a preturilor (in urmatoarele cateva luni).
    Multi proprietari se asteapta sa existe o crestere a cererii (pe baza creditarii) si-si vor permite sa „tina” de pret sau chiar sa-l creasca putin (pentru a „testa” noua realitate, asa cred ei…sunt convinsi ca PC4 va „schimba” radical situatia)***. Entuziasmul lor va disparea doar atunci cand vor observa ca pretul cerut este mai mare decat cel pe care sunt dispusi sa-l achite „clientii” cu credit PC4. Din pacate asta nu se va intampla imediat, pentru ca vor fi destui „fazani” care vor dori sa nu „scape” aceasta super oferta.
    Sa nu uitam ca valoarea medie a creditelor prin PC (1-2-3) a fost de aproximativ 47.000 de euro, cu un avans de 3-5 000 de euro. Rezulta ca in marea majoritate, „clientii” de PC au „cautat” apartamente nu mai scumpe de 55-60 mii de euro.
    Deocamdata bancile stau „pe un purcoi” de bani si se pare ca vor fi destul de „darnice” in creditarea subprime (de tip PC) in Romania (desi creditele neperformante sunt cele mai mari din UE, ca pondere in total credite acordate). De exemplu, una din bancile mari s-a gandit sa reia „creditarea cu buletinul” (credite de pana la 40.000 de lei pe care le pot accesa si asistatii sociali).
    In conditiile in care economia reala nu-si permite sa se crediteze, iar statul vrea sa iasa pe pietele externe pentru a se finanta, atunci bancile trebuie sa-si plaseze disponibilitatile spre alte directii (de ex. creditarea ipotecara subprime; creditarea cu buletinul).

    ***) cautand un apartament de 3 camere (nu mai spun nici zonele si nici preturile, pentru a nu mai fi banuit ca sunt ajent) am dat deja peste proprietari „extrem de incantati” de PC4…atat de „excitati” incat mi-au transmis ca daca vreau sa le fac o oferta sa mai adaug 5000 de euro la pretul „negociat” initial.

    • Eu zic sa mai astepti 6-8 luni, daca poti 🙂

    • @bgs: sumele date de tine nu sunt reale. media la pc este pe la vreo 37-38.000 euro / credit. oricum sub 40.000. si oricum, daca aduni si avansul n-ai cum sa ajungi – niciodata – la 55.000 cum spui tu..

      ceva nu se potriveste in ceea ce sustii…

  16. @bgs

    Nu stiu de unde ai scos 47 000, care plus 5000 ajunge la 60 000.

    Uite aici realitatea:

    „Valoarea media a garanţiilor oferite de Fondul Naţional de Garantare a scăzut de la prima ediţie până acum. Dacă în 2009, valoare medie a garanţiei a fost de 41.651 euro, în 2010 preţul mediu al apartamentelor cumpărate prin programul Prima Casă a fost cu 1500 euro mai mic. Prin programul Prima Casă 3, s-au acordat până acum circa 2.600 de împrumuturi, iar valoarea medie a garanţiei este de 38.346 euro, cu 3.300 euro mai mică decât în 2009”

    Media e undeva in jurul a 40 mii.

    Cat despre proprietarii cu care ai negociat tu exista doua posibilitati: ori fabulezi, ori aia sunt tampiti. Pentru ca stim ce cauti. 3 camere central, pret peste 110 000 Euro. Apartamentele alea nu au nicio legatura cu PC4. Ba chiar polarizarea pretului face ca astea scumpe sa aiba tendinta in jos, in timp ce alea sub 60k sa tinda in sus spre cifra magica a PC.

  17. Multumesc pt. lamuriri, sa vedem cum va fi dinamica pietii, inca o data, SPER sa nu mai actioneze lumea pripit, la primul impuls de genul „acum, ca se scumpesc”. Asta e sloganul dupa care merge orice strategie de marketing, si vad ca astia din imobiliare sunt destul de buni.

