Penisul lui Terente

Astăzi am aruncat o privire la statistica blogului pe care am onoarea să vă fiu gazda.  Nu mică mi-a fost mirarea când am observat cum au ajuns unii din concetățenii noștri să citească informațiile prezentate aici…  M-aș fi  gândit la orice altceva dar la penisul lui Terente mărturisesc că NU.  Eu doar am făcut analogia între Terente Regele Bălților și Terente Regele Băncilor – Radu Grațian Ghețea într-unul din articolele mai vechi însă nu mă așteptam să am zilnic vizitatoare nemulțumite de ce le-a hărăzit Dumnezu partenerilor de viață…   Se pare că fiecare român deține în stare latentă o genă de Sexy Brăileanca… 

Cât despre termenii de căutare legați de programul Prima Casă, era firesc  ca aceștia să aducă un număr însemnat de vizitatori. Doar că unele căutări relevă în mod cert cum indicatorul rezervorului de proști al României  este mereu în poziția FULL.   Ce dracului ar mai trebui pentru ca poporul ăsta de retardați  să înțeleagă ce face Mafia Politico-Bancar-Imobiliară cu viețile tuturor celor care pică în capcanele lor ???   După ce vezi  că Institutul Național de Statistică atestă contiua depreciere a locuințelor, după ce auzi colegii, prietenii, rudele că nu mai fac față ratelor bancare și nu mai știu ce să reducă din rația zilnică de 1500 Kcalorii, după ce vezi falimente imobiliare pe bandă rulantă oare cum este posibil să cauți pe net  ” Cu 1600 câți bani pot lua la Prima Casă 4”  ???  

În loc să se întrebe  ” Oare câți bani pot  DA pe lună din salariul meu” ,  grija primatei se limitează doar la ” ce se dă și cât se dă”…  Nu scăpăm de conceptul ăsta de sorginte comunistă deși prostănacii despre care vorbesc eu acum, abia dacă au prins și ei o coadă pe vremea lui Ceaușescu atunci când lumea se strângea buluc în fața alimentarei  când venea mașina cu orice…  Cât de bine a prins la oligofreni iluzia că PC ar fi un program social…   Ce ușor e de prostit un popor când le mulțumești bancherilor pe toate posturile TV pentru  că ”au acceptat” să dea credite cu garanții de stat de 100 %…    Mă întreb dacă cei/cele care căutau informații despre penisul lui Terente nu cumva au nimerit exact unde trebuia…   Păi având în vedere că Emil Boc, Mugur Isărescu și întreaga clică mafiotă bancar-imobiliară au reușit să reguleze în 2 ani și jumătate 55.000 de naivi, nu cumva Terente se răsucește în mormânt de invidie și frustrare ???    Ce credeți că întreabă un prostănac pe Google ?  Citiți și vă cruciți  -  ”Când intervine statul dacă nu plătesc ratele?” 

Înțelegeți ce efect pot să aibă expresii ca ”Programul Prima Casă i-a ajutat pe tineri să scape de chirie și să aibă casa lor ”  ?  Ei așteaptă să intervină statul în virtutea aceluiași concept de care vorbeam mai sus.  Dacă țiganii cu palate cu turle primesc ajutor social, dacă un sat întreg a fost declarat orb și geanta poștașului e doldora de pensii de handicapați de ce nu le-ar plăti și lor cateva rate măcar, STATUL  ??? 

În aceeași ordine de idei, alt nimfoman care râvnește la falusul Mafiei Bancar-Imobiliare se întreabă ”ce se întâmplă dacă nu plătești Prima Casă”.  În mintea lui, implicarea statului în acest program de tip MAFIOT  care i-a salvat temporar pe bancheri de la dezastru, e o siguranță, o certitudine că va fi tolerat…  ”Garantat de stat” e un fel de ”Garantat Vanghelie”… Probabil cetățeanul cu pricina locuiește în sectorul 5  :)  

Și dacă tot am scris un articol porno, mă gândesc să formulez și eu o întrebare pe Google – Ce s-ar întâmpla dacă de fiecare dată când un prostănac rostește cuvintele magice  ” Prima Casă ” ar păți precum popa din Povestea Pulei scrisă de Ion Creangă ?    

http://www.trilulilu.ro/trance1st/3eb47237f21eb2

Posted on 13 ianuarie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 190 comentarii.

  1. unii romani nu se pot caca de foame dar ei isi cauta case

  2. … la mine au ajuns cativa cu “gargle mayonnaise”… :)

    ce se întâmplă dacă nu plătești Prima Casă ???

    … gargle mayonnaise…

  3. Se zvoneste ca cica jegurile imobiliare ar fi pus de o intelegere asupra preturilor, care sa fie limita, cat sa recomande clientilor sa cumpere si cu cat sa vanda! – e posibil sa fie doar vorbe in vant, dar nu m-ar mira ca aceasta intelelgere sa fie deja in vigoare de ceva ani.

  4. Iata inca un episod din serialul “Prostii nu se termina niciodata” : http://www.evz.ro/detalii/stiri/drama-de-proportii-8000-de-inselati-la-caritas-ul-unguresc-961340.html . Chiar si dupa atatea experiente gen Caritas unii tot in prostie se scalda, la fel si cu prima casa, probabil nu se vor termina niciodata, mereu vor aparea fraieri de pe urma carora se se profite.

  5. bine bine.. termeni de cautare ca termeni de cautare, dar pe cand “un articol relevant” ca pe asta sincer sa fiu parca nu l-as prelua.

  6. k bine zici! si eu astept un articol mai consistent!

    • @ rox

      Mai consistent sau mai… mare ? :) Sper ca stii de gluma… Era tot in ton cu articolul lipsit de “relevanta”. Nu sunt noutati in peisajul imobiliar romanesc. Eu doar am subliniat inca o data cauza principala pentru care tu si cei ca tine nu reusesc sa cumpere un imobil la pretul CORECT. Imbecilii despre care am scris sunt singurii vinovati de ce se intampla la ora actuala… Atata timp cat un singur cumparator Prima Casa va fi dispus sa plateasca 1000 EUR / m.p. cu bani din viitor, statisticile prostituatilor imobiliari si preturile publicate de scursurile societatii – agentii imobiliari vor avea valori astronomice. Nu il ignora pe prostul de langa tine ! Nici nu stii ce poate face :)

      Fii mai relaxata, Rox ! Oricum se va ajunge la normalitate dar atata timp cat mai sunt prosti “calificabili la credit” mai trag si bancherii de rezultatele financiare ca sa isi primeasca bonusurile si salariile umflate.

      Daca oile ar sti ce efect de domino s-ar crea prin refuzul turmei de a mai depune dosare Prima Casa timp de 30-60 de zile s-ar ascunde in pesteri, ar merge la manastiri si s-ar ruga sa le apere Dumnezeu de ispita cu 5 %… Dar in realitatea mileniului 3, mioarele au trecut de partea baciului vrancean si a celui ungurean. De proaste ce sunt…

      • Bine,bine de gluma stiu dar relaxata nu pot fii ptr k imi trebuie o locuinta,iar orice informatie imi este foarte necesara!

      • @rox

        Si celor din 2006-2008 le-a trebuit.

      • stati potoliti dragii mei ca anul 2012 va aduce niste variatii valutare de nu o sa ii mai trebuiasca nimanui credit in valuta (indiferent care si indiferent la ce avans) …. deunazi citeam opinia d-lui Vasilescu ca si in 2012 BNR va veghea la stabilitatea cursului de schimb ca si pana acum…. dar nici nu stie BNR ce meci de popice si bowling urmeaza in Europa imediat, in lunile urmatoare :) …. si 2012-2013 sunt si ani de plata a imprumutului la FMI si restu’…. o sa fie amuzant :) …si cu avans 1 la suta nu stiu cati se mai califica….. si nici statul asta nu mai are bani prin pusculita pentru glume de genul asta (PC) prea mult timp …

      • “Imbecilii despre care am scris sunt singurii vinovati de ce se intampla la ora actuala”

        TF, daca il studiezi pe idiotul Orgonas, cum spunea si AC, nu PC tine piata ci cele 80% tranzactii care se fac cu caş :D

        Cristian Orgonas: “Andy: doar 20% dintre tranzactii sunt prin credit, restul cu cash. Mai mult, numarul tranzactiilor prin Prima Casa a fost in ultimii doi ani si jumatate de ~50.000, in timp ce totalul tranzactiilor imobiliare a depasit 800.000 in aceeasi perioada.”

        cat de idiot sa fii sa scoti asa ceva pe trompeta?!

    • e articol din februarie anul trecut!..

      • … reducerile pe 2012 apar tot in februarie.

        Conform rationamentului retardului Cristian Orgonas, noile grile se datoreaza diminuarii ponderii de tranzactii imobiliare pe credit.

        Le-au ajuns pana peste cap cele 750000 tranzactii cu cash in ultimii 2 ani… nu mai fac fata avalansei de tranzactii… unde mai pui ca sunt peste 12 mii de romani care au depozite peste 100k euro care hartuiesc zi lumina notarii din toata tara.

      • … tot categoria “gargle mayonnaise”… ce emana Zilisteanu ajunge in… vocabularul lui Orgonas, iar baiatul asta tembel nu pricepe ca isi asuma toata prostia si mizeria emobiliarului.

        Pana si ineptiile jigodiilor puţoa craiu… cezar jipa sunt tolerate fără niciun comentariu din partea prostovanului Cristian Orgonas care ar muri de foame fara manipularile astea de trei lei.

  7. Si eu sunt de parere ca ar trebui diminuat nivelul de glume si afirmatii tendentioase de pe acest blog. Constat ca a suferit mult calitatea blogului fata de ceea ce era la inceput cand il gaseam informativ, pertinent si, mai ales, echidistant. De asemenea, era un demers folositor sa citesc comentariile de la fiecare post. In ultima vreme insa, se lasa frecvent cu jigniri, atacuri la persoana sau chiar injurii si afirmatii obscene. Nu spun asta din pudoare, ci pentru ca pana la un anumit nivel blogul si-a castigat statutul de sursa de informare coerenta si de bun simt, iar toate aceste subiectivisme si exprimari plastice nu fac decat sa diminueze credibilitatea blogului. Cred ca samsarii din imobiliare nu trebuie tratati cu indignare, ura feroce si exprimari tendentioase, ci cu luciditatea si pertinenta unei analize obiective a inselatoriei de care se fac vinovati. NU vreau sa considerati acest mesaj drept o insulta adusa demersului dvs pe care il apreciez si il respect, ci doar sper ca aceste randuri se vor dovedi constructive si folositoare activitatii dvs viitoare.

    Cu respect!

    • Sunt de acord cu tine, pana sa citesc ceva constructiv pierd vremea sa citesc aiureli. In mai multe randuri l-am rugat pe Florin sa faca curatenie. Revin, ar trebui sterse multe raspunsuri, si pe viitor nu ar trebui sa raspundem la dobitoci. Poate chiar au interesu sa se devieze discutiile anumiti maimutoi paici.

    • @PopescuIon

      Ar fi fost bine sa-l fi contrazis pe retardatul Cristian Orgonas in 2008 si sa-l fi vazut in 2012 mancand exact acelasi CACAT. Probabil ca tot discutii pertinente ti-ai fi dorit.

      Daca nu ma insel, unul dintre rolurile blogului este si acela de a prezenta jigodiile imputite care se preteaza la… prostitutie.

      Datorita “intelectualismului” si considerarii “opiniilor”… “analistilor” au ajuns unii, la propriu, in CACAT.

      Cu subiect si predicat spun ca viata fara adjective meritate e oarecum… in ceata. :)

      … daca tepuiesti… te numesti tepar, minti… mincinos, bouresti mizeriile unor fermieri ajuns analisti imobiliari… BOU!!!

      • “ajuns”… i, ma gandeam la zilisteanu.

      • De acord cu tine, eu ma refeream la altercatiile de aici, cand un maimutoi ca @Raul spune o balarie, si altu vine si ii spune ba boule la la la , etc etc, fara sa se spuna ceva concret.

  8. +1 Chloe. Sunt de acord cu frustrarile majoritatii dar vulgaritatile in crescendo dau un aspect ieftin blogului. Sau suntem la emisiunea lui Banciu ?

    • @paul

      … ar merge rationamentul cu conditia sa nu fi fost din echipa de oranjutani prosti a lui Orgonas.

      Mi-e teama ca nu ai caracteristica asta.

      -1

  9. “Si inca ceva, zic inca ceva / Doar noaptea-i mai lunga ca $#@! mea” – Cheloo, Parazitii pt. cunoscatori :)

    Tavane, felicitari pt. articol, cred ca mai degraba Caragiale se rasuceste in mormant si se recunoaste invins :)

    Bun, articolul n-are nici o legatura cu subiectul principal al blog-ului, dar prezinta cu acuratete atmosfera de ceata deasa din capul tanarului creditac PrimaCasa.

    Cu creierul gol si ceata pe ochi / Am plecat la banca sa-mi vand un rinichi” :)

    Mai cititi si voi printre randuri…

  10. @ Paul
    Iarta-mi ignoranta, nu ma uit prea des la tv…Am cautat pe google cine este acest Banciu. Jurnalist de monden?! (http://www.b1.ro/tag/lumea-lui-banciu-67116.html)
    Poate ma insel, insa, atunci cand scopul este ratingul, mijloacele le cunoastem cu totii…
    Eu nu am vazut in acest blog un ‘material’ de adunat vizitatori. Este clar mai mult decat atat si n-ar strica sa-i pastram esenta prin decenta de care putem da dovada fiecare dintre noi. Subscriu la ideea ca excesul de vulgaritate da un aspect ieftin si diminueaza credibilitatea blogului.

    • Chloe, Paul @ alți prieteni ai blogului

      Mulțumesc pentru critici și sugestii însă eu nu pot să folosesc eufemisme atunci când vreau să îi spun prostului că e prost. E adevărat că am exagerat un pic și nu am reușit să îmi exprim dezgustul de o manieră mai decentă dar vis-a-vis de oligofrenii care își depun dosarele la bănci ca și cum P.C. ar fi o mană cerească, nu mai am răbdarea necesară… Ce nu înțelegeți voi este că ăștia 55.000 de urangutani au stat de fapt în calea normalității. Din cauza lor așteptați astăzi de la mine sau din altă parte ”informații noi”… Nu de informații avem nevoie, prieteni, ci de ATITUDINE !!! Când avem de-a face cu o manipulare generalizată, nemernicii din sistemul mafiot bancar-imobiliar pe proști se bazează.

      Să încetăm, zic eu, cu falsa pudoare, cu invocarea liberului arbitru și a limbajului de lemn !!! Cei 55.000 de cretinoizi au decis și pentru cei care gândesc în perspectivă. Ei au stat de fapt în poziția aia numită CAPRĂ pentru ca Ghețea și haita lui de barbari să facă legea în continuare… Pentru că am fost obligat să privesc acest spectacol grotesc în fiecare zi, pentru că nu au nicio scuză, eu îi detest cu toată ființa mea.

      Pentru mine e limpede – Societatea ar trebui curățată și de scursurile de tipul Boc, Isărescu, Ghețea dar și de cele 55.000 de creaturi mononeuronale. Soluția a dat-o marele Eminescu – unii la PUȘCĂRIE iar ceilalți la CASA DE NEBUNI …

      Vreți să vă spun ceva ? Dacă mâine am reveni la orânduirea din timpul lui Pilat iar în loc de Iisus și Barabas ar fi un bancher și un prostănac Prima Casă, aș rămâne impasibil… Mi-ar fi greu, sincer, să aleg între un hoț și un prost iremediabil.

  11. “Când intervine statul dacă nu plătesc ratele?”

    Tavanule ai lovit perfect.
    aceasta intrebare denota aceeasi filozofie ca a celor ce predica controlul de catre stat a ratei dobanzii, profitului, etc. intr-un cuvant controlul de catre stat a pietii libere.
    se vede ce consecinte are interventia statului in piata libera.
    multumesc.

  12. @Chloe, Paul si altii: Ce articol “mai inchegat” vreti de la TF ? Nu v-a scris destule pana acum ?!
    N-are ce sa scrie pentru ca nu se intampla nimic notabil; ma rog, preturile scad in continuare; incet, dar scad. La fel si cu restul care mai contribuie cu ceva informatii; mai mult ca sigur ca n-au nicio noutate. Eu unul as fi curios sa mai aud ceva stiri de prin bancile de pe la noi, dar nu prea mai vine niciun samaritean cu ceva vesti. :)

    Ultima stire importanta este cea legata de anuntul INS care anunta o scadere de 23% in Bucuresti (2010 – 2011); scadere pusa de unii (Orgonas) pe seama faptului ca nu s-au declarat sumele reale la notar; informatia asta a aparut si aici pe blog si e mentionata si in articolul curent.

    Nici TF, nici AC, nici Balonul-Imobiliar nu-s Mama Omida sa zica peste exact cat timp se va ajunge la preturi normale, mai ales ca orice astfel de pronostic este amanat de diverse forme de interventionism (sau “solutii anti-criza” cum le zic unii): vezi PC1-4 in Ro, vezi situatia Greciei, vezi bursele, vezi faptul ca Obama vrea sa mareasca iar plafonul ala de indatorare, vezi injectia de 500 mld. euro a BCE in banci, etc. Apropo de burse: mai devreme era mare nebunie in ziare ca Italia s-a imprumutat de pe piete la dobanzi in scadere (investitorii prin curaj .. bla-bla); acum, au trecut pe rosu dupa zvonurile ca S&P o sa retrogradeze mai multe state din Europa.

    • Subscriu si eu la comentariile lui Chloe, in calitate de cititoare “cu vechime” a blogului ce ma consider. Iar ca o idee de articol – as propune scoaterea la licitatie a imobilelor RAAPPS. De altfel, ma asteptam la un text pe aceasta tema inca de la publicarea actului normativ in cauza. Chiar ma intereseaza in mod direct parerea autorului blogului despre implementarea HG-ului respectiv, si pentru ca m-ar tenta sa particip la unele din acele licitatii (ideal una si buna, pt. ca nu ma ocup cu tranzactii sau “investitii”).

      • Si ce ciudat… Este un nou trend ca “cititoarele vechi” ale blogului sa se arate la fata cu un prim comment de sustinere prin corectie… Ciudati admiratori stau la naftalina pe blogul asta…

    • uite un bun samaritean prin trecere pe aici :D …… gandeste-te ca 75-80 la suta din creditele PC4 au fost date de primele 3 banci din sistem (BCR, BRD, Raiffeisen-in cazul celei de-a treia nu sunt sigur ca e a 3-a…) adica avem pe lista Austria si Franta (de greci cu supraexpunere pe imobiliarul romanesc nu mai amintesc ca imi dau lacrimile…cred ca de ras :D )… daca Europa a intrat sub atac la foc automat – S and P a dat vineri in cap ratingurilor a 9 tari europene printre care Austria si Franta, asta inseamna automat o finantare la pret (adica dobanda) mai mare pentru liniile de credit catre bancile fiica din Romania…. dar, vai! care linii de credit? Alea care Austria a recomandat sa nu mai fie actualizate (vezi BCR si Raiffeisen) ?!?….. Hmmmm ….. iar daca se mai apuca baietii sa scoata si banutzi din tara ca sa minimizeze expunerea pe Romania rahatul e complet…scuze , nu e complet…uitasem un mic amanunt – ratele de schimb…. nu vad deloc bine leul (cel putin pana in iulie/august 2012) … nici fata de dolar, lira, euro sau franc elvetian (in ordinea descrescatoare a volatilitatii) …. ce mai e de zis? ce crezi tu ca mai e de zis? … Pentru a intra sau a fi pe Bursa trebuie ori sa fii un extraprofesionist cu 10-20 ani experienta in spate ori sa iti lipseasca o doaga (sau mai multe) …pentru ca piata are o adancime mica de tranzactionare si , deci, e expusa variatiilor induse de interventiile mai “obscure” sa zicem … Poate o sa ma considerati absurd sau veti zice ca sunt interesat sa ofer un asemenea sfat dar teoretic (pe principiul: vara iti faci sanie si iarna caruta….sau principiul pozitionarii anti-ciclice fata de mediu) e bine sa iei un credit in perioadele de maxima criza (daca poti) pentru ca apoi vei putea din ce in ce mai usor sa il returnezi pe masura ce reincepe un ciclu de crestere economica …. pe masura ce il returnezi in plina crestere economica e bine sa economisesti cu spume (daca poti si daca vrei-e si o chestiune de vointa) ….adica practic o pozitionare “inversa” fata de piata si mersul economiei ….de ex: abia acum (sau oricum in perioada asta) e bine sa iei un credit pe franc elvetian – pentru ca e la cote relevante de supraapreciere si inca promite daca apare vreun razboi- pentru a-ti fi usor sa il dai pe masura ce se va devaloriza economia revenindu-si in anii urmatori …asta e principiul pe care trebuie sa mergeti, nu programe sociale tembele, gen Prima Casa…. intotdeauna in criza activele de orice natura (imobiliare, actiuni, etc….) se devlorizeaza si cu banutzii stransi pe “coama” cresterii economice anterioare iti iei active subevaluate care apoi vor creste de-a lungul urmatoarei perioade de crestere economica…totul e ciclic oameni buni, si viata si economia si totul….oamenii sunt singurii “defecti” in lumea asta(defect = neincadrat perfect in regulile mecanice ale acestei lumi, avand tot timpul optiunea schimbarii si alegerii) prin faptul ca individual aduc elemente de noutate acestei lumi … :)