    Cititi si asta, mai sunt oameni cu capul pe umeri, nu doar noi 🙂 :

    http://businessday.ro/06/2011/piata-imobiliara-cate-locuinte-noi-ar-trebui-sa-se-construiasca-anual-in-romania/

  18. Ca tot vorbim de preturi si efectele programului PC, pe la inceputul lui 2009 cand ma gandeam ca in sfarsit pot visa sa am si eu peretii mei comunisti m-am dus la banca sa vad cat pot imprumuta. Veniturile cumulate ale mele si ale mamei duceau pe la 800 euro si atat BCR-ul cat si CEC-ul imi ofereau in jur de 30000 euro pe 20 de ani. Rata dobanzii era vreo 7-8% (DAE nush cat venea). Evident, pe vremea aia nu imi permiteam nici o garsoniera in rahova.
    Cand a inceput prima casa deja puteam sa iau 55000 euro si un apartament cu 2 camere „clasic” prin vreo zona obscura.
    Eram hotarata sa-mi iau apartament pana la sfaritul lui 2010 (ca pierd ocazia) pana cand colegii mei de la munca mi-au facut o interventie si mi-au demonstrat ca se merita sa astepti. Apoi am gasit si blogul TF care mi-a bagat mintile in cap definitiv.
    Intr-un fel banii pe chirie mi se par bani irositi, dar dobanda la banca e mai mare risipa.

    • nu sunt bani irositi cei de chirie. sunt costul vietii cand n-ai casa. orice pe lumea asta costa. ai de ales intre a sta cu chirie sau a imbogati un parazit sau un jmenar sau un lacom care n-a facut nimic pentru banii aia. tu devii sclav pe 30 de ani iar ala. pac, peste noapte se vede stapan peste 15 ani de munca din viata ta, el nemuncind nimic. restul de 15 ani ii muncesti pentru o banca.

      • Am facut niste calcule in mare – mai mult pentru mine, dar poate ii intereseaza si pe altii – care m-au convins pe mine sa mai astept

        Variant 1: situatia ideala in care DAE ar fi pe la 6% de acum pana in vecie (azi la BCR e 5.78%)
        a)Daca ma duc sa cumpar azi:
        Valoare imobil: 60.000
        Credit: 57.000 (avans 5%)
        Rata lunara: 340
        Total de rambursat pe 30 ani: 123.000
        Total rambursat din credit in 2 ani: 1360
        b)Daca stau in chirie 2 ani:
        Valoare imobil: 45.000 (Posibil si mai putin, dar am zis sa nu fiu optimista)
        Valoare credit: 34.000 (avans 25%)
        Rata lunara: 210
        Total de rambursat pe 28 ani: 70.000
        Chirie timp de 2 ani: 7000 euro
        Total cheltuieli pe 30 ani: 77.000

        Diferenta in 30 ani: 46000

        Varianta 2: situatia probabila in care DAE variaza cum vrea el, dar sa presupunem ca va creste progresiv din 6 in 6 ani cu 1% (pe 30 ani vom pleca de la 6% si ajungem la 10%)
        a) Daca ma duc sa cumpar azi:
        Rata lunara: 340-540
        Total de rambursat pe 30 ani: 155.000
        b)Daca stau in chirie 2 ani:
        Rata lunara: 210 – 360
        Total de rambursat pe 28 ani: 88.000
        Total cheltuieli pe 30 ani: 95.000

        Diferenta in 30 ani: 60.000

        Varianta 3: Stai 10 ani in chirie si cumperi cu banu jos atunci
        E greu de speculat cat or sa coste apartamentele in 10 ani dar mizand pe o scadere mare in viitorul nu foarte indepartat si pe devalorizarea aparatamentelor timp de 10 ani, am presupus ca va fi 30.000.
        Chirie timp de 10 ani 36.000
        Total cheltuieli pe 10 ani 66.000 De unde rezulta ca vei castiga 20 de ani din viata pentru care nu vei mai munci pentru salariile umflate ale bancherilor !!!