  13. :) Voila: http://www.bloomberg.com/ ===> Breaking News

    France to Lose AAA From S&P, AFP Says, Citing State Official

    • AUSTRIA SAID TO LOSE AAA RATING AT S&P

      Parca austriecii voiau sa-si pastreze cu orice pret ratingul maxim; oricum retrogradarea cu o treapta nu cred ca-i afecteaza foarte tare, dar orisicum; oare asta va pune ceva presiune suplimentara pe bancile fiice de la noi ?!

  14. http://www.evz.ro/detalii/stiri/a-venit-scadenta-la-banii-fmi-961346.html
    Anul 2012 nu este vârf de plată. În 2012 avem de plată 338 milioane euro, sumă a cărei acoperire nu cred că va crea probleme. Anii 2013 şi 2014 sunt mai grei, deoarece serviciul datoriei este cu de peste trei ori mai mare decât în 2012, respectiv câte 1,2 miliarde de euro. Vârful de plată va fi în 2015, când serviciul datoriei aferent pachetului financiar extern accesat este de 1,83 miliarde euro
    Traiul pe datorie nu este un trai prosper, ci un trai controlat şi nu neapărat sănătos, spune Florian Libocor, economist-şef al BRD Groupe Société Générale

    Dar lasa mama ca tu esti bine, ai casa, platesti ratele si esti si tu om la locul lui :) :) :)

  15. Ar trebui sa manifestam pentru anularea “prima casa”.
    Sa ne intalnim toti cei care dorim sa luam o locuinta ,la pretul
    salariului mediu pe economie ;adica 150-200 E/mp.
    Vine cineva?Cine are curaj?

    • @adriana

      Ar trebui sa protesteze cei care au luat teapa.
      Teparii sunt tot acolo.

      Fraierii de la caritas si fni s-au revoltat cand au pierdut banii, cretinacii in schimb… strang din… bucs.

      Potentialul cumparator de cloaca nu poate protesta decat cu degetul mijlociu in ochii vanzatorilor si intermediarilor.

  16. Asta cu RAPPS e buna, sa vedem si noi pretul/mp, sa vedem zilele cind au loc licitatiile(poate mergem si noi :) )))). FT-ule la astea de la RAPPS, putem sa le zicem “cloace comuniste”!!??

  17. Si eu sunt disperata ,caci , de cand mi-au taiat salariul cu 25%
    (adica in realitate cu 34%) am vandut apartamentul si stau cu chirie la particular de 2 1/2 ani , ca sa-mi pot tine copii la facultate.
    Din banii ramasi pot cumpara doar o garsoniera .
    Am asteptat sa se “alinieze”preturile la nivelul de trai si al salariului mediu pe economie.
    In realitate ,preturile au crescut (privind raportul E/Ron 2008/2012).Crede-ma sunt extrem de disperata si nu vorbesc in van.
    Caracatita imobiliara ar trebui sa crape o data ,altfel nu mai pot lua nimic.
    Oricum iti multumesc ptr. raspuns dl.AC

    • Indiferent ce crezi in momentul asta, e musai sa te inarmezi cu mai multa rabdare decat iti inchipui. Totusi aspeptarea asta va da roade.
      Urmareste fluxul de stiri ce vine dinspre UE, SUA … China si incet vei intelege directia corecta, adica momentan cuvantul de ordine e deflatia. Asta presupune scaderi consistente de preturi la imobile, auto, electrocasnice, etc … adica a tot ce s-a umflat in anii de “boom”.
      Pana la adevarata stabilizare a preturilor in imobiliare mai e mult, iar interesul mare din domeniu face ca normalizarea sa vina mai greu.
      Poporul spune: “Minciuna are picioare scurte”, deci manipularile se vor sfarsi. Deja nu mai au aceeasi putere.
      Asa ca modalitatea de protest sugerata de catre AC, TF si altii e singura ce da rezultate.

      • @ Akhenaton

        Deși Europa s-a obișnuit să trăiască în minciună, problemele nu pot fi rezolvate cu o licitație de titluri de stat TRUCATĂ… Eu am rămas surprins zilele trecute când Italia a reușit să vândă titluri cu dobândă de 2,73 % în condițiile în care luna trecută randamentul fusese de 5,95 pentru investitori… Au vrut neapărat să ridice bursele însă iată ce se întâmplă acum :

        http://www.zf.ro/business-international/criza-strange-cu-usa-standard-poor-s-a-retrogradat-austria-cu-o-treapta-iar-italia-spania-si-portugalia-cu-doua-trepte-9146360

        Prăbușirea euro ar fi un dezastru generalizat dar parcă ne-ar prinde bine o reevaluare a principiilor economice care guvernează vechiul continent.

      • TF

        Sa fii sigur ca asta s-a dorit. Demn de urmarit este si felul in care s-a focusat atentia catre Europa dinspre SUA, apoi invers si iarasi de la capat.
        Cert e ca inainte de o cadere a sistemului bancar (in care nu cred) vor cadea preturile imobilelor. Sigur ca vor pica banci. Asta va pune presiune pe preturi. Grecia dupa cum observi, are ceva in contradictoriu cu creditorii. Asta inseamna o cantitate de bani ce va disparea din piata.
        In alta ordine, creditele oricat de ieftine sunt n-au cautare. Vezi banii depusi la BCE de catre bancile comerciale, banci ce in prealabil s-au imprumutat tot la BCE. Tabloul sugereaza deflatie.
        Nu s-au epuizat inca formele de manipulare. Asa ca rabdarea e de aur. Acum potentialii cumparatori solvabili si isteti asteapta, timpul fiind de partea lor.

  18. TF, care-i pulsul protestului ?! :)

  19. Hai sa protestam:JOS AGENTIILE , JOS BANCILE, JOS DL GHETEA, JOS ANUNTUL.RO etc

  20. Ideea cu protestul e buna. La Universitate?

  21. Corect.Jos Ghetea mai ales ,dar si ceilalti bancheri si evaluatori
    care au supraevaluat “cutiutele din beton”.Rusine sa le fie .

  22. Tavan Fals ar putea sa initieze o miscare Ocuppy Prima Casa !

  23. pe net sunt tone de anunturi – majoritatea expirate cu preturi umflate si expirate (daca suni Y iti spune ca vrea mai putin evident) – un factor psihologic in plus – idiocratimea vede acele anunturi (nici nu trebuie sa cauti prea mult dupa ele) si isi “formeaza” o parere – parere pe care X si-o “imparte” cu toate babele la coada de lapte … principiu evoluatorului la coada de lapte.

  24. Iar o dam in diverse. Ca citesc circul de aici sau site-ul revistei cancan pentru mine e la fel. Singura chestie care o stiu este ca nu o sa protesteze nimeni, asta-i realitatea. :)

    Uite ca si asa in lipsa de stiri imobiliare avem noutati economice si asistam la un conflict ce da sa escaleze in middle east.

    Franta si Austria si-au furat-o aseara si o sa asistam saptamana viitoare la reactiile pietelor. Saptamana asta era vb de recapitalizare, in care Austria cu bancile sale nu mai tinea cont de expunerea in est, dar nu sa auzit nimic de Franta. Nu de alta dar pe langa raiffeisen, volksbank si bcr mai este si brd. Cu astia oare ce o sa se intample ?

    Poate ne lumineaza bancherul cu ce se mai aude prin banci ca tare curios mai sunt sa aflu ce se intampla.

    Italia si restul care sunt cu picioare in groapa se afunda din ce in ce mai adanc. O curatire a activelor toxice din portofoliu este singura solutie. Si astia o amana din 2 motive:
    A) ca nu sunt bani sa vanda la pretul la care vor ei.
    B) iar daca vand mai ieftin scad toate celelalte preturi la imobiliare.

    Asa ceva se cheama cerc vicios.

    Si apoi.. Nici perspectiva unui razboi fulger cu Iran-ul nu e prea trasa de par. Simulare ca simulare dar pentru omul de rand o scumpire a combustibilului cu 50% se reflecta in mancare, cost transport si alte bunuri necesare vietii de zi cu zi.

    • @alex, unde naiba sa protestam … :D , stai linistit ca si ce facem noi aici tot o forma de protest este, .. din ce in ce mai multi ajung sa citeasca – si credema lucru negativ nu este.

    • @ Alex: :) …eu nu luminez , eu mai zic unele si altele – ce mai vad si aud si eu … un pic mai sus am postat ceva pe tema asta @ X – uita-te putin mai sus ca nu are rost sa dublez postul ….

      Cu Iranul e “buba mare”… fiti cu ochii pe evenimentele acelea pentru ca daca bubuie acolo ceva o sa sara in aer pretul petrolului (motivele le stiti, nu le mai amintesc si eu aici) …problema e ca intre barilul de petrol si usd este in mod obisnuit o corelatie inversa fata de leu si euro… scade unul , creste altul si invers… daca bubuie ceva in Iran o sa sara in cer petrolul si o sa cam pice in nas (sau nu , depinde) dolarul…cert e ca vom avea miscari bruste si puternice posibil in ambele parti (deci volatilitate mare)

  25. credeti ca apartamentele noi sunt mai bine construite decat cloacele ? e posibil ca din dorinta de imbogatire peste noapte,blocurile de azi sa fie mai prost construite {ca materiale si oameni calificati } decat cele comuniste. e de preferat cloaca sau ap noi la care te impiedici in parchet si pica tavanele ?