    • @ cris: chiria este plata pe care trebuie s-o faci pentru utilizarea unui bun a carei proprietate iti lipseste. in acest moment, este real pozitiv sa platesti chirie decat rata. din cel putin doua motive: 1. valoarea bunurilor scade, 2. dobanda este la euro la minim istoric.

      nu banii pe chirie trebuie sa ti se para bani irositi ci anii de munca in sclavie pentru un coteztz supraevaluat luat pe credit.

      mai gandeste-te…

      • Eu am zis ca „intr-un fel” mi se par bani irositi. Pe principiu ca la credit o parte din bani ii investesti in casa iar la chirie nu ramai cu nimic.
        Daca stai in chirie 30 de ani cu 350 euro in medie platesti 126.000 si nu ramai cu nimic. Daca faci un credit pe 30.000 platesti ceva mai mult si ramai cu o ruina veche de 60 de ani.
        Oricum sunt de acord ca nu e momentul sa ma arunc la credite imobiliare acum.

  19. Am cumparat apartament pe litoralul bulgaresc cu 30.000Euro 2 camere, suprafata 50mp, statiune nisipurile de aur supeeer lux locuinta noua constructie 2010,tin sa precizez pe litoralul romanesc un astfel de apartament costa 120.000-140.000Euro mai hoti ca, hotii sunt astia din romania!!!

  20. pey pe litoralul romanesc nu gasesti facilitatile pe care ti le ofera bulgarii litoralul romanesc este o mare epava

  21. Radu Todoran

    Nu va grabiti sa cumparati…preturile vor scadea…

  22. Wow! Cris, am ramas uimita de calculele pe care le-ai prezentat! Asta inseamna sa gandesti inainte de a lua o decizie – tot respectul. Ar fi bine daca ar lua mai multi exemplul tau! Cred ca daca tot romanul ar face astfel de calcule, ar muri de foame speculantii imobiliari! 🙂

  23. Salutare si felicitari pentru blog domnule Florin. Eu am cumparat zilele acestea un apartament cu 3 camere, et 1, zona buna, intr-un oras din NV tarii cu 30.000 Euro. Ceea ce am observat eu in 3 luni de cautari e ca cererea este foarte mica, aceleasi anunturi sunt in ziar cu lunile in sir fara sa se vanda ceva, la mine in oras nu prea se tranzactioneaza prin intermediul agentiilor imobiliare ceea ce este un lucru bun.
    Cel mai tare m-a uimit o femeie in varsta care are de 2 ani un apartament la vanzare si nu lasa deloc din pret dar apartamentul ei a fost vopsit ultima data in 1992, iar despre imbunatatiri: centrala, termopane, etc nici nu se pune vorba.
    Plus un aspect observat este ca multi vanzatori lasa mai mult din pret daca plata se face cash decat prin programul prima casa.
    Cu tarie pot sa zic ca piata acum este facuta de cumparatori, am patit ca o proprietara sa ma sune sa imi zica ca mai lasa 3.000 euro din pretul comunicat numai sa mergem sa il vedem. :))

    • @ pack

      Stimate domn, m-as fi bucurat sa ne spuneti si despre ce oras este vorba si eventual mai multe detalii cu privire la apartament. Ar fi un reper bun de luat in considerare pentru concetatenii dumneavoastra. In fond asta este scopul acestui blog – informarea corecta si DEZINTERESATA a semenilor nostri. Sa ne spuneti eventual si care era pretul cerut initial ca sa inteleaga naivii cam ce inseamna NEGOCIERE in zilele noastre.

      In aceeasi ordine de idei, regret ca nu avem si bucuresteni care sa ne dezvaluie pretul final de achizitie fie prin Prima Casa fie cash. E regretabil ca in tara asta sunt tot mai putini oameni adevarati.

      De fapt, omul dupa ce cumpara incepe si el sa se viseze pe saci de bani in urma unei eventuale scumpiri… S-a inradacinat prea mult ideea ca locuinta reprezinta o INVESTITIE. Sau probabil nu avem aici pe blog niciun prieten cumparator de „Prima Casa” fiindca i-am catalogat ca fiind „40.000 de prosti” … Imi asum consecintele 🙂

      • Buna seara domnule Florin, orasul despre care vorbesc este Satu Mare.
        Acum 2 luni pe apartament s-a cerut 35.000, iar in urma cu 2 saptamani pretul cerut de vanzatori a scazut la 33.000 iar in urma negocierilor pretul final a fost 30.000, deci negocierile au adus un pret mai mic cu 3.000 de euro mai mic fata de cel cerut.
        Apartamentul este cu 3 camere, etajul 1, semidecomandat, intr-o zona buna si fara imbunatatiri. Am cautat un apartament fara imbunatatiri pentru ca preferam sa il amenajam dupa gusturile noastre.
        O mare influenta in pretul final a avut faptul ca plata s-a facut cu banii cash, daca era cumparat prin Prima Casa vanzatorii ne-au comunicat ca suma la care renuntau era mai mica de 3.000.

        O seara placuta!

      • @ tf: intr-adevar, ne-ar folosi mai multi ca pack. dar se pare ca nu prea sunt. pentru ca sunt ocupati sa plateasca rate la banci si comisioane consistente la agentii imo. din pacate. pentru ei.

  24. Pe frontul de Sud lucrurile se „misca” in sensul indicat de acest blog. In Craiova un apartament cu 2 camere semidecomandat, etaj 3/4, termopane, izolat interior si exterior se gaseste la 30-31 de mii de euro, in urma cu 3,4 luni era 34-45. In iarna cred ca va mai scadea 5-10%, problema e proiectul de la Kozlodui care va afecta serios sanatatea romanilor. Asta si proiectul Rosia Montana este tot ce ne trebuie, fara credinta in Dumnezeu ajungem sclavi la straini!

  25. Buna ziua,

    Cum este prima data cand scriu pe acest blog ( il urmaresc zilnic de aproximativ jumatate de an), tin sa-i multumesc lui TF pentru toate eforturile sale de a ne deschide ochii in fata noii realitati imobiliare. Cel putin in cazul meu a dat roade.
    De vreo saptamana tot imi propun sa scriu, insa recunosc ca nu-mi gestionez foarte bine timpul, am 2 copii mici care deocamdata imi fac ei mie programul.
    De aproximativ o luna am inceput sa ne cautam un apartament. Targetul nostru: apartament 4 camere, min. 80 m patrati, zona Titan sau Berceni, (insa aici doar o anumita zona). Initial ne gandeam la blocuri de 4 etaje si acceptam si ultimul etaj, acum incepem sa luam si altfel de constructii in calcul.
    As vrea sa impartasesc din experienta noastra de pana acum. Cred ca ar fi foarte util sa facem cu totii asta, ma refer bineinteles la cei interesati realmente sa cumpere.
    Bineinteles ca facem tot posibilul sa scapam de intermediari, asa ca am inceput sa facem investigatiile noastre.

    Iata ce am aflat: in zona Policlinicii Titan am aflat de 2 apartamente cu 3 camere ( aprox. 65. m patrati) care s-au vandut: primul cu 60.000 euro, iar al doilea cu 63.000 euro. La al doilea am vorbit chiar cu vanzatoarea care se lauda ca plata se face cash. Tot printre blocurile din spatele Policlinicii am dat peste o doamna care ne recomanda cu insufletire zona ( intr-adevar este foarte linistita si plina de verdeata) care cumparase anul trecut un ap. cu 4 camere cu 85.000 euro. Cand am intrebat-o cum a platit ne-a spus ca prin credit si am simtit o urma de ingrijorare in privinta achitarii ratelor.
    In urma cu vreo saptamana am vazut pe particulari. ro un anunt din martie ce-i drept cu 4 camere de vanzare in zona Policlinicii titan, 1/4 – 72.500 euro. Cum nu platisem pentru accesarea datelor de contact nu am reusit sa vad nr. de telefon al proprietarului ( daca era proprietar), asa ca am incercat sa-l gasesc in alta parte. L-am reperat printr-o agentie unde ni s-a spus ca cel mai probabil s-a vandut caci nu mai reusesc sa dea de proprietar. In schimb se ofereau sa-mi vanda un alt ap. in zona cu 90.000 euro 🙂
    Concluzia mea este ca daca acum un an se tranzactiona un ap. cu 4 camere cu 85 k in zona, anul acesta se tranzactioneaza cu aprox. 70 K.
    Bugetul nostru este de 60 k, max. 65, daca ne pica cu tronc.

    Pentru cei interesati am mai aflat de un ap. 4 camere, berceni, str. Aliorului, 80 m, fara imbunatatiri care s-a vandut cu 65.000 euro.
    Iar o amica de-a mea a vandut in spatele pietei salajan o garsoniera in martie cu 30 K.