  26. Inkorect Politik

    Sunt si parti bune in statistica blogului.

    De exemplu aia care cautau camelia_imobiliare_ro au nimerit bine aici ;)

  27. Prostituatii de la IMOBILARE.RO nici nu au mai scos indicele pe saptamana trecuta. Chiar asa de tragic sa fie?

  28. Ma raliez si eu mesajelor care cer un limbaj decent pe acest bloj. Titlul acestui post este unul vulgar, care naste alte vulgaritati, e plin situl cu expresii de genul:

    Akhenaton on Penisul lui Terente
    AC on Penisul lui Terente
    tavanulfals on Penisul lui Terente

    ei ca ei, dar sunt si doamne pe….

    adriana on Penisul lui Terente

    Vi se pare normal?

    • E incredibil ca TF inca te mai tolereaza pe aici… Probabil te lasa in pace ca sa inteleaga si ceilalti cat de ridicoli sunt ajentii astia de ligi inferioare (scuze, dar spre exemplu prietenul tau DD joaca in alt campionat, el merita mai mult respect)

      Ce mi se pare anormal este sa ceri tu ceva aici…Esti ca boschetarul dat afara pe usa care intra inapoi pe geam. Iti propun sa-ti faci propriul bloj! Fa propaganda imobiliara la tine pe domeniu.

      • Daca te-ai saturat, te rog nu mai posta pe acest blog. Nu esti binevenit!

      • @Bio: de ce esti mai naspa? …oricine poate posta pe aici , e libertate de expresie …. intr-o societate bazata pe libertatea de expresie (ca ideal, cel putin) oricine poate posta orice are legatura directa sau indirecta cu ce e pe aici …. daca nu iti place ceva ignori, nu raspunzi, nu e necesar sa reactivam inchizitia, nu crezi?

  29. Folosirea expresiilor licentioase si a jargonului duce la decredibilizare. Nu spun ca pe ici pe colo mai merge asa ca sa dea culoare sau sa anime articolul si comentariul, dar in ideei si nu in cuvinte trebuie sa ne confruntam sau sa ne argumentam. Putin mai multa decenta ar fi chiar ok. Ca doar suntem niste finuti, ce p_ _a mea (asa nu :) )

  30. cum vedeti ceea ce se intampla, la aceasta ora, in romania?

    oameni au iesit in strada in cateva orase ale tarii sa-l sustina pe palestinianul ala de arafat si sa-l injure pe basescu, desigur.
    va intreb pe voi fiindca aici par a fi oameni suficient de deschisi la minte si inteligenti sa reziste manipularii mass-media. desigur, opozitia a profitat de acest moment (vedeti discursurile politice).

    Legea sanatatii sustinuta de basescu pana ieri era atat de rea, pe cat se presupune? are cineva date din interior??

    arafat asta e un sfant, vrea binele poporului roman, sau doar vaneaza un fotoliu de ministru in noul guvern usl??

    basescu, omul pe care cel mai multi l-am votat, chiar este un nenorocit care vrea ca tara sa o duca din ce in ce mai rau??

    promisiunea politicianista “sa traiti bine” s-ar fi aplicat daca era altcineva la guvernare?

    programul prima casa sau rabla nu ar fi mai existat daca nu era pdl la putere??

    astept si opiniile voastre pertinente, insa eu cred ca legea sanatatii retrasa ieri era necesara, arafat vrea sa isi transforme retragerea intr-o victorie pe un scaun de ministru, basescu e singurul nebun cu demitate pe care l-a avut tara asta dupa 90, reformele sunt bune si absolut necesare, iar programul prima casa oricum ar fi fost lansat ca rasplata a clasei politice pentru firmele de imobiliare care au sustinut campaniile tuturor partidelor politice (unele au cotizat nepartinitor).

    voi ce parere aveti?

    ca sa ne dam seama de ce se inampla trebuie incrucisate sursele si negata pana la confirmare oricare manipulare implementata la televizor.

    • Ai citit acea lege? Sincer, eu nu, dar am inteles ca era asemanatoare cu legea care a fost in SUA si pe care Barak Obama a schimbat-o. Daca la ei nu a fost buna la noi de ce ar fi fost? De ce daca esti convins ca ceea ce face basescu (nu pot sa-i scriu numele cu litera mare) este bine de ce nu te duci sa strigi pro presedinte si guvern intr-o piata?

      • cioaramericana le-a bagat in colaps sistemu sanitar transformandu l din unu capitalist in unul comunist. inainte nu o duceau bine lacheii, lenesii, puturosii adicatelea prostii care credeau ca facand doar umbra degeaba al pamant e suficient ca sa nu mori. cand vrei sa tii si prostii sanatosi la standarde high, adica pe banii alora care au valoare si muncesc pe bune producand cu capul sau cu bratele, totul se duce de rapa. evident daca nu ai o economie sa te doara-n pix cat bagi in curu prostimii.

        cat despre urlatu prin piete, numai manipulatii, prostii, slugile de partid o mai fac. ah…prostii fara credit la banca zic :) cand tai 25% din salarii minuscule si nu iese nimeni in strada sa te omoare trebuie sa-ti dai singur raspunsul. prostalaii au credite pana la pensie. -25% totusi e mai mult decat nimic.

        ai dreptu’ la 4 ani sa votezi pe cine vrei, din pacate cantitatea de distrusi ne aduce de fiecare data toti coruptii, penalii hotii si securistii la conducere. stati tata calmi, trebuie sa se curete vreo 2 generatii ca sa merite sa iesi in strada. de fapt, nu merita niciodata. merita doar sa manipulezi prostalaii daca poti.

        daca nu-ti convine ai libertatea sa te duci unde vrei, doar de asta a ajuns ce a ajuns sua. lasi semintia asta de escroci in care nu te regasesti si-ti adopti alti parinti :)

  31. vulgaritate, hha :D , m-am prapadit de ras … unii cred ca suntem vulgari ….

    DA CU RABDAREA NOASTRA CUM RAMANE? …. SUNTEM FURATI PE FATA, MINTITI SI PUSI IN LANTURI .. si noi ce facem .. hha .. suntem vulgari …

  32. Mai nebunilor, am glumit cu Piata Universitatii. Ia uite la ei, au umplut piata.

    Inapoi pe Penisul lui Terente!

  33. nna nna, nu mai avem loc de miile de creditaci care fac coada acolo :D

  34. exact, am urmarit cateva interviuri si se vaitau de credite! pai i-a pus basescu sa si le faca??? daca se schimba puterea le va fi si mai rau, ca trebuie sa fure si USL. nu mai vb ca uniunea PSD PNL e anul contra naturii!
    sa fim seriosi…pana sa isi faca un credit nu murea nimeni de foame! am impumutat la un momendat o femeie, care am aflat ulterior ca a mituit o firma sa-i faca o carte de munca pe mai multi bani sa acceada la un credit mai mare! desigur, nu mi-a restituit banii! pun pariu ca acum e la cotroceni! jos basescuuu! :) )))

    • @mirea, las-o `n colo de treaba … acuma molfai o lamaie – m-i s-a facut efectiv greata de acesti oameni, nu numai ca mituiesc, asa cum zici tu, dar si pretind salarii si renumeratii pe absolut nimic daca se poate – sunt mii si mii de cazuri de nenorociti, pe slujbe de 2 lei, care se arunca la credite in absoluta inconstienta, este absolut incredibil – cine si ce sa faca in privinta asta? … ca doar “sistemul” e implicat pana la maduva oaselor in aceasta treaba – intreg sistemul monetar se bazeaza pe principiul creditarii – creditacii isi merita soarta!

    • Florian

      Ai perfecta dreptate. Nu exista culori sau principii politice, ci doar anumite curente. PDL-ul nu e cu nimic mai rau sa mai bun decat ceilalti. Ca sa raman in tematica blogului, sa nu uitam cum Tariceanu in pragul colapsului economiei romanesti – (pe) care o auzeam cum duduia – ne invita sugubat sa investim in piata imobiliara americana – care era deja pe faras.

      Cu un singur lucru nu prea sunt de acord. Nu-l vad pe basescu un nebun demn sau simpatic, ci doar un nebun bolnav de putere.

    • @Florian Mirea : Nu vad cu ochi buni un USL la putere-nu pentru ca as tine cu unii sau cu altii … cei din USL au viziuni de redistributivitate a averii in societate …problema e ca intr-o societate cu muuuuuuulti saraci si putini bogati daca aplici asemenea principii o sa obtii si mai muuuuuuulti saraci si o sa ramai fara bogati…. cand ai o societate saraca trebuie sa tai naibii toate programele sociale posibile si imposibile, sa limitezi ajutorul de somaj la 5 ron/zi lucratoare (nitel peste 200 ron/luna)- ca sa te arda bine in c*r sa muncesti orice , dar sa muncesti! , sa mai tai din legea aia a sanatatii care miroase a protectionism mai mult decat a medicamente si servicii performante…

      Asta e raspunsul din partea mea, dragul meu: redistributivitatea tipica stangii (nu stiu ce cauta PNL acolo, inca sunt in dubii grave) se aplica cu succes cand societatea e DEJA bogata si cu o clasa medie puternica, groasa in corpul social…. dar … greu la deal cu boii mici… cati naiba inteleg ca atunci cand e saracie ai nevoie de performanta, nu de reimpartirea gaurii de covrig la si mai multi? …. Cati oare inteleg asta?

      • @Bancherul

        La psd “redistributivitatea” exista numai in viziune. In realitate au o foame in gat dupa atatia ani de opozitie incat daca ajung la putere vor aplica o singura “redistributivitate”, – de la toti ceilalti catre ei.

        In rest, noroc cu criza si cu “reformele” din ultimii 8 ani. Ca inainte de 2004 se iesea la pensie si la 45 de ani si anticipat si fara vechime si fara sa muncesti si fara sa cotizezi ….