    Legat de vizionari: am vazut pana acum 3 ap. cu 4 camere., fara intermediari.
    Primul vis a vis de Auchan, bloc 4 etaje+pod, an 1968, et. 4/4,75 m utili, proprietarul pret minim – 65.000 euro, i-am propus 57 k cash, s-a facut ca nu aude si a inceput sa mi dea niste exemple de vanzari in zona la preturi hiperbolice.
    Sotului meu ii place zona si crede ca avand pod, nu ar atat de cald/frig – vara/iarna, insa eu ezit mult pt. ca totusi e din 68 ( cica ar fi facut pt. armata, dar chiar si asa tot 43 de ani are). Un agent mi-a spus la telefon ca bancile nu dau credite pt. blocurile inainte de 80.
    Al doilea in Berceni, in zona Obregia, ap. de 90 m, an 1980, mare, spatios.
    Proprietarul cere 76k, la final a lasat de inteles ca lasa pana 70, i-am propus 65 k, n-a zis nimic, am insistat sa-i las nr. meu de tel.
    Al treilea – o darapanatura, fara exagerare, pe barajul Rovinari, bloc din 67din caramida , 3/4, tot pt. armata facut ,peretii crapati, nu se facuse nimic de cand s-a dat bloc in folosinta, iar prop. cere pret fix 80.000 euro. Nici nu m-as fi obosit sa-l vad, insa la telefon nu a vrut sa-mi spuna pretul, ceva de genul: il vedeti si dupa aia discutam…

    Asta am gasit noi in piata in aprox. 1 luna, pana in septembrie nu ne mai obosim sa mai cautam ceva, vom vedea iarna asta ce va fi.

    Pentru cei mai experimentati decat mine cateva intrebari:

    1. Merita achizitionarea unui ap. intr-un imobil de 4 etaje, din anii 70 ?( pt. ca in zona Titan astfel de blocuri sunt de 4 nivele). Sau sa optez pt. un bloc de 8/10 etaje din anii 80?
    2. Legat de particulari.ro, mi se pare enorm sa dau mai bine de 5euro fara TVA doar ca sa vad anunturile complete timp de 3 zile. A facut cineva experimentul asta pana acum?

    Multumesc pt. rabdarea acordata si sper ca experienta mea de pana acum sa foloseasca celor care sunt setati pe acelasi tip de cautare.
    La fel, orice informatie despre segmentul 4 camere mi-ar fi de un real folos.

    • din intamplare si fara vreun interes am ajuns saptamana trecuta sa discut cu un parazit ajent imo. pe langa fabulatiile curente de genul, luati acum ca de la iarna se scumpesc, omu pe la final si-a dat arama pe fata. zicea ca are un 4 camere al lui prin colentina si vrea sa scape repede de el ca nu mai merge treaba. zicea ca daca ia 80k pe el e super multumit da nu stie… asta zic din gura parazitului care parea oarecum ingrozit de afacerea cu apartamentu lui de 4 camere luat probabil in bula 🙂

    • Ce misto…
      Nici comision nu vrei sa dai, dar nici cei 5 euro amarati nu vrei sa ii patesti.
      Oare totul e gratis pe lumea asta?

      • invata sa scrii bai ajientule, nici nu trebuia sa-ti pui numele

      • Ajentule nu e gratis totul pe lumea aceasta dar breasla pe care o reprezinti sa primeasca un munte de bani pentru o asa presupusa munca de care vanzatorul si cumparatorul unui apartament nu au nevoie.

    • am platit noi pe vremea cand cautam pretul pe saptamana timp de 2 saptamani. Nu am gasit mare lucru acolo si nu cred ca ai pierdut ceva prin faptul ca nu ai platit banii aia.

  26. Unele lucruri ar fi gratis daca nu ar fi parazitate.

  27. 1.Ajentule, explica-mi si mie de ce trebuie sa platesc comision pentru un serviciu pe care nu l-am solicitat unei persoane/firme care reprezinta interesele partii „adverse”? Ca sa fie pretul cat mai ridicat? Pentru asta sa dau minim 3% ? Nu merci, nu sunt masochista.
    2. N-am spus ca nu platesc 5 euro, ci ca mi se pare mult pentru ce serviciu imi ofera. Voiam o opinie, insa daca voi misunati si pe siteuri dedicate particularilor, e clar ca nu merita sa dau un cent pt. asta.

  28. buna ziua.
    am si eu o intrebare:
    exista in romanika o lege a falimentului personal ?
    ce ma intereseaza este daca rumanul poate sa faca ce face americanul: da faliment si gata nu mai plateste ratele. pierde ce a platit, pierde credit ratingul, pierde casa dar nu mai plateste ratele.
    alta chestie ce fac americanii este urmatoarea (in absoluta majoritate a statelor): cand se satura de platit rate se duce la banca, le da cheile si pleaca din casa.

    se poate asa ceva in, pardon, la romanika ?
    multumesc pt raspuns.

  29. Giulio Angheloiu un mare mincinos si escroc…feriti-va de acest om!

  30. @tavanulfals

    O sa revin cu detalii, dar nu acum…astept sa strang mai multe…
    Daca sunt necesare argumentele, pana atunci, se poate sterge raspunsul meu. Multumesc pentru intelegere!

    • @ Buratino

      Ordinea ar trebui sa fie : argumentul si mai apoi judecata. Stii de ce ti-am cerut explicatii ? Pentru ca m-am saturat de cei carora le e frica sa povesteasca despre tepele primite de la agenti imobiliari si dezvoltatori… M-am saturat de oamenii care stau mereu in pozitia „semnul intrebarii”

  31. Atatea urme de urs… si de laba…

  32. @tavanulfals
    Nu imi este frica sa povestesc numai ca as putea si eu „sa-l parlesc”, dar nu pot INCA sa vorbesc pentru ca s-ar putea sa pierd acest avantaj.
    Te rog mult, atunci sterge acest comentariu ca sa nu mai existe discutii. OK?

  33. De atata buluceala la credite, bancile din ro dau afara in continuare oameni din agentii/sucursale dar si din centrale. si chiar inchid agentii/sucursale. BCR, Raiffeisen si BRD fac asta chiar in acest moment. Si vor continua restructurarile inca, cel putin, 3-4 luni.

    Cat de idiot sa fii sa crezi ca se relanseaza creditarea..?!?!?

  34. Nu stiu daca domnul Angheloiu este prost sau destept, un prosper om de afaceri sau nu, insa va pot spune ca minte precum respira. De ce spun asta?

    Am incercat si eu impreuna cu sotul meu, la inceputul anului 2009 sa cumparam o garsoniera. Din nefericire, pentru simplul fapt ca mergeam la coaforul sotiei acestui „distins domn” Angheloiu am ajuns sa discutam cu el. Am rezervat o garsoniera inca neconstruita pentru suma de 2000 de euro. Urma sa definitivam totul in decurs de doua luni. Problema este ca in acest rastimp sotul meu a ramas fara serviciu si am venit sa discutam cu inestimabilul domn. Ne-a spus in cuvinte bine mestesugite ca ne putem recupera cei 2000 de euro dupa ce altcineva va rezerva garsoniera noastra. Desi acest lucru s-a intamplat foarte rapid, am fost nevoiti sa venim in decursul unui an aproape de doua trei ori pe luna sa intrebam daca putem beneficia de bani. Cu mare greutate si intr-o sila profunda ne-a inmanat prin secretara firmei 1000 de euro. Iar pentru restul de bani am fost tratati execrabil in asa fel incat sa renuntam la bani, insa el ne-a transmis ca o sa ne dea banii cand o sa aiba. Asadar domnul Angheloiu statea in fabuloasa suma de 1000 de euro.

    Evident ca am renuntat la a mai cere acesti bani, intre timp am plecat din tara, am reusit sa ne cumparam un apartament si suntem ok, insa modul in care ne-a tratat acest asa zis manager de firma imobiliara nu poate fi acceptat, mai bine zis cum a fost capabil sa ne plimbe cu vorba. Putea sa ne spuna simplu nu mai vedeti banii si stiam o treaba. Nu, a preferat sa ranjeasca prin geamurile biroului sau in momentul in care ne vedea la firma. Mai nou scrie articole si gandeste despre sine ca fiind erudit si corect…..condamna furtul si banii nemunciti….hmmmm

    • @Gratiela

      Japitele astea traiesc din scobeli, din mici gainarii. „Dezvoltarile” sunt din banii bancilor.