        Ajunsesem sa cred ca traim intr-un fel rai pamantean populat cu milioane de bugetari si in care tot schepsisul era sa apuci varsta de ~ 45 de ani ca apoi GATA – intrai intr-un sistem superperformant de ajutorare/pensionare/finantare …

      • exact, intr-o societate saraca, in dezvoltare, trebuie sa dai credit capitalistilor, afaceristilor..oamenii cu iedei care genereaza afaceri si pe care apoi poti sa-i mulgi. ca ai pe cine. daca ii omori cu biruri si cu taxe ca sa traiasaca “oleaca” mai bine milioane de saraci si handicapati cum zice socializmu…atunci slabe sanse sa mai iesi vreodata la liman. o sa storci un penis si-ai sa te rogi la austrieci sa-ti dea credit sa iei o paine.

        ideea e ca cei trei grei ai lumii politice sunt mai socialisti ca papa. deci suntem fara scapare, caci poporul de prosti si saraci va aduce mereu la putere niste hoti care promit ca le dau…prin gura in final.

        dar dincolo de socialism sau liberalism e samantza neamului. noi suntem caruta cu prosti a europei. cei mai lenesi, prosti, desculti dintre europeni. corijarea ar insemna ca legile actuale care sa se aplice, dar poporul de hoti nu vrea..nu vor de la politicieni pana la ultimul borfas angajat la stat care nu stie ce sa faca sa mai fure caciula putin. astia nu vor schimbare, nu vor lege si ordine, nu vor sa munceasca cinstit…vor credite, vor PC…vor ca statu sa le dea si sa le faca. un stat vai mama lui…fara fund…de rupt.

      • … tu esti singurul care intelege.

        De ce spui atat de multe prostii? Guvernul lui beșilă a preferat să tai salarii și să crească TVA în loc sa nu mai arunce bani pe “investitii” cretine si… cat mai multe achizitii publice.

        Cu asistenta sociala CUMPARA voturi… n-ai sa crezi… PDL!!! :D

        Prostiile astea gen “ramai fara bogati” lovesc la temelia… celorlalte vorbe goale pe care le emiti.

        Cati nabia inteleg ca atunci cand e saracie… nu poti fura tot… restul girugismelor sunt plictisitoare.

      • @unu

        E buna capcana asta “cu_capitalisti”. Bancile actuale nu pot credita afaceri pentru ca cretinii lor sunt specializati in … scheme Ponzi.

        Iar Giurgea e un mic tepar. Ah, face si evaziune… soc… practic se strecoara ca scaunul unui constipat… prin canalizare… fara sa se rupa.

      • AC esti baiat istet, iti impartasesc scrierile nonpolitice sunt fan TF si AC :) …dar din pacate la treaba cu socialismul nu ne intelegem :)

      • @ unu: cu tristete trebuie sa spun: ai inteles tot ce vroiam sa zic si ai dreptate… ai pus punctul pe “i” dincolo de plasticitatea limbajului :) … e nevoie sa producem inainte de a realoca!

  35. va cer scuze pt greselile de ortografie din postarile anterioare. sunt scrise in graba si neverificate.

  36. pentru prostia populimii platim si noi, cei care mai folosim neuronul – dar pana cand?
    ….. auzi, vulgaritate! … astia ar trebuii IMPUSCATI, nu jigniti!

  37. Inkorect Politik

    Mai copii.

    Ce o tot dati aici cu vulgaritatea?

    Cuvantul “penis” e in dictionar desi oamenii nu prea il folosesc. Mai mult se foloseste cuvantul p**a pe care unii academicieni intentioneaza sa-l adauge la DEX impreuna cu alte cuvinte folosite frecvent in limba romana vorbita.

    Daca ne gandim ce cuvinte folosesc majoritatea, “penis” devine chiar civilizat. Ca sa nu mai vorbim cat de cool suna “adriana on Penisul lui Terente” lol

  38. Mda.. protestele pentru sustinerea SMURD din bucuresti au deraiat spre alte subiecte.

    Din toate pancardele afisate doar una era pentru smurd, altii se vaita din alte motive. Sa fie oare chestia cu arafat asta poate doar picatura care a umplut paharul ?

    • poporul de dobitoci e sclav la banci. ce vedeti voi prin piete, asa zisii revolutionari sunt membri de partid trimisi sa macane pentru ciolanu viitorilor alesi, si printre ei probabil si ceva naivi care mai cred in dreptate, identificand raul in mod gresit gresit (raul e toata clica politica, votata de prostimea majoritara a tarii). asta e capitalizmu ,la noi zis si de balta. nu mai “e” toti egali, prostii cu creditele si ciocu mic, jmekerii la putere sau in opozitie, cu afaceri imobiliare indemnand prostimea la revolutii, revolutii care sunt niste notiuni penibile in actuala oranduire sociala..dar capete seci de fosti securisti cu averi inca mai cred ca asa ceva e posibil :)

      incep sa cred din ce in ce mai mult in spusele lui giurgea. toti cacatii astia sociali, toti prostalaii PC merita sa fie asupriti, sclavizati n generatii ca sa stea cu botu pe labe si sa nu mai viseze revolutii si bani moca. bocancu in gura cersetorilor si “revolutionarilor”. indiferent ca vor ei ca nu vor, imobiliarele se vor duce unde trebuie, nu trebuie decat sa asteptam deznodamantul…

      http://capitalismpepaine.wordpress.com/2012/01/12/viata-saracilor-nu-trebuie-salvata/

      “Nivelul de trai al românilor trebuie sa se prăbușească!

      De ce? Pentru ca au trăit prea bine pana acum, fata de cat meritau. Poporul român merita o viața mult mai proasta (pentru ca e leneș si prost), dar s-a împrumutat 100 de miliarde de euro, ca sa facă ditamai bairamul. Si a crezut ca s-a urcat scroafa-n copac: dar acum a venit vremea sa-si plătească datoriile. Pai ce credeați, ca plata a 100 de miliarde de euro n-o sa se simtă? Se simte, micuților: pana-n oase se simte!

      Plata datoriilor înseamnă frig, foame, șomaj si, desigur…lipsa de medicamente. Boli si moarte. Era inevitabil ca sistemul sanitar sa fie si el lovit. Ce credeați, ca apocalipsul economic o să rămână doar niște cuvinte, fără legătură cu viața voastră? Ce credeați, ca economia o sa se prăbușească, dar ca Ambulanța o să vă vină totuși la timp si elegantă, la poartă? Hehehehe…păi, dragi cititori, începeți sa aveți un mare șoc: șocul viitorului.”

    • Hop ca se strang din ce in ce mai multi. Acu’ se da cu pietre si lacrimogene.

  39. acum am aflat si eu de proteste, ma duc acolo, va astept, serios

  40. cred ca a scazut pretul la apartamente din zona cu 5-10% zona nesigura …

  41. Fratilor !

    Observ pe aici pudibonzi si pudiboande care in loc sa realizeze ce kakaturi face un kretyn ca Raul pe piata imobiliara, se concentreaza pe …..penisuri.

    E evident ca 99% din cititorii de aici nu au prea iesit din …cartier. “Ezigsta” un Institut Medico Legal Mina Minovici. In acest Institut “ezigsta” un muzeu. In muzeu, daca kretynacii il viziteaza vor gasi un borcan in care in formol sta putza lu’ Terente pe care proprietaru’ isi tatuase – ” – ut tare si apasat”

    Just —-vizitati muzeul ! Lasati leshynuryle !

    In privinta kretynysmului imobiliar al lui Raul, cititi-i blogul

    http://blogulluipopescu.blogspot.com/

    Asta e omul ! Si ii e foame !

    Un dobytok !

    • @bca:

      Te asigur ca majoritatea de aici sunt oameni “informati” , asa ca, daca nu stiau despre ce se vb cu toate ca este foarte improbabil (nu de alta dar in stanga mai este un articol cu “terente regele bancilor”), ar fi dat un search si ar fi aflat.

      Nu suntem pudici! :)

      Ref la Blogul lui Popescu, ignora-l ! Chiar daca i-o fi foame si chiar daca bancul zis de tine acu 2-3 zile (constipatia) este adevarat, sa faca bine sa puna mana si sa munceasca ca nu-i mai da nimeni de mancare.

  42. daca facem un sondaj pe strada, nu cred ca doi oameni din 10 sunt multumiti de sistemul de sanatate! in schimb, atunci cand vine vorba de reformarea lui, ies oamenii in piata universitatii si se opun (buna parte platiti de USL). poate pentru ca toti sunt multumiti asa: medicii cu spagi, pacientii cu gaina, purcelu` si ultimii bani dati in spitale etc. dar cel putin ramanem cu SMURDUL.

  43. in loc sa iasa oamenii in strada la reducerea salariilor si pensiilor, cand au dansat cativa “pinguinul” in piata constitutiei, zilele astea au prins putina vreme buna si nu au mai ales sa stea in casa, la televizor… hai, poate azi se termina mai repede, ca maine sa fie odihniti la serviciu! :)

    • hai sa nu mai deviem in politica. politica e ceva infantil..ca si cum ai tine cu steaua sau cu dinamo. aici dezbatem despre mafia bancar imobiliara ce nu are culoare politica.

  44. Bun.. floricelele sunt pregatite, berica este rece, iar la tv ruleaza partea a 2-a de la Filmul de aseara. Lumea se strange.. si tensiunea va creste sigur si se va acumula in urmatoarele ore.

    • @Alex

      Nimic interesant ! Uite-te la mutrele lor si vei intelege. Galeriile de steaua si dinamo, revolutionarii carora li s-au taiat indemnizatiile de 2000 de lei pe luna pe care le iau de 22 de ani, pensionari (Huooooo…pensionarii “moare” de foame !)

      Tocmai acu’ il opereaza la cur pe Iliescu ca ar fi fost si el pe acolo.

      Oricum tu profita si uite-te ca daca da un pui de ger si 2 cm de zapada, dispar toti milogii de acolo.

    • In Cluj sunt -2C, ninge si lumea inca sta si manifesteaza. La noi in Bucuresti sunt acum 2C.

      • @Alex

        Mai e inc-o durere ……grea .

        Un nene nebarbierit si cu caciula de blana de nutrie si-a strigat si el durerea:

        “Avem rate, avem banci ……”

        Il cred ! Deh !

      • meciul dinamo-steaua a facut bucurosi jumatate din fani iar de bani d-au bucurat o mana de circari, jumate din combatanti. meciul usl-pdl e intotdeaua blat, se bucura ca handicapatii jumate de prostime votanta dar pierde o tzara intreaga. invariabil castiga doar ei, cei care fac jocurile, iar masa de manevra, prostimea, crede ca va fi bine, va curge pensiilii si de va dubla totu’. nu le-a ajuns 20j de ani de invatatura de minte. fenechiu, urdea, blideanu, herpenciuc, nastase, negoita, ciocoii bagati pana la gat in emobeleare si marionetele papitoaie puse la inaintare sunt singurii care castiga din meciul steaua dinamo. alexii coforumisti stau la floricele si berici si viseaza la focu sobii revolutii :) wake up! poporu de fosti imghebisti, mineri si alti “noi nu gandim” iute varsatori de bolovan e sclav la banca azi, sau la dat mortare prin spania. au gasit ultima solutie, petardele din alerie :) canci revolutii. asta frate e doar…doar circ.

      • Ala cu banca sa invete sa stranga din buci, ca bancherul nu stie de gluma si daca nu platesti la un moment dat te executa. In Romanica doar fiscul face promotii si te iarta de o parte din suma. :)

        Tot asa ca fapt divers am mai vazut la tv oameni care cereau sa salvam Rosia Montana si altu’ care se vaita de taxa auto la masinile vechi.

        Pe scurt.. fiecare cu ce-l doare!

      • @unu:

        Alecsii coforumisti nu viseaza la revolutii, nici macare ele virtuale. La urma urmei la ce te astepti.. sa ma duc sa stau in frig cu restul manipulatilor cand pot sa stau in casa si sa ma uit la intregul circ de la caldurica ?

        Nope.. e alegerea mea. Sustin cu vehementa ca azi n-am chef sa fac aerosoli cu gaz lacrimogen, sa iau un bolovan in cap sau pe plafonul masinii.

      • Alex, perfetc :)

        tot mai bine aici, mai dam o injuratura lui Ghetzea sip Isarescu :)

        ghinionu nostru bai Alex e ca ne-am nascut romani. chiar sa-l fi ales candidat pe TF ca rege…nu-l voia nene clica de fosti comunisti ce alcatuieste statul asta. milioanele de handicapati inchipuiti ce asteapta pensia, functionarii tocatori de frunza la caini care nu concep viata fara o ciupeala si mai nou aratatu’ chelotilor pe ciat la feisbuc, ba chiar si medicii care de cand au auzit ca vor trebui sa dea socoteala firmelor private pentru manoperele efectuate si pastilele prescrise (ce-i nesimtirea asta?!), nu mai vor acum nici o reforma, profesorii vor dori ca subiectele de bac sa vina la plic cu rezolvarile asa incat cum spunea presul ala universitar cu 4 ochelari, “sa marcheze” la 6 insi dintr-un foc 2 parinti si 4 bunici fericiti ca progenitura a devenit student gata sa acceada un credit emobeliar PC si sa se realizeze.

        ca sa ajungi rege trebuie sa furi, sa hotesti sa minti sa mituiesti, iar daca mai si doresti sa faci dracului ceva, esti speriat de hotii pe care i-ai depasit in alegeri…amenintat cu revolutii de penalii pe care ii santajezi cu dosare penale. ce ironie…ce cacat.

      • Ai vazut bro’ ca primul aerosol cu lacrimogene a avut loc? Cand ma uit la aia mici de pe margine care sunt plini de sange nu par prea fericiti.

    • status update ora 18:24:
      - A aparum Irinel Columbeanu. Asta oare pentru ce este acolo ? Vrea cumva sa protesteze ca l-a parasit nevasta ?
      - Nenea ala care s-a urcat ieri pe pervazul ferestrei azi s-a urcat sus deasupra usii de la Universitate.

    • Status Update ora 19:09:
      In Bucuresti: La TV se zice ca oamenii se duc in barurile de langa sa se mai incalzeasca un pic. Eu zic ca se duc sa bea ceva si sa prinda curaj. :)

      La Timisoara: Protestatarii au blocat cateva tramvaie.

      Iar la mine acas’.. s-au terminat floricelele :(

    • Status Update ora 19:21
      A inceput bataia cu pietre si gaze.

    • Status update la ora 20:18
      - Bataia sa mutat in fata magazinului Cocor.
      - La universitate au mai ramas doar protestatarii pasnici.

      Parerea mea este ca ambele tabere isi trag sufletul si se pregatesc sa continue. e inca devreme..

    • status update la 21:10
      Se bat la unirii si la universitate.
      In ambele locuri se arunca cu ce se apuca catre jandarmi.

    • status update ora 22:23
      - bataile continua pe ambele fronturi.

    • Status update ora 22:59
      - Incendierile, devalizarile si bataile continua.
      - Aerul este irespirabil din cauza gazelor lacrimogene si a fumului.
      - Am auzit ca 4 echipaje de la SPIR sunt pe teren dar nu-i vad sa faca ceva in afara sa dea cu niste apa.
      - Tupeul huliganilor e mare, era unu fara masca cu bolovanul in mana si se certa cu cameramanu’.

      Apropos.. ce este cu linistea de pe aici? Nu pot sa cred ca sunt singur pe net iar voi restul poate ca sunteti la proteste sau dormiti linistiti in pat ca “cineva vegheaza”. :)

    • Bilantul evenimentelor de azi – ora 00:25
      - 40 de persoane arestate;
      - multi raniti printre care si un reporter incendiat;
      - pagube materiale la masini, statii de autobuz, camere de filmat, magazine, chioscuri de ziare si infrastructura publica.

      Oamenii sunt inca acolo dar nu cred ca se mai intampla ceva azi.

  45. @ florianmirea
    Tu de cine esti platit? Sau doar esti p____ irecuperabil si vezi doar maro?

    • ce-ti mai place fotbalul…

      • nu atat de mult ca tine sa mananci c___ ….. La ce intrebari ai spus mai sus, plus ca declari cu mandrie ca ai fost la vot sa votezi pe cine ai votat e clar: esti irecuperabil. MAI BINE ANARHIE DECAT HOTI DE ACUM, care sunt mai hoti decat toti de pana acum la un loc.

  46. update!!!
    diversiunea USL continua, maine TB va avea un discurs TAIOS!

    CRIN SI PONTA prin cererea de demisie a presedintelui isi asuma violentele … se lasa cu razboi politic!

    de maine e naspa!
    razboi politic si razboi in strada …
    dar nu e vorba de sanatate sau nivel de trai …
    e vorba de ciolan …
    si prostia unor creditaci!

  47. un regim democratic NU se da jos in strada se da la alegeri…///

    Statu social nu mai are sanse …

  48. SPIR pe strazi ..eu zic sa scoateti si niste detasamante din armata, achipate pentru batut neghiobi si vandali

  49. cu bastoane de aluminiu!!! delea DURE sa le dea la oase

  50. USL vrea razboi civil …!!!

    • @pro

      Care alegeri? Ce fel de alegeri? Organizate de cine?

      Bea un pahar cu apa, beșilismul nu e… regim democratic.

    • nu usl neaparat. sunt cativa escroci stransi cu usa dosarelor penale. sov, felix, porcea, ciobanu behehe, nastase si multi altii pentru care cateva luni fac diferenta intre parnau si libertate. nu le-a mers cu sindicatele rupte in banci si cu lideri puscariabili, acu incearca cu derbedeii din galerii. mononeuronalii aia e clar ca nu pot fi suspectati de vreun intelect, actioneaza la banu lui d-alde sov si escroci din astia mai mult sau mai putin uslinosi.

      neamu asta de cacat sclav la banci nu mai e in stare nici sa se revolte. pentru cine? pentru herpenciuc? pentru ca tembelul ala sa faca raliuri la monte carlo? o revolta ar trebui sa rada toata clasa politica…si o luam iar de la cap ’89 tatuca ilici 2 (ca pe cine dracu sa voteze niste dobitoci), teancu de bani – o paine etc etc :)

      • bine, pun pariu ca daca intrebi un fanatic usl are sa-ti spuna ca golanii sunt trimisi de basescu sa decredibilizeze :)

  51. Ceea ce nimeni nu vrea sa observe este faptul ca un protest inceput civilizat si decent, care avea sanse mari sa se extinda din cauza realitatilor cotidiene.,a fost defaimat in mod voit ( sau nu, cine stie) de catre actiunile unor cativa vandali care au reusit astfel sa reduca legitimitatea miscarii in sine.

    La fiecare protest in parte, lumea buna care comenteaza evenimentele vine sa spuna ca ba e cu USL-u, ba e cu traianel… Eu vad doar cum o incercare de manifestare a unui drept democratic a fost exterminata inca din fasa. Si din interior. Au fost teroristii dom’le, nu va prindeti?

    Daca acum se strangeau 100.000 in loc de 5000, apareau si unii care sa omoare lumea.. anarhistii nemernici care vor sa distruga libertatile atat de putine (si tot mai putine) ale romanului. Dar fiti fara grija, se vor da legi care sa ne protejeze si daca maine o sa vreti sa protestati ca v-a dat afara sefu pentru ca nu ati acceptat reducerea salariului cu 70%, cand o sa iesiti instrada o sa fiti impuscati in cap. Teroristilor!

    • drept democratic e cand nu incalci drepturile altora deci ai autorizatie. in general dai cu stampila la 4 ani, degeaba, dupa aia injuri sau manifesti legal. daca e tare nemultumit poporu de creditaci, sa iasa 5 milioane in strada sa rastoarne dictatura. asa cu 3 pensionari 3 membri de partid 3 revolutionari si 3 galerii dupa care vin capii falnicei opozitii si zic ca ei n-au nici un amestec da sa facem noi o sesiune extraordinara pe tema asta jos boc jos…chiar e penibil :)

      gluma opozitiei tinde sa scape de sub control si e pacat ca ne facem de rahat international. pentru cateva luni cat mai au pana ajung si ei la ciolan sa faca dublari de pensii :) chiar ca nu era nevoie de atata circ. dar sunt dosarele bosilor…sunt procentele de 60% care scad si scad…e morcovu mare ca iar li se intampla rusinea prostalaului tzopaitor.

      apropo, cum credeti ca va influenta asta preturile cotenetzelor? :D

      • autorizatie de la cine? de la “institutiile statului” ?????, unu lasa-ne cu subiectul asta, esti pe langa rau.

      • Autorizatia pentru protest este un mod de a distruge protestul. Protestul in sine este prin definitie ceva social si ca un raspuns la o actiune/lege si este in realitate partea pasnica a monedei (cealalta este linsarea categoriei care si-a atras oprobiul public, asa cum s-a intamplat in mai multe randuri atat in austria, cat si in spania cand intregi comunitati de evrei au fost exterminate pentru ca aveau “bonduri” pentru intreaga avutie municipala provenite din garantiile la camata).

        Nu poti sa ceri autorizatie guvernului ca sa protestezi impotriva guvernului. Este un adevarat non-sens. Noi vorbim aici despre zona imobiliara si toti suntem de acord cu faptul ca manipularea a dus la bula imobiliara din romania, ca lipsa de informare si comformismul cu non-valorile importate odata cu bancile straine au indus dezechilibrul care face pe multi sa sufere. In conditia asta cum putem sa negam necesitatea existentei unui protest genuin. Cum poti sa ai pretentia sa protestezi impotriva nesimtirii unor samsari imobiliari daca nu exista undeva la baza esenta protestului in sine si anume aceea de a identifica si rezolva dezechilibrele sociale (deseori numite nedreptati).

      • @pkiller

        Am spus de m-am plictisit ca romanii sunt rupti in cur, iar cretinacii si infometatii tranzitiei n-au niciun motiv s-o astepte pe… zana maseluta.

        Daca in 2008 ajentii retardati imi spuneau ca de fapt eu sunt un comunist sarac, acum s-au mai limpezit apele… Romania arata a tara de rupti in cur (am vazut si pe CNN). :D

        Ar fi de-a dreptul penibil sa protesteze cineva pentru cloace… ieftine, infometatii le vor reevalua. Majoritarii n-au cu ce sa-si plateasca intretinerea si mancarea pe intreaga luna, cui credeti ca-i mai arde de cloace?

        Asa cum am spus si mai sus, diversi “alesi ai domnului”, acesti “giurgi”… fenomenali, isi imaginau o lume in care saracii vor accepta tacuti un sistem social parazitard, o lume in care calcatul pe cadavrele saracilor ar fi un peisaj… normal.

        Atat am spus… atentie la neatentie, cei multi pot influenta media, ei fac pretul zonei si ei sunt cei care pot decide la un moment dat… de cine nu le place. :)

  52. Cei de la Cosmopolis si-au schimbat strategia si au redus preturile masiv sau nu inteleg eu:

    http://www.britaniumresidence.ro/

    De cand se numeste Britanium Residence???

  53. extras din link-ul lui @unu

    http://www.imobiliare.ro/vanzare-apartamente/bucuresti/pipera/apartament-de-vanzare-3-camere-X4N31000E?lista=4389524

    sper sa fiu iertat ca am pus link-ul parlitilor imo. ideea e ca se poate, desii e mult, se poate, 45k 3 camere, in pipera

  54. ah, pai am uitat ce era mai important, 450 euro metrul patrat … vad ca are 100m patrati cloaca …. parca mai merge asa

  55. nu credeti ca saraciile astea de nemti ii jignesc pe proprietarii din Ro ?

    http://www.anuntul.ro/anunt/GERMANIA_Plauen_ocazie_vila_400_mp_construiti_+spatiu_comercial_la_parter_perfe_4602409

    cat o fi pretul de constructie pe m2 la ei ?

  56. http://www.realitatea.net/sub-soc-fondul-de-salvare-european-a-fost-retrogradat_904693.html

    Fondul European de Stabilitate Financiară a pierdut calificativul “AAA”, fiind retrogradat cu o treaptă, la “AA+”, de către agenţia de rating Standard and Poor’s.

    Decizia este consecinţa retrogradării Franţei şi Austriei, state din zona euro care aveau calificativele “AAA” şi permiteau Fondului European de Stabilitate Financiară, prin garanţiile lor, să beneficieze de cel mai înalt rating al S&P.

    • Asa cum se zicea si in unele articole din ziare acest lucru poate duce doar la scumpirea creditelor, daca banca mama din Austria se imprumuta mai scump acest lucru se traduce prin cresterea dobanzii la imprumuturile oferite subsidiarelor din alte tari inclusiv Romania.
      Oricum in acest moment piata imobiliara pe partea de apartamente este tinuta in viata doar de Prima Coasa a lui Boc in rest praf si pulbere, aceleasi anunturi de luni de zile.

  57. O mica analiza a programului PC din partea d-lui Cristian Orgonas –
    “Cum o mai duce programul Prima Casa”:
    http://businessday.ro/01/2012/cum-o-mai-duce-programul-prima-casa-2/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Khrisro+%28Khrisro.ro%29

    • mda, a primit si raspunsul la manipulare:

      “gigi
      17.1.2012, 12:01 pm

      ogornase, acreditezi falsa ideee precum ca PC1234 ar fi nesemnificativa in mentinerea bulei inca la valori ridicate! manipulezi sub forma de sofistica: “Anul trecut, numarul tranzactiilor imobiliare a fost de 350-370.000, ponderea programului Prima Casa fiind de 5-6%.” adica vezi doamne, nu programul asta mincinos ar tine piata sus el fiind nesemnificativ..5-6% din tranzactii.

      ceea ce nu ne explici dumneata este ce inseamna “tranzactii imobiliare” si cat din ele sunt “vanzare-cumparare”.

      sa-ti dau eu niste date din .md :”Numărul tranzacţiilor imobiliare (vânzare-cumpărare, moştenire, donaţii, schimb) înregistrate în cadastrul bunurilor imobile în luna septembrie, 2011 a fost de 22723, sau cu 2% (529 înregistrări) mai mult decât în luna similară a anului 2010 (22194).

      Numărul tranzacţiilor de vânzare – cumpărare a bunurilor imobile înregistrate în luna septembrie, 2011 constituie 7968, sau cu 13 % ( 1177 înregistrări) mai puţin decât în luna similară a anului 2010 (9145), potrivit datelor de la Cadastru.” (sursa o gasesti gugalind)

      dupa cum vezi, la fratii nostri cam 30% din tranzactii inseamna vanzare-cumparare!

      asta inseamna 120mii de vanzari-cumparari in .ro daca pastram proportia da? si mai imparti odata la 2 ca sa obtii tranzactii pe rezidential final, caci creditul privat e cam egal cu cel juridic pe emobeleare. ai 60mii de cloace vandute din care 55mii vandute prin PC si cateva mii cumparate de ajenti cu cash in scop de specula, sau de cativa care au cash si vor apartament/casa etc.

      inainte sa torni dezinformari eu zic, in lipsa datelor (caci cred ca asta pretinzi), macar sa-ti faci o idee in mare cum e pe la atii cu tranzacriile imobiliare.”

      • Orice i s-ar demonstra lui trompeţel Cristian Orgonaş, blogăr cu atitudine de prostituată, peste o săptămâna va manipula în aceeaşi manieră pe acelaşi subiect. Cei drept, mâine va manipula în aceeaşi manieră… pe alt subiect.

        Eu sunt mulţumit că tot mai mulţi văd în ce hal de mizerabili, caractere jegoase de români proşti şi prost educaţi, se ascund în spatele unui curent tâmpo’telectualist obiectiv de nişă… de tip… superficial civilizat.

        De fapt sunt nişte curve penale plătite s-o sugă… tematic.

      • da ma, da poate o suge de placere…poate de prostie :)

        da ce-ti facu de esti asa cu capsa pusa pe el? o avea banca la o cloaca si-si face curaj singurel la reveniri cu alea 5-6% PC :D

        oare nu i-or da aia de la cadastru datele daca le cere mai ales acu cu fatza de mare blogger? vad ca fundu de garantare l-a aservit repede.

      • @unu

        1. Pentru ca nu vreau sa-i livrez gratuit business-daily-saorme prin dinamizarea blogului plin ochi de imbecili obiectivi, constructivi si optimisti… la dieta.

        2. Minte ca un porc.
        Nici Zilisteanu n-ar indrazni sa spuna ca PC contribuie cu 5% din numarul de tranzactii.

        3. Instigare la comportament anormal pe timp de criza, manipulare pe care o practica cretinul lui echivalent… de pe sticla… Moise Guran… sau cretinul echivalent din presa… Sorin Paslaru de la ZF:

        “Dezvoltati-va pe credit! Reporniti economia… cu un credit de nevoi personale! Cumparati o cloaca!”

        “S-a dezmortit! Si-a revenit! Sunt semne bune! Investitorii ar putea! Guvernul va! Conform INS!”

        … vacuum şi du-te vino… hop, o saorma… fix in gura. :D

  58. @AC. i-am dat si eu cateva raspunsuri lui Orgonas.

    Totusi, nu cred ca faza de 5-6% e intentionata. El zice clar din “total tranzactii IMOBILIARE”.

    INtr-adevar, e cam departe mers sa compari efectul unui program tintit catre piata rezidentiala cu total vanzari imobiliare (care inlcud birouri, terenuri, etc).

    Deci atentie la neatentie pt cititori :)

    • @ Alexx

      Dincolo de cifre, programul Prima Casa este un REPER. Pentru ca atata “da statul” 60.000 de euro a fost suma care a generat valoarea unui apartament cu doua camere. Pe o piata ametita de specula recenta, mafia bancar-imobiliara avea nevoie de un REPER. Poate nu nu sunt cinci procente din total, poate sunt 10 sau 1 % tranzactii Prima Casa insa ele constituie termenul de raportare. Despre acest program se vorbeste de ani de zile, el apare in toate publicatiile prostituatilor imobiliari si tot cu el se lauda BOC.

      Nu mai poate fi vorba despre o piata libera cand toate trompetele media au ca etalon anunturile scursurilor de agenti imobiliari. (toate legate de programul Prima Casa)

  59. @Bio
    Anul trecut s-au vandut peste 20.000 de credite PC, dintre care ~ 7000 in capitala, la o valoare medie de 38.000E/credit. Adica 266 milioane euro.

    Tot anul trecut s-au vandut vreo ~ 4000 de apartamente noi in capitala. Dar cate apartamente vechi s-au vandut ? Nu stiu. Insa pe anunturiparticulari.ro s-au perindat 25.000 de OFERTE, dintre care un mare numar au fost oferte scoase de pe site si reintroduse peste 1-2-3 luni cu alt pret. Personal nu cred ca s-au vandut mai mult de 5000-7000 de apartamente vechi, si maxim maximorum 10k.

    Coroboreaza asta cu:
    “Soldul creditelor ipotecare acordate in Capitala, de 12,9 mld. lei, are o pondere de 43% in total, cresterea in primele sase luni din 2011 fiind de 450 mil. lei.“. La nivelul intergului an, avansul creditelor ipotecare a fost undeva pe la 1mld – 1.1mld RON pe capitala, adica ~ 255 milioane euro.

    (M-am grabit mai sus; vroiam sa spun ca peste 90% din credite ipotecare imobiliare sunt de tip PC)

    ===

    Deci: total credite pt apartamente capitala 2011 = ~ 8000
    Total apartamente noi + vechi vandute: 9 – 14k

    [Va rog sa interpretati postul meu in spiritul corespunzator... m-am saturat de mari analisti care posteaza linkuri cu valoarea EXACTA a garantiei medii la PC, care nu e nicidecum acelasi lucru cu valoarea garantiei medii la PC acordat pt apartamente bucurestene, care sunt in medie mai scumpe dcat cele din provincie. va rog. Fara. :) ]

    • verigheta lipsa

      @Alexx

      nu stiu de ce va framanta in asa hal orgonas si aberatiile lui. Poti posta cat vrei, cat se poate de clar, folosind date cat se poate de evidente, daca intersul lui e sa vanda (el sau altii), va face pe prostul si va argumenta cu statisticile neclare, incomplete si dubioase caracteristice institutiilor autohtone de resort. Si poate face asta, pentru ca respectivele statistici asa sunt concepute. Ca Orgonas sa poata scoata ce vrea de acolo. La nevoie si faptul ca PC reprezinta 5% din numarul de tranzactii.

      Nu spun ca ceea ce vedem zi de zi este neaparat reprezentativ pentru tara asta, totusi, un exemplu:

      dintre toate achizitiile de locuite din ultimii 2 ani din cercul meu de cunostinte/prieteni/rude [b]doar una s-a facut cu banii jos[/b], una printr-un credit ING (ei din cate stiu nu au PC, au insa ceva tembelism asemanator), iar celelalte TOATE s-au realizat prin PC.

      Undeva e o mica contradictie. Adica, eu cu salarul meu (de cateva ori salarul mediu pe economie, oamenii cu care am contact tot pe-acolo) sunt peste medie, totusi, din ce spune Orgonas reiese ca stau muuuuult mai prost decat 90% (sute de mii pe an!!!!) dintre conationali, care isi cumpara locuinte cu cash.

      Adica, conform lui orgonas, trebuie sa am salarul cel putin salar mediu X10 sa fiu un cetatean mediu?? Pai maine cer marire de salar…. daca trebe, trebe :) )))

      • Aceeasi experienta si in cazul meu – din 4 cunostinte care si-au luat apartamente in ultimii 2-3 ani, toata lumea Prima Casa…

  60. asteptam sa apara si cu “josp isarescu si mafia bancar-imobiliara” “prima casa-ultimu’ cosciug” :)

    oricum, uamenii seriosi e la serviciu si cand vine e prea obositi sa mai mearga in piata. au grija credittelor pentru cotenetze. cu 3 mosi, 3 aurolaci, 3 derbedei de galerie si 5 profesori pribegiti nu-i mare rost de revolutii, cel putin asa vad eu. schimbarea unor incompetenti si hoti cu altii va veni pe cale naturala la tuamna. iata societatea moderna si ce au facut bancile din vitele umane. sa nu fii tu in stare sa mai faci o mica revolutie acolo…ce pcacat.

    • mwahaha..ludovic orban luat la bataie si huiduhu in piata. s-a dus si el sa faca o baie de multime :) bineinteles, popii lu felix nu zic nimic ba incearca sa ascunda bannerul cu usl=pdl=mizerie, in timp ce mascariciul paracioasa ponta isi deapana datul in gat al chiorului la inaltele porti socialiste. penibilul ponta e rastignit si la postul prostimii, otv, unde se arata tabelul raliului de la monte carlo unde apare inscris..si i se enumera zecile de mii de euro bagat in fundu-i pentru o distractie nevinovata pe baii ciorditi de aia pe care-i va baga la parnau cand ajunge la putere.

      • Lasa ca grecii in 2 luni intra in colaps… nu le mai da nimeni bani. vor avea 2 variante:
        1) Vor trece la drahma si vor iesi din UE saracie maxima si grecia va ajunge foarte ieftina pentru straini.

        2) Statul va fi fortat sa vanda active de stat pentru cateva zeci de miliarde …

        Grecia e cu mult mai in `kk` decat romania, orice ar zice oricine din piata.se exagereaza mult.

  61. morisca datoriilor acumulate ne toaca viitorul… care suna bine penru parazitii emobeliari ce vad numai reveniri: http://www.zf.ro/eveniment/romania-incepe-in-2012-sa-plateasca-imprumutul-record-de-la-fmi-are-de-unde-9153142

  62. realitatea imobiliara:
    ‘Bineînţeles că nu am reuşit să vând antecontractul şi am fost nevoit să îl reziliez, pierzând avansul de 12.500 euro pe care îl plătisem. Pentru al doilea apartament mi-au făcut un discount, de la 125.000 euro au scăzut preţul la 105.000 euro, iar ei vând acum acelaşi tip de locuinţă cu 80.000 euro. M-am mutat în apartament şi regret zilnic. Am fost prost că am cumpărat atunci, mai ales că a fost din banii mei“, spune dezamăgit acesta. ‘

    • pun pariu ca a muncit la banii aia pana n-a mai putut. ordinaru dracu’

      • eah .. a pierdut un 12 mii cinci sute .. un fleac …. ba cand v`aud innnnnebunesc …. banii aia nici nu sti cum arata d`apai sa mai fi muncit pentru ei … bine zis .. creditacu isi merita soarta …. 12500 e o garsoniera suuuper ….si tu i-ai pierdut asa .. eah un fleac … :D

  63. Si ce daca scad in China, o sa creasca in Romania:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/se-sparge-bula-preturile-caselor-din-china-a-inceput-sa-scada-962020.html

    Asta ne asteapta si pe noi in 7-8 ani, fix ce se intampla acum la greci.

    • La greci in 3-6 luni o sa vina adevarata criza, la italieni cam la 6 luni dupa greci. Grecii nu o sa se inteleaga cu creditorii. Prost sa fii sa tai 50% din datorie iar la restul de 50% sa nu ai nici o garantie ca o sa il primesti vreodata.
      Singura modalitate prin care creditorii for taia 50% din datorie ar fi daca ai primi pe loc restul de 50%, si singura cale prin care grecii pot face rost acesti 50% (100 miliarde euro) este de la FMI/UE/ALTII. Aceste institutii au impus deja conditii grele Greciei, conditii care nu au fost indeplinite. De ce ar vrea sa mai bage 100 miliarde de euro, de unde atatia bani fara a face inflatie? Si cu acesti bani economia Greciei tot va continua sa scada, datoria va continua sa creasca, sentimentul neputintei va crea panica generalizata.

    • Hmmm.. si dupa ce nu mai putem.. e clar ca nu mai ia nimeni, nu? Bancile inchid pravalia si la revedere. nu?

      Ha ha, e deja expirata schema.

  64. Hai ca se taie macaroana si cu bani de “afara”, presimt ca incepe distractia :

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/titlu-marius-159711.html

  65. Din categoria ” se vor scumpi imobiliarele”, oare chiar mai avem nevoie de informatii si concluzii ca TREBUIE doar sa asteptam pana ce preturile vor scadea in imobiliare?:

    http://www.money.ro/preturile-terenurilor–in-scadere–unde-gasesti-cele-mai-ieftine-terenuri-langa-bucuresti_1214338.html

    • articolul spune (despre saracime) :

      “În Uniunea Europeană, acest procentaj este depăşit doar de Bulgaria (41,6%), România (41,4%), Letonia (38,1%), Lituania (33,4%), Ungaria (29,9%) şi Polonia (27,8%). Spania se află după Grecia cu 25,5%.”

      nu cumva asta inseamna ca NU “ne asteapta si pe noi ” ci ca deja suntem mai jos de ei ?!

      • Am fost dintotdeauna si o sa fim si dupa ce Grecia iese din uniune, numai ca la noi deocamdata nu sunt asa multi in strada pentru neplata datoriilor.

      • noi am fost saraci mereu. nai nashpa e sa ai si dupa aia sa nu mai ai :)

      • … intotdeauna e loc de mai rau.

        Romania e prima in UE la crestere economica pe T3 2011. Asta inseamna ca UE a luat-o la vale, iar la noi vine… PRABUSIREA II. :D

      • niste paraziti emo se bucura ca in sua a scazut nr executarilor siluite. si aia tot executa de cativa ani. la noi nici n-au inceput dracului…pana sa-i prindem pe americani mai avem ceva ani :D

  66. Pe anunutul.ro in intervalul 35 k – 45 k ap 2 cam sunt cam 20%, cu ceva timp in urma in acest interval se incadrau aproximativ 10% din apartamente, …

  67. Mai e de scazut un ap cu 2 cam ar trebui sa fie 30.000 E maxim, cf 1 nu ultimul etaj sau mansarda si numai dupa 1977, asta ar fi un pret corect.Putin cate putin imobiliarele se ieftinesc in 2012 si or sa fie preturi ok, un ap cu 3 cam maxim 40.000 E aceleasi conditii mentionate ca la cel cu 2 cam, restul peste aceste preturi e prosteala, din pacate inca se gasesc fraieri deocamdata.

    • “preturi ok” se ezista.

      “pret corect” nu se ezista.

      pretul pietii este sigurul adevarat, indiferent cum se manipuleaza piata (manipularea face parte din piata libera ! toti manipuleaza !).

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 74 other followers