      In realitate toti se gandesc de cateva ori pe zi cum sa iasa din afacere… „cu bile”, lipit de tampla? Cu sfoara deasupra canciocului?

      😀

      • Ai dreptate….insa am fost uluita cum poate acest asa-zis „om de afaceri” poate poza in cel mai tare din domeniu, ce interviuri poate sa dea………cand colo el este atat de mic……

        Cu atat mai mult cat sotia lui ma stia foarte bine, eu fiind de ani buni clienta salonului pe care il detine……bineinteles ca nu am mai fost dupa ce s-a intamplat…era culmea sa ii mai bag si bani in buzunar…..

      • @ Gratiela

        Vaaaai, noi aveam o parere buna despre domnul Angheloiu… L-am crezut atunci cand la aparitia Primei Case 4 ne speria ca „VAAAI, grabiti-va pentru ca de acum preturile vor incepe sa creasca iar cu 10-15 %…”

        De ce vrei tu sa-i strici imaginea, draga Gratiela ? Pentru 1 mie de euro te pretezi la astfel de postari calomnioase ?

        Urat din partea ta !!!

    • @ Gratiela ; e incredibil ce zici aici , Gratiela!

      la 1000 de euro sa faca asemenea gesturi ?

      total josnic 😦 ….

      nu trebuia sa te lasi …trebuia sa te duci sa ii bati obrazul nevestei lui – ca ” uite, femeie cu ce panarama te-ai incurcat, uite cum ne face la bani! „

      • Eu una nu vreau sa stric imaginea nimanui, imaginea si-o construieste fiecare insa o poate face pe fapte reale sau pe inchipuiri. Eu am vrut doar sa arat si fata mai putin vazuta a unor asa zisi oameni de afaceri. Cat despre instiintarea sotiei, m-am lasat pagubasa, unu pentru ca ea nu este neparat vinovata pentru chestia asta, doi am avut o incercare de a ii povesti, dar se pare ca i-am supraapreciat calitatile.

        Marea mea greseala a fost ca am mers pe incredere gandindu-ma ca nu m-ar trage in piept daca vin recomandata de sotie….se pare ca m-am inselat rau de tot……

    • Imi pare rau pentru ce ai apatit. Ti-am aprobat comentariul pe care l-ai lasat aici (http://www.locuintamea.info/2012/01/28/giulio-angheloiu-pretinsul-onest/#comment-376) si ma bucur ca ai scris si aici pe blog ca sa stie lumea cu cine are de-a face si de cine trebuie sa se fereasca.

      Daca imi permiti o sa adaug poveste ta la rubrica alegeri neinspirate.

      • multumesc mult! intradevar, am fosta atat de neinspirata…..

        Ma bucur foarte tare ca mi-a fost oferita aceasta posibilitate de a dezvalui o alta fata a acestui pretins dezvoltator imobiliar……

    • Gabriela, nu trebuie sa-l lasi in pace.
      vezi ce scrie in contract si aplica contractul.
      asta este hotie.

      • Probabil ca asa ar trebui sa fac, insa am adunat atata lehamite incat am ales calea aceasta a internetului, in ideea ca toti cei care apeleaza la acest individ sa fie cu ochii in patru cand vor sa isi cumpere o casa…..daca mai apeleaza…..

        Am fost foarte incantata de faptul ca mi s-a oferit aici ocazia sa va impartasesc experienta mea nefericita……

    • @Gratiela

      Imi pare tare rau pentru ce ai patit.

      Le spun de 3 ani prietenilor acestui blog ca TOTI ajentii si imobiliarii sunt escroci FARA exceptie.

      Nu exista astfel de oameni „corecti”

      Iar angheloiu nu este decat un alt sharlatan alaturi de toti ceilalti imobiliari incepand cu cei mai cunoscuti si pana la cei mai maruntzi gen ddobre ….etc

  35. Din propria experienta pot confirma ca agentul (dezvoltatorul, imobiliarul sau cum isi mai spune) este doar cu gandul la cum sa te pacaleasca. NU aveti incredere in astfel de personaje. Buna credinta si normalitatea sunt cuvinte fara acoperire in lumea stranie a „imobiliarilor”. In ultimii 18 ani am intalnit vrand-nevrand destule personaje din aceasta categorie la vederea carora marturisesc ca instinctiv mi-am pipait portofelul….

  36. @ Gratiela :

    http://www.premierservice.ro/blog/diverse/divina-comedie#comment-4715

    uite unde jace japita imobiliara ambulanta! (pe internet)

    p.s. adresa de mail declarata acolo nu e cea reala ( nu are sens) + sunt sigur ca nu va aviza commentul 🙂
    asa ca il reproduc aici :

    „tarfa mica! inseli oamenii cu cate 1000 de euro !

    sa dea naibii sa fii sodomizat in valoare de 1000 de euro de toti dracii din lume!

    vezi ce zice Gratiela tarfa hoata!
    https://tavanulfals.wordpress.com/2011/06/08/romanii-se-bulucesc-la-credite/#comment-15631

    • @bancherul:
      Din pacate oameni ca nea Giulio sunt multi in tara asta. Unii se preteaza la sume mari (milioane, sute sau zeci de mii), altii la sume de cateva mii, Giulio la suma de 1000 Euro si altii la un salam sau o gaina. Ce am vrut sa spun este ca fiecare are pretul sau. 🙂

      Ca nea Giulio am mai cunoscut si altii, dar dati-mi voie sa detaliez.
      ––-
      Fiecare a inceput de jos, a facut bani multi pe spatele altora si apoi a decazut intr-un fel sau altul. Culmea ca zilele trecute stateam la o cafea un un vechi amic si ne povesteam cum fostii sefi ne cereau imprumut suma de 10.000 euro, ei care plateau majoritatea angajatiilor cu salarii de un milion cinci sute mii lei vechi.

      Exemplu concret:
      ~~~~~~~~~~~~~~
      La unul din fostele job-uri am tehnologizat firma si am crescut productia cu sute de procente incat bizonul s-a dus si si-a luat Audi A6 cu banu jos (45.000 marci germane) in anul 2001. Toata baza era in nevasta lui, care nu avea studii superioare si tinea toata evidenta pe un simplu caiet si in mine care eram pe partea tehnica.

      Concret dupa ce navasta a fugit cu altu si eu am schimbat job-ul firma s-a dus in cap. Nu detaliez mai mult dar si la nea Giulio s-a intamplat cam la fel.. nevasta a bagat divort, scandaluri si certuri + altii au cules de pe el ce-au putut + reputatia de combinator/tepar + criza + lipsa de clienti i-au dat decisiva.

      Oamenii astia in ziua de azi mai traiesc doar din amintiri, pentru ca ei nu mai reprezinta nimic. Faptul ca ne intalnim la semafor si conduc aceeasi marca de masina germana premium ca a lui pe mine ma umple de multumire, nu pentru ca el este in kkt ci pentru ca mie imi merge bine.

      • ……fiecare om isi merita soarta si propabil ca si el…….dar nu si-o asuma, pozeaza in cel mai corect om de pe terra…..
        as fi apreciat macar curajul de a ne spune: nu mai pupati voi banii aia….a preferat sa faca ce stie mai bine…..

      • ….si ma bucur tare mult sa vad ca exista si oameni carora le merge bine, chiar daca la un moment dat, in viata, s-au lovit de niste situati create de personaje malefice…….

    • Eu una, sper sa nu mai am de-a face cu asemenea oameni….sunt convinsa ca pana la urma chestiile astea se vor rasfrange negresit asupra lui….insa nu pentru el am povestit ce s-a intamplat, ci pentru toti cei care vor sa apeleze la dezvoltatori…….sa fie cu ochii in patru. In ceea ce afirma, daca citesti printre randuri, observi de fapt cine este……..Faptul ca scrie istorioare diverse sa isi dovedeasca eruditia si cultura ma lasa rece.

      In rest, noi sa fim sanatosi!!!

  1. Pingback: PRO (stituţia) TV « Realitatea Imobiliara

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: